abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183285611
Mensen moeten eens minder snel aanstoot nemen en waarom kijken deze 2 nog naar VI ?
Je vraagt bijna zelf om deze reacties...
pi_183285813
quote:
3s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:18 schreef Stofje het volgende:

[..]

Ik kan me er toch wel iets bij voorstellen. Ze waren gisteren wel echt in de rel-modus. Ik vind dat grappen ook altijd moeten kunnen en nee, ik geloof ook zeker niet dat ze homofoob zijn. Maar heel serieus nemen ze het probleem toch ook niet, ze helpen niet bepaald mee aan een beter klimaat hieromtrent.
nou en. Dan kijk je maar naar net5 als het je niet bevalt.
  woensdag 21 november 2018 @ 15:48:19 #203
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_183285856
Dat zeggen twee jonge homoseksuele voetbalsupporters. ,,Ik zat met kippenvel op de bank naar Derksen te luisteren.’’

Voetbalsupporters Daan Verhoeven (25) uit Eindhoven

Dat verwacht je toch ook niet zeg.
  woensdag 21 november 2018 @ 16:40:34 #204
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_183286725
Ik vind er eigenlijk niet veel meer aan de laatste tijd. :O
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  woensdag 21 november 2018 @ 17:47:04 #205
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_183288003
Veronica Inside-trio gaat praten met LHBT-supporters

„Keer op keer worden we geconfronteerd met homo en flikker”, schrijven zij. „Hoewel dit hoogstwaarschijnlijk niet op ons persoonlijk gericht is, geven deze opmerkingen ons het gevoel dat we minder zijn, er niet toe doen.” Zij wijzen op het opvallende hoge aantal zelfmoorden onder jonge homo’s dan onder hetero’s.

Op Twitter en in een interview met het AD verwijten de briefschrijvers het programma Veronica Inside ook bij te dragen aan dit homofobe klimaat in de sportwereld. „Deze homofobe grappen staan symbool voor het probleem”, schrijven zij op Twitter. „Zo werkt een voorbeeldfunctie. Tijd dat Wilfred Genee en de rest daar bewust van worden.” Een van hen laat weten: „Johan Derksen realiseert zich absoluut niet wat zijn opmerkingen doen met jongere voetballers die nog in de kast zitten. Uit de kast komen kan voor een onzeker iemand heel heftig en eenzaam zijn.”

Derksen, René van der Gijp en Wilfred Genee bespraken maandagavond het initiatief van de jongens. Derksen stelde hier dat homo’s meer zelfspot zouden moeten hebben. Zijn opmerkingen kregen veel kritiek op Twitter.

Harde grappen

Wilfred Genee laat woensdagmiddag weten inmiddels contact met de briefschrijvers te hebben gehad. „We staan altijd open voor een gesprek met de jongens”, stelt Genee. „We maken harde grappen die bij de een beter overkomen dan bij de ander. Ik merk dat er bij mijn homoseksuele vrienden ook een duidelijke tweedeling is.” Of het drietal dit soort grappen niet achterwege zouden moeten laten als trouwe voetbalfans er echt door worden gekwetst, wil Genee niet zeggen. „We moeten wel oppassen niet te snel te gekwetst te doen met z’n allen tegenwoordig.”

Het is niet de eerste maal dat het programma, dat vroeger Voetbal Inside heette, onder vuur ligt vanwege vermeende homofobe, seksistische en racistische grappen. Toen René van der Gijp eerder dit jaar de Belgische transgender Bo van Spilbeeck belachelijk maakte, riepen mensenrechtenorganisaties en politici zelfs op tot een boycot van het programma. RTL bood na een gesprek met de drie mannen excuses aan.

https://www.telegraaf.nl/(...)-met-lhbt-supporters

^O^
  woensdag 21 november 2018 @ 19:27:27 #206
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_183289719
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 17:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
Veronica Inside-trio gaat praten met LHBT-supporters

„Keer op keer worden we geconfronteerd met homo en flikker”, schrijven zij. „Hoewel dit hoogstwaarschijnlijk niet op ons persoonlijk gericht is, geven deze opmerkingen ons het gevoel dat we minder zijn, er niet toe doen.” Zij wijzen op het opvallende hoge aantal zelfmoorden onder jonge homo’s dan onder hetero’s.

Op Twitter en in een interview met het AD verwijten de briefschrijvers het programma Veronica Inside ook bij te dragen aan dit homofobe klimaat in de sportwereld. „Deze homofobe grappen staan symbool voor het probleem”, schrijven zij op Twitter. „Zo werkt een voorbeeldfunctie. Tijd dat Wilfred Genee en de rest daar bewust van worden.” Een van hen laat weten: „Johan Derksen realiseert zich absoluut niet wat zijn opmerkingen doen met jongere voetballers die nog in de kast zitten. Uit de kast komen kan voor een onzeker iemand heel heftig en eenzaam zijn.”

Derksen, René van der Gijp en Wilfred Genee bespraken maandagavond het initiatief van de jongens. Derksen stelde hier dat homo’s meer zelfspot zouden moeten hebben. Zijn opmerkingen kregen veel kritiek op Twitter.

Harde grappen

Wilfred Genee laat woensdagmiddag weten inmiddels contact met de briefschrijvers te hebben gehad. „We staan altijd open voor een gesprek met de jongens”, stelt Genee. „We maken harde grappen die bij de een beter overkomen dan bij de ander. Ik merk dat er bij mijn homoseksuele vrienden ook een duidelijke tweedeling is.” Of het drietal dit soort grappen niet achterwege zouden moeten laten als trouwe voetbalfans er echt door worden gekwetst, wil Genee niet zeggen. „We moeten wel oppassen niet te snel te gekwetst te doen met z’n allen tegenwoordig.”

Het is niet de eerste maal dat het programma, dat vroeger Voetbal Inside heette, onder vuur ligt vanwege vermeende homofobe, seksistische en racistische grappen. Toen René van der Gijp eerder dit jaar de Belgische transgender Bo van Spilbeeck belachelijk maakte, riepen mensenrechtenorganisaties en politici zelfs op tot een boycot van het programma. RTL bood na een gesprek met de drie mannen excuses aan.

https://www.telegraaf.nl/(...)-met-lhbt-supporters

^O^
Mooi moment voor Van de Gijp om ook eindelijk eens uit de kast te komen.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  woensdag 21 november 2018 @ 19:36:14 #207
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_183289971
quote:
Misschien kan klaasweetalles aangeven of hij het kwetsend vond of niet.
  woensdag 21 november 2018 @ 19:50:49 #208
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_183290418
Veronica neemt geen afstand van LHBT-grappen Derksen

Zo reageert de zender woensdag naar aanleiding van een open brief van een aantal homoseksuele voetbalsupporters. Zij vragen de KNVB en eredivisieclubs meer te doen tegen de homofobie in de sportwereld. Op Twitter maken zij ook het programma Veronica Inside verwijten, omdat hier met grote regelmaat grappen ten koste van LHBT worden gemaakt.

„De heren van Veronica Inside zitten aan tafel om hun mening te geven over voetbal en andere onderwerpen”, legt een woordvoerder uit. „Dat is hun mening en niet altijd de mening van de zender. Veronica vindt tolerantie voor homoseksuelen in de voetballerij uiteraard heel belangrijk.”

Lachen om homograppen

Het fragment met de titel ’Lachen om homograppen’, met het gesprek waarin het drietal dinsdagavond de brief van de voetbalsupporters besprak, stond woensdagavond nog op de website van het programma. Derksen stelde onder meer dat Albert Verlinde op zijn onderbroek het woord ’inside aan de achterkant heeft staan, omdat bij hem de achterdeur altijd open staat’. De drie mannen moesten hier heel hard om lachen. René van der Gijp vroeg aan gast Hans Kraaij jr. of hij ’lekker in bad zou gaan’ met een voetballer die het lef zou hebben om uit te kast te komen.

Derksen maakte zich in het gesprek ook vrolijk over het feit dat de VARAGids tientallen opzeggingen kreeg vanwege ’hysterica’ Sylvana Simons op de cover. „Als je zo irritant bent als mevrouw Simons, dan knappen mensen daarop af, ja”, aldus Derksen.

De ’analisten’ van het programma Veronica Inside hebben woensdag laten weten in gesprek te gaan met de LHBT-voetbalsupporters. Het is niet de eerste keer dat het programma, dat vroeger Voetbal Inside heette, onder vuur ligt vanwege vermeend homofobe, seksistische en racistische ’grappen’.

https://www.telegraaf.nl/(...)lhbt-grappen-derksen
pi_183290587
In mijn sociale kring vinden de smerige flikkers het ook niet zo boeiend.
-nee-
  woensdag 21 november 2018 @ 20:06:06 #210
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_183290921
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 19:55 schreef Marsenal het volgende:
In mijn sociale kring vinden de smerige flikkers het ook niet zo boeiend.
Idem hier. De 2 homo's aan wie ik het heb gevraagd begrijpen Derksen volkomen.

Lijkt wel of er alleen nog maar zielig gedaan moet worden over minderheidsgroepen, een afwijkende mening word niet getolereerd.
  woensdag 21 november 2018 @ 20:06:47 #211
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_183290949

Moest gelijk hier aan denken. Vooral ook om die megalomane Arie in de ZP discussie.
  woensdag 21 november 2018 @ 20:18:09 #212
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_183291399
Die brief aan de KNVB gaat over het feit dat in het stadion termen als "homo" en "flikker" je om de oren vliegen en dan gaat meneertje Derksen even uitleggen dat ze wel zelfspot moeten hebben :') Wat een debiel. En elke homograp is homofoob.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_183295080
https://www.ad.nl/show/ho(...)an-derksen~af832712/

In de kast
,,Ik heb maandag met kippenvel op de armen naar Johan Derksen zitten luisteren’’, zegt Verhoeven.

Uh oke
pi_183295366
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 20:18 schreef Ingolstadt het volgende:
Die brief aan de KNVB gaat over het feit dat in het stadion termen als "homo" en "flikker" je om de oren vliegen en dan gaat meneertje Derksen even uitleggen dat ze wel zelfspot moeten hebben :') Wat een debiel. En elke homograp is homofoob.
ok
graag op anoniem
pi_183295415
quote:
het is maar waar je je om druk maakt

als ik zo om me heen kijk hebben veel mensen het druk met hun werk en al. ik vraag mij echt af waar men de tijd vandaan haalt om überhaupt de media op te zoeken (of als het andersom is waar ze de tijd vandaan halen om te reageren voor de 100e keer)
graag op anoniem
pi_183297843
quote:
Haal die piemel is uit je mond
  donderdag 22 november 2018 @ 07:44:28 #217
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_183297962
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 07:28 schreef Evertjan het volgende:

[..]

Haal die piemel is uit je mond
Goede inhoudelijke opmerking.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
  donderdag 22 november 2018 @ 07:54:07 #218
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_183298030
Ik heb een bloed hekel aan homo's die zielig doen en de media op zoeken. Puur voor aandacht.

Voetbalhaat tegen homo's zal nooit veranderen.
  donderdag 22 november 2018 @ 08:11:40 #219
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_183298187
“Als je in een zwarte auto rijdt, zegt mevrouw Simons al ‘racist!’”

Derksen is te dom om te poepen.
pi_183298359
Derksen en van der Gijp zijn 2 zwaar gestoorde mongolen.

Derksen is sowieso al een vieze racist.

Hij is gouda uitgepest door Marokkaantjes. Dat vind ik sowieso al;een goede actie van die Marokkaantjes.

Derksen en Co moeten iedere week debiele uitspraken doen over anderen om de kijkcijfers maar te halen anders zou er geen hond meer naar kijken.

Sowieso al lachwekkend deze clowns ze hebben overal een mening over maar ze hebben net hun lagere school afgemaakt.

Die uitspraak over homoos is gewoon standaard bij ze als de kijkcijfers weer terug lopen.

Dan gooien ze weer een homo verhaaltje af zodat iedereen er weer over gaat lullen

fukking trieste gasten
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183299030
Klaas de grootste racist in vbl maakt iemand anders uit voor een racist

Tsja gekker moet het niet worden
graag op anoniem
  Forum Admin donderdag 22 november 2018 @ 09:34:51 #222
35723 crew  GGMM
pi_183299205
quote:
Die brief aan de KNVB gaat over het feit dat in het stadion termen als "homo" en "flikker" je om de oren vliegen en dan gaat meneertje Derksen even uitleggen dat ze wel zelfspot moeten hebben :')
Daar ging die opmerking niet over.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  donderdag 22 november 2018 @ 09:36:37 #223
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183299227
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:45 schreef JanCees het volgende:
https://www.ad.nl/show/ho(...)an-derksen~af832712/

In de kast
,,Ik heb maandag met kippenvel op de armen naar Johan Derksen zitten luisteren’’, zegt Verhoeven.

Uh oke
Wat een overdreven gedoe zeg. Stelletje flikkers.
  donderdag 22 november 2018 @ 09:38:42 #224
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_183299251
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 09:34 schreef GGMM het volgende:

[..]

Daar ging die opmerking niet over.
Die brief ging daar wel over, en Derksens eerste opmerking toen Genee die brief aanhaalde, was dus dat ze wel wat meer zelfspot mogen hebben. Totaal onbegrijpelijke reactie, maar hij maakt dit soort populistische opmerkingen wel vaker om de “normale” Nederlandse man te pleasen heb ik het idee. “Kijk mij eens stoer zeggen wat ik wil” terwijl het totaal nergens op slaat.
  Forum Admin donderdag 22 november 2018 @ 09:43:05 #225
35723 crew  GGMM
pi_183299330
quote:
15s.gif Op donderdag 22 november 2018 09:38 schreef Ingolstadt het volgende:
Die brief ging daar wel over, en Derksens eerste opmerking toen Genee die brief aanhaalde, was dus dat ze wel wat meer zelfspot mogen hebben.
Meen me te herinneren dat die zelfspot opmerking puur over hun eigen grappen ging, niet over die brief.

Maar ik zou het eens moeten terugkijken tbh. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')