Voor die 5 posts op een middag is dat wel handig ja.quote:Op donderdag 22 november 2018 21:16 schreef KingRoland het volgende:
livetopics nu in goede handen eindelijk
Niet van mij?quote:Op donderdag 22 november 2018 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
onlogisch ik wil een positieve note hebben van jou
Mocht dat zo zijn, dan sluit ik ze, ik gooi niks weg.quote:Op donderdag 22 november 2018 21:20 schreef O_o_ het volgende:
[..]
[..]
Morgenochtend staan er 150 topics op jullie te wachten.
Sluiten hè !! Niet weggooien.
Wij zijn geen slappelingen (Lees je mee Skysherrif?)quote:Op donderdag 22 november 2018 21:20 schreef O_o_ het volgende:
[..]
[..]
Drizzt is hier geen mod.quote:Op donderdag 22 november 2018 21:21 schreef KingRoland het volgende:
hij gaat ook echt rond een uur of 5 een hoop topics aanmaken
naja Drizzt zal ze wel sluiten die is dan toch wakker
Woest.quote:Op donderdag 22 november 2018 21:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Beter boycot Befbekje de ontgroening net als de rest van de respectabele users.
Ik ben nog steeds blij voor jou hoor.quote:Op donderdag 22 november 2018 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Woest.
Jammer, eerst was je blij voor me en nu doe je zo.
Het is uit.
Ahja dat was ik weer vergeten terwijl ik net het lijstje van mods had gepost.quote:
Weggooien is voor homosquote:Op donderdag 22 november 2018 21:20 schreef O_o_ het volgende:
[..]
[..]
Ik mag hopen van wel zegquote:Op donderdag 22 november 2018 21:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ahja dat was ik weer vergeten terwijl ik net het lijstje van mods had gepost.
Ik ben een beetje moe dat zal het wel zijn, maar Sked blijft toch wel gewoon neem ik aan?
Gelukkig heb ik de awards al goed ingevuld.quote:
quote:Op donderdag 22 november 2018 21:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik de awards al goed ingevuld.
Spijtig voor GGMM. De kans is groot dat ik er nu vandoor ga met de prijs voor de beste modquote:Op donderdag 22 november 2018 21:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik de awards al goed ingevuld.
ik had volgens mij lav of karinaquote:Op donderdag 22 november 2018 21:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spijtig voor GGMM. De kans is groot dat ik er nu vandoor ga met de prijs voor de beste mod
Ik zou er niet op rekenen.quote:Op donderdag 22 november 2018 21:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spijtig voor GGMM. De kans is groot dat ik er nu vandoor ga met de prijs voor de beste mod
Ik Sked.quote:Op donderdag 22 november 2018 21:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik had volgens mij lav of karina
Wil je mij niet op de korrel nemen? Mafkees!quote:Op donderdag 22 november 2018 21:24 schreef KingRoland het volgende:
Rens als hij gaat rellen 1 uur s'nachts
Ik heb Tagliano gemaild toen er weer eens geen moderator was in een livetopic dat het zo niet langer meer kon. Dat was geen sollicitatiequote:Op donderdag 22 november 2018 21:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wij zijn geen slappelingen (Lees je mee Skysherrif?)
Wellicht wil je dit nog even zien, en gooi je er uit nijd nog eens 50 tegenaan.
VBL / Een ode aan onze goede vriend Scrummie (Dummie voor vrienden)
Even op je taalgebruik letten Rens.quote:Op donderdag 22 november 2018 21:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wil je mij niet op de korrel nemen? Mafkees!
Idiootquote:Op donderdag 22 november 2018 21:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Even op je taalgebruik letten Rens.
Dank je
Wat doe je stoerquote:Op donderdag 22 november 2018 21:26 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik heb Tagliano gemaild toen er weer eens geen moderator was in een livetopic dat het zo niet langer meer kon. Dat was geen sollicitatie.
Mafkeesquote:Op donderdag 22 november 2018 21:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Crewbash. Laatste waarschuwing.
quote:Op donderdag 22 november 2018 21:26 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik heb Tagliano gemaild toen er weer eens geen moderator was in een livetopic dat het zo niet langer meer kon. Dat was geen sollicitatie.
Waarom?quote:Op donderdag 22 november 2018 21:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Even op je taalgebruik letten Rens.
Dank je
Omdat Onlo dan stoere middelen inzet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |