Ja, wil het ook nog wel eens zelf maken.quote:Op donderdag 22 november 2018 14:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Mja is ook niet zo boeiend maar vind dat wel voordeel van de shop hier, dat ze dat wel aangeven
Als ik het thuis maak is het ook maar natte vinger werk. Meestal haal ik 5 gram gruis bij de shop en bak ik er iets van maar de ene keer lig je een dag plat van een stukje en de andere keer vreet ik zo'n cake op een avond op
Zal wel aan mij liggen ook trouwens
dat ligt dan niet aan de drugs maar aan je maatquote:Op donderdag 22 november 2018 14:04 schreef skysherrif het volgende:
1x spacecake gedaan, vond het niet zo'n grandioos succes.
vooral omdat mn maat besloot 4 plakken te nemen omdat hij nog niets voelde.
Hoe gaat het met je bitcoins?quote:Op donderdag 22 november 2018 14:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat ligt dan niet aan de drugs maar aan je maat
Hoe anders, injecteren?quote:Op donderdag 22 november 2018 14:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Opgelost in olijfolie is wel dubieus, moet je het per se oraal gebruiken
qua prijs wat minderquote:Op donderdag 22 november 2018 14:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je bitcoins?
wanneer verjaart dat?quote:Op donderdag 22 november 2018 14:04 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Het trieste is dat mijn enige notering op strafblad als volwassene nog voor wiet is
Echt walgelijk
Rokenquote:
Ja dat huisgemaakte spul ken ik maar dan heb je weer 0 QC van wat je binnenkrijgt natuurlijk.quote:Op donderdag 22 november 2018 14:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hier in de shop verkopen ze nu ook zulk spul
volgens mij veel goedkoper
Ondanks de waardevermindering van zo'n 85% in 11 maanden tijd nog altijd het volste vertrouwen dat dit de toekomst is?quote:
True, maar ben sws niet heel erg van de drugs. Eerste paar jaar vond ik het wel enorm chill, maarquote:Op donderdag 22 november 2018 14:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat ligt dan niet aan de drugs maar aan je maat
1 bitcoin is 1 bitcoinquote:Op donderdag 22 november 2018 14:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ondanks de waardevermindering van zo'n 85% in 11 maanden tijd nog altijd het volste vertrouwen dat dit de toekomst is?
Was voor mij ook ooit een reden om te kappen, ik werd er gruwelijk onrustig van.quote:Op donderdag 22 november 2018 14:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
True, maar ben sws niet heel erg van de drugs. Eerste paar jaar vond ik het wel enorm chill, maar
laatste paar keren voelde ik me eerder op mn ongemak dan ontspannen na wiet, dus doe het niet echt meer, of echt een heel klein beetje
Hallo N1ek-quote:Op donderdag 22 november 2018 14:08 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Was voor mij ook ooit een reden om te kappen, ik werd er gruwelijk onrustig van.
Thx ik ga dit eens nazoeken, vapen lijkt me sowieso wel de beste optie eigenlijk. Nadeel van roken is dat je na een poosje redelijk immuun raakt.quote:Op donderdag 22 november 2018 14:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Roken
Normaal als mensen het over olie hebben bedoelen ze BHO, Butane Honey Oil
Dus extractie van wiet van butaan, laat je de butaan verdampen en hou je alleen maar werkzame stoffen over. Dan kun je het vapen, roken, whatever. Dit is iets anders, ken het niet
Leuke verjaardag gehad?quote:Op donderdag 22 november 2018 14:08 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Was voor mij ook ooit een reden om te kappen, ik werd er gruwelijk onrustig van.
de toekomst van wat?quote:Op donderdag 22 november 2018 14:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ondanks de waardevermindering van zo'n 85% in 11 maanden tijd nog altijd het volste vertrouwen dat dit de toekomst is?
Wel jammerquote:Op donderdag 22 november 2018 14:08 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Vapen is echt een feest, had ik veel eerder moeten doen.quote:Op donderdag 22 november 2018 14:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Thx ik ga dit eens nazoeken, vapen lijkt me sowieso wel de beste optie eigenlijk. Nadeel van roken is dat je na een poosje redelijk immuun raakt.
Zitten zou erger zijn dan roken.quote:Op donderdag 22 november 2018 14:11 schreef Elan het volgende:
Over ongezonde hobies gesproken. Staan jullie tegenwoordig ook achter jullie bureau, lang zitten schijnt echt puur vergif voor je lichaam en geest te zijn..
Dat lijken mij echt gevaarlijke drugs. Zeker omdat wordt aangeraden ze niet in een flat te gebruikenquote:Op donderdag 22 november 2018 14:12 schreef aTypisch het volgende:
Wil nog wel een keertje aan de LSD of paddo´s oid. Lijkt mij wel wat.
Overigens
Als je zo stoned bent als een garnaal moet je deze checken:
Op werk sta ik altijd want keuken, maar achter mn bureau sta ik nooit.quote:Op donderdag 22 november 2018 14:11 schreef Elan het volgende:
Over ongezonde hobies gesproken. Staan jullie tegenwoordig ook achter jullie bureau, lang zitten schijnt echt puur vergif voor je lichaam en geest te zijn..
Zit wat in.quote:Op donderdag 22 november 2018 14:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zitten zou erger zijn dan roken.
Ja dat lijkt me ook enorm vet,quote:Op donderdag 22 november 2018 14:12 schreef aTypisch het volgende:
Overigens
quote:Op donderdag 22 november 2018 14:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat lijken mij echt gevaarlijke drugs. Zeker omdat wordt aangeraden ze niet in een flat te gebruiken
Ik ook amper eigenlijk, probeer wel elk uur even een ommetje te maken.quote:Op donderdag 22 november 2018 14:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Op werk sta ik altijd want keuken, maar achter mn bureau sta ik nooit.
LSD is echt magischquote:Op donderdag 22 november 2018 14:12 schreef aTypisch het volgende:
Overigens
En waar komt die onzekerheid vandaan?quote:Op donderdag 22 november 2018 14:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ook amper eigenlijk, probeer wel elk uur even een ommetje te maken.
Maar naar het schijnt kost het 1000 stappen om te "resetten". Dat ga je op werk nooit redden en ik ga niet als enige malloot staan.
Niet dat het je minder malloot maakt,quote:Op donderdag 22 november 2018 14:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar naar het schijnt kost het 1000 stappen om te "resetten". Dat ga je op werk nooit redden en ik ga niet als enige malloot staan.
Dat zijn van die lulpraatjes, net als dat je permanent in een LSD-trip kan blijven hangen.quote:Op donderdag 22 november 2018 14:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat lijken mij echt gevaarlijke drugs. Zeker omdat wordt aangeraden ze niet in een flat te gebruiken
Hoezo lulpraatjes? Tijdens een trip kan je maar beter in je achtertuin denken dat je kunt vliegen i.p.v. op de 14e etage.quote:Op donderdag 22 november 2018 14:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zijn van die lulpraatjes, net als dat je permanent in een LSD-trip kan blijven hangen.
Hele dag zitten en scherm kijken, hopelijk binnen 4 jaar dood.quote:Op donderdag 22 november 2018 14:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |