En ik zeg dat veel werkgevers het wel als een probleem zullen zien, tot het punt dat je keuze voor werkplek ernstig beperkt zal zijn. Ik bedoel het verder niet denigrerend hoor. Ik denk dat het voor jou een vooruitgang zou betekenen.quote:Op woensdag 21 november 2018 09:25 schreef the-eye het volgende:
[..]
Als je de betekenis van je eigen woorden niet eens door hebt![]()
Je laat duidelijk zien dat je van mening bent dat er op een kamp een andere moraal heerst. Ik vind dat behoorlijk aanmatigend.
Ik zeg nergens dat het positief op een cv staat. Dan ben je de boel aan het verdraaien. Ik zeg dat weinig werkgevers het als een probleem zullen zien.Das net even iets anders
De boel verdraaien en je denigrerend over bevolkingsgroepen uitlaten![]()
Moelijk hè om je gelijk te halen met eerlijke en echte argumenten.
Dus er is één gek (Michael van Zeijl) die dat heeft gezegd en waar kick out zwarte piet afstand van neemt, en toch zeg je dan dat het anti zwarte piet mensen zijn die Sinterklaas in elkaar willen rammen. Klopt niet, het is één gek.quote:Op woensdag 21 november 2018 09:01 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het is dan ook prima als anti-Pieten zelf maatregelen nemen om Sinterklaas in elkaar te beuken, want de overheid heeft hem nog niet afgeschaft.
Je weet wat Kick Out betekent?quote:Op woensdag 21 november 2018 09:28 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Dus er is één gek (Michael van Zeijl) die dat heeft gezegd en waar kick out zwarte piet afstand van neemt, en toch zeg je dan dat het anti zwarte piet mensen zijn die Sinterklaas in elkaar willen rammen. Klopt niet, het is één gek.
Goed gelezen, exact wat ik probeerde te zeggen.quote:Op woensdag 21 november 2018 09:28 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Dus er is één gek (Michael van Zeijl) die dat heeft gezegd en waar kick out zwarte piet afstand van neemt, en toch zeg je dan dat het anti zwarte piet mensen zijn die Sinterklaas in elkaar willen rammen. Klopt niet, het is één gek.
Ja, ze willen zwarte pieten allemaal kapot schoppen, tot de dood aan toe. Enzo.quote:Op woensdag 21 november 2018 09:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Je weet wat Kick Out betekent?
Nou, of hij dood moet weet ik niet. Dat ze hem willen schoppen zit al in de naam. Feit.quote:Op woensdag 21 november 2018 09:32 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Ja, ze willen zwarte pieten allemaal kapot schoppen, tot de dood aan toe. Enzo.
Laatst is mijn huis ook in brand gestoken door een vuurvliegje. Wist ik veel dat ik die naam letterlijk moest nemen in plaats van als verwijzing naar het licht dat ze geven.quote:Op woensdag 21 november 2018 09:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nou, of hij dood moet weet ik niet. Dat ze hem willen schoppen zit al in de naam. Feit.
Gezien verschillende hooligangroeperingen identificeren met extreemlinks tot aan extreemrechts heeft het in deze niet veel zin om ze samen te trekken tot één cultureel fenomeen. Je kunt dus niet stellen dat het niet meespelen van bepaalde waarden in de ene groep ook uitsluit dat die bij een andere gebeurtenis in een andere groep meegespeeld heeft.quote:Op dinsdag 20 november 2018 23:05 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Nee, voetbalhooligans als cultureel fenomeen in dit geval.
Is geen feit.quote:Op woensdag 21 november 2018 09:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nou, of hij dood moet weet ik niet. Dat ze hem willen schoppen zit al in de naam. Feit.
Kick out is geen verwijzing naar eruit trappen?quote:Op woensdag 21 november 2018 09:43 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Laatst is mijn huis ook in brand gestoken door een vuurvliegje. Wist ik veel dat ik die naam letterlijk moest nemen in plaats van als verwijzing naar het licht dat ze geven.
Eruit trappen is een letterlijke handeling en geen zegswijze?quote:Op woensdag 21 november 2018 10:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Kick out is geen verwijzing naar eruit trappen?
Ik ben een keer letterlijk 'uit de kroeg gegooid'!quote:Op woensdag 21 november 2018 10:10 schreef Ludachrist het volgende:
Eruit trappen is een letterlijke handeling en geen zegswijze?
Nu al medelijden met die arme Engelstaligen als ze ontslagen worden.quote:Op woensdag 21 november 2018 10:13 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ben een keer letterlijk 'uit de kroeg gegooid'!![]()
Maar meestal is het toch een zegswijze dacht ik.
Was een top avond overigens.
Allemaal to the curb gekickt. Kan verdomd pijn doen.quote:Op woensdag 21 november 2018 10:16 schreef Ludachrist het volgende:
Nu al medelijden met die arme Engelstaligen als ze ontslagen worden.
En wat te denken als je daar dik verloren hebt tijdens het sporten. Krijg je opeens je eigen kont aangereikt. Nou, dan sta je wel even met je oren te klapperen.quote:Op woensdag 21 november 2018 10:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Allemaal to the curb gekickt. Kan verdomd pijn doen.
Omhelst dat laatste ook weer zo'n fysieke aanval? Ga je dan aan iemands oren trekken?quote:Op woensdag 21 november 2018 10:18 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
En wat te denken als je daar dik verloren hebt tijdens het sporten. Krijg je opeens je eigen kont aangereikt. Nou, dan sta je wel even met je oren te klapperen.
Nee hoor.quote:Op woensdag 21 november 2018 08:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja dat is letterlijk wat je er ineens bij verzint.
Nee hoor, maar hooligans die komen kloten zijn (opnieuw) een reactie op een niet wenselijke situatie, in dit geval n.a.v. een voor kinderen intimiderende demonstratie.quote:Om verder compleet te negeren dat je een stel hooligans staat te verdedigen die onrust komen schoppen.![]()
De anti zwarte piet mensen mochten toch gewoon demonstreren op de aangewezen plekken?quote:Op woensdag 21 november 2018 10:22 schreef SpaceOddity het volgende:
Een festijn voor kinderen dient demonstratie vrij te blijven. Dat is al heel lang een ongeschreven regel. Nu zijn er mensen die daar maling aan hebben, en wel gaan demonstreren. Tijd dat het een geschreven regel word.
Een burgemeester kan dan wel toestemming verlenen (want het mag), wil niet zeggen dat de meerderheid van de mensen het ook goedkeurt. Met alle gevolgen van dien.quote:Op woensdag 21 november 2018 10:26 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
De anti zwarte piet mensen mochten toch gewoon demonstreren op de aangewezen plekken?
Dat kun jij uiteraard vinden, maar dat betekent niet dat je dat ook kunt afdwingen.quote:Op woensdag 21 november 2018 10:22 schreef SpaceOddity het volgende:
Nee hoor, maar hooligans die komen kloten zijn (opnieuw) een reactie op een niet wenselijke situatie, in dit geval n.a.v. een voor kinderen intimiderende demonstratie.
Een festijn voor kinderen dient demonstratie vrij te blijven.
Als er toestemming is gegeven om vreedzaam te demonstreren op bepaalde plekken dan is het toch prima lijkt mij? Dat er dan zwakzinnigen aankomen die het niet eens zijn met de mening van de demonstranten en dan geweld en alles gaan gebruiken is weer iets anders..Dat je het vervolgens een soort van goed praat vind ik ook vreemd.quote:Op woensdag 21 november 2018 10:29 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Een burgemeester kan dan wel toestemming verlenen (want het mag), wil niet zeggen dat de meerderheid van de mensen het ook goedkeurt. Met alle gevolgen van dien.
Demonstreren tijdens en bij de intocht zelf bijvoorbeeld moet letterlijk verboden worden. Klaar.
Nog meer verboden die je graag zou zien qua demonstreren?quote:Op woensdag 21 november 2018 10:29 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Een burgemeester kan dan wel toestemming verlenen (want het mag), wil niet zeggen dat de meerderheid van de mensen het ook goedkeurt. Met alle gevolgen van dien.
Demonstreren tijdens en bij de intocht zelf bijvoorbeeld moet letterlijk verboden worden. Klaar.
Ik niet alleen.quote:Op woensdag 21 november 2018 10:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat kun jij uiteraard vinden, maar dat betekent niet dat je dat ook kunt afdwingen.
Dat moet niet meer mogelijk zijn. Vind ik. En anderen.quote:Onder voorwaarden is het toegestaan om te demonstreren tijdens de intocht van Sinterklaas.
Daar draait het juist om.quote:De aanwezigheid van kinderen speelt daarbij geen rol.
Het is al een paar gebleken dat een burgemeester geen juiste inschatting kan maken, met als schoolvoorbeeld die van Dokkum.quote:Het is aan de burgemeester om een afweging te maken.
quote:Intimidatietactieken goedpraten afkeuren door je te ''verschuilen'' achter de aanwezigheid van kinderen is dan ook erg zwakvanzelfsprekend.
Je schept zo wel een aardig precedent: wie vindt dat bepaalde demonstraties verboden moeten worden, parkeert gewoon een clubje kinderen naast de bordenzwaaiers.quote:Op woensdag 21 november 2018 10:33 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nog meer verboden die je graag zou zien qua demonstreren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |