abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183392937
3 x huilend en dramatisch wakker in 3 uurtjes.
You go girl. *O*
}:|
pi_183394831
Takkie, wat een vreselijk bericht ;( maar Sofie O+ O+

En de mooie Olie O+ wat vervelend dat de nachten zo slecht gaan!

Venco, geen goed begin van jouw nacht, hopelijk is de rest van de nacht beter gegaan?

BFD O+, in het thema van mijn vraag over het weigeren van de lepel :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183394832
Quoten ipv aanpassen is niet handig :')
pi_183394976
:* voor alle slechte slapers/middagduttets en kindjes die geen minuut zonder mama kunnen. Hier lukte het gister zo waar om er tussenuit te sneaken terwijl hij in ons bed sliep en kon ik bijna een uur andere dingen (lees huishouden en eten) doen *O*
Ik was maar een keer of 10 wezen kijken in de tussentijd en heb boven zitten eten. Tijd om de babyfoon aan te sluiten :')

Rena, wat een schattige foto in het winkelkarretje O+

Succes bij de huisarts Nouk. Hopelijk werkt deze wat beter mee! Blijf het bizar vinden dat de 1 zo medicijnen voorschrijft en de ander na verwijzing het niet krijgt. Lekker scheef beleid :{

Beterschap Songeur voor de ziekenboeg!

Loj, dat is inderdaad een typisch beeld :D Ik zie het ook al helemaal voor mij :+
En fijn met je gezin naar de dierentuin O+

Jemig Takkie, dat hakt er aardig in. :* Ben nu ook benieuwd wat je doet en wat er aan de hand was.
En schattige Sofie O+

Olie O+

Hoe was de rest van jullie nacht venco?
En bij jullie Jagar?

Schanu _O- Geweldige foto’s. En het had misschien met het tijdstip van posten te maken ;)

-edit-
Mission failt om Draakje slapend in zn bed over te leggen/houden. Hij lag zo te spartelen & te zwaaien en gooide elke keer zn speen uit dat hij weer wakker is. Ondanks dat ik speen elke keer in deed en ledematen vast hield :') Slaapt bij mij gelijk weer verder. Nu de 2e nacht in een gewone slaapzak i.p.v. de Puckababy en pas de 1e keer dat het niet lukt.
Hij ligt het liefst op zn buik met zn hoofd naar beneden te slapen, maar ja, dat is natuurlijk niet zo’n succes in bed :+
Ik ga poging 2 wagen.

[ Bericht 18% gewijzigd door Fuchsia_roze op 27-11-2018 06:41:26 ]
pi_183395028
Wat is Ollie toch een vrolijke baby, en die ogen! O+
Vlokje, niet leuk dat ze weigert maar het levert wel leuke foto’s op :P
Fuchs; lekker he als je dan ineens je handen even vrij hebt! En herkenbaar van het steeds weer gaan kijken.
Venco hopelijk was het een valse start en is ze daarna lekker gaan slapen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183395081
Takkie
SPOILER
pi_183395217
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 06:05 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Schanu _O- Geweldige foto’s. En het had misschien met het tijdstip van posten te maken ;)
Hahaha nee ik geef snachts hooguit melk, geen gepureerde groentes :') die foto's waren van gisteren en eergisteren :+

En jammer dat Draakje alweer wakker was :{ hopelijk slaapt hij nu wel?
pi_183395335
Takkie, wat heftig :*

Rena O+ wat ziet C er groot uit in dat wagentje!

En Schanu :D leuke foto's!

Herkenbaar trouwens fuchs, je baby in je bed laten slapen en dan 10 keer naar boven lopen om te kijken of het goed gaat :')

Mijn vriend was er niet, dus Jip sliep een nachtje op zijn plek. Maakte qua aantal voedingen niet uit (nog steeds elke 2.5 uur), maar ik kon wel lekker blijven liggen en en dat was wel fijn O+
pi_183395466
Rena,
wat een lieve foto! Dotje! Raar dat je binnenkort weg bent uit dit topic... maar we zien jullie gauw weer!
U. zat zondag ook voor het eerst in een supermarktwagenzitje. Ging nog niet heel erg goed, haha.

Takkie,
Wat verschrikkelijk. Ik begrijp dat de kans dat het zou gebeuren wel groot was? Maakt het niet minder erg, natuurlijk.
Lekker knuffelen met je kleine! Heerlijke foto!

Schanu,
O+ Probeer eens rapley! Was al geopperd.. maar kindjes vinden het leuker om zelf de regie te hebben.

Ik controleer U. nog steeds 10 keer op een avond. En dat terwijl ik hem laatst in de woonkamer kon horen snurken. O+
Hij is weer ziek. Het gaat maar niet over. Als het 2 dagen goed gaat, is hij weer 5 dagen ziek. Is het normaal dat kindjes zo lang verkouden zijn?

Aure,
Eén van de redenen dat wij lekker samen slapen. Zou het voor geen goud willen missen.

Voor degenen die nog cadeautjes zoeken: U. is helemaal verliefd op dit boekje. Lacht zich bij iedere bladzijde rot. O+ Aanrader!

https://www.bol.com/nl/p/(...)AvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Protčge moi de mes désirs.
  Moderator / Colorchick dinsdag 27 november 2018 @ 08:04:20 #260
382129 crew  Donna
pi_183395471
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 08:03 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

Ik controleer U. nog steeds 10 keer op een avond. En dat terwijl ik hem laatst in de woonkamer kon horen snurken. O+
Hij is weer ziek. Het gaat maar niet over. Als het 2 dagen goed gaat, is hij weer 5 dagen ziek. Is het normaal dat kindjes zo lang verkouden zijn?

Volgens mij wel. 10x verkouden in het eerste jaar hoor/lees ik wel eens.

G was er ook BIJNA vanaf en dan de volgende dag heeft ze ineens weer grote groene snottebellen. }:|
pi_183395499
Ja, echt zielig. Hij hoest ook heel veel. Hij hoest zich steeds wakker. En moet ook veel overgeven door de combinatie van hoesten en snot. M’n moederhart huilt als ik hem zo ziek zie.

Vanochtend een zetpil gegeven. Hopelijk gaat het vandaag ietsjes beter. Zit zo echt niet fijn op werk. Gelukkig werkt man op 5 mij afstand van U.ras.
pi_183395524
SPOILER
U. en een broodje appelstroop. Leukste kindje ooit. O+

Edit: werkt het gifje wel?
  Moderator / Colorchick dinsdag 27 november 2018 @ 08:21:06 #263
382129 crew  Donna
pi_183395580
Ja het werkt! O+
pi_183395743
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 08:21 schreef DonnaRush het volgende:
Ja het werkt! O+
Jeej. O+
pi_183395927
Spees, dat vrolijke koppie! Wat een heerlijk kind O+
En ik zag een grote C bij Rena, wat een leuke foto en wat een leuke outfit!

DUMAN, gemiddeld is een klein kind en dus ook baby 2 weken verkouden en dat iets van 10x per jaar....kortom het kan voelen als non stop ziek zijn. Dat eerste jaar is echt naar, maar het wordt echt beter, B is amper tot nooit meer ziek. Wel even afkloppen want hij zit vandaag op school naast een meisje die vanochtend nog aan het overgeven was en klaagde over buikpijn......

Vast al geprobeerd maar luuf onder de voetjes en dan sokken aan. Verder gebruikten wij bij B ook 2 hoestdranken, de gewone en de homeopatisch naast elkaar. EN wij hadden een aromobrander/stoomding in de badkamer als B verkouden was/is. Daar oa eucalyptus in. Dan had hij wat meer lucht voordat hij ging slapen.

En O+ op het gifje, wat een mooi mannetje is het toch.

Juul had een feestje vannacht, tussen 02:30 en 03:30 gespookt. Geen idee wat er was. Ze slaapt 's avonds ook erg onrustig. Sprong? Tandjes? Ze slaapt gelukkig wel maar ze is continu aan het draaien en wordt wat vaker tussendoor wakker.
En ze is bijna 5 maanden....pfffff, niet normaal.

En de bfd van deze week, Juul op weg naar zelfstandigheid, ze houdt zelf haar fles wel vast.

SPOILER
pi_183396939
Ah leuke foto van C. in de wagen O+

Schanu _O-

Spees die ogen! O+

Takkie wat een lieve foto van Sofie O+

SPOILER
Heeft draakje nog verder geslapen Fuchsia?

Duman wat een leuk gifje! O+

En Juul wordt ook groot! O+

Casper heeft bij mijn ouders zijn eigen prinsessententballenbak _O- (hebben ze van iemand met een dochter gekregen)

En :* aan alle zieke/verkouden kindjes en slechte nachten. Hier zijn we ook alledrie zwaar verkouden, ik klink momenteel als een zeekoe met een keelontsteking :')
pi_183397122
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 22:26 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat een mooierd, speed. En inderdaad, wat een lieve blik Takkie!

Goh, als ik ergens chagrijnig van word is het O die Hontenisse voor z'n eerste nachtvoedingen 10 minuten nadat ik in slaap ben gevallen. En dat lijkt de laatste tijd wel standaard, terwijl ik wel op andere tijden in slaap val. Beuh. :{
Ook weer herkenbaar. Zal wel bij de fase horen dan denk ik. koffie? c_/

Gisteravond werd L een kwartiertje nadat ik sliep wakker om vervolgens de hele nacht wakker te zijn. om 4uur heeft man mij afgelost en om 7uur zijn we samen nog even in slaap gevallen.
Nu heeft hij weer energie voor 10, waar halen ze dat toch vandaan? Eigenlijk zouden de slechte nachten mij niet moeten verbazen want hij is zo druk met pogingen tot optrekken en gaan zitten. Hoop frustratie omdat het nog niet lukt.
Gelukkig kan hij ook heel leuk zelf spelen. Zo ligt hij nu afwisselend op de muur en de vloer te kloppen. De buren zijn vast blij met ons :@ .
pi_183397432
Bollie heeft een off-day. Of eigenlijk een off-week zo zachtjes aan. Huilen. Huilen. Huilen. Niet slapen. Ik hang onderhand bijna non stop met haar aan de borst en kom nergens aan toe. Ook niet aan bijlezen hier.

Vandaag moesten we naar het CB. Groei goed. Maar toen ik H. neerlegde voor het onderzoek begon het huilen weer. De arts bekeek haar is even, vroeg hoe het thuis gaat en toen ik daar wat over los liet dacht ze meteen aan verborgen reflux. Nu moeten we dus vanmiddag naar de huisarts.

En ik baal van mezelf, want ik had daar best eerder aan kunnen denken. Het continue bij mij willen zijn (rechtop), hazeslaapjes overdag, continue, willen drinken, vaak de hik, veel slikken, zuur ruiken had ik allemaal wel gezien, maarja! Als ik haar gewoon vaak voed en veel draag gaat het normaliter wel...

En omdat ze soms ook heel leuk is:
SPOILER
pi_183398456
Duman, ik ga inderdaad rapley proberen, maar wil wachten tot Vlokje echt 6 maanden is. Ook al is dat nog maar een kleine week :') Ik ben wat dat betreft misschien een beetje autistisch.
Wat vervelend dat U weer ziek is, ik heb hier ook het gevoel dat er geen einde komt aan de verkoudheid bij Vlokje. Zielig die verstopte neusjes bij zo'n kleintje. Hopelijk knapt U snel weer goed op! En dat gifje, wat een pracht mannetje is het toch O+

Overigens over rapley gesproken, ik lees tegenstrijdige berichten als het gaat om het aanbieden van broodkorst vanaf 6 maanden. Het lijkt mij ergens juist heel geschikt voor Vlokje, kan ze lekker op sabbelen zonder meteen gefrustreerd te raken, anderzijds kan juist dat sabbelen misschien ook wat gevaarlijk zijn ivm afbreken stukjes brood. Iemand hier ervaring mee? Ik weet gewoon echt niet meer hoe oud Jewel was toen we voor het eerst broodkorst aanboden..

Edit: vlak na dit bericht stuurt vrouwlief een berichtje dat Vlokje weer groente weigerde en dat ze een broodkorst heeft gegeven :X Ze stuurde daarbij een filmpje door en was er zelf redelijk enthousiast over, maar ik wat minder want elke keer als Vlokje die korst bij haar mond houdt zit ze er wat tegenaan te duwen en likken met haar tong en krijgt ze hem bijna niet in haar mond. Ziet er wat ongemakkelijk uit. Bij Jewel ging het eten vrij vanzelf, het contrast valt mij heel erg op. Kan dat verschil er gewoon zijn en is dat een kwestie van Vlokje meer tijd geven om haar te laten wennen aan het eten, hoe ze haar tong daarbij moet gebruiken (want nu fungeert haar tong dus als middel om eten juist búiten haar mond te houden, ook in geval van de broodkorst), etc? Want dat klinkt opzich wel logisch, behalve het feit dat het de 1e paar weken juist heel goed ging en het nu lijkt alsof ze het opeens niet meer kan. Of misschien is ze toch nog niet klaar voor bijvoeding en moeten we het maar gewoon even zo laten, maar het wordt juist zo aangeraden in verband met de reflux. Lastig zo!

Knappe Juul die haar eigen flesje al vasthoudt! O+ Hopelijk bespaart ze jullie de nachtelijke feestjes de komende nachten, Exode.

Casper en zijn mooie prinsessenkasteel :') Ziet er wel uit als een super gaaf speelparadijs zo O+

Elleska, oei wat herkenbaar dat de hele nacht wakker zijn. Inclusief schuldgevoelens richting buren :+ En bijzonder he hoe die kleintjes de volgende dag gewoon verder kunnen stuiteren. Daar zijn wij kennelijk te oud voor :') Maar ik duim voor je voor betere nachten!

De mooie Bollie, wat een prachtige haren O+ Wat naar dat ze misschien verborgen reflux hebben, hopelijk krijgen jullie snel zekerheid daaromtrent. En voel je niet schuldig, zo'n kleintje kan niks zeggen dus jij kan niet weten wat er scheelt. Als ik het zo lees heb je juist alles gedaan om haar te helpen en tevreden te houden. Dat laat juist zien hoe liefdevol en goed je als moeder voor je kind bent, want ik vermoed dat je daarbij wel over je eigen grenzen bent gegaan.

[ Bericht 3% gewijzigd door Schanu op 27-11-2018 12:59:32 ]
pi_183399831
Wow, wat een bolle inderdaad, silly! Go dat de arts iets voor jullie kan betekenen!

Hier had O plezier met een spiegel.
  dinsdag 27 november 2018 @ 13:30:11 #271
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_183399983
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 13:19 schreef Jagärtrut het volgende:
Wow, wat een bolle inderdaad, silly! Go dat de arts iets voor jullie kan betekenen!

Hier had O plezier met een spiegel.
[ afbeelding ]
Doet het niet.

Oh :D in mijn quote wel.
pi_183400007
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 13:30 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Doet het niet.

Oh :D in mijn quote wel.
bedankt voor de quote! Stomme imgur
pi_183400693
Songeur, ik vind het best een dingetje ja :@ Gewoon gek dat ze nu al zo’n heel mensje geworden is in een jaar tijd, van helemaal hulpeloos tot toch al best wat zelf kunnen O+ Beterschap voor jouw ziekenboeg!

Schanu wat een geweldig leuke foto van je kindjes met je oma O+ en die lepelweigerfoto _O- O+

Loj ik moest wel lachen om hoe je het beschreef, ik zie ze al lopen met de nutrilon _O-

Takkie, wat een vreselijk nieuws van dat kindje, ik krijg het er koud van ;( Kan me voorstellen dat je je meisje even lekker geknuffeld hebt, het is zo’n schattig poppetje O+

Spees_eend, ik vind Ollie ook echt heel leuk met zijn grote ogen O+

Jagar :*

Venco :o Ging de rest van de nacht wel beter?

Duman, wat sneu dat U weer ziek is -O- Zo zielig dat die kleintjes het zo vaak krijgen, kindje van mijn vriendin is ook constant verkouden maar die krijgt binnenkort buisjes en ze gaan zijn neusamandelen er uit halen, dus we hopen dat het dan beter gaat. Misschien een keer naar de HA of om een doorverwijzing vragen? Dat gifje is echt fantastisch leuk, wat een charmeur is het *;

Juul met de fles O+

Casper en zijn mooie roze tent :D C zou er jaloers op zijn ;)

Sillie wat een heerlijk spekbabietje heb je daar zeg, wat een mooi meisje O+ En wat sneu dat ze misschien verborgen reflux heeft maar probeer het jezelf niet al te zwaar aan te rekenen :*

Kleine O en de spiegel; wat een heerlijk plaatje :D O+

Laatste BFD hier, wat een verschil met de eerste O+

And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_183400759
Knappe O, wat een plezier heeft hij met de spiegel O+

En Rena, de laatste BFD :o En dat terwijl ik net 3 weken terug het dreumestopic heb moeten verlaten, anders had ik je daar nog getroffen :o En wat is ze gegroeid zeg, mooie meid O+
pi_183402417
Rena, wat had ze als mini al helemaal haar eigen gezichtje! Ik zou haar er zo uitgehaald hebben.

Ik heb alles meegelezen maar het ontbreekt me aan tijd/energie om heel uitgebreid op iedereen te reageren, sorry. Druk in voorbereiding voor de uitvaart van iemand waarbij ik nauw betrokken was. Gelukkig ruim 80 mogen worden maar ik ondersteun de familie. Dat is heel fijn om te doen maar kost me ook al mijn energie.

Vraagje wel, Mars is 7 maanden en we zijn gezegend met goede slapers. Desalniettemin blijf ik moe. Al in: het liefst zou ik iedere dag om 20.00 uur naar bed gaan. Nu was mijn conditie ook below zero door de rottige zwangerschap en het is heus beter dan net na de bevalling maar het blijft nu een beetje hangen.
Ik wandel graag en veel, zit niet graag stil (alsof dat kan met twee ukken ;) ) maar het blijft dus een beetje zo zo nu. Iemand een goede tip?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')