Succesquote:Op vrijdag 23 november 2018 03:23 schreef Petzi het volgende:
Heeft niets met buitenzindelijks etc, te maken.
Domme trut, Door de kracht van boven is mijn broer weer beter. Alletwee mijn ouders ook.quote:
Dat noemen we een hydrofoorquote:Op vrijdag 23 november 2018 03:32 schreef Petzi het volgende:
[..]
Domme trut, Door de kracht van boven is mijn broer weer beter. Alletwee mijn ouders ook.
Er is een kracht die ver boven jou gaat tutje.
Ben je weer bezig?quote:Op vrijdag 23 november 2018 02:57 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik ken jou. Grote bek om je onkunde en frustraties op een ander te botvieren.. Als ik je wil confronteren schijt j in je broek
Wat mij betreft tief je gewoon op in plaats van dat je hier de sfeer steeds komt verpesten.quote:Op vrijdag 23 november 2018 04:02 schreef Petzi het volgende:
Sorry mensen. Ben niet uit op constante discussies, die bij voorbaat al gedoemd zijn te mislukken,
Ruzie vind ik zo goedkoop.
Ik heb een uitgesproken mening. Als die er niet mag zijn, en ik constant word aangevallen, dan vind ik dat erg onvolwassen
Ga weg, dat mens spoort niet.quote:
Ik kan het verloop wel uittekenen nu. Gaat steeds hetzelfde en eindigt altijd met hetzelfde soort post.quote:Op vrijdag 23 november 2018 04:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben je weer bezig?
Mijn god, wat ben jij een frustie zeg, je loopt hier tegen iedereen te zeiken, hou daar eens mee op!
En niemand van 'ons' schijnt te deugen, iedereen is tegen haar.quote:Op vrijdag 23 november 2018 07:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik kan het verloop wel uittekenen nu. Gaat steeds hetzelfde en eindigt altijd met hetzelfde soort post.
Zo bizar.
alleen Scrut, want die gaat ze daten .. schijntquote:Op vrijdag 23 november 2018 07:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En niemand van 'ons' schijnt te deugen, iedereen is tegen haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |