abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 3 januari 2019 @ 12:06:44 #226
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184177928
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 11:33 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Het wordt steeds erger... wie trapt daar nou in. Maar ben wel benieuwd naar de volgende uitspraak:
'Zeker als je hoort wie ze in dat programma dan moet verleiden.’'

Wie dan? Haar ex MAAAAAIKEL? Misschien NEEOMIE? Of toch JEFFRIE LEEK of die andere beunhaas ROLF TANGEL?

Vragen, VRAGEN, vragen.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)tion-island-vips?amp
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 3 januari 2019 @ 13:23:58 #228
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_184179310
Welke aasgier bij RTL verzint dit? Geen enkel moreel besef, walgelijk vind ik het!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Spellchecker donderdag 3 januari 2019 @ 13:31:12 #229
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_184179449
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 11:17 schreef DKUp het volgende:
Barbie gevraagd als verleidster in Temptation Island VIPS door RTL
http://www.weekend-online(...)mptation-island-vips

RTL mag zich ook wel de ogen uit de kop schamen :')
Benieuwd of ze er op ingaat.
pi_184179572
De bedoeling van dat Temptation gedoetjes is toch dat de exen weer met elkaar gaan flikflooien? Zo dom is die Michael volgens mij ook weer niet. Bij Samantha weet je wel dat ze na 1 dag toch in bed duikt met een gespierde scharrrel
pi_184180911
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 13:39 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
De bedoeling van dat Temptation gedoetjes is toch dat de exen weer met elkaar gaan flikflooien? Zo dom is die Michael volgens mij ook weer niet. Bij Samantha weet je wel dat ze na 1 dag toch in bed duikt met een gespierde scharrrel
Nee. Dat is 'Ex on the Beach', waar jij aan denkt.

#waaromweetikdit..?
Mon 'en!
  donderdag 3 januari 2019 @ 15:10:58 #232
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184181181
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 13:39 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
De bedoeling van dat Temptation gedoetjes is toch dat de exen weer met elkaar gaan flikflooien? Zo dom is die Michael volgens mij ook weer niet. Bij Samantha weet je wel dat ze na 1 dag toch in bed duikt met een gespierde scharrrel
Nou, als zij zich werkelijk in november al hadden opgegeven dan is hij kennelijk wel zo dom.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 3 januari 2019 @ 15:13:16 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184181222
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 14:55 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Nee. Dat is 'Ex on the Beach', waar jij aan denkt.

#waaromweetikdit..?
Oh, ander programma.

Maar als RTL Samantha benaderd heeft voor Temptation Island terwijl Michael en Naomi zich daarvoor opgegeven hebben dan probeert RTL dus een soort van Temptation Ex on the Beach Island van te maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_184182511
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 10:16 schreef bloempjuh het volgende:
Iedereen gisteren Jeffrie Leek bij 'Steenrijk, Straatarm' gezien? Hoe kan die kerel beweren zanger te zijn?
Vanaf minuut 32 ergens..Wat een ellende :')
https://www.kijk.nl/sbs6/(...)/steenrijk-straatarm
´
  Spellchecker donderdag 3 januari 2019 @ 16:21:44 #235
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_184182743
Familieleden vertellen in een interview dat RTL haar benaderd zou hebben voor het programma. Iets waar ze op zijn zachtst gezegd niet blij mee zijn... De bron verklaart: 'Het is niet te geloven dat RTL haar heeft gevraagd als verleidster in een nieuwe serie Temptation Island VIPS. Het is logisch dat Sam ja zegt, aangezien ze momenteel moet rondkomen van nog geen 1000 euro per maand. Maar ik was echt verbijsterd toen ik dat nieuws te horen kreeg. In mijn ogen ben je dan nog slechter dan de duivel. Zeker als je hoort wie ze in dat programma dan moet verleiden.'

Michael van der Plas
Extra ongemakkelijk wordt het doordat haar ex Michael van der Plas en zijn vriendin Naomi er geen geheim van hebben gemaakt graag een keer mee te doen aan het programma. Ze zouden zich zelfs al opgegeven hebben én geselecteerd zijn. Haar familie vindt het dan ook jammer dat RTL haar weer benaderd heeft voor een show, aangezien volgens hen veel van de problemen juíst zijn begonnen door haar televisiewerk.

'Niks van waar'
RTL zelf ontkent dat de voormalig realityster gevraagd zou zijn voor het programma. 'Absoluut niets van waar', laten zij weten aan RTL Boulevard.
https://www.story.nl/arti(...)mptation-island-vips
´
pi_184182855
quote:
7s.gif Op donderdag 3 januari 2019 16:30 schreef Kim-Holland het volgende:
Familieleden vertellen in een interview dat RTL haar benaderd zou hebben voor het programma. Iets waar ze op zijn zachtst gezegd niet blij mee zijn... De bron verklaart: 'Het is niet te geloven dat RTL haar heeft gevraagd als verleidster in een nieuwe serie Temptation Island VIPS. Het is logisch dat Sam ja zegt, aangezien ze momenteel moet rondkomen van nog geen 1000 euro per maand. Maar ik was echt verbijsterd toen ik dat nieuws te horen kreeg. In mijn ogen ben je dan nog slechter dan de duivel. Zeker als je hoort wie ze in dat programma dan moet verleiden.'

Michael van der Plas
Extra ongemakkelijk wordt het doordat haar ex Michael van der Plas en zijn vriendin Naomi er geen geheim van hebben gemaakt graag een keer mee te doen aan het programma. Ze zouden zich zelfs al opgegeven hebben én geselecteerd zijn. Haar familie vindt het dan ook jammer dat RTL haar weer benaderd heeft voor een show, aangezien volgens hen veel van de problemen juíst zijn begonnen door haar televisiewerk.

'Niks van waar'
RTL zelf ontkent dat de voormalig realityster gevraagd zou zijn voor het programma. 'Absoluut niets van waar', laten zij weten aan RTL Boulevard.
https://www.story.nl/arti(...)mptation-island-vips
Wat een ratten bij RTL als dit waar is....
  donderdag 3 januari 2019 @ 16:51:41 #238
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184183171
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 16:36 schreef soapie het volgende:

[..]

Wat een ratten bij RTL als dit waar is....
Als het niet waar is dan zijn het dus voor de zoveelste keer aandachtshoerende mensen uit haar eigen kring.... lijkt me wel van belang dat ze dan weet wie dit soort dingen vertelt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_184184350
-Het is moeilijk iemand te geloven als degene zelf een leugen is...-

Ik geloof er dan ook niks van dat RTL haar persoonlijk gevraagd heeft om op te komen draven. :N
´
  † In Memoriam † donderdag 3 januari 2019 @ 18:37:58 #240
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_184185468
quote:
6s.gif Op donderdag 3 januari 2019 17:45 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik geloof er dan ook niks van dat RTL haar persoonlijk gevraagd heeft om op te komen draven. :N
Nou ja, RTL is nog nooit genomineerd voor de integriteitsprijs, dus ik zou nog niks uitsluiten.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_184185704
quote:
99s.gif Op donderdag 3 januari 2019 18:37 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nou ja, RTL is nog nooit genomineerd voor de integriteitsprijs, dus ik zou nog niks uitsluiten.
In Weekend valt te lezen dat familieleden teleurgesteld verkondigen dat ze door de zender gevraagd zou zijn voor het programma. "Dat is toch niet te geloven", laat één van hen zich uit in het blad.

Een ander familielid van de voormalig Oh Oh Cherso-ster vertelt vol ongeloof dat Samantha in Schotland heeft ingezien dat haar eerdere televisiewerk de oorzaak is van haar problemen. Daarom hebben ze nu ook moeite met het geloven van het Temptation-verhaal, wat nu een broodje aap blijkt te zijn.

Zojuist ook op Boelevaar nogmaals benadrukt dat het een absurd verhaal is. :+

edit; geen idee of de Weekend betaalt voor pauperverhalen in het algemeen, maar zowel, dan is een leugen vertellen over de veroorzaker van alle problemen [..] weer leuk meegenomen naast je uitkering *O*

[ Bericht 11% gewijzigd door Kim-Holland op 03-01-2019 18:54:10 ]
´
  zondag 6 januari 2019 @ 14:53:08 #242
429367 DKUp
ON TOUR
pi_184240862
Al een maand geen nieuwe Michael en Naomi video’s op YouTube.
SOONY
pi_184242447
quote:
14s.gif Op zondag 6 januari 2019 14:53 schreef DKUp het volgende:
Al een maand geen nieuwe Michael en Naomi video’s op YouTube.
Geen stasjair gevonden dus.
Tap tap tap
  maandag 7 januari 2019 @ 13:58:45 #244
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_184260027
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Geen stasjair gevonden dus.
Dat was ook te bizar voor woorden :') alsof iemand daar in trapt
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  maandag 7 januari 2019 @ 14:06:07 #245
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_184260217
Ze is weer blond *O* dat heeft niet lang geduurd
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_184260240
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 13:58 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dat was ook te bizar voor woorden :') alsof iemand daar in trapt
Er zijn ook figuren als Barbie die een "opleiding" media doen en een cameraatje hebben. Zo gek was hun idee niet.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 7 januari 2019 @ 21:58:04 #247
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_184269644
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 14:06 schreef Maraca het volgende:
Ze is weer blond *O* dat heeft niet lang geduurd
quote:
Toch weer terug naar blond en was een gedoe om steeds de kleur bij te houden !!
Een pruik qua kleur bijhouden, :')?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_184274602
En dat blond bijhouden is niet veel werk?
pi_184274670
Hoeveel pruiken dweilmoppen heeft dat kind wel niet?



Ik denk dat ik ook maar eens een uitkering ga aanvragen op Scheveningen..
´
pi_184324022


Vorige week gingen de geruchten dat Samantha de Jong gevraagd zou zijn als verleidster voor het programma Temptation Island Vips. Niks van waar, zo zegt haar ex Jeffrey Lake in een interview.

Haar familie was toen op zijn zachtst gezegd al niet blij met de actie van RTL, maar de Haagse zou volgens haar voormalige partner niet eens op televisie mogen verschijnen. Hij vertelt: 'Er klopt niets van de geruchten dat ze mee zou doen aan Temptation Island VIPS. Samantha heeft namelijk een televisieverbod opgelegd gekregen van zowel de begeleiders van Graig Castle als van Jeugdzorg.'

Roodgloeiend
Haar telefoon staat sinds deze berichten roodgloeiend en dat vindt Jeffrey jammer. Hij vervolgt: 'Door dit gerucht staat de telefoon weer niet stil en duikt iedereen op het verhaal. Maar het is echt klinkklare onzin. Ze mag helemaal geen televisie meer doen.' [Story}

Aldus aandachtshoer en spreekbuis voor Samant EN ''ex'' kuch kuch ballenloze Jeffke :')
´
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')