owkee - dan val ik er gewoon nu weer inquote:Op vrijdag 23 november 2018 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, doe niet echt moeite meer om terug te lezen, helemaal niet van de avond/nacht cossen
Nieuwe ronde, nieuwe kansenquote:
het zal ook nietquote:Op vrijdag 23 november 2018 08:32 schreef Dotteke het volgende:
TT
WIm Vroege is net geweest, het dak van de silo was niet gekomen.
Wim heeft wel alvast de steiger gebracht die ze later deze dag op gaan bouwen
Ja naar koude dagen buiten in huisje s die nog niet winterproef zijnquote:Op vrijdag 23 november 2018 08:33 schreef Giggio het volgende:
[..]
het zal ook niet
zelfs achter de schermen zijn het prutsers geworden
of is dit weer een script op weg naar iets moois?
Wim ging wat anders doen omdat het dak er nog niet was zei hij net.quote:Op vrijdag 23 november 2018 08:34 schreef chufi het volgende:
Misschien ging Wim nog wat doen... iets aan de ondergrondse leidingen mompelde hij... dat zal dan buiten beeld gebeuren
ja maar de leidingen zijn ook wat anders dan het dak... ik hoorde het hem echt mompelen tegen Mikequote:Op vrijdag 23 november 2018 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wim ging wat anders doen omdat het dak er nog niet was zei hij net.
Ja dat zei hij ook, maar dat ging hij nu doen omdat het dak er niet wasquote:Op vrijdag 23 november 2018 08:37 schreef chufi het volgende:
[..]
ja maar de leidingen zijn ook wat anders dan het dak... ik hoorde het hem echt mompelen tegen Mike
Geen idee en op je andere vraag .quote:
Waarom ook niet, ze hebben geen geld.quote:Op vrijdag 23 november 2018 09:14 schreef MariaElena2018 het volgende:
Van Chris moeten er twee dezelfde Polly’s cams komen die jes had, maar lotus wil een goedkopere kopen, Chris wil voor kwaliteit blijft zeuren.
dat huisje schijnt heel koud te zijn, daarom wil niemand er liggenquote:Op vrijdag 23 november 2018 09:02 schreef Dotteke het volgende:
Merel heeft het mooi voor elkaar, een 4 persoonshuisje helemaal voor haar alleen, snap niet dat ze dat voor elkaar heeft gekregen
Koekieloekiequote:Op vrijdag 23 november 2018 09:16 schreef MariaElena2018 het volgende:
Er komen nu die drie Polly cams op het terrein
Hoezo dat? 2 niet genoegquote:Op vrijdag 23 november 2018 09:16 schreef MariaElena2018 het volgende:
Er komen nu die drie Polly cams op het terrein
nee joh met die stormloop van sguimpies zou ik zeggen iedere bewoner een eigen cameraquote:
idee van Hiske die wil natuurlijk zoveel mogelijk geld uit de zakken van mensen kloppenquote:
Ja en er komen ook zoveel bezoekersquote:Op vrijdag 23 november 2018 09:17 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Koekieloekieterrein is ook héél groot
Ja te zot he, ben benieuwd hoe lang het nog doorgaatquote:Op vrijdag 23 november 2018 09:21 schreef krabje het volgende:
tanden bleken,botox,fillers,nageltjes,haartjes en wat al niet meer![]()
![]()
![]()
,het is toch overleven en opbouwen,geen beautysalon,het word steeds ongeloofwaardiger
![]()
![]()
ik snap er ook niks aan,ik zeg niet dat het moet stoppen,maar merk wel dat ik steeds minder kijk,jammer hoor had zo'n mooi concept kunnen zijn.quote:Op vrijdag 23 november 2018 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja te zot he, ben benieuwd hoe lang het nog doorgaat
Had even stille hoop dat het snel afgelopen zou zijn gezien het marktaandeel en de kijkcijfers
Maar die krabbelen weer aardig omhoog
In de wintertijd krabbelen de kijkcijfer altijd omhoog was in 1 ook zoquote:Op vrijdag 23 november 2018 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja te zot he, ben benieuwd hoe lang het nog doorgaat
Had even stille hoop dat het snel afgelopen zou zijn gezien het marktaandeel en de kijkcijfers
Maar die krabbelen weer aardig omhoog
ook dat jaquote:Op vrijdag 23 november 2018 09:24 schreef Toweler het volgende:
[..]
In de wintertijd krabbelen de kijkcijfer altijd omhoog was in 1 ook zo
`Merel heeft inmiddels al een tafel in HAAR huisje staan...quote:Op vrijdag 23 november 2018 09:21 schreef krabje het volgende:
![]()
![]()
,het is toch overleven en opbouwen,geen beautysalon,het word steeds ongeloofwaardiger
![]()
![]()
en je vergeet de mannen die ineens de snorren laten vervenquote:Op vrijdag 23 november 2018 09:21 schreef krabje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Van mij mag het wel stoppen en er is totaal anders neer gaan zettenquote:Op vrijdag 23 november 2018 09:24 schreef krabje het volgende:
[..]
ik snap er ook niks aan,ik zeg niet dat het moet stoppen,maar merk wel dat ik steeds minder kijk,jammer hoor had zo'n mooi concept kunnen zijn.
Ik ga vanavond ook shoppenquote:Op vrijdag 23 november 2018 09:25 schreef Dotteke het volgende:
Het is black friday zegt mike, nu is alles voor de helft
O ja, dat zal het zijnquote:Op vrijdag 23 november 2018 09:24 schreef Toweler het volgende:
[..]
In de wintertijd krabbelen de kijkcijfer altijd omhoog was in 1 ook zo
Denk dat het allemaal besodemieterij isquote:
ze schroeven in de maanden ervoor de prijs op en dan op black friday krijg je korting(zeggen ze) maar dat is dan ze normale prijs,dat mensen er nog intrappen is me een raadsel.quote:Op vrijdag 23 november 2018 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat het allemaal besodemieterij is
Ik zie ergens een kookplaat, die bijna 200 goedkoper is
Elders zie ik die kook plaat die nog goedkoper is dan bij die ene zonder 200 korting
??wat bedoeld hij dan??quote:Op vrijdag 23 november 2018 09:30 schreef chufi het volgende:
Mike nogmaals even tegen Joa, dat ze nu met wat etcnische dingen bezig zijn en dat we even uit de buurt moeten blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |