Hier hetzelfde , alleen kijk ik minder naar de remaster uit aangezien ze de camera angle hebben verandert.quote:Op woensdag 21 november 2018 17:18 schreef satecl het volgende:
Een van me favoriete games all time. Met name Resident Evil 2 uit 1998 vind ik een dikke vette klassieker. Misschien wel mijn favoriete game. En omdat daarvan nu een remake in aantocht is, dacht ik: We maken maar een topic hierover aan.
Nog meer Resident Evil fans?
Sowieso dat gejank van motorisch gestoorde randdebielen die niet met de besturing konden omgaan.quote:Op donderdag 22 november 2018 15:18 schreef WKNVHV het volgende:
[..]
Hier hetzelfde , alleen kijk ik minder naar de remaster uit aangezien ze de camera angle hebben verandert.
Vond het wel wat hebben wat meer PS1 spellen hadden.
Feit.quote:Op donderdag 22 november 2018 18:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowieso dat gejank van motorisch gestoorde randdebielen die niet met de besturing konden omgaan.
Of gewoon spin-offs of zo.quote:Op vrijdag 23 november 2018 09:28 schreef WKNVHV het volgende:
[..]
Feit.
Moeten het gewoon orgineel laten...
Jammer, dat had eigenlijk wel zijn charme. Ik was daar wel erg slecht in destijds, heb die oude RE-delen dan ook op later leeftijd gekocht en gespeeldquote:Op donderdag 22 november 2018 15:18 schreef WKNVHV het volgende:
[..]
Hier hetzelfde , alleen kijk ik minder naar de remaster uit aangezien ze de camera angle hebben verandert.
Vond het wel wat hebben wat meer PS1 spellen hadden.
quote:Op vrijdag 23 november 2018 10:52 schreef rival het volgende:
Resident Evil, de enige game die mij een hartaanval heeft bezorgt. Hoor mezelf nog gillen als een klein meisje toen er zo'n plafondkruiper op me af kwam
Ook een mooi moment in de remake dat je door diezelfde hal loopt en je denkt: Nu komen die honden.quote:Op vrijdag 23 november 2018 17:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja of die vervelende honden die ineens uit het niets op je springen
Revelations bedoel je op de 3ds.quote:Op vrijdag 30 november 2018 06:05 schreef CoExist het volgende:
Fan van deel 1, 2 en later 0 en 4.
Heb de remakes van 0, 1 en 4 ook op de PS4.
Al vind ik 4 niet echt lekker spelen eigenlijk.
De serie kakte in voor mij bij RE: Survivor en RE:5 waar door ik RE:6 niet eens meer wilde spelen.
Ooit eens RE game op de 3DS uitgespeeld maar daar snapte ik niets van het verhaal en had ik totaal niet het gevoel een RE waardige game te spelen.
Weet ook niet eens meer hoe de titel heet. Er zijn wel remakes op de PS4 voor verschenen.
Deel 7 is dan wel weer puik.
Ik speel hem nu, net dat eerste level uit en dit is wel echt gruwelijk als in supercool en bizarquote:Op vrijdag 23 november 2018 19:45 schreef NutKees het volgende:
Nou, als je daar al van schrikt kan ik je Re7 VR van harte aanbevelen.
Echt waanzinnig hoe spannend dat was.
Ik ben deze nu ook aan het doen in VR. Goddamn dat is wel heftig hoor. Merk elke keer als ik begin met die game dat ik na 10 minuten ofzo mijn trui/vest uit moet doen omdat ik het fucking warm krijg van de spanningquote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik speel hem nu, net dat eerste level uit en dit is wel echt gruwelijk als in supercool en bizar![]()
Heel mooi gedaan, heb er geen woorden voor
haha ja precies, in VR lijkt me ook wel een mooie ervaring.quote:Op maandag 7 januari 2019 13:42 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik ben deze nu ook aan het doen in VR. Goddamn dat is wel heftig hoor. Merk elke keer als ik begin met die game dat ik na 10 minuten ofzo mijn trui/vest uit moet doen omdat ik het fucking warm krijg van de spanning
Ik ben benieuwd naar je uitgebreide postquote:Op dinsdag 8 januari 2019 09:45 schreef LethalNinja het volgende:
Goed topique zal er later nog eens uitgebreid op reageren. Ik weet nog hoe erg ik uit keek naar de remake van resident evil 1 op de Gamecube. Ik heb hem gehyped als een gek, gekocht voor full price volgens mij 67 euro en daarna vond ik 'm ook nog eens geweldig.
Niet lang hierna flink afgeknapt op Resident evil 0 remake en gelukkig weer genoten van deel 4Deel 5 & 6 vond ik poep en deel 7 vond ik ook weer geweldig
Paar maanden terug opnieuw resident evil 0 een kans gegeven nu op de pc met betere graphix en als je door een vervelend stuk in de mansion komt heeft hij zijn leuke momenten toch vind ik 'm nog tot de mindere behoren........
------> Straks re2 remake ga ik wss fullprice bij launch halenen dat gebeurt niet meer zo vaak dus dat is bijzonder
Pff J.j die gast is echt uitgerangeerdquote:Op maandag 10 december 2018 17:02 schreef satecl het volgende:
Mooie preview van de nieuwe RE. Damn, ziet er echt goed uit!
Ik ben begonnen met gamen sinds de SNES, wel eens op de NES gespeeld bij familie. Altijd into Nintendo geweest dus ik heb de Playstation nooit gekocht. Ook nauwelijks op gespeeld..quote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:32 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar je uitgebreide post
Primaik houd het in deze reactie nog even bij Resident evil 1 remake, wel toepasselijk omdat 't maar n deel ervoor is.
2 jaar terug heb ik deel 0 voor het eerst gespeeld. Helaas kwam ik na een tijd niet meer verder, dus kan je weer opnieuw beginnen. Daar had ik toen even geen motivatie meer voor.
Persoonlijk vind ik het jammer dat RE 3 niet op de PS4 te verkrijgen is, maar wellicht wordt die game ook wel opnieuw uitgebracht.
Was inderdaad RE: Revelations ja. De gameplay op dat schip vond ik wel beklemmend goed. Alleen dat gedoe met die andere knakkers in de sneeuw enzo haalde de vaart wat uit de game. Dat scan gedoe de hele tijd.quote:Op vrijdag 30 november 2018 07:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Revelations bedoel je op de 3ds.
Ik herken wat je bedoelt dat 4 op de PS4 niet echt lekker speelt. Ik ben er nu mee bezig maar het is allemaal wat krakkemikkig besturen
Slowpokequote:
Heb ik al gedaanquote:
Ik ook. Maar dat komt omdat je door die dertig minuten aan het haasten bent en niet de tijd kan nemen om echt te exploreren.quote:
Yup same, de Resident evil Franchise is mijn favoriete spellenreeks aller tijden.quote:Op woensdag 21 november 2018 17:18 schreef satecl het volgende:
Een van me favoriete games all time. Met name Resident Evil 2 uit 1998 vind ik een dikke vette klassieker. Misschien wel mijn favoriete game. En omdat daarvan nu een remake in aantocht is, dacht ik: We maken maar een topic hierover aan.
Nog meer Resident Evil fans?
Eens, Re7 is geweldig.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:52 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ik speel hem nu, net dat eerste level uit en dit is wel echt gruwelijk als in supercool en bizar![]()
Heel mooi gedaan, heb er geen woorden voor
Silent Hill 2 had geweldige muziek en een geweldig spannende sfeer.quote:Op donderdag 10 januari 2019 09:31 schreef dud0r het volgende:
Silent hill 2 zorgde ervoor dat ik wekenlang slecht sliep.![]()
Maar wel helemaal uitgespeeld.![]()
Resi 3 vond ik ook minder dan 1 en 2. Wel helemaal kapot gespeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |