owkee - dan val ik er gewoon nu weer inquote:Op vrijdag 23 november 2018 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, doe niet echt moeite meer om terug te lezen, helemaal niet van de avond/nacht cossen
Nieuwe ronde, nieuwe kansenquote:
het zal ook nietquote:Op vrijdag 23 november 2018 08:32 schreef Dotteke het volgende:
TT
WIm Vroege is net geweest, het dak van de silo was niet gekomen.
Wim heeft wel alvast de steiger gebracht die ze later deze dag op gaan bouwen
Ja naar koude dagen buiten in huisje s die nog niet winterproef zijnquote:Op vrijdag 23 november 2018 08:33 schreef Giggio het volgende:
[..]
het zal ook niet
zelfs achter de schermen zijn het prutsers geworden
of is dit weer een script op weg naar iets moois?
Wim ging wat anders doen omdat het dak er nog niet was zei hij net.quote:Op vrijdag 23 november 2018 08:34 schreef chufi het volgende:
Misschien ging Wim nog wat doen... iets aan de ondergrondse leidingen mompelde hij... dat zal dan buiten beeld gebeuren
ja maar de leidingen zijn ook wat anders dan het dak... ik hoorde het hem echt mompelen tegen Mikequote:Op vrijdag 23 november 2018 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wim ging wat anders doen omdat het dak er nog niet was zei hij net.
Ja dat zei hij ook, maar dat ging hij nu doen omdat het dak er niet wasquote:Op vrijdag 23 november 2018 08:37 schreef chufi het volgende:
[..]
ja maar de leidingen zijn ook wat anders dan het dak... ik hoorde het hem echt mompelen tegen Mike
Geen idee en op je andere vraag .quote:
Waarom ook niet, ze hebben geen geld.quote:Op vrijdag 23 november 2018 09:14 schreef MariaElena2018 het volgende:
Van Chris moeten er twee dezelfde Polly’s cams komen die jes had, maar lotus wil een goedkopere kopen, Chris wil voor kwaliteit blijft zeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |