Je kan er op zittenquote:
Ik schat Scrut wat hoger inquote:
Wel jammer dat we samen naar Paradiso gaanquote:
Dat weet ik. Geen probleem toch?quote:Op vrijdag 23 november 2018 02:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel jammer dat we samen naar Paradiso gaan
Dan is het goed, kom ookquote:
oh wist je dat nog niet.. Maria heeft Because the night van Patti Smith ook een favo van mijquote:Op vrijdag 23 november 2018 02:29 schreef mario390 het volgende:
CHUFI:: Marta heeft Like A Prayeren van mijn 3 Favourite Liedjes van Madonna
quote:
oh, maria heeft bij de laatste lied gehuild bij het zingenquote:Op vrijdag 23 november 2018 02:32 schreef chufi het volgende:
[..]
oh wist je dat nog niet.. Maria heeft Because the night van Patti Smith ook een favo van mij
Triestquote:Op vrijdag 23 november 2018 02:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
oh, maria heeft bij de laatste lied gehuild bij het zingen
oh dat was me niet opgevallen...quote:Op vrijdag 23 november 2018 02:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
oh, maria heeft bij de laatste lied gehuild bij het zingen
Ik heb serieus niet lekker gegeten in een restaurant. Het was allemaal kut en zoutloos.quote:
Zie bovenquote:
oh?quote:Op vrijdag 23 november 2018 02:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb serieus niet lekker gegeten in een restaurant. Het was allemaal kut en zoutloos.
Hipster tent met pasta gedoequote:
Nee natuurlijk niet dat is de trend blijkbaar.quote:
Ja dat kon ook volgens mij het vega gerecht beterquote:
Ik heb je dm gezien poep en besloot er niet op te reagerenquote:
oh bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 23 november 2018 02:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet dat is de trend blijkbaar.
Je hebt iemand verlorenquote:Op vrijdag 23 november 2018 02:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat kon ook volgens mij het vega gerecht beter
Flikker op uit mij DM Petziquote:
en wat gegeten?quote:Op vrijdag 23 november 2018 02:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb serieus niet lekker gegeten in een restaurant. Het was allemaal kut en zoutloos.
Ja zoutloze soep en pasta met niksquote:
Okequote:Op vrijdag 23 november 2018 02:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb je dm gezien poep en besloot er niet op te reageren
Ja het is hip dat zoutloze gedoe. Doe mij maar spek in de pastaquote:
Schijtertquote:Op vrijdag 23 november 2018 02:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het is hip dat zoutloze gedoe. Doe mij maar spek in de pasta
De volgende dag wel jaquote:
dann is het Carbonaraquote:Op vrijdag 23 november 2018 02:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het is hip dat zoutloze gedoe. Doe mij maar spek in de pasta
Ik ken jou. Grote bek om je onkunde en frustraties op een ander te botvieren.. Als ik je wil confronteren schijt j in je broekquote:
Lekkerquote:
Ik denk echt dat je de verkeerde voor je hebt om te sparren. Ik wals je omver en ik zie geen reden omdat te doen. Ik negeer je in dm en ik zie een leuke toekomst voor je in deze scquote:Op vrijdag 23 november 2018 02:57 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik ken jou. Grote bek om je onkunde en frustraties op een ander te botvieren.. Als ik je wil confronteren schijt j in je broek
Ja joh soms is het wat minderquote:Op vrijdag 23 november 2018 03:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar je heeft niet in Restaurant gegeten of ?
Fout. Ik ken jouw problemen. Geen behoefte om te sparren.quote:Op vrijdag 23 november 2018 03:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk echt dat je de verkeerde voor je hebt om te sparren. Ik wals je omver en ik zie geen reden omdat te doen. Ik negeer je in dm en ik zie een leuke toekomst voor je in deze sc
quote:Op vrijdag 23 november 2018 03:05 schreef Petzi het volgende:
[..]
Fout. Ik ken jouw problemen. Geen behoefte om te sparren.
Wat moet ik hiermeequote:
Tarot kaarten uit de kast gehaaldquote:
Ga ik slapen?quote:
Succesquote:Op vrijdag 23 november 2018 03:23 schreef Petzi het volgende:
Heeft niets met buitenzindelijks etc, te maken.
Domme trut, Door de kracht van boven is mijn broer weer beter. Alletwee mijn ouders ook.quote:
Dat noemen we een hydrofoorquote:Op vrijdag 23 november 2018 03:32 schreef Petzi het volgende:
[..]
Domme trut, Door de kracht van boven is mijn broer weer beter. Alletwee mijn ouders ook.
Er is een kracht die ver boven jou gaat tutje.
Ben je weer bezig?quote:Op vrijdag 23 november 2018 02:57 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik ken jou. Grote bek om je onkunde en frustraties op een ander te botvieren.. Als ik je wil confronteren schijt j in je broek
Wat mij betreft tief je gewoon op in plaats van dat je hier de sfeer steeds komt verpesten.quote:Op vrijdag 23 november 2018 04:02 schreef Petzi het volgende:
Sorry mensen. Ben niet uit op constante discussies, die bij voorbaat al gedoemd zijn te mislukken,
Ruzie vind ik zo goedkoop.
Ik heb een uitgesproken mening. Als die er niet mag zijn, en ik constant word aangevallen, dan vind ik dat erg onvolwassen
Ga weg, dat mens spoort niet.quote:
Ik kan het verloop wel uittekenen nu. Gaat steeds hetzelfde en eindigt altijd met hetzelfde soort post.quote:Op vrijdag 23 november 2018 04:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben je weer bezig?
Mijn god, wat ben jij een frustie zeg, je loopt hier tegen iedereen te zeiken, hou daar eens mee op!
En niemand van 'ons' schijnt te deugen, iedereen is tegen haar.quote:Op vrijdag 23 november 2018 07:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik kan het verloop wel uittekenen nu. Gaat steeds hetzelfde en eindigt altijd met hetzelfde soort post.
Zo bizar.
alleen Scrut, want die gaat ze daten .. schijntquote:Op vrijdag 23 november 2018 07:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En niemand van 'ons' schijnt te deugen, iedereen is tegen haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |