abonnement Unibet Coolblue
pi_208771982
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 22:28 schreef yats het volgende:

[..]

Bij elke euro die er nu bij NEC binnen komt gaat 97 cent op aan salarissen, dat is gewoon veel teveel. De KNVB hanteert immers een grens van 66%. Dat er nu dus twee jongens vertrekken die of al duur waren of dat wilden worden moet je vooral daar in zoeken...
Bron van die 97 procent?
Volgens mij is dit gebaseerd op een aantal jaar terug en is de bezem hier al flink doorheen gegaan.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_208772004
Geen Tannane trouwens in de derby....
Als onze spitsen spelen als tegen FC Emmen, gaan we hem zeker missen. Echter hebben we dit seizoen de beste pot zonder Tannene gespeeld...... 🤔
Website: Sneaker-forum.nl
  zondag 16 april 2023 @ 12:49:18 #253
444376 BaksteenMongool
Baksteen op je bek
pi_208789480
Echt, Cillessen waar ben je mee bezig pffff zag er bij beide doelpunten niet goed uit
pi_208791373
Pffff treurig niveau vandaag.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_209074448
Mees Hoedemakers en Sontje Hansen volgend jaar bij NEC.
Ben zeer benieuwd.
Website: Sneaker-forum.nl
  donderdag 18 mei 2023 @ 21:06:34 #256
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_209200708
Goede versterkingen. Hopelijk weten ze de voorhoede nog wat te versterken.

Journalist van RN7 heeft aangegeven dat er mogelijk deze week nog een naam bekend wordt (positie weet ik niet). Dan staat de teller in mei al op 3. Zou mooi zijn.

De planning is dat er ongeveer 8 spelers komen.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_209203896
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2023 21:06 schreef Pvt.Webster het volgende:
Goede versterkingen. Hopelijk weten ze de voorhoede nog wat te versterken.

Journalist van RN7 heeft aangegeven dat er mogelijk deze week nog een naam bekend wordt (positie weet ik niet). Dan staat de teller in mei al op 3. Zou mooi zijn.

De planning is dat er ongeveer 8 spelers komen.
Hopelijk komt er een keer echt scorend vermogen en dat we daardoor thuis eens wat vaker gaan winnen.
Van de laatste 34 thuiswedstrijden werd er slechts 6x gewonnen.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_209520570
Aankoop nummer 3 is een feit

Lars Olden Larssen
https://www.nec-nijmegen.(...)ars-olden-larsen.htm

Voor vier jaar vastgelegd
Website: Sneaker-forum.nl
  dinsdag 20 juni 2023 @ 21:21:51 #259
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_209585075
En een Japanner er bij, nummer 4.
Tannane gaat weg, dat is dan heel zuur.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_209595001
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 21:21 schreef Pvt.Webster het volgende:
En een Japanner er bij, nummer 4.
Tannane gaat weg, dat is dan heel zuur.
Ben benieuwd naar die Koki.
Tja Tannane. Prima voetballer, maar zo wisselvallig. We hebben de beste wedstrijd gespeeld zonder hem. Het spel van Meijer past niet bij hem.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_209816677
Eerste oefenduel tegen DIO is met 0-15 gewonnen.
Mooi om te zien dat veel spelers de wedstrijd serieus namen en plezier hadden.
Website: Sneaker-forum.nl
  zaterdag 8 juli 2023 @ 22:15:25 #262
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_209816922
Schijnt een prima pot te zijn geweest (ondanks dat je tegen DIO speelt uiteraard). Ik heb gelezen dat de nieuwe spelers het ook goed doen.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_209821361
Grappig dat dit soort potjes toch weer een soort 'hoop' geeft voor het komende seizoen.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_210267504
Matchday!
Eindelijk mogen we weer!
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 14 augustus 2023 @ 20:47:25 #265
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_210286042
Er is nog veel huiswerk te doen, bleek gisteren. Meijer moet aan de bak. Anders hebben we met Kerst een nieuwe trainer.

Komt ook een nieuwe middenvelder aan (Japanner), dus Koki heeft dan een maatje.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_210286126
Het was erg slecht, en na een uur spelers met kramp, erg slecht dit
pi_210289461
Ik ben absoluut niet snel kritisch, maar het was zondag echt ondermaats.
- Er stond geen team. (Ligt dit aan de voorbereiding?)
- Fysiek kwamen ze (enorm) tekort.

Laten we hopen dat Nuytinck een off-day had, want hij zag er bij 3 van de 4 tegendoelpunten niet goed uit.
Hopelijk is Sandler snel terug. Ben geen fan van Verdonk.

Schöne kan ook niet meer. Technisch en inzichtelijk een van je beste spelers, maar hij kan het tempo niet meer aan. Hierdoor kan je amper opbouwen.

Hopelijk kan de nieuwe Kodai Sano wat meer aanval in het spel brengen. Wat ik van hem zag en hoor, maakt mij wel nieuwsgierig. Vandaag zou hij afscheid nemen van zijn huidige club en ook naar Nederland vertrekken. Benieuwd wanneer hij in Nederland is. Komende vrijdag zal nog te vroeg komen voor speelminuten.
Website: Sneaker-forum.nl
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 12:05:34 #268
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_210291794
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 08:22 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik ben absoluut niet snel kritisch, maar het was zondag echt ondermaats.
- Er stond geen team. (Ligt dit aan de voorbereiding?)
- Fysiek kwamen ze (enorm) tekort.

Laten we hopen dat Nuytinck een off-day had, want hij zag er bij 3 van de 4 tegendoelpunten niet goed uit.
Hopelijk is Sandler snel terug. Ben geen fan van Verdonk.

Schöne kan ook niet meer. Technisch en inzichtelijk een van je beste spelers, maar hij kan het tempo niet meer aan. Hierdoor kan je amper opbouwen.

Hopelijk kan de nieuwe Kodai Sano wat meer aanval in het spel brengen. Wat ik van hem zag en hoor, maakt mij wel nieuwsgierig. Vandaag zou hij afscheid nemen van zijn huidige club en ook naar Nederland vertrekken. Benieuwd wanneer hij in Nederland is. Komende vrijdag zal nog te vroeg komen voor speelminuten.
Ik denk dat de voorbereiding inderdaad niet helemaal optimaal was. Je speelt maar 4 wedstrijden en krijgt op Venezia (en RKC, maar kortere wedstrijd) na weinig weerstand. Kun je wel zeggen dat de organisatie in de oefenwedstrijden goed stond, maar op een achterafveldje tegen DIO speel je natuurlijk net wat lekkerder dan in een volle Goffert (druk/spanning) tegen een ploeg die de zaakjes iets beter op orde had (en meer aan het afjagen was). Volgens mij heeft de basiself ook niet met elkaar gespeeld en was het tegen Excelsior de eerste keer. Fysiek was het ook niet best, maar bij sommige spelers wel te verklaren. Ook zie je geen felheid in het team.

Dit heeft wat wedstrijden nodig om e.e.a in te slijpen. Als dat met deze trainer überhaupt lukt, maar daar heb ik op zich nog wel vertrouwen in. Of hij alles goed over kan brengen op de spelers is een tweede. Het is mij vorig jaar al opgevallen dat zijn analyses na de wedstrijd en intenties niet gelijk zijn aan hetgeen je vervolgens op het veld ziet. Zijn staf is ook erg groot en ik vraag me af of dat wel goed is, en of daar wel voldoende kwaliteit zit.

Hopelijk is Sandler snel terug. Proper is er ook weer bij. Misschien goed dat het nu al zo slecht ging; staat de boel iig op scherp tegen Heracles en RKC.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_210293419
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 12:05 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]

Hopelijk is Sandler snel terug. Proper is er ook weer bij. Misschien goed dat het nu al zo slecht ging; staat de boel iig op scherp tegen Heracles en RKC.
Sandler en Proper zijn zeker een positieve versterking.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_210337893
Je mag spreken van een crisis bij NEC, ook gezien de afsluiting van vorig seizoen, er zit geen idee achter de speelwijze, elftal is niet fit en de defensie is een gatenkaas en sommige versterkingen vallen tegen.
Meijer gaat de eerste ontslagen trainer van het seizoen worden denk ik
pi_210338028
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 09:04 schreef Cupfighter het volgende:
Je mag spreken van een crisis bij NEC, ook gezien de afsluiting van vorig seizoen, er zit geen idee achter de speelwijze, elftal is niet fit en de defensie is een gatenkaas en sommige versterkingen vallen tegen.
Meijer gaat de eerste ontslagen trainer van het seizoen worden denk ik
"Hoop ik"
Website: Sneaker-forum.nl
  zaterdag 19 augustus 2023 @ 09:33:39 #272
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210338057
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 09:04 schreef Cupfighter het volgende:
Je mag spreken van een crisis bij NEC, ook gezien de afsluiting van vorig seizoen, er zit geen idee achter de speelwijze, elftal is niet fit en de defensie is een gatenkaas en sommige versterkingen vallen tegen.
Meijer gaat de eerste ontslagen trainer van het seizoen worden denk ik
Ik zie Fraser het ook niet lang maken bij RKC. Volgende week tegen elkaar trouwens, dat wordt al meteen een belangrijk potje voor beide clubs.
pi_210338102
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 09:33 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Ik zie Fraser het ook niet lang maken bij RKC. Volgende week tegen elkaar trouwens, dat wordt al meteen een belangrijk potje voor beide clubs.
Inderdaad, cruciale wedstrijd
  Trouwste user 2022 woensdag 23 augustus 2023 @ 13:23:25 #274
7889 tong80
Spleenheup
pi_210393364
Bas Dost blijft toch in de eredivisie. De 34-jarige spits, die na zijn vertrek bij FC Utrecht zonder club zat, wordt de nieuwe aanvalsleider van NEC. De transfervrije Dost wordt vandaag gekeurd en tekent in Nijmegen voor één seizoen.



Dost moet de ploeg van trainer Rogier Meijer aan de broodnodige doelpunten helpen. NEC is het nieuwe eredivisie-seizoen slecht begonnen met nederlagen tegen Excelsior (3-4) en Heracles (2-1). Die teleurstellende start heeft voor veel onrust gezorgd in De Goffert, waar de ontevreden aanhang afgelopen zaterdag verhaal kwam halen bij de spelersbus.

Met Dost heeft de club nu een speler binnengehaald die een garantie is voor goals. De voormalige spits van Emmen, Heracles, Heerenveen, Wolfsburg, Sporting Portugal, Eintracht Frankfurt, Club Brugge en FC Utrecht was in 531 duels als prof 266 keer trefzeker.

De 18-voudig Oranje-international wil zich in Nijmegen revancheren voor een teleurstellend seizoen bij FC Utrecht. Dost kwam afgelopen jaargang in Galgenwaard mede door blessures niet verder dan negen goals in de eredivisie.

Dost zou de elfde nieuwe speler zijn die deze zomer is aangetrokken door NEC. De club verzekerde zich eerder van de diensten van Sontje Hansen, Mees Hoedemakers, Lars Olden Larsen, Bram Nuytinck, Youri Baas, Koki Ogawa, Rober Gonzalez, Mathias Ross, Brayann Pereira en Kodai Sano.

https://www.ad.nl/transfe(...)ost-binnen~ad411281/

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_210395953
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2023 13:23 schreef tong80 het volgende:
Bas Dost blijft toch in de eredivisie. De 34-jarige spits, die na zijn vertrek bij FC Utrecht zonder club zat, wordt de nieuwe aanvalsleider van NEC. De transfervrije Dost wordt vandaag gekeurd en tekent in Nijmegen voor één seizoen.

[ afbeelding ]

Dost moet de ploeg van trainer Rogier Meijer aan de broodnodige doelpunten helpen. NEC is het nieuwe eredivisie-seizoen slecht begonnen met nederlagen tegen Excelsior (3-4) en Heracles (2-1). Die teleurstellende start heeft voor veel onrust gezorgd in De Goffert, waar de ontevreden aanhang afgelopen zaterdag verhaal kwam halen bij de spelersbus.

Met Dost heeft de club nu een speler binnengehaald die een garantie is voor goals. De voormalige spits van Emmen, Heracles, Heerenveen, Wolfsburg, Sporting Portugal, Eintracht Frankfurt, Club Brugge en FC Utrecht was in 531 duels als prof 266 keer trefzeker.

De 18-voudig Oranje-international wil zich in Nijmegen revancheren voor een teleurstellend seizoen bij FC Utrecht. Dost kwam afgelopen jaargang in Galgenwaard mede door blessures niet verder dan negen goals in de eredivisie.

Dost zou de elfde nieuwe speler zijn die deze zomer is aangetrokken door NEC. De club verzekerde zich eerder van de diensten van Sontje Hansen, Mees Hoedemakers, Lars Olden Larsen, Bram Nuytinck, Youri Baas, Koki Ogawa, Rober Gonzalez, Mathias Ross, Brayann Pereira en Kodai Sano.

https://www.ad.nl/transfe(...)ost-binnen~ad411281/

:T
Tja, staat haaks op de visie van NEC, maar is een prima pleister voor nu.
Website: Sneaker-forum.nl
  Trouwste user 2022 woensdag 23 augustus 2023 @ 17:17:13 #276
7889 tong80
Spleenheup
pi_210395976
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2023 17:15 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]
Tja, staat haaks op de visie van NEC, maar is een prima pleister voor nu.
Precies. Misschien kan ie nog een paar jaar mee.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 23 augustus 2023 @ 19:41:36 #277
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_210397913
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2023 17:15 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]
Tja, staat haaks op de visie van NEC, maar is een prima pleister voor nu.
Idd. En als Koki geblesseerd is, zie ik Marques ook niet echt als een geweldige spits voor in de basis. Dus deze positie moest nog aangevuld worden. Volgens visie zou dat dan een jongere speler met meerjarig contract moeten worden (waarde op het veld). Maar een bewezen goaltjesdief met sterke mentaliteit is ook goed. Mooie mentor voor Koki en opzwepend voor het team.

Dost als pinch hitter lijkt me daarom meer dan prima. En als je omschakelt naar 442 kunnen Ogawa en Dost mooi voorin.

Nu nog een CV en vleugelspeler.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_210427195
Benieuwd naar de wedstrijd van vanavond.
Ik heb echt het idee dat we een betere selectie hebben, al heb ik dat nog niet echt gezien.
Vorig jaar wonnen we (volgens mij) met 5-1 van RKC.....
Website: Sneaker-forum.nl
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 14:17:53 #279
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_210430368
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 08:44 schreef BasNijmegen het volgende:
Benieuwd naar de wedstrijd van vanavond.
Ik heb echt het idee dat we een betere selectie hebben, al heb ik dat nog niet echt gezien.
Vorig jaar wonnen we (volgens mij) met 5-1 van RKC.....
Was het niet 6-1 (na rode kaart?) . Ik heb een goed gevoel over vanavond. Tegen Heracles ging het al wat beter. Wel wat nieuwe blessures, maar Pereira had ik al hoger zitten dan Van Rooij dus dat komt goed uit. Of Schöne een gemis is, moeten we nog zien. Verder kan Sandler terugkeren en Dost lekker pinch hitten om de angst bij RKC er in te krijgen.

Berichtgeving van De Gelderlander begint me wel te irriteren trouwens. Veel aannames en naar een crisis toe schrijven. Journalist is een zuigertje.

*Edit*
Geen Sandler vanavond.

[ Bericht 2% gewijzigd door Pvt.Webster op 26-08-2023 17:55:21 ]
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_210439820
Wat een fijne overwinning. Hopelijk zijn we nu los.
Maar wat blijft het toch angsthazenvoetbal door bij een voorsprong direct weer in te zakken en de tegenstander te laten komen. Zo hebben we de eerste twee wedstrijden verloren en ging het gisteren weer bijna mis.

Mattsson is toch wel een bijzondere speler. 50% briljant en 50% slecht. Hopelijk kan hij stabieler worden. De kritieken die hij krijgt vind ik niet terecht.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_210735750
Heerlijke overwinning op Utrecht.
Volgende week tegen Vitesse!
Website: Sneaker-forum.nl
  dinsdag 26 september 2023 @ 17:01:47 #282
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_210759561
Selectie is al wat fitter, alleen een nieuweling gaat terug naar Engeland om bij te tanken (Tibidi).
Overwinning op Utrecht is goed geweest voor het moraal; nu door naar de derby. Met een beetje geluk sta je na zondag al op 10 punten (en 3 thuisoverwinningen, dat is normaal een seizoenstotaal :D)
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_210811291
Onnodige nederlaag door verdedigende wissels terwijl je de betere partij was
  maandag 2 oktober 2023 @ 22:13:52 #284
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_210818041
Heel NEC maakt die wedstrijden tegen Vitesse in de periode er voor zó belangrijk dat de spelers op het veld bezwijken onder de druk.
Wie dit leest is gek
pi_212092666
Het is lang geleden dat ik heb genoten in ons stadion. De laatste weken is NEC gewoon goed bezig met leuk voetbal.

Poh, en dat doelpunt in de beker tegen GAE was de kers op de taart.

Hopelijk kunnen ze dit voortzetten.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_212113038
We kunnen wel stellen dat NEC goed aan het voetballen is.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_212186685
twitter


Oei, FC Kopenhagen heeft zich gemeld voor Magnus Mattsson......
Het eerste bod is afgewezen door NEC.
Hopelijk kan hij tot de zomer blijven, want het is toch onze sterkhouder op dit moment.

twitter
Website: Sneaker-forum.nl
pi_212245347
quote:
Mattsson vertrekt voor recordbedrag bij NEC en gaat Champions League in

Magnus Mattsson gaat NEC verlaten voor FC Kopenhagen, zo meldt Fabrizio Romano woensdagavond. Volgens de Italiaanse transfermarktexpert gaat NEC vier miljoen euro exclusief bonussen ontvangen voor zijn smaakmaker. De Telegraaf schrijft later op de avond dat het zelfs om vijf miljoen exclusief bonussen gaat. Het is hoe dan ook een recordsom voor NEC. Björn Vleminckx, die in 2011 voor 3,3 miljoen vertrok, had het record tot woensdag op zijn naam staan.

Mattsson zal donderdag naar de Deense hoofdstad trekken, waar hij na de medische keuring zijn handtekening onder een contract zal zetten. De transfer komt bepaald niet uit de lucht vallen. Zaterdagochtend meldde De Gelderlander al dat de Deense topclub zich in Nijmegen had gemeld.

Het regionale medium meldde toen ook dat NEC al een eerste bod had ontvangen, al was toen niet duidelijk om wat voor bedrag het precies ging. Wel was het zeker dat de Eredivisionist het bod had afgeslagen. De beleidsbepalers van NEC vonden de binnengekomen aanbieding niet interessant genoeg, schreef Voetbal International.

NEC wilde bovendien niet meewerken aan een transfer van de smaakmaker, maar is toch overstag gegaan. Mattsson had zelf wel oren naar een transfer en naderde afgelopen weekend al een persoonlijk akkoord met Kopenhagen.

Eerder gaf de aanvallende middenvelder aan pas na dit seizoen te willen vertrekken. Mattsson beschikt bij NEC over een aflopend contract, maar de club had een optie om die verbintenis automatisch met een jaar te verlengen. Zijn huidige marktwaarde is volgens Transfermarkt 3 miljoen euro, maar NEC ontvangt dus minimaal één à twee miljoen meer dan dat.

Bij Kopenhagen zal Mattsson binnenkort spelen in de achtste finales van de Champions League. De Deense topclub wacht komende maand een zware uitdaging tegen titelverdediger Manchester City. In de groepsfase van het miljardenbal werd Kopenhagen enigszins verrassend tweede in een poule met Bayern München, Galatasaray en Manchester United.

Mattsson is bezig aan een geweldig seizoen bij NEC. In 21 officiële wedstrijden was de Deen goed voor 12 doelpunten en 5 assists. Zijn vertrek is een grote domper zijn voor NEC, dat zich dit seizoen wil plaatsen voor de play-offs om Europees voetbal. De Nijmegenaren staan momenteel zevende.

Mattsson kwam in de zomer van 2021 voor enkele tonnen over van Silkeborg IF, de club waar hij zijn jeugdopleiding genoot en doorbrak als profvoetballer. Namens die club kwam hij voornamelijk uit op het tweede niveau van Denemarken.

Bij Kopenhagen kan Mattsson zich bewijzen in de Superligaen, het hoogste niveau in zijn geboorteland. De vijftienvoudig landskampioen staat momenteel derde in de competitie. Kopenhagen meldde zich eerder deze maand al bij Sparta Rotterdam voor doelman Nick Olij, maar de Haarlemmer veegde de interesse resoluut van tafel. Olij zag het niet zitten om tweede keus achter Kamil Grabara te zijn.
Bron:Voetbalzone
Website: Sneaker-forum.nl
  vrijdag 29 maart 2024 @ 12:24:01 #289
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_213005648
Zojuist kaartje weten te bemachtigen voor de beker. *O*
  vrijdag 29 maart 2024 @ 12:36:23 #290
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_213005786
Mijn backupkaart is ook binnen :)

Had eigenlijk niet verwacht kans te maken, maar zelfs nauwelijks een wachtrij.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_213006559
Jep. Hier nog een met een kaartje! Op naar de finale!
Website: Sneaker-forum.nl
  vrijdag 29 maart 2024 @ 17:30:44 #292
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_213008961
Ik woon in Rotterdam, dus ben erg blij met mn kaartje met auto-combi. :P
pi_213009915
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 17:30 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik woon in Rotterdam, dus ben erg blij met mn kaartje met auto-combi. :P
Is het al duidelijk waar je de kaart onderweg moet omruilen?
Website: Sneaker-forum.nl
  vrijdag 29 maart 2024 @ 23:10:58 #294
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_213013812
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 18:51 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]
Is het al duidelijk waar je de kaart onderweg moet omruilen?
Nee, enige wat ik kon vinden is 'bij de parkeerplaats'. Dus ik neem aan dat ik op een gegeven moment een mailtje krijg over naar welke parkeerplaats ik moet en dat ik daar mijn kaartje kan omruilen. Mijn man is Feyenoorder en verwacht dat in de omgeving van de kuip een aantal parkeerplaatsen beschikbaar worden gesteld aan NEC.

Maar als we winnen kan ik daar de komende 50 jaar wel op teren. :P
pi_213016366
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 23:10 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Maar als we winnen kan ik daar de komende 50 jaar wel op teren. :P
Haha ja dat snap ik. Het zou toch wat zijn.

Nu nog hopen op een stunt vanmiddag. Al missen we nog teveel spelers om het PSV waarschijnlijk lastig te maken.
Website: Sneaker-forum.nl
  zaterdag 30 maart 2024 @ 09:48:56 #296
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_213016466
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 23:10 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]
Nee, enige wat ik kon vinden is 'bij de parkeerplaats'. Dus ik neem aan dat ik op een gegeven moment een mailtje krijg over naar welke parkeerplaats ik moet en dat ik daar mijn kaartje kan omruilen. Mijn man is Feyenoorder en verwacht dat in de omgeving van de kuip een aantal parkeerplaatsen beschikbaar worden gesteld aan NEC.

Maar als we winnen kan ik daar de komende 50 jaar wel op teren. :P
Ahoy en P+R Beverwaard.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 30 maart 2024 @ 18:43:33 #297
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_213024220
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 09:44 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]
Haha ja dat snap ik. Het zou toch wat zijn.

Nu nog hopen op een stunt vanmiddag. Al missen we nog teveel spelers om het PSV waarschijnlijk lastig te maken.
Stunt, check.
pi_213024239
NEC heeft echt een topseizoen
pi_213044792
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 18:44 schreef Cupfighter het volgende:
NEC heeft echt een topseizoen
Poh niet normaal. En dan hebben we in het begin nog best wel wat punten laten liggen.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_213129838
Wat een heerlijk seizoen is dit toch.
Website: Sneaker-forum.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')