Het is een pirelli bandentest. Tijden zeggen weinig, ligt er maar net aan wat voor bandjes je krijgt van zequote:Op dinsdag 27 november 2018 16:20 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als hij heel licht (weinig brandstof) de baan op is gegaan om een snelle ronde neer te zetten, puur om even indruk te maken.
Niet als 5-5 in dat weekend valt.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:44 schreef NaturalScience het volgende:
De FOM heeft (mits Bernhart en Co met de gevraagde hoeveelheid financiën over de brug komen) de grand prix van Zandvoort op het eerste weekend van Mei gezet in 2020.![]()
Goed nieuws!
1-3 meiquote:Op dinsdag 27 november 2018 17:42 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Niet als 5-5 in dat weekend valt.
logische datum, het moeten het hoogseizoen voor Zandvoort. Maar nu hebben ze dus feitelijk nog maar een maand of 17 om alles rond te krijgen en moeten alle vergunningen voor winter 2019 rond zijn want dan zullen ze moeten verbouwen.quote:Op maandag 26 november 2018 18:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
En (gerucht!!!) een plekje voor de GP v Nederland op de F1-kalender voor 2020 (in mei):
https://www.formule1.nl/n(...)-zandvoort-of-assen/
https://www.f1today.net/n(...)-1-kalender-van-2020
https://www.gpblog.com/nl(...)ender-van-2020-.html
dat zal per jaar bekeken worden natuurlijk en anders een week later.quote:
Ik hoop dat ze er rekening mee gaan houden.quote:Op dinsdag 27 november 2018 17:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zal per jaar bekeken worden natuurlijk en anders een week later.
Ach het is niet dat er op 5 mei nooit evenementen zijn natuurlijk..quote:Op dinsdag 27 november 2018 18:01 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze er rekening mee gaan houden.
Ik neem alleen niet aan dat ze alleen maar op die banden gereden hebben maar ook andere compounds getest hebben.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:43 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Kwam ook ergens een plaatje tegen van de gebruikte banden. Vettel en Stroll op hyper, Bottas op ‘compound 5’ en Verstappen op Ultra’s.
ik denk dat de politie Noord-Holland hier niet op zit te wachten. Een enorm festival in Haarlem en een enorme stoet aan fans die via hetzelfde station en stad moetenquote:Op dinsdag 27 november 2018 18:02 schreef franklop het volgende:
A
[..]
Ach het is niet dat er op 5 mei nooit evenementen zijn natuurlijk..
Tis niet eens in alle cao's een vrije dag.quote:Op dinsdag 27 november 2018 18:02 schreef franklop het volgende:
A
[..]
Is dat Kimi of Gio?quote:Op dinsdag 27 november 2018 18:36 schreef ondeugend het volgende:
Je eerste werkdag....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kimi. Gio rijdt morgen.quote:
Juist daarom, ik wil niet kiezenquote:Op dinsdag 27 november 2018 18:02 schreef franklop het volgende:
A
[..]
Nee was voor de snelste ronde.quote:Op dinsdag 27 november 2018 18:04 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik neem alleen niet aan dat ze alleen maar op die banden gereden hebben maar ook andere compounds getest hebben.
Kut ik wist het wel... kan hij meer replica's verkopen.quote:Op dinsdag 27 november 2018 19:16 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nee was voor de snelste ronde.
Verstappen heeft al afscheid genomen van de gele T cam.
[ afbeelding ]
Dan moet ook alle verkeer over de A/N200 aangezien de 205 bij het provinciehuis afgesloten is op 4/5 meiquote:Op dinsdag 27 november 2018 18:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk dat de politie Noord-Holland hier niet op zit te wachten. Een enorm festival in Haarlem en een enorme stoet aan fans die via hetzelfde station en stad moeten
daarom, racen op 5 mei is uitgeslotenquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:20 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Dan moet ook alle verkeer over de A/N200 aangezien de 205 bij het provinciehuis afgesloten is op 4/5 mei
Ik dacht dat het tijdens deze tests voor iedereen onduidelijk was op welke banden ze nou uiteindelijk reden?quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:43 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Kwam ook ergens een plaatje tegen van de gebruikte banden. Vettel en Stroll op hyper, Bottas op ‘compound 5’ en Verstappen op Ultra’s.
Jammer, die gele T-cam had wel watquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:16 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nee was voor de snelste ronde.
Verstappen heeft al afscheid genomen van de gele T cam.
[ afbeelding ]
De banden zijn gedurende het seizoen gewoon hetzelfdequote:Op dinsdag 27 november 2018 21:19 schreef sasquatsch het volgende:
2019 rubber is hetzelfde rubber als de 2018 versie maar een dunnere thread (om te snel oververhitten te voorkomen) zoals dit seizoen ook al in Spanje, Frankrijk en Groot-Brittannië gebruikt is, volgens mij.
Afgelopen seizoen niet. Voor circuits met nieuw asfalt werden banden met een dunnere thread gebruikt.quote:Op dinsdag 27 november 2018 22:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De banden zijn gedurende het seizoen gewoon hetzelfde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |