abonnement Unibet Coolblue
pi_183261930
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 12:16 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Lekker klaas _O_

Wanneer kunnen we sub 1000 verwachten?
Ik denk dat we zo langzamerhand de bodem echt aan het naderen zijn.

Ik weet niet wat ik moet inschatten wat de bodem is

als het mee zit de 3000

en dan zullen er altijd gokkers komen vanuit de hele wereld die dan de gok gaan wagen en dan flink gaan kopen waardoor we denk ik wel weer naar de 4000 kunnen gaan. Maar het zou ook kunnen zijn dat regeringen nog meer maatregelen gaan treffen die de cryptohandel kunnen gaan aantasten.

Dan is het volgend jaar defenitief afgelopen.

Regeringen en monetaire stelsels zijn helemaal niet gebaat bij die virtuele troep waar zoveel criminalteit rond heerst op dit moment. Vertrouwen zal alleen maar kelderen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183261956
Ik heb het idee dat niemand op dit moment op huidige prijzen durft te kopen dus de prijs zakt verder en verder. Ik hoop op een goede FOMO, kan alleen nog wel een jaar duren
pi_183261963
BitcoinCash vanochtend -44% shitcoin
pi_183261967
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 12:20 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik denk dat we zo langzamerhand de bodem echt aan het naderen zijn.

Ik weet niet wat ik moet inschatten wat de bodem is

als het mee zit de 3000

en dan zullen er altijd gokkers komen vanuit de hele wereld die dan de gok gaan wagen en dan flink gaan kopen waardoor we denk ik wel weer naar de 4000 kunnen gaan. Maar het zou ook kunnen zijn dat regeringen nog meer maatregelen gaan treffen die de cryptohandel kunnen gaan aantasten.

Dan is het volgend jaar defenitief afgelopen.

Regeringen en monetaire stelsels zijn helemaal niet gebaat bij die virtuele troep waar zoveel criminalteit rond heerst op dit moment. Vertrouwen zal alleen maar kelderen.
We?

zozo, klaas zit in crypto!!!
pi_183262022
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 12:15 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

nog is 1000 dollar voor de kerst?

Mensen willen toch een kalkoen tijdens de kerst dus moet er nog wat verkocht gaan worden....

3500 dollar is makkelijk haalbaar en als het heel erg tegenzit tikken we ergens in de 2000-2900 nog aan dit jaar
haha, gekke klaas. uurindicator is groen als fuck man. Eindejaarsrally: GO!!!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183262044
Zijn we niet een klein beetje opgelucht dat het gewoon ff dik gezakt is nu allemaal? Hebben we dat ook gehad, dat gekut zo rond 6500 de hele tijd daar wist je gewoon het gaat of omhoog wat niet heel waarschijnlijk was, want geen belangrijk nieuws, of gewoon naar beneden. And here we are. Kunnen we weer opnieuw beginnen zoals de afgelopen 5 crashes van BTC over de afgelopen 8 jaar
pi_183262115
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 12:29 schreef metallicelmo het volgende:
Zijn we niet een klein beetje opgelucht dat het gewoon ff dik gezakt is nu allemaal? Hebben we dat ook gehad, dat gekut zo rond 6500 de hele tijd daar wist je gewoon het gaat of omhoog wat niet heel waarschijnlijk was, want geen belangrijk nieuws, of gewoon naar beneden. And here we are. Kunnen we weer opnieuw beginnen zoals de afgelopen 5 crashes van BTC over de afgelopen 8 jaar
Iedereen is hier altijd blij toch.

Boel gaat moon: MOOOOOOOOOHOOOOOOOOON LAMBO'S! PENSIOEN JAHAHAHAHAHAHAHA!
Boel gaat sideways: Goed deze stabiliteit! Crypto wordt volwassuuuuuh!
Boel crasht: ZO KAN IK MEER ACCUMULEREN EN SCHUDDEN WE DIE WEAK HANDS HAHAHAHA JATOG!

Het is één groot fucking feest! *O* *O* *O*

:')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183262149
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 12:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Iedereen is hier altijd blij toch.

Boel gaat moon: MOOOOOOOOOHOOOOOOOOON LAMBO'S! PENSIOEN JAHAHAHAHAHAHAHA!
Boel gaat sideways: Goed deze stabiliteit! Crypto wordt volwassuuuuuh!
Boel crasht: ZO KAN IK MEER ACCUMULEREN EN SCHUDDEN WE DIE WEAK HANDS HAHAHAHA JATOG!

Het is één groot fucking feest! *O* *O* *O*

:')
ACCUMULEREN... het woord van 2018 ja :')
Lambo of Rekt
pi_183262193
ja tog
pi_183262204
Ik ben eigenlijk alleen maar blij als de boel moon als een moeder gaat.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183262208
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 12:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben eigenlijk alleen maar blij als de boel moon als een moeder gaat.
Als DE moeder pik.... als de moeder ;(
Lambo of Rekt
pi_183262233
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 november 2018 12:39 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Als DE moeder pik.... als de moeder ;(
Mijn moeder heeft geen pik. :N
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183262255
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 12:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Mijn moeder heeft geen pik. :N
Nee en dat kwakje van je vader had ook beter op de verwarming terecht kunnen komen.

pi_183262269
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 12:42 schreef KapBak het volgende:

[..]

Nee en dat kwakje van je vader had ook beter op de verwarming terecht kunnen komen.

[ afbeelding ]
Daar liggen de diepvrieshambo's te ontdooien dus gelukkig niet.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183262276
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 november 2018 12:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Daar liggen de diepvrieshambo's te ontdooien dus gelukkig niet.
_O_ _O_
pi_183262291
Dat worden diepvrieshambo's zonder broodjes als ik zo de koersen bekijk. Hoop dat ik nog wat ketchup uit de fles kan knijpen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183262328
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 november 2018 12:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat worden diepvrieshambo's zonder broodjes als ik zo de koersen bekijk. Hoop dat ik nog wat ketchup uit de fles kan knijpen.
Ik heb soms echt het idee dat jij er een paar euros tegenaan gegooid hebt alleen om hier mee te kunnen trollen :D

Ik vind helemaal mooi.
pi_183262380
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 12:46 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ik heb soms echt het idee dat jij er een paar euros tegenaan gegooid hebt alleen om hier mee te kunnen trollen :D

Ik vind helemaal mooi.
Daar hoef je geen euro's voor erin te gooien toch? Maar zit er idd maar voor paar barkies in. Zijn ondertussen donnie's geworden wel.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183262402
Lambo of Rekt
pi_183262413
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 12:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Daar hoef je geen euro's voor erin te gooien toch?
Is een beetje als wedden op een voetbalwedstrijd omdat je hem met vrienden gaat kijken en het toch een beetje boeiend wil maken.

Barkies en donnies, wat maakt het uit G.
pi_183262424
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 12:50 schreef KapBak het volgende:

[..]

Is een beetje als wedden op een voetbalwedstrijd omdat je hem met vrienden gaat kijken en het toch een beetje boeiend wil maken.

Barkies en donnies, wat maakt het uit G.
Nee, geen G's erin zitten :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183262673
Zijn we al rekt?
Lambo of Rekt
pi_183262679
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 13:05 schreef EggsTC het volgende:
Zijn we al rekt?
We zijn aan het bouncen bradder. Op naar de 5,5k.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183262699
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 13:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

We zijn aan het bouncen bradder. Op naar de 5,5k.
AAAAAAAI netjes braddertje, klaas hield ons een beetje voor de gek dus
Lambo of Rekt
pi_183262742
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 november 2018 13:07 schreef EggsTC het volgende:

[..]

AAAAAAAI netjes braddertje, klaas hield ons een beetje voor de gek dus
Als klaas komt is het tijd om te kopen, #1 regel in fokcryptoland.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')