SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha nee ik geef snachts hooguit melk, geen gepureerde groentesquote:Op dinsdag 27 november 2018 06:05 schreef Fuchsia_roze het volgende:
SchanuGeweldige foto’s. En het had misschien met het tijdstip van posten te maken
Volgens mij wel. 10x verkouden in het eerste jaar hoor/lees ik wel eens.quote:Op dinsdag 27 november 2018 08:03 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik controleer U. nog steeds 10 keer op een avond. En dat terwijl ik hem laatst in de woonkamer kon horen snurken.
Hij is weer ziek. Het gaat maar niet over. Als het 2 dagen goed gaat, is hij weer 5 dagen ziek. Is het normaal dat kindjes zo lang verkouden zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U. en een broodje appelstroop. Leukste kindje ooit.
Edit: werkt het gifje wel?Protège moi de mes désirs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft draakje nog verder geslapen Fuchsia?
Duman wat een leuk gifje!![]()
En Juul wordt ook groot!![]()
Casper heeft bij mijn ouders zijn eigen prinsessententballenbak(hebben ze van iemand met een dochter gekregen)
![]()
Enaan alle zieke/verkouden kindjes en slechte nachten. Hier zijn we ook alledrie zwaar verkouden, ik klink momenteel als een zeekoe met een keelontsteking
![]()
Ook weer herkenbaar. Zal wel bij de fase horen dan denk ik. koffie?quote:Op maandag 26 november 2018 22:26 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat een mooierd, speed. En inderdaad, wat een lieve blik Takkie!
Goh, als ik ergens chagrijnig van word is het O die Hontenisse voor z'n eerste nachtvoedingen 10 minuten nadat ik in slaap ben gevallen. En dat lijkt de laatste tijd wel standaard, terwijl ik wel op andere tijden in slaap val. Beuh.
Doet het niet.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:19 schreef Jagärtrut het volgende:
Wow, wat een bolle inderdaad, silly! Go dat de arts iets voor jullie kan betekenen!
Hier had O plezier met een spiegel.
[ afbeelding ]
bedankt voor de quote! Stomme imgurquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:30 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Doet het niet.
Ohin mijn quote wel.
Nou dat ging hier wel bijzonder makkelijk. Arts kijkt naar verwijsbrief van cb arts “oh reflux, oke, dan doen we een maagzuurremmer om te kijken of dat helpt”. Stond binnen 4 minuten weer buiten...quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:19 schreef Jagärtrut het volgende:
Wow, wat een bolle inderdaad, silly! Go dat de arts iets voor jullie kan betekenen!
Hier had O plezier met een spiegel.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:10 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Die tandjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat truitje komt van next toch? staat hem super leuk!
Ga hem ook gelijk bestellen/ na aper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ik probeer ook max. 1 uur aan te houdenquote:Op maandag 26 november 2018 10:19 schreef Jagärtrut het volgende:
Wanneer gingen jullie babies over op 2 slaapjes?
@helsinki: osteopaat kan natuurlijk nooit kwaad. Hoe lang is hij wakker tussen dutjes? Op die leeftijd hield ik de vuistregel van max een uur wakker en weer in bed aan, en indien eerder al duidelijk moe eerder in bed. Maar goed, ik heb niet echt een goed track record, dus of mijn advies zinvol is weet ik niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij was gisteren in een vrij goede bui. Ons op een hoop lachjes getrakteerd. Het voelt dan ook als een enorme domper dat ik er vandaag dan doorheen zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Wel fijn, hopelijk helpt t.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:06 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Nou dat ging hier wel bijzonder makkelijk. Arts kijkt naar verwijsbrief van cb arts “oh reflux, oke, dan doen we een maagzuurremmer om te kijken of dat helpt”. Stond binnen 4 minuten weer buiten...
Jemig, daar word je ook wanhopig van zeg! Kan je geen second opinion vragen bij een andere kinderarts?quote:Op dinsdag 27 november 2018 18:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wel fijn, hopelijk helpt t.
Ik heb vandaag dezelfde lompe hork van een kinderarts gesproken. Toen ik aangaf dat het kdv voldoende kindjes met krampen gezien heeft en dat Daan volgens hun de overtreffende trap van krampjes en dus veel meer dan dat zei hij; ooh werken er tegenwoordig dokters op het kdv?
So farWeer ‘weggestuurd’ met ga maar infacol gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij hebben nu samen echt een ritme gevonden, zowel overdag als 's nachts. En ik ga steeds makkelijker met M op pad of hij blijft even achter bij papa of bij opa en oma. Heerlijk! Ik begin me langzaam weer een beetje mens te voelen. Behalve mijn zwakke lichaam dan, daar moet ik nog even aan werken![]()
Zitten er nog andere kinderartsen in het ziekenhuis waar je kwam waar je terecht kan wel? Of ander ziekenhuis in de buurt nog? Anders hopelijk effect bij de osteopaat!quote:Op dinsdag 27 november 2018 19:51 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga een week of wat infacol proberen en als dat niet helpt ga ik nogmaals aan de bel trekken. En dan vertel ik ze dat ik graag een andere arts wil sprekenIk probeer tussendoor ook nog bij de osteopaat terecht te kunnen.
NJ; ik denk dat weinig relaties de eerste tijd met een baby fantastisch doorlopen.. Maak geen drastische beslissingen, de wereld met een baby kan zo snel weer veranderen. Als je een jaar verder bent, is het al zo enorm veel makkelijker. Nu je er middenin zit denk je dat dat nooit voorbij gaat(zeker als ze ogenschijnlijk ergens last van heeft), maar wedden dat je achteraf zegt dat het voorbij gevlogen is?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij waren net op het CB en micro is gewoon al een maand niet gegroeid! Dat is niet zo'n ramp verder, hij is 75 cm en 11,3 kilo dus hij zit lekker ruim in z'n fysiek. Hij beweegt echt non-stop nu, dat is denk ik de oorzaak. Is ineens helemaal op gang. Hij kan nu staan, kruipen, klimmen en hij is behoorlijk roekeloos! Dat had zijn zus niet zo, dus dat is best even wennen, ik moet hem overal vanaf plukken
Make your own kind of music.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |