Nee, rug is al 'ns gecheckt en weet dus wat het is. Valt vandaag mee, maar vorig weekend was het we; tamelijk heftig: keihard schreeuwen van de pijn, maar toch ook wel moeten lachen er tussendoor. Ben niet zo'n jankerd, maar dit is wel echt hele aparte pijn die ik een 9 zou geven.quote:
Nee Nou ja Katja is wel een beetje Amsterdamquote:
Kijk je F1 practise herhaling?quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Band lek? Verwisselen! En geen flauwekulletjes!
Droplul, een lekke band moet je zelf plakken.quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Band lek? Verwisselen! En geen flauwekulletjes!
Hola Foxzquote:Op vrijdag 23 november 2018 18:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Sterkte, ik ken het probleem.Behalve van die noten, meer de liezen.
Pff gaat hard nu, volgende week de foto's en dan gaanquote:Op vrijdag 23 november 2018 18:28 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, rug is al 'ns gecheckt en weet dus wat het is. Valt vandaag mee, maar vorig weekend was het we; tamelijk heftig: keihard schreeuwen van de pijn, maar toch ook wel moeten lachen er tussendoor. Ben niet zo'n jankerd, maar dit is wel echt hele aparte pijn die ik een 9 zou geven.
Hoe is het met jou en verhuisplanning?
Je bent de enige niet.quote:
Ik had er ook 1 geplaatst die ging over Barra Amsterdam, in het Portugees, bleek een "buurt"te zijn in Urugay bij een bekend voetbal stadionquote:Op vrijdag 23 november 2018 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee Nou ja Katja is wel een beetje Amsterdam
Ligt hoogstwaarschijnlijk in de koelkast. Of in de bestekla.quote:
Alles oké!quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hola Foxz![]()
. Thnks. Alles oke met you, Fraulein?
Haar zus zit toch in die clip?quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee Nou ja Katja is wel een beetje Amsterdam
Welke post moet ik weghalen dan?quote:
Nee toch?quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Haar zus zit toch in die clip?
ik ga dann krampuslopquote:Op vrijdag 23 november 2018 18:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Welke post moet ik weghalen dan?
Dat heb je al 10 keer gemeld maar niemand reageert omdat we niet weten wat je bedoeltquote:
Hoe bedoel je? Ga je al weg?quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Pff gaat hard nu, volgende week de foto's en dan gaan
quote:
Dat hangt er vanaf wie het koopt en wie het meeste biedtquote:
devil-run met vuurshowquote:Op vrijdag 23 november 2018 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heb je al 10 keer gemeld maar niemand reageert omdat we niet weten wat je bedoelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |