Nee, vroeger werd je er wel eerder aan geopereerd (een hernia) dan nu. Als ik het frequenter ga krijgen dan weer 'ns langs. Het is zo wel te doen, 3 keer per jaar gemiddeld(sinds 2017).quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Je weet dus wat het is, maar er is niets aan te doen? Dat lijkt me heel zuur als ik je beschrijving van de pijn zo lees.
Poezeligdinges split met Pesti en Scrutquote:Op vrijdag 23 november 2018 18:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Trakteer jij of deel je de rekening?
Lastig als je zo sportief bent.quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:48 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, vroeger werd je er wel eerder aan geopereerd (een hernia) dan nu. Als ik het frequenter ga krijgen dan weer 'ns langs. Het is zo wel te doen, 3 keer per jaar gemiddeld(sinds 2017).
Three's a crowdquote:Op vrijdag 23 november 2018 18:49 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Poezeligdinges split met Pesti en Scrut
Ja, dat vind ik het ergste, tijdelijk niet kunnen sporten Plus dan nog een slechte knie.quote:
Hoi Slyyyyyyyyyyquote:Op vrijdag 23 november 2018 18:48 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, vroeger werd je er wel eerder aan geopereerd (een hernia) dan nu. Als ik het frequenter ga krijgen dan weer 'ns langs. Het is zo wel te doen, 3 keer per jaar gemiddeld(sinds 2017).
quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:54 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik het ergste, tijdelijk niet kunnen sporten Plus dan nog een slechte knie.Pijn maakt me geen fuck uit eigenlijk.
Jouw kunstheup functioneert optimaal zeker?
Geniet ze al van je muziek?quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ga vanavond met Petzi op stap.
Ja dat is en blijft een wonder voor me. Zoveel wat ik niet meer kon doen.quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:54 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik het ergste, tijdelijk niet kunnen sporten Plus dan nog een slechte knie.Pijn maakt me geen fuck uit eigenlijk.
Jouw kunstheup functioneert optimaal zeker?
Nee, dan moet er nog iemand mee want dat kan ik niet.quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:54 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Lobasca er ook nog bij en dan kunnen jullie klaverjassen na de date![]()
![]()
![]()
Neequote:
Je zal maar zo'n politieagent tegenkomen.quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tegendraads? Ik? Geen run flat tires voor mij, meneertje
Ik ook, ben niet voor niets een Adonis.quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk het niet hoor........ sly is erg sportief........
Jij bent te lui voor sportquote:Op vrijdag 23 november 2018 18:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook, ben niet voor niets een Adonis.
Ik denk dat-ie zich af en toe erg op z'n plaats zou voelen in dit topic.quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Je zal maar zo'n politieagent tegenkomen.
Fann!quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk het niet hoor........ sly is erg sportief........
Nah, er zitten hier toch redelijk hippe bejaarden.quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie zich af en toe erg op z'n plaats zou voelen in dit topic.
Heb ik ook niet nodig omdat ik altijd fiets en loop.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |