Niet als de mods hun werk doen.quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Krijg je dan niet allemaal off-topic geneuzel in andere topics?
Maar dan kun je heel veel dingen gewoon niet meer bespreken dus. Althans, niet in dit subforum.quote:
Dat is een zeer juiste conclusie.quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar dan kun je heel veel dingen gewoon niet meer bespreken dus. Althans, niet in dit subforum.
Cavakes?quote:
niks mis met nsb'ersquote:Op vrijdag 23 november 2018 15:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind jou uiterst goed in de rol van mod passen. Wat is je favoriete bier?
[ afbeelding ]
Chromecastquote:Op vrijdag 23 november 2018 15:26 schreef Doublepain het volgende:
Hoe sluit je zo'n chromecast aan? via hdmi?
Anders haal ik er 1 want BF
apple komt waarschijnlijk met een soort gelijke chromecast (in die prijs) om apple tv te promoten.quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Chromecast. Geen Apple TV hebben
. Faler.
Ja las ik. Snap ik wel, want die normale Apple TV is toch wel wat duur.quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
apple komt waarschijnlijk met een soort gelijke chromecast (in die prijs) om apple tv te promoten.
Die bovenstequote:Op vrijdag 23 november 2018 15:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind jou uiterst goed in de rol van mod passen. Wat is je favoriete bier?
[ afbeelding ]
Fijn dat we het roerend eens zijn met elkaar.quote:
We kunnen ook de Idi Amin kaart spelen en het gewoon doordrukken.quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet.
Helaas ben ik met deze mening in de minderheid.
ldi? :Squote:Op vrijdag 23 november 2018 16:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We kunnen ook de Idi Amin kaart spelen en het gewoon doordrukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |