Ik ben erquote:Op donderdag 22 november 2018 22:21 schreef moemoe het volgende:
https://skribbl.io/?JcirqRMP4K
De nieuwe link voor wie mee wil spelen!
I know rightquote:Op donderdag 22 november 2018 22:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom moet iSketch zo nodig gemoderniseerd zijn?
Oke maar zal voor een andere keer zijn want ik heb nu geen muis bij en dan is het al helemaal rampzalig om te tekenenquote:Op donderdag 22 november 2018 22:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
I know right.
Ik speel ook veel liever Isketch, maar veel mensen komen daar niet meer op. Skribbl is echt zo gek nog niet en in combinatie met bijvoorbeeld voicechat (Skype/Discord) erg grappig.
Jaquote:Op donderdag 22 november 2018 20:21 schreef Caland het volgende:
Is er iemand hier wel eens in Oekraine geweest
Ik ga over een aantal weken en heb tips nodig
Bij voorkeur voor hoerenketen
Hoe heette dat ook alweer dat bier in flessen naar gras gaat smakenquote:Op donderdag 22 november 2018 22:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja
Gewoon Tinder, alleen maar hoeren
Anders naar de Arena in Kiev, midden in het centrum kan niet missen
Ik ga naar Lvivquote:Op donderdag 22 november 2018 22:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja
Gewoon Tinder, alleen maar hoeren
Anders naar de Arena in Kiev, midden in het centrum kan niet missen
dan is het skunkedquote:Op donderdag 22 november 2018 22:30 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Hoe heette dat ook alweer dat bier in flessen naar gras gaat smaken
Dit spel kan zelfs mobielquote:Op donderdag 22 november 2018 22:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Oke maar zal voor een andere keer zijn want ik heb nu geen muis bij en dan is het al helemaal rampzalig om te tekenen
Ik sluit mij hierbij aanquote:Op donderdag 22 november 2018 22:33 schreef Mansjester het volgende:
GGMM en onlogisch zijn met een walgelijke act bezig
Hopelijk is onlo minder hypocriet dan tijdens zn eerste modperiode
Hoi Moemoe, wij hebben ook ooit samen getekend en wil je hier een warm welkom geven.quote:Op donderdag 22 november 2018 22:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Kleine ontgroening dit op Skribbl.
Was dit hier ook maar zoquote:Op donderdag 22 november 2018 22:32 schreef Saind het volgende:
[..]
oh
Nouja die hebben vast ook tinder
letterlijk 95% hoeren
Hi Konijntje!quote:Op donderdag 22 november 2018 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Moemoe, wij hebben ook ooit samen getekend en wil je hier een warm welkom geven.
Welkom!
Maar dat is niet fair tegenover de mensen die niet mobiel spe;enquote:Op donderdag 22 november 2018 22:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dit spel kan zelfs mobiel.
Maar anders een ander keertje inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |