Er bestaat geen stoep in een woonerf, dat is al uitgelegd.quote:Op maandag 26 november 2018 11:04 schreef Gia het volgende:
[..]
weg lijkt me breed genoeg voor 2 auto's. Je had kunnen stoppen tot de tegenligger gepasseerd was.
Geen reden om over de stoep te rijden.
Vermoed ook dat dat betonblok daar ligt om te voorkomen dat men over de stoep rijdt.
Er is géén stoep.quote:Op maandag 26 november 2018 11:04 schreef Gia het volgende:
[..]
weg lijkt me breed genoeg voor 2 auto's. Je had kunnen stoppen tot de tegenligger gepasseerd was.
Geen reden om over de stoep te rijden.
Vermoed ook dat dat betonblok daar ligt om te voorkomen dat men over de stoep rijdt.
De kans lijkt me groot dat ik een situatie zoals TS beschrijft ook tegen dat blok zou aanrijden.quote:Op zondag 25 november 2018 22:41 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik ook
Maar volgens mij zijn we de enige in dit topic vol fok topchauffeurs
Er rammelt wel veel aan het verhaal van TS. Helaas is TS na halve pagina al weggelopen en weigert duidelijk te maken hoe het mogelijk is dat hij een betonblok van net geen meter hoog niet heeft gezien. Me dunkt dat je met autoverlichting ook in donker prima obstakels moet kunnen zien.quote:Op maandag 26 november 2018 14:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
De kans lijkt me groot dat ik een situatie zoals TS beschrijft ook tegen dat blok zou aanrijden.
Precies. En de aanwezigheid van snelheidsbeperkende obstakels in een erf lijkt me iets wat algemeen bekend is onder mensen die in bezit zijn van een geldig rijbewijs.quote:Op maandag 26 november 2018 13:57 schreef baskick het volgende:
[..]
Er is géén stoep.
Ik vermoed dat dat betonblok daar ligt als snelheidsbeperkende obstakel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |