abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183392937
3 x huilend en dramatisch wakker in 3 uurtjes.
You go girl. *O*
}:|
pi_183394831
Takkie, wat een vreselijk bericht ;( maar Sofie O+ O+

En de mooie Olie O+ wat vervelend dat de nachten zo slecht gaan!

Venco, geen goed begin van jouw nacht, hopelijk is de rest van de nacht beter gegaan?

BFD O+, in het thema van mijn vraag over het weigeren van de lepel :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183394832
Quoten ipv aanpassen is niet handig :')
pi_183394976
:* voor alle slechte slapers/middagduttets en kindjes die geen minuut zonder mama kunnen. Hier lukte het gister zo waar om er tussenuit te sneaken terwijl hij in ons bed sliep en kon ik bijna een uur andere dingen (lees huishouden en eten) doen *O*
Ik was maar een keer of 10 wezen kijken in de tussentijd en heb boven zitten eten. Tijd om de babyfoon aan te sluiten :')

Rena, wat een schattige foto in het winkelkarretje O+

Succes bij de huisarts Nouk. Hopelijk werkt deze wat beter mee! Blijf het bizar vinden dat de 1 zo medicijnen voorschrijft en de ander na verwijzing het niet krijgt. Lekker scheef beleid :{

Beterschap Songeur voor de ziekenboeg!

Loj, dat is inderdaad een typisch beeld :D Ik zie het ook al helemaal voor mij :+
En fijn met je gezin naar de dierentuin O+

Jemig Takkie, dat hakt er aardig in. :* Ben nu ook benieuwd wat je doet en wat er aan de hand was.
En schattige Sofie O+

Olie O+

Hoe was de rest van jullie nacht venco?
En bij jullie Jagar?

Schanu _O- Geweldige foto’s. En het had misschien met het tijdstip van posten te maken ;)

-edit-
Mission failt om Draakje slapend in zn bed over te leggen/houden. Hij lag zo te spartelen & te zwaaien en gooide elke keer zn speen uit dat hij weer wakker is. Ondanks dat ik speen elke keer in deed en ledematen vast hield :') Slaapt bij mij gelijk weer verder. Nu de 2e nacht in een gewone slaapzak i.p.v. de Puckababy en pas de 1e keer dat het niet lukt.
Hij ligt het liefst op zn buik met zn hoofd naar beneden te slapen, maar ja, dat is natuurlijk niet zo’n succes in bed :+
Ik ga poging 2 wagen.

[ Bericht 18% gewijzigd door Fuchsia_roze op 27-11-2018 06:41:26 ]
pi_183395028
Wat is Ollie toch een vrolijke baby, en die ogen! O+
Vlokje, niet leuk dat ze weigert maar het levert wel leuke foto’s op :P
Fuchs; lekker he als je dan ineens je handen even vrij hebt! En herkenbaar van het steeds weer gaan kijken.
Venco hopelijk was het een valse start en is ze daarna lekker gaan slapen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183395081
Takkie
SPOILER
pi_183395217
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 06:05 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Schanu _O- Geweldige foto’s. En het had misschien met het tijdstip van posten te maken ;)
Hahaha nee ik geef snachts hooguit melk, geen gepureerde groentes :') die foto's waren van gisteren en eergisteren :+

En jammer dat Draakje alweer wakker was :{ hopelijk slaapt hij nu wel?
pi_183395335
Takkie, wat heftig :*

Rena O+ wat ziet C er groot uit in dat wagentje!

En Schanu :D leuke foto's!

Herkenbaar trouwens fuchs, je baby in je bed laten slapen en dan 10 keer naar boven lopen om te kijken of het goed gaat :')

Mijn vriend was er niet, dus Jip sliep een nachtje op zijn plek. Maakte qua aantal voedingen niet uit (nog steeds elke 2.5 uur), maar ik kon wel lekker blijven liggen en en dat was wel fijn O+
pi_183395466
Rena,
wat een lieve foto! Dotje! Raar dat je binnenkort weg bent uit dit topic... maar we zien jullie gauw weer!
U. zat zondag ook voor het eerst in een supermarktwagenzitje. Ging nog niet heel erg goed, haha.

Takkie,
Wat verschrikkelijk. Ik begrijp dat de kans dat het zou gebeuren wel groot was? Maakt het niet minder erg, natuurlijk.
Lekker knuffelen met je kleine! Heerlijke foto!

Schanu,
O+ Probeer eens rapley! Was al geopperd.. maar kindjes vinden het leuker om zelf de regie te hebben.

Ik controleer U. nog steeds 10 keer op een avond. En dat terwijl ik hem laatst in de woonkamer kon horen snurken. O+
Hij is weer ziek. Het gaat maar niet over. Als het 2 dagen goed gaat, is hij weer 5 dagen ziek. Is het normaal dat kindjes zo lang verkouden zijn?

Aure,
Eén van de redenen dat wij lekker samen slapen. Zou het voor geen goud willen missen.

Voor degenen die nog cadeautjes zoeken: U. is helemaal verliefd op dit boekje. Lacht zich bij iedere bladzijde rot. O+ Aanrader!

https://www.bol.com/nl/p/(...)AvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Protège moi de mes désirs.
  Moderator/colorchick dinsdag 27 november 2018 @ 08:04:20 #260
382129 crew  Donna
pi_183395471
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 08:03 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

Ik controleer U. nog steeds 10 keer op een avond. En dat terwijl ik hem laatst in de woonkamer kon horen snurken. O+
Hij is weer ziek. Het gaat maar niet over. Als het 2 dagen goed gaat, is hij weer 5 dagen ziek. Is het normaal dat kindjes zo lang verkouden zijn?

Volgens mij wel. 10x verkouden in het eerste jaar hoor/lees ik wel eens.

G was er ook BIJNA vanaf en dan de volgende dag heeft ze ineens weer grote groene snottebellen. }:|
pi_183395499
Ja, echt zielig. Hij hoest ook heel veel. Hij hoest zich steeds wakker. En moet ook veel overgeven door de combinatie van hoesten en snot. M’n moederhart huilt als ik hem zo ziek zie.

Vanochtend een zetpil gegeven. Hopelijk gaat het vandaag ietsjes beter. Zit zo echt niet fijn op werk. Gelukkig werkt man op 5 mij afstand van U.ras.
pi_183395524
SPOILER
U. en een broodje appelstroop. Leukste kindje ooit. O+

Edit: werkt het gifje wel?
  Moderator/colorchick dinsdag 27 november 2018 @ 08:21:06 #263
382129 crew  Donna
pi_183395580
Ja het werkt! O+
pi_183395743
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 08:21 schreef DonnaRush het volgende:
Ja het werkt! O+
Jeej. O+
pi_183395927
Spees, dat vrolijke koppie! Wat een heerlijk kind O+
En ik zag een grote C bij Rena, wat een leuke foto en wat een leuke outfit!

DUMAN, gemiddeld is een klein kind en dus ook baby 2 weken verkouden en dat iets van 10x per jaar....kortom het kan voelen als non stop ziek zijn. Dat eerste jaar is echt naar, maar het wordt echt beter, B is amper tot nooit meer ziek. Wel even afkloppen want hij zit vandaag op school naast een meisje die vanochtend nog aan het overgeven was en klaagde over buikpijn......

Vast al geprobeerd maar luuf onder de voetjes en dan sokken aan. Verder gebruikten wij bij B ook 2 hoestdranken, de gewone en de homeopatisch naast elkaar. EN wij hadden een aromobrander/stoomding in de badkamer als B verkouden was/is. Daar oa eucalyptus in. Dan had hij wat meer lucht voordat hij ging slapen.

En O+ op het gifje, wat een mooi mannetje is het toch.

Juul had een feestje vannacht, tussen 02:30 en 03:30 gespookt. Geen idee wat er was. Ze slaapt 's avonds ook erg onrustig. Sprong? Tandjes? Ze slaapt gelukkig wel maar ze is continu aan het draaien en wordt wat vaker tussendoor wakker.
En ze is bijna 5 maanden....pfffff, niet normaal.

En de bfd van deze week, Juul op weg naar zelfstandigheid, ze houdt zelf haar fles wel vast.

SPOILER
pi_183396939
Ah leuke foto van C. in de wagen O+

Schanu _O-

Spees die ogen! O+

Takkie wat een lieve foto van Sofie O+

SPOILER
Heeft draakje nog verder geslapen Fuchsia?

Duman wat een leuk gifje! O+

En Juul wordt ook groot! O+

Casper heeft bij mijn ouders zijn eigen prinsessententballenbak _O- (hebben ze van iemand met een dochter gekregen)

En :* aan alle zieke/verkouden kindjes en slechte nachten. Hier zijn we ook alledrie zwaar verkouden, ik klink momenteel als een zeekoe met een keelontsteking :')
pi_183397122
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 22:26 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat een mooierd, speed. En inderdaad, wat een lieve blik Takkie!

Goh, als ik ergens chagrijnig van word is het O die Hontenisse voor z'n eerste nachtvoedingen 10 minuten nadat ik in slaap ben gevallen. En dat lijkt de laatste tijd wel standaard, terwijl ik wel op andere tijden in slaap val. Beuh. :{
Ook weer herkenbaar. Zal wel bij de fase horen dan denk ik. koffie? c_/

Gisteravond werd L een kwartiertje nadat ik sliep wakker om vervolgens de hele nacht wakker te zijn. om 4uur heeft man mij afgelost en om 7uur zijn we samen nog even in slaap gevallen.
Nu heeft hij weer energie voor 10, waar halen ze dat toch vandaan? Eigenlijk zouden de slechte nachten mij niet moeten verbazen want hij is zo druk met pogingen tot optrekken en gaan zitten. Hoop frustratie omdat het nog niet lukt.
Gelukkig kan hij ook heel leuk zelf spelen. Zo ligt hij nu afwisselend op de muur en de vloer te kloppen. De buren zijn vast blij met ons :@ .
pi_183397432
Bollie heeft een off-day. Of eigenlijk een off-week zo zachtjes aan. Huilen. Huilen. Huilen. Niet slapen. Ik hang onderhand bijna non stop met haar aan de borst en kom nergens aan toe. Ook niet aan bijlezen hier.

Vandaag moesten we naar het CB. Groei goed. Maar toen ik H. neerlegde voor het onderzoek begon het huilen weer. De arts bekeek haar is even, vroeg hoe het thuis gaat en toen ik daar wat over los liet dacht ze meteen aan verborgen reflux. Nu moeten we dus vanmiddag naar de huisarts.

En ik baal van mezelf, want ik had daar best eerder aan kunnen denken. Het continue bij mij willen zijn (rechtop), hazeslaapjes overdag, continue, willen drinken, vaak de hik, veel slikken, zuur ruiken had ik allemaal wel gezien, maarja! Als ik haar gewoon vaak voed en veel draag gaat het normaliter wel...

En omdat ze soms ook heel leuk is:
SPOILER
pi_183398456
Duman, ik ga inderdaad rapley proberen, maar wil wachten tot Vlokje echt 6 maanden is. Ook al is dat nog maar een kleine week :') Ik ben wat dat betreft misschien een beetje autistisch.
Wat vervelend dat U weer ziek is, ik heb hier ook het gevoel dat er geen einde komt aan de verkoudheid bij Vlokje. Zielig die verstopte neusjes bij zo'n kleintje. Hopelijk knapt U snel weer goed op! En dat gifje, wat een pracht mannetje is het toch O+

Overigens over rapley gesproken, ik lees tegenstrijdige berichten als het gaat om het aanbieden van broodkorst vanaf 6 maanden. Het lijkt mij ergens juist heel geschikt voor Vlokje, kan ze lekker op sabbelen zonder meteen gefrustreerd te raken, anderzijds kan juist dat sabbelen misschien ook wat gevaarlijk zijn ivm afbreken stukjes brood. Iemand hier ervaring mee? Ik weet gewoon echt niet meer hoe oud Jewel was toen we voor het eerst broodkorst aanboden..

Edit: vlak na dit bericht stuurt vrouwlief een berichtje dat Vlokje weer groente weigerde en dat ze een broodkorst heeft gegeven :X Ze stuurde daarbij een filmpje door en was er zelf redelijk enthousiast over, maar ik wat minder want elke keer als Vlokje die korst bij haar mond houdt zit ze er wat tegenaan te duwen en likken met haar tong en krijgt ze hem bijna niet in haar mond. Ziet er wat ongemakkelijk uit. Bij Jewel ging het eten vrij vanzelf, het contrast valt mij heel erg op. Kan dat verschil er gewoon zijn en is dat een kwestie van Vlokje meer tijd geven om haar te laten wennen aan het eten, hoe ze haar tong daarbij moet gebruiken (want nu fungeert haar tong dus als middel om eten juist búiten haar mond te houden, ook in geval van de broodkorst), etc? Want dat klinkt opzich wel logisch, behalve het feit dat het de 1e paar weken juist heel goed ging en het nu lijkt alsof ze het opeens niet meer kan. Of misschien is ze toch nog niet klaar voor bijvoeding en moeten we het maar gewoon even zo laten, maar het wordt juist zo aangeraden in verband met de reflux. Lastig zo!

Knappe Juul die haar eigen flesje al vasthoudt! O+ Hopelijk bespaart ze jullie de nachtelijke feestjes de komende nachten, Exode.

Casper en zijn mooie prinsessenkasteel :') Ziet er wel uit als een super gaaf speelparadijs zo O+

Elleska, oei wat herkenbaar dat de hele nacht wakker zijn. Inclusief schuldgevoelens richting buren :+ En bijzonder he hoe die kleintjes de volgende dag gewoon verder kunnen stuiteren. Daar zijn wij kennelijk te oud voor :') Maar ik duim voor je voor betere nachten!

De mooie Bollie, wat een prachtige haren O+ Wat naar dat ze misschien verborgen reflux hebben, hopelijk krijgen jullie snel zekerheid daaromtrent. En voel je niet schuldig, zo'n kleintje kan niks zeggen dus jij kan niet weten wat er scheelt. Als ik het zo lees heb je juist alles gedaan om haar te helpen en tevreden te houden. Dat laat juist zien hoe liefdevol en goed je als moeder voor je kind bent, want ik vermoed dat je daarbij wel over je eigen grenzen bent gegaan.

[ Bericht 3% gewijzigd door Schanu op 27-11-2018 12:59:32 ]
pi_183399831
Wow, wat een bolle inderdaad, silly! Go dat de arts iets voor jullie kan betekenen!

Hier had O plezier met een spiegel.
  dinsdag 27 november 2018 @ 13:30:11 #271
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_183399983
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 13:19 schreef Jagärtrut het volgende:
Wow, wat een bolle inderdaad, silly! Go dat de arts iets voor jullie kan betekenen!

[ afbeelding ]
Doet het niet.

Oh :D in mijn quote wel.
pi_183400007
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 13:30 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Doet het niet.

Oh :D in mijn quote wel.
bedankt voor de quote! Stomme imgur
pi_183400693
Songeur, ik vind het best een dingetje ja :@ Gewoon gek dat ze nu al zo’n heel mensje geworden is in een jaar tijd, van helemaal hulpeloos tot toch al best wat zelf kunnen O+ Beterschap voor jouw ziekenboeg!

Schanu wat een geweldig leuke foto van je kindjes met je oma O+ en die lepelweigerfoto _O- O+

Loj ik moest wel lachen om hoe je het beschreef, ik zie ze al lopen met de nutrilon _O-

Takkie, wat een vreselijk nieuws van dat kindje, ik krijg het er koud van ;( Kan me voorstellen dat je je meisje even lekker geknuffeld hebt, het is zo’n schattig poppetje O+

Spees_eend, ik vind Ollie ook echt heel leuk met zijn grote ogen O+

Jagar :*

Venco :o Ging de rest van de nacht wel beter?

Duman, wat sneu dat U weer ziek is -O- Zo zielig dat die kleintjes het zo vaak krijgen, kindje van mijn vriendin is ook constant verkouden maar die krijgt binnenkort buisjes en ze gaan zijn neusamandelen er uit halen, dus we hopen dat het dan beter gaat. Misschien een keer naar de HA of om een doorverwijzing vragen? Dat gifje is echt fantastisch leuk, wat een charmeur is het *;

Juul met de fles O+

Casper en zijn mooie roze tent :D C zou er jaloers op zijn ;)

Sillie wat een heerlijk spekbabietje heb je daar zeg, wat een mooi meisje O+ En wat sneu dat ze misschien verborgen reflux heeft maar probeer het jezelf niet al te zwaar aan te rekenen :*

Kleine O en de spiegel; wat een heerlijk plaatje :D O+

Laatste BFD hier, wat een verschil met de eerste O+

And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_183400759
Knappe O, wat een plezier heeft hij met de spiegel O+

En Rena, de laatste BFD :o En dat terwijl ik net 3 weken terug het dreumestopic heb moeten verlaten, anders had ik je daar nog getroffen :o En wat is ze gegroeid zeg, mooie meid O+
pi_183402417
Rena, wat had ze als mini al helemaal haar eigen gezichtje! Ik zou haar er zo uitgehaald hebben.

Ik heb alles meegelezen maar het ontbreekt me aan tijd/energie om heel uitgebreid op iedereen te reageren, sorry. Druk in voorbereiding voor de uitvaart van iemand waarbij ik nauw betrokken was. Gelukkig ruim 80 mogen worden maar ik ondersteun de familie. Dat is heel fijn om te doen maar kost me ook al mijn energie.

Vraagje wel, Mars is 7 maanden en we zijn gezegend met goede slapers. Desalniettemin blijf ik moe. Al in: het liefst zou ik iedere dag om 20.00 uur naar bed gaan. Nu was mijn conditie ook below zero door de rottige zwangerschap en het is heus beter dan net na de bevalling maar het blijft nu een beetje hangen.
Ik wandel graag en veel, zit niet graag stil (alsof dat kan met twee ukken ;) ) maar het blijft dus een beetje zo zo nu. Iemand een goede tip?
pi_183402710
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 13:19 schreef Jagärtrut het volgende:

[ afbeelding ]
Nou dat ging hier wel bijzonder makkelijk. Arts kijkt naar verwijsbrief van cb arts “oh reflux, oke, dan doen we een maagzuurremmer om te kijken of dat helpt”. Stond binnen 4 minuten weer buiten...
pi_183402791
Ik zag schattige, grote, kleine, knappe baby'tjes. En een prinsessentent. O+

Rena laatste BFD. :{ Ik kan me voorstellen hoe leuk je meisje is, ook van foto's af. Ik hoop dat er hier ooit een tweede baby'tje komt maar dat is geen zekerheid natuurlijk. Maar stel dat Banaan mijn enige baby was, wat heb ik er dan toch enorm van kunnen genieten. O+ Zo bekijk ik het. :)

Sillie wat sneu maar je kunt niet alles weten natuurlijk. Je wilt ook weer niet te snel naar de huisarts.

Beterschap voor alle zieke kindjes en mama's. :*

Takkie wat triest om mee te maken. Wat besef je dan ineens goed hoe gezegend je bent met een gezond kindje he. -O-

Zo, dat was mijn verkorte bijlees. Het ontbreekt nog aan energie om er meer van te maken.
Mijn man en ik hebben eindelijk weer fijne dagen samen. *; Ik denk dat we toch allebei zorgen hadden om onze aftakelende kat. Het hakte er flink in de laatste tijd.

Gisteren schoof ik Banaan heen en weer zittend in een kattenmandje. Met een kartonnen doos lukte het me nog veel sneller. Wat kan hij toch een lol hebben. :D

Hij aait nou ook zachtjes onze andere kat. Die vindt het niet de beste aaitjes maar aandacht is aandacht. O+

SPOILER
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  dinsdag 27 november 2018 @ 16:20:00 #278
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_183402980
quote:
3s.gif Op dinsdag 27 november 2018 16:10 schreef Pannenkoekenmix het volgende:

SPOILER
Die tandjes! O+

En dat truitje komt van next toch? staat hem super leuk!
Ga hem ook gelijk bestellen :') / na aper.
pi_183403101
Knappe Banaan! O+ En wat fijn dat jullie weer fijne dagen hebben samen PKM, dat is zo belangrijk.

Sillie, super dat je iets hebt meegekregen van de huisarts en ik hoop echt dat het gaat helpen!

En Malteser, zou het een tekort aan B12 kunnen zijn? Daar krijg je ook vermoeidheidsklachten van. Of misschien een ander vitaminetekort? Ik roep ook maar wat hoor :+
pi_183403350
Ik zag zoooooveel lieve baby’s O+ even niet de puf om overal op te reageren maar sowieso hartjes voor knappe U. Grote C. Banaan die zoveel pret heeft met mama en bolle Bollie O+ En de rest want ik blijf een zeef O+

Fotoimpressie van dag met 2 vd 3 kindjes ziek
SPOILER
pi_183403463
Ohhhh die foto’s en rena huuuu gewoon de laatste al :o jeetje wat een echt meidje al O+

Hier nog lekker een echte baby met z’n 6,5 week :D
SPOILER
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  dinsdag 27 november 2018 @ 17:16:32 #282
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_183404026
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 10:19 schreef Jagärtrut het volgende:
Wanneer gingen jullie babies over op 2 slaapjes?

@helsinki: osteopaat kan natuurlijk nooit kwaad. Hoe lang is hij wakker tussen dutjes? Op die leeftijd hield ik de vuistregel van max een uur wakker en weer in bed aan, en indien eerder al duidelijk moe eerder in bed. Maar goed, ik heb niet echt een goed track record, dus of mijn advies zinvol is weet ik niet...
Ik probeer ook max. 1 uur aan te houden :Y. Maar het duurt veel langer voordat hij dan ook echt slaapt. Ik denk 2 - 3 uur (en dan zijn het korte slaapjes want het duurt niet lang voordat hij dan honger heeft). Hij wordt ook regelmatig wakker tussendoor. (En volgens mijn moeder heeft hij altijd honger. We waren deze middag daar omdat ik merk dat ik me steeds slechter begin te voelen, maar zij reageert best gespannen op de huiltjes dus dat helpt dan uiteindelijk ook niet -O-.)

En dat beantwoordt ook de vraag van OIT. Ik heb vrijdag een afspraak bij de psycholoog en leef daar echt naartoe :). Wel jammer, ik ga het afscheidsfeestje van een goede collega missen.

Sterkte daar, Songuer! Dat ze maar gauw mogen opknappen.

Verder zag ik heel veel lieve, schattige en leuke baby'tjes voorbij komen O+.
De mijne kreeg gisteren van mijn oma een zelfgebreid truitje (inclusief enge knopen):

SPOILER
Hij was gisteren in een vrij goede bui. Ons op een hoop lachjes getrakteerd *;. Het voelt dan ook als een enorme domper dat ik er vandaag dan doorheen zit.
pi_183404134
Echt loeidruk vandaag dus goeie bijlees later, maar een dikke knuffel voor Helsinki, Spees' Ollie heeft het meest fantastische babyhoofd evah O+ en PKM *boks* voor voorlezen in de kinderstoel! :Y Favoriet hier is momenteel Doughnuts for A Dragon, wat lees jij zoal? :* En Rena en C'tje, wat ga ik jullie hier missen!
Let me see you stripped down to the bone
pi_183404262
Oh en BFD. We noemen 'm de laatste dagen Knorrepotto in plaats van gewoon O.tto :7

SPOILER
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 27 november 2018 @ 18:26:39 #285
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_183405333
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 16:06 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Nou dat ging hier wel bijzonder makkelijk. Arts kijkt naar verwijsbrief van cb arts “oh reflux, oke, dan doen we een maagzuurremmer om te kijken of dat helpt”. Stond binnen 4 minuten weer buiten...
Wel fijn, hopelijk helpt t.

Ik heb vandaag dezelfde lompe hork van een kinderarts gesproken. Toen ik aangaf dat het kdv voldoende kindjes met krampen gezien heeft en dat Daan volgens hun de overtreffende trap van krampjes en dus veel meer dan dat zei hij; ooh werken er tegenwoordig dokters op het kdv?

So far :( Weer ‘weggestuurd’ met ga maar infacol gebruiken.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_183405505
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 november 2018 18:26 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Wel fijn, hopelijk helpt t.

Ik heb vandaag dezelfde lompe hork van een kinderarts gesproken. Toen ik aangaf dat het kdv voldoende kindjes met krampen gezien heeft en dat Daan volgens hun de overtreffende trap van krampjes en dus veel meer dan dat zei hij; ooh werken er tegenwoordig dokters op het kdv?

So far :( Weer ‘weggestuurd’ met ga maar infacol gebruiken.
Jemig, daar word je ook wanhopig van zeg! Kan je geen second opinion vragen bij een andere kinderarts?
pi_183405650
Haha mini, wat een knottepotto inderdaad! :D Opgroeien is soms ook een strijd, vooral met jezelf.

Spees, prachtig kind heb je!

En de twee grote baby van Rena. Ik keek naar jouw foto en kon me bijna niet voorstellen dat M dat over 10 maande misschien ook wel kan!

Helsinki :* Wat naar dat de wereld er even zo donker uit ziet. Maar jullie I doet het heel goed zie ik. Prachtig truitje trouwens!

Priem, wat een schatje. De lachjes beginnen te komen O+

Songeur, beterschap voor de ukkies. Zo sneu.

Ach Noek, dat is naar, als je niet serieus genomen wordt :( En nu?

PKM wat een wijs mannetje hebben jullie toch O+ Hij ziet er al zo groot uit.

(O)pa was dit weekend jarig. 65 jaar werd hij. Om dat te vieren hebben we M in zijn (nog veel te grote) nette kleding gestoken. Ik ben zo verliefd op ons blije ei O+

SPOILER
Wij hebben nu samen echt een ritme gevonden, zowel overdag als 's nachts. En ik ga steeds makkelijker met M op pad of hij blijft even achter bij papa of bij opa en oma. Heerlijk! Ik begin me langzaam weer een beetje mens te voelen. Behalve mijn zwakke lichaam dan, daar moet ik nog even aan werken :)
pi_183406051
Ah lieve Bollie O+ Hopelijk helpt de medicatie!

En ik zag de mooie nog kleine kindjes van Peace, Priem en Helsinki O+

Laatste BFD Rena :o ik haal het gezichtje op de eerste foto er ook meteen uit. :)

Banaan met z’n mooie koppie O+

Knorrepotto _O-

Nouk wat stom! :( Wat ga je nu doen?

Ik had nog een foto van vanavond. Meneer moest voor ‘straf’ op de stoel wegens het slopen van een lamp. Dit vond ie er zelf van :')

[ Bericht 5% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 27-11-2018 19:09:47 ]
pi_183406517
Wat zijn jullie kleine baby's lief O+

C haar laatste BFD, jammer!

En knorrepotto O+ :D

Casper deugniet :D

En ik ben er heel veel vergeten, maar eigenlijk vind ik alle baby's hier leuk O+
pi_183406884
Spookje aan het wachten in het ziekenhuis:

En een vrolijk baby momentje!

--

Donderdag wederom op bezoek bij de huisarts, komende dagen uitslag van de echo van de heupen.. Gisteren zijn we een uurtje of wat samen (tegelijk) weggeweest van huis, maar toch apart van elkaar (uitje met veel vrienden, hebben elkaar eigenlijk niet gezien/gesproken). Dus ja.. Ons 'relatie-gevoel' is even weg. Komende dagen vooral even spannend wat er uit de echo komt en of we nu meer hulp/gehoor krijgen bij de huisarts/kinderarts.

Maar wilde toch even meedoen aan BFD. O+ Als ik al jullie mooie kindjes zie wil ik zelf ook even showen. :9
  dinsdag 27 november 2018 @ 19:51:18 #291
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_183407298
De BFD-baby’s O+ O+

De mijne is doorgaans gelukkig verder wel vrolijk en lacht wat af O+

Ik ga een week of wat infacol proberen en als dat niet helpt ga ik nogmaals aan de bel trekken. En dan vertel ik ze dat ik graag een andere arts wil spreken :s) Ik probeer tussendoor ook nog bij de osteopaat terecht te kunnen.

NJ; ik denk dat weinig relaties de eerste tijd met een baby fantastisch doorlopen.. Maak geen drastische beslissingen, de wereld met een baby kan zo snel weer veranderen. Als je een jaar verder bent, is het al zo enorm veel makkelijker. Nu je er middenin zit denk je dat dat nooit voorbij gaat(zeker als ze ogenschijnlijk ergens last van heeft), maar wedden dat je achteraf zegt dat het voorbij gevlogen is?!

Belle; iets doet me denken dat hij het concept straf nog niet begrijpt :P

Knorrepotto >:)

Bollie O+

Baby’s in hun nette pak of gewoon nog zo klein O+ O+

Mijn geheugen is echt een zeef dus ben begonnen met visolie (volgens mij hier op fok gelezen?) hoop dat het helpt :o
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_183407533
NJ: ik denk ook echt dat je in de begin-met-baby fase juist af en toe even de ruimte voor jezelf moet pakken. Je bent al zoveel: ouder, werknemer, partner.. en ook nog gewoon jezelf. Die laatste is degeen die je het makkelijkst verliest in alle hectiek. En als je jezelf kwijt bent kun je ook je partner niet vinden. Er komt daar weer ruimte voor als je je balans weet te vinden tussen al je rollen. Kortom; geef jezelf dus niet op je kop als je even afstand neemt.
pi_183407752
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 november 2018 19:51 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga een week of wat infacol proberen en als dat niet helpt ga ik nogmaals aan de bel trekken. En dan vertel ik ze dat ik graag een andere arts wil spreken :s) Ik probeer tussendoor ook nog bij de osteopaat terecht te kunnen.

NJ; ik denk dat weinig relaties de eerste tijd met een baby fantastisch doorlopen.. Maak geen drastische beslissingen, de wereld met een baby kan zo snel weer veranderen. Als je een jaar verder bent, is het al zo enorm veel makkelijker. Nu je er middenin zit denk je dat dat nooit voorbij gaat(zeker als ze ogenschijnlijk ergens last van heeft), maar wedden dat je achteraf zegt dat het voorbij gevlogen is?!
Zitten er nog andere kinderartsen in het ziekenhuis waar je kwam waar je terecht kan wel? Of ander ziekenhuis in de buurt nog? Anders hopelijk effect bij de osteopaat!

't is altijd zo relatief.. Enerzijds kruipt de tijd, anderzijds is er straks al 3,5 maand voorbij. Dan snap ik niet waar de tijd is gebleven. Dus ja, hoofd omhoog, niet nadenken en de tijd komt vanzelf wel. Maar toch.

Het zal dus echt niet zomaar zijn dat onze relatie nu zal breken. Zelfs al voelt het nu af en toe verschrikkelijk: je hebt samen een kind en daarmee uiteraard andere verantwoordelijkheden met betrekking tot je relatie dan voordat je een kind had samen.
't is vooral dat het nu eigenlijk bijna voelt alsof je geen relatie hebt. Of ja.. Je bent samen, eet samen/hetzelfde, woont samen, zorgt samen, maar de liefde is even ver te zoeken. Je zoekt elkaar nu natuurlijk ook minder/anders op. 't is niet zo gek om nu nog geen seks te hebben gehad, dat is fysiek überhaupt nog niet mogelijk heb ik het idee, maar ik kan mij de laatste keer dat we gezoend hebben ook niet meer herinneren. Dus er is zowel letterlijk als figuurlijk gewoon afstand.
pi_183409179
Update van N. - Haar oogjes zijn helemaal goed, het leek dat N. scheel keek (lui oogje) had. Maar dat is dus volledig van de baan, de arts vertelde dat veel baby's een grote neusbrug heeft. Waaronder N. daardoor lijkt het al snel dat ze scheel kijkt. Als ze ouder wordt en dus haar hoofd gaat groeien dan wordt haar neus ook weer kleiner en dus zien we dat hoogstwaarschijnlijk niet meer. (Hier was ook iemand met een twijfel lui oogje toch? Een tip van de arts, hou het hoofdje recht en kijk recht in haar ogen als ze dan naar binnen draait dan is het wel een grote kans. Geen fotocamera gebruiken) dus het goede nieuws is dat N. Geen brilletje hoeft en geen oogplakkers hoeft - wel moeten we in april terug komen voor nog 1 controle omdat ik het vroeger wel had en dus erfelijkheid een rol speelt hier in.

En ik zag nog hele mooie leuke babyfoto's voorbij komen allemaal dikke hartjes O+ O+

En NJ praat erover met je vrouw echt het helpt. Misschien is het niet makkelijk, maar het helpt echt zoveel om je gevoelens te uiten!
pi_183414640
:* voor jouw zieke kindjes Songeur!

Ik kan jouw foto helaas niet zien Helsinki. Maar wat fijn dat je vrijdag al naar de psycholoog kan, ik hoop echt dat het je gaat helpen. Kan je er wel een beetje met je man of bijvoorbeeld je moeder over praten?

Nouk, wat een vreselijke rotopmerking van die kinderarts :o Is er niet een andere arts waar je naartoe kan gaan?

Bella, wat fijn dat de oogjes van N goed zijn! *O*

Verder zag ik een ieniemienie Tijn O+ Zelfs knorrig is Otto nog een knapperd O+ De mooie M op zijn netst O+ Casper die zijn straf wel best vindt :') O+ Een knap Spookje O+
pi_183416688
Songeur :* voor je zieke kindjes.

Helsinki :*

Die foto van O. _O-
Banaan is helemaal weg van Boe zegt de koe. Vroem! Het grote autoboek valt tot nu toe tegen, die vond hij blijkbaar alleen leuk als pocketversie. Zijn andere favoriete boek is een stevig boekje waar hij zelf doorheen kan bladeren. :)
Er was eens, De vier kaboutertjes, Avonturenkat en Jip en Janneke zijn mijn favorieten. Dit slingert nu ongeveer op onze tafel rond.

Nouk :*

Fleur hoeveel lampen heb jij dat Casper er dagelijks eentje kan slopen? :D

NJ als jullie meisje wat groter wordt en minder huilt dan komen je vriendin en jij vast wel weer dichter bij elkaar. Met een huilbaby is het voor iedereen een strijd om te overleven, relatie schiet er dan bij in. Duimen dat het snel rustiger wordt voor jullie.

Bella fijn dat er niets aan de hand lijkt met haar oogjes, is toch een hele geruststelling zoiets. :)

Wij maakten ons weleens zorgen om Banaan zijn zicht omdat mijn man heel slechte ogen heeft. Hij ziet mieren en wil ze pakken, vindt de kleinste hapjes (snel) op de grond als iemand ze heeft laten vallen, hij ziet kleine pluisjes in het badwater, trekt aan de kleinste los zittende touwtjes. Nou denken we dus wel dat het mee zal vallen. :s)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_183418107
Helsinki wat een leuke trui en oh op mobiel zag ik het niet; maar nu zie ik de 'enge' knopen pas _O- O+ En even lief zijn voor jezelf en je niet aanrekenen op hoe je je voelt.. je gaat niet voor niks naar de psych vrijdag :*

haha grumpy O :D

Nouk die arts :X wat een antwoord zeg... alsof ie je niet eens serieus wíl nemen.. -O-

Mnohhh Peace wat een knapperd O+ Wij hebben ook een chic pakje met strikje gekocht voor kerst alvast haha :D Echt heel erg kjoet *;

labellefleur hahaha nou nou poeh poeh wat een straf _O- :D :')

Slapend spookje O+ En wat hier idd al vaker is gezegd: Probeer er over te praten; het is zo 'makkelijk' elkaar kwijt te raken met zo'n kleine baby... Wij hebben hier een relatief makkelijk kind maar af en toe hebben we ook een bleh-moment en spreken dit toch heel erg naar elkaar uit. En dan komt al gauw naar voren dat we niet gefrustreerd naar elkaar zijn; maar op onszelf.
Sillie verwoordt het erg goed :* Zorg dat je jezelf niet kwijtraakt; pas daarna kun je samen er weer verder aan werken.

Bellaa fijn dat er niks aan de hand is met de oogjes van N ^O^

Ohhh en ik hou zo van boekjes! Kan niet wachten tot Tijn er hier ook kan uitzoeken en ik kan voorlezen. Aan de andere kant: laat hem nog maar even baby zijn die nog niet weet dat ie handen en voeten heeft O-)

Hier ben ik nog steeds diegene die ziekig is.. strontverkouden; vol hoofd; extreme hoofdpijn.. en ik ben echt een man als ik ziek ben :@ Voel me ontzettend zielig en heb het idee dat ik doodga :') In combi met baby niet altijd even handig.. Ook omdat - als ie dan op schoot in slaap valt - ik hem net zo gauw weer wakker nies :') Gelukkig een vriend die 's avonds m'n 'dienst' zonder mopperen overneemt en mij ook nog eens voorziet van drankjes en dekentje :+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_183418201
Peace, dat pakje met die blije kop er boven O+ Geweldig!

Ahh, Songeur, zieke frummels :* Zou verboden moeten worden.

Blije miniLBF op stoel O+ Ziet er inderdaad erg serieus en gestraft uit!

Knorrepotto O+ Hij is echt al zo groot! Het jaar vliegt echt voorbij joh.

Sillie, wat een dikkie O+

En renaaa je grote!! Wat ontvouwt ze leuk, zo goed te zien op die foto's naast elkaar.

Malteser :* Een goede tip: tijd. En jezelf het misschien maar even gunnen om een tijdje om 20 u naar bed te gaan? Ik doe het nu ook regelmatig, want anders trek ik het gewoon niet. Ik hoorde van mijn moeder dat je tegen de tijd dat ze uit huis gaan wel weer bij komt, fysiek ;)

NJ die piekhaartjes O+ Zoo lief! En over die relatie: ja, er verandert heeeeel veel.
SPOILER
Wij waren net op het CB en micro is gewoon al een maand niet gegroeid! Dat is niet zo'n ramp verder, hij is 75 cm en 11,3 kilo dus hij zit lekker ruim in z'n fysiek. Hij beweegt echt non-stop nu, dat is denk ik de oorzaak. Is ineens helemaal op gang. Hij kan nu staan, kruipen, klimmen en hij is behoorlijk roekeloos! Dat had zijn zus niet zo, dus dat is best even wennen, ik moet hem overal vanaf plukken :D
Make your own kind of music.
pi_183418735
Schanu, ik tref je over een aantal maanden vast nog een tijdje in het dreumestopic :D En ik blijf hier ook lurken hoor O-)

Malteser, grappig dat je dat zegt, ik zie het ook wel dat ze al een heel eigen snoetje had :Y Sterkte met de uitvaart :*

PKM, zo probeer ik het ook te bekijken hoor, ik heb wel echt genoten van haar babytijd O+ Fijn dat jij en je man weer wat fijnere dagen achter de rug hebben! Die foto van Banaan in het mandje is echt te zoet O+ Leuk ook dat jij er op staat :)

Kleine meisje van Songeur O+ Sterkte met je ziekenboeg!

Oh Priemgirl, wat is hij leuk in zijn O+ Noddles O+ setje, erg dat ik het herken :D

Helsinki, een virtuele knuffel voor jou :*

Wat is je mannetje blond geworden mini :o Hunkie! Ondanks zijn geknorrepot ;)

Nouk, die KA klinkt als een hele onsympathieke vent :{ Zou proberen of je volgende keer een ander kunt krijgen :*

Peacefull, wat een geweldig outfitje heeft hij aan, superstoer! En gek idee he dat hij straks dan zo groot is? Had ik in het begin ook en nu denk ik waar is de tijd gebleven?

Casper op de stoel :D :D Dat wordt nog wat Fleur O+

NJ, wat een mooi spookje O+ Ik herken het wel dat je relatie in het begin onder druk staat, lijkt me nog heftiger als je kindje dan ook misschien nog iets heeft van reflux oid. Ik kon mijn man de eerste maanden af en toe wel schieten, en tegenwoordig vinden we elkaar weer heel lief ;) Hopelijk vinden jullie elkaar gauw terug.

Bella fijn dat haar oogjes goed zijn!

Ik ben vanmorgen even gezellig de stad in geweest met mijn mini, ik vind lekker winkelen met haar steeds leuker worden :D Hopelijk wordt ze niet zo’n shopaholic als ik, heb overigens alleen maar dingen voor de meisjes gekocht (verjaardag en Sint). Verjaardagsoutfitje is ook in huis *)
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_183418776
Fijn Bella! :)

Leuke boekjes PKM! :Y En het is elke keer dezelfde lamp, de kap ligt er al los op en gisteravond wou hij in de eerste instantie niet meer aan :')

NJ mooi spookje O+

Ah ziek zijn boks Priem! Gelukkig heeft Casper weer 1,5 in z’n eigen bed geslapen vanochtend ( *O*) en is ie nu goed gemutst, zo trek ik het nog wel. :P

Casper zegt mama *O*. Tegen mij, tegen mijn vriend en nu net tegen de bloempot, maar hey, het is een begin :'). En hij staat al een hele poos tegen het televisiemeubel aan, dit weekend zeiden we tegen elkaar ‘goh, dat ie nog niet aan de deurtjes zit’ en 1 minuut later had ie ze opeens ontdekt :{w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')