Heeft niks met aanstellen te maken, maar gewoon met wat je wel of niet accepteert, en waarom is het tegenwoordig zo’n taboe om voor jezelf op te komen als je het ergens niet mee eens bent.quote:Op donderdag 22 november 2018 12:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen brandbrief van een collectief van scheidsrechtersmoeders gezien.
Die stellen zich niet zo aan
Ja joh, terwijl voor- en tegenstanders van iets nietszeggends als de kleur van een verzonnen figuur elkaar te lijf gaan is het volgens jou een taboe om ergens voor op te komen als je het er niet mee eens bentquote:Op donderdag 22 november 2018 12:15 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Heeft niks met aanstellen te maken, maar gewoon met wat je wel of niet accepteert, en waarom is het tegenwoordig zo’n taboe om voor jezelf op te komen als je het ergens niet mee eens bent.
Jouw vergelijkingen zijn wel echt dom, tering!quote:Op donderdag 22 november 2018 12:12 schreef timmmmm het volgende:
Ook nog geen woedende kankerlijers gezien dat ze zo vaak door het stadion geroepen worden
Sterke post dit, hier heb ik niet van terugquote:Op donderdag 22 november 2018 12:25 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Jouw vergelijkingen zijn wel echt dom, tering!
Dat jij een mod bent zegt toch eigenlijk wel genoeg over het forum in huidige staat.
Gelukkig stralen jouw posts intelligentie uit!quote:Op donderdag 22 november 2018 12:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sterke post dit, hier heb ik niet van terug
Moet dat dan?quote:Op donderdag 22 november 2018 12:26 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Gelukkig stralen jouw posts intelligentie uit!
Nee? Maar ik vraag me nu oprecht af of je die uitspraken doet om te stoken of omdat je niet beter weet.quote:
Vertel me dan eens hoe jij het ziet in plaats van zo raar en agressief te postenquote:Op donderdag 22 november 2018 12:29 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Nee? Maar ik vraag me nu oprecht af of je die uitspraken doet om te stoken of omdat je niet beter weet.
Om te beginnen: waarom zou de ene groep niet mogen klagen omdat de andere niet klaagt? Hoe is dit relevant?quote:Op donderdag 22 november 2018 12:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vertel me dan eens hoe jij het ziet in plaats van zo raar en agressief te posten
Ik zeg helemaal niet dat de ene groep niet mag klagen omdat de andere niet klaagt. Raar dat je dat zo opvat.quote:Op donderdag 22 november 2018 12:35 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Om te beginnen: waarom zou de ene groep niet mogen klagen omdat de andere niet klaagt? Hoe is dit relevant?
quote:Op donderdag 22 november 2018 12:11 schreef maxi-mus het volgende:
Als het hele stadion het roept zal er ook wel een kern van waarheid inzitten.
quote:Op donderdag 22 november 2018 11:48 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Allebei bek vol zaad en stront aan de stok.
Wie?quote:Op donderdag 22 november 2018 13:06 schreef koemleit het volgende:
Timmmmm geeft hier even een brevet van onvermogen af zeg. Koekoek
Ja, het feit dat vreedzame protesten worden verstoord door hooligans en ander gespuis die niet tegen een ander geluid kunnen zegt daar wel veel over.quote:Op donderdag 22 november 2018 12:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja joh, terwijl voor- en tegenstanders van iets nietszeggends als de kleur van een verzonnen figuur elkaar te lijf gaan is het volgens jou een taboe om ergens voor op te komen als je het er niet mee eens bent
Die filmpjes van Wilfred...het is echt zo irritant en dom.quote:Op donderdag 22 november 2018 12:03 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik kijk het ook steeds minder vaak. Voorheen zat ik er helemaal klaar voor, maar tegenwoordig zap ik er af en toe langs
quote:Op donderdag 22 november 2018 12:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan lijkt het me niet meer dan normaal eens bij jezelf te raden te gaan
Daar ben jij gelukkig ver boven verheven!quote:Op donderdag 22 november 2018 10:34 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Prima verwoord ook. Derksen is zo'n man die niet zelf na kan denken, maar enkel doet en denkt wat hem vroeger aangeleerd is. Als het over roken of homo's gaat dan komt hij altijd met opmerkingen aanzetten die de gemiddelde woonwagentokkie maakt.
Vind het wel leuk om de debiele reacties van anderen te lezen. Anderzijds is het niveau hier wel echt bedroevend laag
Co Adriaanse?quote:Op donderdag 22 november 2018 08:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Derksen en van der Gijp zijn 2 zwaar gestoorde mongolen.
Derksen is sowieso al een vieze racist.
Hij is gouda uitgepest door Marokkaantjes. Dat vind ik sowieso al;een goede actie van die Marokkaantjes.
Derksen en Co moeten iedere week debiele uitspraken doen over anderen om de kijkcijfers maar te halen anders zou er geen hond meer naar kijken.
Sowieso al lachwekkend deze clowns ze hebben overal een mening over maar ze hebben net hun lagere school afgemaakt.
Die uitspraak over homoos is gewoon standaard bij ze als de kijkcijfers weer terug lopen.
Dan gooien ze weer een homo verhaaltje af zodat iedereen er weer over gaat lullen
fukking trieste gasten
quote:Op donderdag 22 november 2018 18:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daar ben jij gelukkig ver boven verheven!
Spijker, kop, genotquote:Op donderdag 22 november 2018 08:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Derksen en van der Gijp zijn 2 zwaar gestoorde mongolen.
Derksen is sowieso al een vieze racist.
Hij is gouda uitgepest door Marokkaantjes. Dat vind ik sowieso al;een goede actie van die Marokkaantjes.
Derksen en Co moeten iedere week debiele uitspraken doen over anderen om de kijkcijfers maar te halen anders zou er geen hond meer naar kijken.
Sowieso al lachwekkend deze clowns ze hebben overal een mening over maar ze hebben net hun lagere school afgemaakt.
Die uitspraak over homoos is gewoon standaard bij ze als de kijkcijfers weer terug lopen.
Dan gooien ze weer een homo verhaaltje af zodat iedereen er weer over gaat lullen
fukking trieste gasten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |