Als je maar een hoer neukt die Svetlana heet.quote:Op donderdag 22 november 2018 20:21 schreef Caland het volgende:
Is er iemand hier wel eens in Oekraine geweest
Ik ga over een aantal weken en heb tips nodig
Bij voorkeur voor hoerenketen
Feyenoord is Europees toch al uitgeschakeld?quote:Op donderdag 22 november 2018 20:21 schreef Caland het volgende:
Tsjernobylquote:Op donderdag 22 november 2018 20:21 schreef Caland het volgende:
Ik ken een Oekrainse meisje, tot zover mijn kennisquote:Op donderdag 22 november 2018 20:21 schreef Caland het volgende:
nu is wel dom jaquote:Op donderdag 22 november 2018 20:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb nu Di Maria, Depay, Robben, Rodriguez, en Kimmich gekocht. Dom he.
*Sletlanaquote:Op donderdag 22 november 2018 20:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je maar een hoer neukt die Svetlana heet.
Ik zit op 220K nu, gisteravond 2Kquote:Op donderdag 22 november 2018 20:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Kon niet meer wachten. Maar heb nu nog wel 80k over.
Door je rewards neem ik aan. Ga je morgen nieuwe spelers halen dan?quote:Op donderdag 22 november 2018 20:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zit op 220K nu, gisteravond 2K
genot
Nee, ga ook geen WL doen, ff weekje rustquote:Op donderdag 22 november 2018 20:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Door je rewards neem ik aan. Ga je morgen nieuwe spelers halen dan?
woedendquote:Op donderdag 22 november 2018 20:26 schreef Dven het volgende:
Jammer dat het door toedoen van dp en scrummie ineens een gay-sc geworden is
Furieusquote:
Ah oké. Ik doe wel. Net ingeschreven dus moet welquote:Op donderdag 22 november 2018 20:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, ga ook geen WL doen, ff weekje rust
Na update kijk ik wel weer
Reden genoeg om alsnog naar het oostblokgod te gaan dusquote:Op donderdag 22 november 2018 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Feyenoord is Europees toch al uitgeschakeld?
Lekker manquote:Op donderdag 22 november 2018 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Reden genoeg om alsnog naar het oostblokgod te gaan dus
Dat en een retourvlucht voor 40-45 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |