De mercedesband gemist dit seizoen?quote:Op dinsdag 27 november 2018 22:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De banden zijn gedurende het seizoen gewoon hetzelfde
Velg?quote:Op dinsdag 27 november 2018 22:56 schreef mikieu het volgende:
[..]
De mercedesband gemist dit seizoen?
https://www.f1maximaal.nl(...)estaties-tegenvallenquote:Pierre Gasly zal volgend jaar onderdeel zijn van het team van Red Bull Racing. De jongeling komt over van Toro Rosso en zal het stoeltje bekleden naast Max Verstappen. Wel is de Fransman meteen verplicht te presteren. Bij ondermaatse resultaten zal Helmut Marko namelijk naar eigen zeggen ingrijpen.
'Formule 1 lijkt in die zin best wel op voetbal', verklaart Marko aan Motorsport-total.com. 'Als je niet presteert, moet je van de coach op de reservebank plaatsnemen.' De invloedrijke teamadviseur zag Daniel Ricciardo een contract tekenen bij Renault en moest zodoende uit eigen vijver vissen voor een opvolger van de Australiėr.
'Maar we hebben natuurlijk alle vertrouwen in een goede afloop', gaat de man uit Graz verder. 'Hij heeft tenslotte al ervaring met het samenwerken met Honda, dus dat brengt alleen maar voordelen met zich mee.'
Lat ligt hoog, Max won gelijk zijn eerste race. Het is en blijft een keihard wereldje die F1.quote:Op dinsdag 27 november 2018 23:22 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Marko zet meteen weer druk op de ketel bij Gasly.
[..]
https://www.f1maximaal.nl(...)estaties-tegenvallen
Als die jongen gaat presteren bij TR, wat ie wel kan imho, dan denk ik dat het wel kan gebeuren.quote:Op dinsdag 27 november 2018 23:31 schreef Tinos85 het volgende:
Wie gaat hij anders in dat stoeltje zetten? Kvyat?
Pirelli heeft voor drie Grand Prix (met nieuw asfalt) een andere band (met dunnere thread, tegen oververhitting) meegenomen. Hiervan werd beweerd dat het Mercedes zou bevoordelen, o.a. door Ferrari in Spanje omdat ze nogal last van slijtage hadden, maar die zijn daar later tijdens de in-season test op terug gekomen omdat ze met de oude band nog veel meer slijtage hadden.quote:Op dinsdag 27 november 2018 23:09 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dat heb ik dan inderdaad gemist. Vertel eens.
Nee Helmut, tegenwoordig is het zo dat als het team niet presteert, de coach de laan uit wordt gestuurd. Dus pas jij maar op (mja, hij is natuurlijk slechts "adviseur").quote:'Formule 1 lijkt in die zin best wel op voetbal', verklaart Marko aan Motorsport-total.com. 'Als je niet presteert, moet je van de coach op de reservebank plaatsnemen.'
Is echt weer zo´n debiele opmerking. Wat voor voordelen biedt het een coureur dat ie al een jaar met een Honda motor heeft geredenquote:'Hij heeft tenslotte al ervaring met het samenwerken met Honda, dus dat brengt alleen maar voordelen met zich mee.'
Ja, want slecht presterende spelers komen nooit op de bank. De vergelijking is prima.quote:Op woensdag 28 november 2018 03:15 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nee Helmut, tegenwoordig is het zo dat als het team niet presteert, de coach de laan uit wordt gestuurd. Dus pas jij maar op (mja, hij is natuurlijk slechts "adviseur").
Het gaat niet zozeer om de motor zelf, maar vooral om de samenwerking met de mensen van Honda. Hij kent ze en zij kennen zijn wensen en manier van feedback geven.quote:Is echt weer zo´n debiele opmerking. Wat voor voordelen biedt het een coureur dat ie al een jaar met een Honda motor heeft geredenAls het nou over technici binnen het team zou gaan, ja. Maar een coureur?
Adviseur is zijn titel, maar hij is in feite de allerhoogste motorsport directeur en rapporteert direct aan Mateschitz. Horner staat onder hem.quote:Op woensdag 28 november 2018 03:15 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nee Helmut, tegenwoordig is het zo dat als het team niet presteert, de coach de laan uit wordt gestuurd. Dus pas jij maar op (mja, hij is natuurlijk slechts "adviseur").
Vergis je niet in bijvoorbeeld engine breaking karakteristieken, die invloed kunnen hebben op je rijgedrag. Of kennis van bepaalde zaken die bij iedere fabrikant net even anders worden gedaan.quote:Is echt weer zo´n debiele opmerking. Wat voor voordelen biedt het een coureur dat ie al een jaar met een Honda motor heeft geredenAls het nou over technici binnen het team zou gaan, ja. Maar een coureur?
Motor karakteristiek is wel een ding, maar zoals Gasly al aangaf (over Verstappen) heeft een topcoureur dat binnen een paar rondjes prima in de smiezen.quote:Op woensdag 28 november 2018 07:03 schreef Fer het volgende:
[..]
Adviseur is zijn titel, maar hij is in feite de allerhoogste motorsport directeur en rapporteert direct aan Mateschitz. Horner staat onder hem.
[..]
Vergis je niet in bijvoorbeeld engine breaking karakteristieken, die invloed kunnen hebben op je rijgedrag. Of kennis van bepaalde zaken die bij iedere fabrikant net even anders worden gedaan.
Jij hoeft theorie blijkbaar nooit in praktijk te brengen. Ruwe data zegt niet altijd allesquote:Op woensdag 28 november 2018 10:50 schreef flipsen het volgende:
Met die shitload aan sensoren maakt het voor technici volgens mij geen flikker meer uit wat een coureur zegt over een motor.
Misschien valt het mee, Gasly rijdt in dezelfde auto volgens mij vandaag.quote:Op dinsdag 27 november 2018 19:18 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Kut ik wist het wel... kan hij meer replica's verkopen.
powerband is bij elke motor verschillend.quote:Op woensdag 28 november 2018 07:03 schreef Fer het volgende:
[..]
Adviseur is zijn titel, maar hij is in feite de allerhoogste motorsport directeur en rapporteert direct aan Mateschitz. Horner staat onder hem.
[..]
Vergis je niet in bijvoorbeeld engine breaking karakteristieken, die invloed kunnen hebben op je rijgedrag. Of kennis van bepaalde zaken die bij iedere fabrikant net even anders worden gedaan.
Toch een andere motor volgend seizoen.quote:Op woensdag 28 november 2018 07:03 schreef Fer het volgende:
[..]
Adviseur is zijn titel, maar hij is in feite de allerhoogste motorsport directeur en rapporteert direct aan Mateschitz. Horner staat onder hem.
[..]
Vergis je niet in bijvoorbeeld engine breaking karakteristieken, die invloed kunnen hebben op je rijgedrag. Of kennis van bepaalde zaken die bij iedere fabrikant net even anders worden gedaan.
Ohja, bedankt.quote:Op woensdag 28 november 2018 00:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Pirelli heeft voor drie Grand Prix (met nieuw asfalt) een andere band (met dunnere thread, tegen oververhitting) meegenomen. Hiervan werd beweerd dat het Mercedes zou bevoordelen, o.a. door Ferrari in Spanje omdat ze nogal last van slijtage hadden, maar die zijn daar later tijdens de in-season test op terug gekomen omdat ze met de oude band nog veel meer slijtage hadden.
Deze banden met dunnere thread gaan in 2019 gebruikt worden.
https://www.formula1.com/(...)5SwySs4mowkU2KA.html
https://www.autosport.com(...)en-worse-for-ferrari
Misschien toch maar een andere sport gaan volgen.quote:Op woensdag 28 november 2018 10:50 schreef flipsen het volgende:
Met die shitload aan sensoren maakt het voor technici volgens mij geen flikker meer uit wat een coureur zegt over een motor.
Ik denk dat ik de F1 al wat langer volg dan jijquote:Op woensdag 28 november 2018 17:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Misschien toch maar een andere sport gaan volgen.
Des te triester. Als het al zo is.quote:Op woensdag 28 november 2018 18:11 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de F1 al wat langer volg dan jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |