Even schaamteloos gekopieerd van een bron elders op het internet:quote:Op donderdag 22 november 2018 23:59 schreef Tjacka het volgende:
HELP
WELKE TV MOET IK KOPEN OP BLACK FRIDAY
KEUZE STRESS
Kan je daar staan duwen en trekken met allemaal (werkloze) paupers die tijd en zin hebben voor zoiets in de rij te staan. Wel een echte deal.quote:Op vrijdag 23 november 2018 00:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Even schaamteloos gekopieerd van een bron elders op het internet:
''Televisiewinkel.nl heeft een hitachi 43 inch 4K tv, van ¤499 voor ¤99. Alleen voor de eerst 50 klanten!! Morgen vanaf 8:00 uur in Naarden.''
https://www.instagram.com/p/BqfsjmHgWaE/
Grapje moet kunnen toch.quote:
lol.. slaap lekker scrumpjequote:Op vrijdag 23 november 2018 00:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Welterusten mods.
(Zo spreek ik 90% van de SC aan).
Wie weet voelt hij zich daar wel op zijn plekquote:Op vrijdag 23 november 2018 00:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan je daar staan duwen en trekken met allemaal (werkloze) paupers die tijd en zin hebben voor zoiets in de rij te staan. Wel een echte deal.
Trustenquote:Op vrijdag 23 november 2018 00:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Welterusten mods.
quote:Op vrijdag 23 november 2018 00:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Welterusten mods.
Was ff elders bezig, pikkebaas. We gaan het zeker uitpraten als volwassenen.quote:Op vrijdag 23 november 2018 00:18 schreef GGMM het volgende:
Sinds mijn vredesonderhandelingen is Drizzt gevlogen.
Morgen nieuwe poging.
quote:Op vrijdag 23 november 2018 00:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was ff elders bezig, pikkebaas. We gaan het zeker uitpraten als volwassenen.
quote:
Jawel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |