30k, mehquote:Op vrijdag 23 november 2018 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn zus packte net naast mij Piqué uit die gold players pack
Sommige mensen hebben al t geluk he
Tsja, als dat je score is in een pack met 1 rare...quote:
Jonny hier.quote:Op vrijdag 23 november 2018 20:40 schreef Saekerhett het volgende:
Nieuwe Flash SBC, Jumbo Premium Gold Pack, heb ik gvd voor de 12e keer Kagawa gekregen...
Pleur op
Alles wat je hebt staat in de tab My Club.quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:26 schreef Martijn_R het volgende:
Pfoeh haha wat wennen dit voor het eerst spelen.
Ik ben net begonnen..maar ik snap er nog geen zak van haha zoveel tapbladeren.. ik had net voor het eerst 3 pakketjes open gemaakt.. waarin ik spelers kon kiezen.. maar ik kan die spelers nergens vinden.. is er hier niet iemand die me een beetje op weg kan helpen haha
Dan hoop ik niet dat ik meneer cruif en andere spelers verkocht heb..quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Alles wat je hebt staat in de tab My Club.
O ja, die heb ik naast Kagawa en Glik het meest gepacked denk ik.quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:45 schreef GotenSSJ het volgende:
Sven Bender uit de nieuwe flash SBC#PackLuckOP
Je kunt toch selecties maken? Gewoon een van die tabs...quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:53 schreef Martijn_R het volgende:
Als ik naar mijn club ga, spelers statistieken, en dan topspelers.. hoe kan ik deze dan actief maken? Of kan dat pas later?
Ik bedoelde hier voor je hebt 6 tabs.quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je kunt toch selecties maken? Gewoon een van die tabs...
in selecties een formatie kiezen en dan staat onderin beeld een knop (denk x, of vierkantje als je playstation controller hebt) waarmee je spelers uit je club aan je selectie kan toevoegenquote:Op vrijdag 23 november 2018 22:06 schreef Martijn_R het volgende:
[..]
Ik bedoelde hier voor je hebt 6 tabs.
Centrum fut, singelplayer, online, selecties,transfers, winkel,mijn club.
Ik ben nu een beetje aan het ontdekken wat alles een beetje inhoud.. voel me echt een leek nog haha..
Moet ik perce 2 selecties of een concept selectie maken als ik andere spelers wil toevoegen aan mn team?
Die spelers uit pakketjes staan naast tapje actieve spelers in mijn club..die wil ik dus toevoegen aan mijn selectie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |