Hey maat. Sorry. Was even mokerdruk.quote:Op dinsdag 20 november 2018 19:09 schreef JanCees het volgende:
Pijnlijk om door het forumbeest genegeerd te worden
Waarmee, je schilfers eraf peuteren?quote:Op dinsdag 20 november 2018 19:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat. Sorry. Was even mokerdruk.
Chest geslooptquote:Op dinsdag 20 november 2018 19:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey gymgod
Nog wat gesloopt vandaag?
Weet niet. Vandaag deadline, dus ik neem aan vandaag nieuwe mods, maar het blijft nog stil. Misschien morgen.quote:
lolquote:Op dinsdag 20 november 2018 19:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Weet niet. Vandaag deadline, dus ik neem aan vandaag nieuwe mods, maar het blijft nog stil. Misschien morgen.
lolquote:Op dinsdag 20 november 2018 19:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Weet niet. Vandaag deadline, dus ik neem aan vandaag nieuwe mods, maar het blijft nog stil. Misschien morgen.
Is goed meidquote:Op dinsdag 20 november 2018 19:18 schreef Doublepain het volgende:
Ik ga denk ik even een uurtje liggen
Zeer goed. Die van twee wordt ondeugend Dp. Man man man. Wel leuk hoor. Die van twee maand slaapt, eet en poept alleen maar. Prima leventje.quote:Op dinsdag 20 november 2018 18:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de kleine boefjes?
Ik mis dat leventjequote:Op dinsdag 20 november 2018 19:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeer goed. Die van twee wordt ondeugend Dp. Man man man. Wel leuk hoor. Die van twee maand slaapt, eet en poept alleen maar. Prima leventje.
quote:Op dinsdag 20 november 2018 19:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat doe je nu nog extra dan? Taalfouten maken?
Eet je een koekje er bij? Vertel me alles.quote:Op dinsdag 20 november 2018 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
TOP!
* GGMM rent naar het koffiezetapparaat
koekoekquote:Op dinsdag 20 november 2018 19:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat doe je nu nog extra dan? Taalfouten maken?
Nee.quote:Op dinsdag 20 november 2018 19:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Eet je een koekje er bij? Vertel me alles.
Nee natuurlijk niet. GGMM is geen varken.quote:Op dinsdag 20 november 2018 19:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Eet je een koekje er bij? Vertel me alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |