abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192968978
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 07:43 schreef g60forced het volgende:

[..]

wat ik voornamelijk kut vind aan MP dat alle foto's op de advertentie en die je via de chat stuurt door compressie direct waardeloos zijn voor mijn doeleinde en hobby, dus ik vraag mensen veel om ze te hersturen via whatapps of email en helaas schrikt dat vele af :(
fotos van advertenties heb jij nodig?
om mensen op te lichten?
:? :D
pi_192969930
Laats had ik eentje die vroeg of ik wilde reserveren maar pas over drie maanden op wilde komen halen.

Ja doei ik ben je opslag niet (ging om een grote koelkast).
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  woensdag 6 mei 2020 @ 09:42:45 #255
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_192970222
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2020 09:21 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Laats had ik eentje die vroeg of ik wilde reserveren maar pas over drie maanden op wilde komen halen.

Ja doei ik ben je opslag niet (ging om een grote koelkast).
Die lui heb je idd ook vaak.

"Kunt u hem een weekje reserveren? Heb nu nog geen geld."

:')
pi_192970314
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2020 09:42 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Die lui heb je idd ook vaak.

"Kunt u hem een weekje reserveren? Heb nu nog geen geld."

:')
Heb ook zo'n kwibus
Dit figuur gaf aan te betalen voor een product maar heeft dat niet gedaan.

quote:
Sorry klopt wil hem wel heel graag maar heb deze week een beetje problemen waardoor het nu niet kan laat het u nog weten wanneer het uitkomt als u hem dan nog heeft heb ik geluk ander heb ik pech
eerst nog helemaal tig berichtjes sturen om een lagere prijs te krijgen. dan ga je akkoord krijg je dit. 8)7
gaat om 15 euro
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_192975802
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2020 07:51 schreef mschol het volgende:

[..]

fotos van advertenties heb jij nodig?
om mensen op te lichten?
:? :D
nee man dat zeg ik toch helemaal niet!
  woensdag 6 mei 2020 @ 18:27:04 #258
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_192977839
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 05:20 schreef Brett-Anderson het volgende:
Iets anders zijn die goudkleurige bankbiljetten die op Aliexpress al opvallend overpriced zijn. Dan moet het 2,5x over de kop als je er nog wat aan wilt verdienen. Het is de prijs op Aliexpress al niet eens waard en het is van plastic gemaakt, wat de adverteerder er uiteraard niet bijzet. Op zijn zachts gezegd is 12 EUR bespottelijk, als dit plaatselijk in de winkel zou liggen vond ik vijftig centen per biljet al aan de max liggen. Zelfs mijn vrouw zei of ik die ergens gratis bij de boodschappen had gekregen. Dat echtheidscerticaat is overigens gewoon een stukje papier zo uit een printer van de speelgoedfabriek.

https://ibb.co/t8RFZWC
[ afbeelding ]
24 karaats goud ook echt volgens die advertentie. Ik geloof dat er nog geen nanogram goud in voorkomt. _O-
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_192978240
Een marktplaats sukkel van mijn neef: Had een schuurtje te koop. 150 euro. Zelf uit elkaar halen en meenemen. Was verkocht en het stel kwam. Hebben het schuurtje (niet zo moeilijk denk ik) uit elkaar gehaald, maar ze hebben een plank ofzo kapot gemaakt tijdens het afbouwen. Niet wetend dat mijn neef een camera had en alles had bekeken en gehoord _O- De dame zei nog "Nou dan kunnen we wat van de prijs afhalen"
Dus met betalen moest er van de prijs af (alles lag al in de aanhanger). Mooi niet dus en hebben ze alles nogal boos weer in de tuin gepleurd. Hahaha... Is alsnog verkocht btw was al uit elkaar lol
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_192995701
Heerlijk.
Heb 't zelf meegemaakt met een zwart Jan des Bouvrie audiomeubel.
jong meisje kwam 't ophalen met nog iemand die uiteraard zegt niets te mogen tillen.
afgerekend en aangeboden te helpen met tillen.
het meisje laat het meubel hard op grond flikkeren en de stukken vlogen er vanaf.
alsnog was ze er erg blij mee.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_193107830
Man Man man...

Net weer iemand die liep te zeiken omdat ik GRATIS!!!!!! iets weggegeven had terwijl hij het over drie weken voor NIKS wilde ophalen....

8)7 8)7 8)7

Ja eikel gratis is wie het eerst haalt wie het eerst maalt !! o|O o|O

Ik ga geen opslag voor je betalen als je zelf geen cent ervoor wilt uitgeven :r :r :r
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_193111256
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 15:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
Heerlijk.
Heb 't zelf meegemaakt met een zwart Jan des Bouvrie audiomeubel.
jong meisje kwam 't ophalen met nog iemand die uiteraard zegt niets te mogen tillen.
afgerekend en aangeboden te helpen met tillen.
het meisje laat het meubel hard op grond flikkeren en de stukken vlogen er vanaf.
alsnog was ze er erg blij mee.
We hadden dat ook met iemand.
Voor mijn schoonouders verkochten we zo’n grote Amerikaanse koelkast. Topconditie.
Geloof voor ¤100.
Een buitenlandse man wilde hm hebben en betaalde alvast ¤50 vooruit zodat hij de koelkast zo kon reserveren. Een week later komt hij hm ophalen, helemaal vanuit de andere kant van het land.
Betaalt netjes het resterende bedrag en hup, zaak gesloten.
Belt hij eind van de dag op: toen ze thuis kwamen tilden ze de koelkast naar binnen en hebben ze het ding op de grond laten flikkeren. Helemaal naar de sodemieter. :')
Of we misschien de helft weer terug wilden betalen. -O-

Tja, lullig voor hem maar dat gaat écht niet. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door vencodark op 15-05-2020 08:44:48 ]
pi_193114467
Zo heb ik ooit eens een auto verkocht, en meneer kwam met zijn Andere auto en vergat geld in de parkeer meter te doen.. dan moest ik hem dat maar korting geven.

Niet gedaan en auto na 2 weken onderhandelen alsnog aan hem verkocht.
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
  donderdag 14 mei 2020 @ 08:43:02 #264
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193115869
Ah,,,, hier is het topic dus :T Kon hem gisteren niet vinden :D

Mijn oude videokaart staat op Marktplaats. Zo opvallend zijn die reacties niet dat ze het voor 1/4 van de prijs direct willen ophalen. Het terugdraaien van de kmstand van de auto heb ik nooit aangeboden gekregen :') _O-

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 14 mei 2020 @ 08:53:04 #265
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_193116029
quote:
6s.gif Op donderdag 14 mei 2020 08:43 schreef Nikonlover het volgende:

Mijn oude videokaart staat op Marktplaats. Zo opvallend zijn die reacties niet dat ze het voor 1/4 van de prijs direct willen ophalen. Het terugdraaien van de kmstand van de auto heb ik nooit aangeboden gekregen :') _O-

[ afbeelding ]
Brutaal!
  donderdag 14 mei 2020 @ 08:57:09 #266
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_193116105
Biedt verscheidene zaken te koop aan, veel in nieuwstaat (over na het bouwen) voor de helft van de nieuwprijs. En dat is té duur :')
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  donderdag 14 mei 2020 @ 09:05:49 #267
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_193116289
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 00:30 schreef IkEetSlakken het volgende:
Laatst een kinderopbergbankje meubel ding gratis op Mp gezet. Koopster had al een paar x afgezegd, kwam het uiteindelijk ophalen, geeft ze 4 sterren met als reden dat de foto’s beter kunnen.... Domme kut! Ik ga toch geen rapportage schieten voor een gratis ding.... zucht...
Wat een hufter, iets gratis meegeven en dan 4 sterren. Schijtvolk
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
pi_193116399
quote:
6s.gif Op donderdag 14 mei 2020 08:43 schreef Nikonlover het volgende:

[ afbeelding ]
Ik heb wel zo’n vermoeden hoe dit type eruit ziet, welke muziek het luistert en wat zijn favoriete eten en drinken is. :')
  donderdag 14 mei 2020 @ 09:10:34 #269
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_193116406
Ohja van die foto’s had ik ook. Ik weet niet wat er beter of anders had gekund... (in de adv zaten ze uiteraard los)

donderdag 14 mei 2020 @ 09:11:50 #270
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_193116430
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2020 09:10 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik heb wel zo’n vermoeden hoe dit type eruit ziet, welke muziek het luistert en wat zijn favoriete eten en drinken is. :')
Haha. Schultenbrau. Huispak. André Hazes.
pi_193116533
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2020 09:11 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik zat meer te denken aan waterpijp, trainingspak en rapper boef.
pi_193116753
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 09:16 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ik zat meer te denken aan waterpijp, trainingspak en rapper boef.
Nee, ik ben het met deze eens:
quote:

[..]

De schrijfwijze is meer Nederlands laag niveau dan van een allochtoon.
  donderdag 14 mei 2020 @ 09:30:10 #273
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_193116888
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2020 09:24 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nee, ik ben het met deze eens:
[..]

De schrijfwijze is meer Nederlands laag niveau dan van een allochtoon.
Klinkt inderdaad bsoluut niet als een allochtoon. Klikt meer als een tokkiewijf.
“Me zoontje” dat schrijft een allochtoon niet
  donderdag 14 mei 2020 @ 09:38:28 #274
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193117051
quote:

[..]

Ja, dat is ook waar ik aan zat te denken :P Een of ander kamperwijf met een man die bijbeunt met "autoreparaties" :T Ze hebben een heel handeltje in trainingspakken, kleding, autoonderdelen :')
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 14 mei 2020 @ 09:39:44 #275
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193117075
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2020 09:10 schreef amaranta het volgende:
Ohja van die foto’s had ik ook. Ik weet niet wat er beter of anders had gekund... (in de adv zaten ze uiteraard los)

[ afbeelding ]
Die heb ik hier ook nog ergens liggen :o Super cool was dit *O*
pi_193117148
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 13:21 schreef nickhguitar het volgende:
Weet niet of dit een marktplaats sukkel is, maar ik vond 't wel een grappige belevenis :P Ongeveer een jaar geleden hebben wij alle tegels van ons dakterras afgehaald, sommige waren nog goed anderen waren al wat verrot. Even overlegd met elkaar en uiteindelijk besloten om het op MP te zetten; gratis af te halen maar dan wel zelf voor vervoer zorgen.

Paar uur later krijgen we een berichtje in gebrekkig Nederengels (geen idee hoe ik het anders zou moeten noemen) waarin iemand vraagt of de tegels nog beschikbaar zijn en dat hij ze wel wil ophalen (let wel: er stond een foto bij, dus hij wist hoeveel het er waren. Ongeveer 16m2).

Komt er godverdomme 2 uur later iemand op z'n fiets met 2 fietstassen aan de zijkant :') Die gast heeft dus 1,5 dag lang heen en weer gefietst (woonde 2 km verderop) met telkens 6 tegels in z'n tassen. Die komt natuurlijk in de hoop dat ik zeg dat ik wel even 2 keer met hem mee ga rijden :') Normaal was dat ook wel bespreekbaar geweest, maar gezien de manier waarop dit ging heb ik hem mooi laten martelen :P
Tja in coronatijden niet eens heel gek. Gratis sporten en geen onnodige kosten aan een auto.
  donderdag 14 mei 2020 @ 13:12:12 #277
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_193121635
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 22:15 schreef vencodark het volgende:

[..]

We hadden dat ook met iemand.
Voor mijn schoonouders verkochten we zo’n grote Amerikaanse koelkast. Topconditie.
Geloof voor ¤100.
Een buitenlandse man wilde hm hebben en betaalde alvast ¤50 vooruit zodat hij de koelkast zo kon reserveren. Een week later komt hij hm ophalen, helemaal vanuit de andere kant van het land.
Betaalt netjes het resterende bedrag en hup, zaak gesloten.
Belt hij eind van de dag op: toen ze thuis kwamen tilde ze de koelkast naar binnen en hebben ze het ding op de grond laten flikkeren. Helemaal naar de sodemieter. :')
Of we misschien de helft weer terug wilden betalen. -O-

Tja, lullig voor hem maar dat gaat écht niet. :')
Waarom laat hij haar dan ook die koelkast in dr eentje tillen. Is toch veel te zwaar voor 1 persoon.
pi_193126598
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2020 13:12 schreef amaranta het volgende:

[..]

Waarom laat hij haar dan ook die koelkast in dr eentje tillen. Is toch veel te zwaar voor 1 persoon.
Ze waren met 2 man. ;) Geloof dat 1 van hen zich verstapte bij de voordeur. :')
  donderdag 14 mei 2020 @ 20:58:08 #279
486698 IkEetSlakken
FKA Redster1984
pi_193131262
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 09:05 schreef Kamover het volgende:

[..]

Wat een hufter, iets gratis meegeven en dan 4 sterren. Schijtvolk
Je zou ze kapot schieten. T is dat er ergere dingen zijn... (8>
Wakadoodle!
  vrijdag 15 mei 2020 @ 08:27:51 #280
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_193137421
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2020 17:33 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ze waren met 2 man. ;) Geloof dat 1 van hen zich verstapte bij de voordeur. :')
Ohja, dan heb ik je verkeerd begrepen. Je schreef “tilde ze”, dus ik dacht al, waarom is ze alleen?
pi_193137616
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 08:27 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ohja, dan heb ik je verkeerd begrepen. Je schreef “tilde ze”, dus ik dacht al, waarom is ze alleen?
Ja en: ‘toen ze thuis kwamen’ en ‘hebben ze het ding laten flikkeren’. :P
  vrijdag 15 mei 2020 @ 08:49:35 #282
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_193137660
Ik plaatste net een advertentie (van een lamp) en kreeg de melding dat er een kenteken in beeld zou zijn op een van de foto’s.
Wat niet zo is.
  vrijdag 15 mei 2020 @ 08:49:46 #283
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_193137664
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 08:45 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja en: ‘toen ze thuis kwamen’ en ‘hebben ze het ding laten flikkeren’. :P
😇
  vrijdag 15 mei 2020 @ 11:22:13 #284
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_193139663
Ik heb een paar dagen terug 2 dingen verkocht, bij beide gesprekken kan ik de koper niet meer waarderen, maar bij het onzingesprek met een andere (die dus niks heeft gekocht) staat het knopje er wel... Ik moet me steeds inhouden om niet te lang op die onzinberichten in te gaan voor ik een 1-ster-beoordeling heb :')
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  vrijdag 15 mei 2020 @ 11:34:05 #285
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_193139852
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 08:49 schreef amaranta het volgende:
Ik plaatste net een advertentie (van een lamp) en kreeg de melding dat er een kenteken in beeld zou zijn op een van de foto’s.
Wat niet zo is.
:D Iemand drukte op verkeerde knopjes, denk ik.
  vrijdag 15 mei 2020 @ 12:02:41 #286
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_193140268
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 11:22 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik heb een paar dagen terug 2 dingen verkocht, bij beide gesprekken kan ik de koper niet meer waarderen, maar bij het onzingesprek met een andere (die dus niks heeft gekocht) staat het knopje er wel... Ik moet me steeds inhouden om niet te lang op die onzinberichten in te gaan voor ik een 1-ster-beoordeling heb :')
Heb ik ook weleens gehad ja.
  zondag 17 mei 2020 @ 08:38:07 #287
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_193174200
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2020 07:48 schreef ToT het volgende:
We hebben een babywagen op Marktplaats te koop gezet. Iemand had interesse, ik wil er gewoon van af dus bied ik hem voor een heel zacht prijsje aan. Persoon ik kwestie wil hem hebben en vraagt of ik hem een week lang gereserveerd wil laten staan, maar toch krijg je ladingen vragen in allemaal van die korte berichtjes waardoor je mailbox volloopt met van die one-liners. Ik zeg dat het ding amper gebruikt is en gewoon bijna in nieuwstaat is.
Zitten er vlekken in?
Is-ie niet verbleekt door de zon?
Is hij niet versleten?
(enz enz enz.)
"Ja ik heb al precies dezelfde maar wil eentje voor in de auto. Is hij wel makkelijk schoon te maken?"
Als je dezelfde hebt, weet je gewoon dat de bekleding polyester of whatever is en je het zo met een doekje af kunt vegen.
"Mag ik nog wat foto's zien?"
Godverdomme, foto's gemaakt, opgestuurd.
"Ja ik ga zo toch eerst naar een andere wandelwagen kijken, maar als dat niks wordt, koop ik de uwe alsnog."

Ik heb de reservering er meteen van af gehaald. Dit soort gevallen zorgen er voor dat ik handelen op Marktplaats echt HAAT!

Dit lijkt me ook echt het type dat ter plekke nog gaat lopen te zeiken om de prijs nog verder naar beneden te krijgen.
Ze moeten een uur reizen als ze hem alsnog willen komen ophalen. Als ze toch hier ter plekke proberen te gaan onderhandelen, staan ze zo weer buiten. Ook als ze dan toch ineens beslissen om de vraagprijs te bieden.

Hahahah dat had ik met een led tv die te koop stond voor een zacht prijsje.
Allerlei figuren die eerst wilde komen kijken. Die block ik met de mededeling dat ik geen winkel ben.
Opzouten!
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_193175488
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 08:38 schreef dabadbass het volgende:

[..]

Hahahah dat had ik met een led tv die te koop stond voor een zacht prijsje.
Allerlei figuren die eerst wilde komen kijken. Die block ik met de mededeling dat ik geen winkel ben.
Opzouten!
Haha gelijk heb je! :D
Ja tenzij ze zeggen dat ze hem willen kopen, maar dat ze hem natuurlijk wel eerst werkend willen zien. Als het prijsje TE zacht is, kan het ook wel verdacht zijn natuurlijk. :P
  donderdag 4 juni 2020 @ 07:32:55 #289
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_193465219
Onlangs iemand een verrekijker verkocht. Met alle voorzorg verpakt, direct verzonden, nog een korting gegeven op de frankeerkosten, niet op de hoogte dat het inmiddels verhoogd is naar ¤7.25, dus al meer dan de helft verzendkosten en verpakkingskosten geheel cadeau gedaan. Kreeg ontvangtstbevestiging en complimentje, en daarna drie sterren beoordeeld.

Ik snap niet wat zulke mensen bezielt. Wat kon ik nou in vredesnaam nog meer doen? MP werkt niet meer zoals vanouds. Ik verkoop er bijna niets meer, er zijn teveel mensen die overal het uiterste voor willen krijgen en teveel lui die dan voor jouw verkopen zo min mogelijk willen betalen. Het valt me ook telkens op dat die rare mafketels altijd in verre kleine stadjes wonen, voornamelijk bij de grens of dicht aan zee.

Er zitten teveel van dit soort idioten die met dit getreiter een dagelijkse hobby hebben, teveel oplichters, teveel koopjesjagers die niks willen hebben, maar proberen alles los te peuteren voor een habbekrats, verzamelaars die bepaalde topstukken uit hun collectie willen verkopen voor onzinnige bedragen die niemand er ooit voor zal geven, tenzij ze krankzinnig zijn of rijk, bedrijven, dozenschuivers en dropshippers, waarbij die laatste me een doorn in het oog is. Geen probleem met een particulier die wat extra's wil verdienen door iets door te verkopen uit eigen bezit, maar al die Grandado's mogen van mij zo snel mogelijk verdwijnen nu vervoer vanuit China door covid-19 deels is ingestort en veel onwetende kopers al maanden wachten op hun bestellingen.
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_193465226
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 07:32 schreef Brett-Anderson het volgende:
Onlangs iemand een verrekijker verkocht. Met alle voorzorg verpakt, direct verzonden, nog een korting gegeven op de frankeerkosten, niet op de hoogte dat het inmiddels verhoogd is naar ¤7.25, dus al meer dan de helft verzendkosten en verpakkingskosten geheel cadeau gedaan. Kreeg ontvangtstbevestiging en complimentje, en daarna drie sterren beoordeeld.

Ik snap niet wat zulke mensen bezielt. Wat heb kon ik nou in vredesnaam nog meer doen? Marktplaats werkt niet meer zoals vanouds. Ik verkoop er bijna niets meer, er zijn teveel mensen die overal het uiterste voor willen krijgen en teveel lui die dan voor jouw verkopen zo min mogelijk willen betalen. Het valt me ook telkens op dat die rare mafketels altijd in verre kleine stadjes wonen, voornamelijk bij de grens of dicht aan zee.

Er zitten teveel van dit soort idioten die van dit getreiter hun dagelijkse hobby hebben gemaakt, teveel oplichters, teveel koopjesjagers die niks willen hebben, maar proberen alles los te peuteren voor een habbekrats, verzamelaars die bepaalde topstukken uit hun collectie willen verkopen voor onzinnige bedragen die niemand er ooit voor zal geven, tenzij een ze krankzinnig zijn of rijk, bedrijven, dozenschuivers en dropshippers, waarbij die laatste me een doorn in het oog is. Geen probleem met een particulier die wat extra's wil verdienen door iets door te verkopen uit eigen bezit, maar al die Grandado's mogen van mij zo snel mogelijk verdwijnen nu vervoer vanuit China door covid-19 deels is ingestort en veel onwetende kopers al maanden wachten op hun bestellingen.
Ik krijg altijd 5 sterren :P
Al zit er echt enorm veel tokkie volk op marktplaats... als iemand al “me” schrijft dan gun ik het ze al niet meer.
Ik was hier...
  donderdag 4 juni 2020 @ 09:02:34 #291
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_193465752
Ben het er wel mee eens ja. Bied nieuwe spullen aan voor de helft van de nieuwprijs, bieden ze nog een keer de helft. En gewoon niet kopen, ook al zak je nog :')

En al die bedrijven wordt je ook moe van. Ik zoek tweedehands spullen op MP, maar moet eerst vele advertenties en reclame door scrollen :{
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_193465772
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 09:02 schreef daNpy het volgende:
Ben het er wel mee eens ja. Bied nieuwe spullen aan voor de helft van de nieuwprijs, bieden ze nog een keer de helft. En gewoon niet kopen, ook al zak je nog :')

En al die bedrijven wordt je ook moe van. Ik zoek tweedehands spullen op MP, maar moet eerst vele advertenties en reclame door scrollen :{
Je kan toch filteren op “Zo goed als nieuw” of “gebruikt”.

Werkt prima hier
  donderdag 4 juni 2020 @ 09:05:03 #293
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_193465778
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 09:04 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Werkt prima hier
Bedankt voor de tip, dat filter gebruik ik eigenlijk nooit idd.
pi_193465998
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 09:04 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Werkt prima hier
genoeg bedrijven die ook daar adverteren met dezelfde spullen.

het liefst ook in categorieën die nauwelijks wat met het product van doen hebben.
rapporteren helpt niks

oh en al die veiling sites die hetzelfde artikel met 5 verschillende prijzen aanbieden :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')