Even schaamteloos gekopieerd van een bron elders op het internet:quote:Op donderdag 22 november 2018 23:59 schreef Tjacka het volgende:
HELP
WELKE TV MOET IK KOPEN OP BLACK FRIDAY
KEUZE STRESS
Wat jammerquote:
Kan je daar staan duwen en trekken met allemaal (werkloze) paupers die tijd en zin hebben voor zoiets in de rij te staan. Wel een echte deal.quote:Op vrijdag 23 november 2018 00:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Even schaamteloos gekopieerd van een bron elders op het internet:
''Televisiewinkel.nl heeft een hitachi 43 inch 4K tv, van ¤499 voor ¤99. Alleen voor de eerst 50 klanten!! Morgen vanaf 8:00 uur in Naarden.''
https://www.instagram.com/p/BqfsjmHgWaE/
Grapje moet kunnen toch.quote:
lol.. slaap lekker scrumpjequote:Op vrijdag 23 november 2018 00:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Welterusten mods.
(Zo spreek ik 90% van de SC aan).
Wie weet voelt hij zich daar wel op zijn plekquote:Op vrijdag 23 november 2018 00:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan je daar staan duwen en trekken met allemaal (werkloze) paupers die tijd en zin hebben voor zoiets in de rij te staan. Wel een echte deal.
Trustenquote:Op vrijdag 23 november 2018 00:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Welterusten mods.
quote:Op vrijdag 23 november 2018 00:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Welterusten mods.
Was ff elders bezig, pikkebaas. We gaan het zeker uitpraten als volwassenen.quote:Op vrijdag 23 november 2018 00:18 schreef GGMM het volgende:
Sinds mijn vredesonderhandelingen is Drizzt gevlogen.
Morgen nieuwe poging.
quote:Op vrijdag 23 november 2018 00:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was ff elders bezig, pikkebaas. We gaan het zeker uitpraten als volwassenen.
quote:
Jawel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |