Hey maat. Sorry. Was even mokerdruk.quote:Op dinsdag 20 november 2018 19:09 schreef JanCees het volgende:
Pijnlijk om door het forumbeest genegeerd te worden
Waarmee, je schilfers eraf peuteren?quote:Op dinsdag 20 november 2018 19:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat. Sorry. Was even mokerdruk.
Chest geslooptquote:Op dinsdag 20 november 2018 19:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey gymgod
Nog wat gesloopt vandaag?
Weet niet. Vandaag deadline, dus ik neem aan vandaag nieuwe mods, maar het blijft nog stil. Misschien morgen.quote:
lolquote:Op dinsdag 20 november 2018 19:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Weet niet. Vandaag deadline, dus ik neem aan vandaag nieuwe mods, maar het blijft nog stil. Misschien morgen.
lolquote:Op dinsdag 20 november 2018 19:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Weet niet. Vandaag deadline, dus ik neem aan vandaag nieuwe mods, maar het blijft nog stil. Misschien morgen.
Is goed meidquote:Op dinsdag 20 november 2018 19:18 schreef Doublepain het volgende:
Ik ga denk ik even een uurtje liggen
Is het al tijd?quote:
Zeer goed. Die van twee wordt ondeugend Dp. Man man man. Wel leuk hoor. Die van twee maand slaapt, eet en poept alleen maar. Prima leventje.quote:Op dinsdag 20 november 2018 18:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de kleine boefjes?
TOP!quote:
Ik mis dat leventjequote:Op dinsdag 20 november 2018 19:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeer goed. Die van twee wordt ondeugend Dp. Man man man. Wel leuk hoor. Die van twee maand slaapt, eet en poept alleen maar. Prima leventje.
quote:Op dinsdag 20 november 2018 19:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat doe je nu nog extra dan? Taalfouten maken?
Eet je een koekje er bij? Vertel me alles.quote:Op dinsdag 20 november 2018 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
TOP!
* GGMM rent naar het koffiezetapparaat
koekoekquote:Op dinsdag 20 november 2018 19:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat doe je nu nog extra dan? Taalfouten maken?
Nee.quote:Op dinsdag 20 november 2018 19:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Eet je een koekje er bij? Vertel me alles.
Nee natuurlijk niet. GGMM is geen varken.quote:Op dinsdag 20 november 2018 19:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Eet je een koekje er bij? Vertel me alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |