Zijn er oprecht nog steeds mensen die in god geloven?quote:Op vrijdag 23 november 2018 17:37 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Zijn er oprecht nog steeds mensen die echt geloven in de term 'in een verkeerd lichaam geboren zijn'?
Hoe zie je dat dan voor je? Dat de zielen in de wachtrij klaar staan om een pasgeboren baby in te gaan en dat god per ongeluk de verkeerde ziel in een jongetjeslichaam liet afdalen?
En 1 van de slimmere van het spel. Best goed gelukt ook. Maar toch, een jongetje.quote:Op vrijdag 23 november 2018 17:55 schreef maxi-mus het volgende:
Ik sla over. Komt wel over als een leuk mens in ER.
Dat maakt mij echt geen reet uit.quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:54 schreef Ciclon het volgende:
[..]
En 1 van de slimmere van het spel. Best goed gelukt ook. Maar toch, een jongetje.
O, maar ik bedoel mbt seksualiteitquote:Op vrijdag 23 november 2018 18:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat maakt mij echt geen reet uit.
Als ze maar gelukkig is.quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:55 schreef Ciclon het volgende:
[..]
O, maar ik bedoel mbt seksualiteit
Inb4 boze trans mensenquote:Op vrijdag 23 november 2018 15:36 schreef Flogging het volgende:
Volgens mij is ze gewoon een vrouw hoor, trans of niet. Als ze de volledige sekschange gehad heeft, is het op en top een vrouw, ook beneden.
Had je ook de gemaakte vagina gezien? Zag dat er realistisch uit?quote:Op vrijdag 23 november 2018 16:09 schreef Flogging het volgende:
[..]
Geen mens is standaard of met de andere te vergelijken. Ik heb van dichtbij de trans-formatie meegemaakt van m -> en ik vond het resultaat verbluffend. Ze kon ook gewoon klaarkomen.
Dat is mooi. Is een antwoord op mijn vragen te moeilijk?quote:Op vrijdag 23 november 2018 16:09 schreef Flogging het volgende:
[..]
Geen mens is standaard of met de andere te vergelijken. Ik heb van dichtbij de trans-formatie meegemaakt van m -> en ik vond het resultaat verbluffend. Ze kon ook gewoon klaarkomen.
Botstructuur: mannelijk.quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:44 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ook in haar celkernen? Ook qua hormonen? Ook qua hersenstructuur, die grotendeels ontstaan is zonder toegevoegde hormonen? Is er geen verschil te zien tussen haar vagina en die van iemand die geboren is als vrouw? Heeft ze daar hetzelfde gevoel? Is de structuur van haar botten beter te vergelijken met die van mannen of vrouwen?
Vrouw met transgenderverledenquote:Op vrijdag 23 november 2018 15:36 schreef Flogging het volgende:
Volgens mij is ze gewoon een vrouw hoor, trans of niet. Als ze de volledige sekschange gehad heeft, is het op en top een vrouw, ook beneden.
En dan? Het oogt hetzelfde. Begrijp ik. Op de foto’s aantrekkelijk.quote:
Dan niksquote:Op vrijdag 23 november 2018 20:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En dan? Het oogt hetzelfde. Begrijp ik. Op de foto’s aantrekkelijk.
Waar moet ik op afknappen? Op iets wat ze niet meer is?
Ik vind het helemaal prima dat mensen er voor kiezen als een ander geslacht door het leven te gaan. Ik zal iedereen ook altijd aanspreken op de manier die zij willen (mannelijk, vrouwelijk, neutraal, andere vormen gaan me dan weer te ver).quote:Op vrijdag 23 november 2018 20:17 schreef Flogging het volgende:
[..]
Botstructuur: mannelijk.
Hetzelfde gevoel: dat weet niemand, aangezien niemand dat kan vergelijken, maar ik ken transen die erg kunnen genieten van seks en ook gewoon meerdere keren kunnen klaarkomen. Ik heb het hier wel over man naar vrouw. Vrouw naar man is dat veel moeilijker.
Je ziet uiteraard verschil tussen gemaakt en natuurlijk, maar het is wel volledig functioneel en ziet er echt goed uit. Van de yoni's die ik gezien heb tenminste.
Dat vrouw zijn, zit meer tussen de oren. Ik vind het een beetje flauw dat je het zo wilt vergelijken. We snappen beide dat je nooit 100% een vrouw kunt worden vanuit een mannenlichaam. Toch zijn er transen waar je het verschil gewoon niet ziet.
Ja, ik zou haar doen, with pleasure.quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:30 schreef Ciclon het volgende:
Ik zat gister zo Expeditie te kijken, toen vroeg ik me ineens af. Zou die Loiz Lamers veel aandacht krijgen van mannen en zou ze daar ook wat mee doen? En nu de vraag om er evt. Achter te komen, welke Fokkers zouden haar/hem doen? TS trapt af:. Ik pas hiervoor
[ afbeelding ]
Heeeel veel helaas.quote:Op vrijdag 23 november 2018 17:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn er oprecht nog steeds mensen die in god geloven?
quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:08 schreef dopemin het volgende:
Bij zo'n operatie van man naar vrouw hebben ze vroeger de fout gemaakt om niet eerst al het schaamhaar weg te laseren. Toen gebeurde het regelmatig dat er haartjes vanuit de neo-vagina naar buiten groeiden.
Over de dame in de op; nee, ik pas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |