Zal nog eens een partner uitkiezen.quote:Op donderdag 22 november 2018 20:10 schreef onlogisch het volgende:
GGMM wordt (wederom) teleurgesteld door Scrummie.
Als je je excuus aan mij aanbiedt wil ik er best even over denkenquote:Op donderdag 22 november 2018 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal nog eens een partner uitkiezen.
Snel opzoek naar een nieuwe.
quote:Op donderdag 22 november 2018 20:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Ah oke, je had het niet over je Servische Stronk
Ja, natuurlijk. Ik heb ooit gezegd nooit mod te worden hier, net zoals er al 500 keer gezegd is dat jij geen mod meer kan worden.quote:
ff rustig over Scrummie he anders trap ik je gdulka kapotquote:Op donderdag 22 november 2018 20:11 schreef Dven het volgende:
Je herkent de naam wel maar geen persoonlijkheid daarachter ofzo. Heel vreemd.
Beetje zoals Elan.
jij bent makkelijk te herkennen aan die littekens op je kop (lol)quote:Op donderdag 22 november 2018 20:11 schreef Dven het volgende:
Je herkent de naam wel maar geen persoonlijkheid daarachter ofzo. Heel vreemd.
Beetje zoals Elan.
C-c-c-c-combobreaker!!11!!quote:Op donderdag 22 november 2018 20:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ff rustig over Scrummie he anders trap ik je gdulka kapot
Klojoquote:Op donderdag 22 november 2018 20:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Ik heb ooit gezegd nooit mod te worden hier, net zoals er al 500 keer gezegd is dat jij geen mod meer kan worden.
Nee man daar zie je geen ene kanker meer vanquote:Op donderdag 22 november 2018 20:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
jij bent makkelijk te herkennen aan die littekens op je kop (lol)
TRquote:Op donderdag 22 november 2018 20:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee man daar zie je geen ene kanker meer vanBalen
TRquote:Op donderdag 22 november 2018 20:13 schreef Dven het volgende:
[..]
oh jammer zegquote:Op donderdag 22 november 2018 20:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje.quote:Op donderdag 22 november 2018 20:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Sorry maat. Hopelijk ben je niet heel boos.
Chicks zijn daar gek op ja.quote:
Beetje mag, tijd heelt alle wonden.quote:Op donderdag 22 november 2018 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje.
Ik had echt gesolliciteerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |