Ja ik doe dat met alle plezier, maar wil hem ook niet perse dwingen door op hem te gaan zitten hahaquote:Op maandag 19 november 2018 23:46 schreef Jordy-B het volgende:
Heb je hem wel gepepen? Dan voor wat hoort wat.
En anders ga je gewoon op z'n gezicht zitten.
Nou ja, voor wat hoort wat.quote:Op maandag 19 november 2018 23:47 schreef My20004 het volgende:
[..]
Ja ik doe dat met alle plezier, maar wil hem ook niet perse dwingen door op hem te gaan zitten haha
Gewoon doen.quote:Op maandag 19 november 2018 23:47 schreef My20004 het volgende:
[..]
Ja ik doe dat met alle plezier, maar wil hem ook niet perse dwingen door op hem te gaan zitten haha
Nou dumpen dus.quote:Op maandag 19 november 2018 23:43 schreef My20004 het volgende:
Hallo allemaal,
Mijn vriend en ik zijn al een geruimde tijd samen (1 jaar) en hij heeft mij nog nooit gebeft. We hebben het er wel eens over gehad en hij is erg verlegen en vind het spannend, maar hij zegt wel dat hij het wil. Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Face-sittingquote:Op maandag 19 november 2018 23:46 schreef Jordy-B het volgende:
Wauw... Je hebt me echt compleet onder de tafel geluld met je uitgebreide argumentering.quote:
Gewoon doen, anders leert hij het nooit.quote:Op maandag 19 november 2018 23:47 schreef My20004 het volgende:
[..]
Blijkbaar wil hij het niet, of niet echt. Heb je al eens gevraagd waarom niet?quote:Op maandag 19 november 2018 23:43 schreef My20004 het volgende:
Hallo allemaal,
Mijn vriend en ik zijn al een geruimde tijd samen (1 jaar) en hij heeft mij nog nooit gebeft. We hebben het er wel eens over gehad en hij is erg verlegen en vind het spannend, maar hij zegt wel dat hij het wil. Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Als je met voor wat hoort wat gaat redeneren, heb je echt een verkeerde insteek in een relatie. In een relatie praat je, leg je uit, probeer je samen, eis je niet omdat jij toevallig iets wel wil en doet.quote:Op dinsdag 20 november 2018 01:36 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wauw... Je hebt me echt compleet onder de tafel geluld met je uitgebreide argumentering.
Dit, verder als ie het echt wilt, maar het spannend vind zal hij er waarschijnlijk bang voor zijn dat hij het fout doet, geen reactie veroorzaakt oid.quote:Op dinsdag 20 november 2018 07:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hou je het wel een beetje schoon daar onder?
Ze praten erover, hij is niet in het geheel onwillend, maar vindt het alleen eng omdat het nieuw is. Hij heeft dus alleen een klein duwtje over de drempel nodig.quote:Op dinsdag 20 november 2018 07:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je met voor wat hoort wat gaat redeneren, heb je echt een verkeerde insteek in een relatie. In een relatie praat je, leg je uit, probeer je samen, eis je niet omdat jij toevallig iets wel wil en doet.
Als je je partner gaat dwingen iets te doen, ben je verkeerd bezig.
Vind ik nietquote:Op dinsdag 20 november 2018 08:46 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ze praten erover, hij is niet in het geheel onwillend, maar vindt het alleen eng omdat het nieuw is. Hij heeft dus alleen een klein duwtje over de drempel nodig.
Dan kan je dat best wel afwegen tegen het feit dat zij wél orale handelingen uitvoert.
Nee, maar we hebben het over iemand die geen roomijs lust, omdat hij weigert te proeven.quote:Op dinsdag 20 november 2018 09:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik niet. Voor wat hoort wat is geen goed uitgangspunt. Je doet iets omdat je het fijn vindt, niet omdat je daarna wederdienst verwacht.
naja misschien is het geen roomijs maar stront? En dan kan hij van een kilometer zien dat hij dat niet lust?quote:Op dinsdag 20 november 2018 09:49 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nee, maar we hebben het over iemand die geen roomijs lust, omdat hij weigert te proeven.
Nee, die van jou was bloemrijk: "voor wat hoort wat".quote:Op dinsdag 20 november 2018 01:36 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wauw... Je hebt me echt compleet onder de tafel geluld met je uitgebreide argumentering.
Dus ga je t op voor wat hoort wat spelen. Misschien heeft hij een prima reden iets (nog) niet te willen proberen.quote:Op dinsdag 20 november 2018 09:49 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nee, maar we hebben het over iemand die geen roomijs lust, omdat hij weigert te proeven.
Van seks in het algemeen kun je kanker krijgen. Maar die kans is klein.quote:Op dinsdag 20 november 2018 15:47 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik las trouwens laatst in klb dat je van beffen kanker krijgt, dus het is nog maar de vraag of ts wel zo graag moet willen dat haar vent daaraan begint.
He, het is niet mijn vent, dus ik kan die beslissing niet nemen.quote:Op dinsdag 20 november 2018 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van seks in het algemeen kun je kanker krijgen. Maar die kans is klein.
Keelkanker specifiek toch?quote:Op dinsdag 20 november 2018 15:47 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik las trouwens laatst in klb dat je van beffen kanker krijgt, dus het is nog maar de vraag of ts wel zo graag moet willen dat haar vent daaraan begint.
Zo werkt het niet. Voor wat hoort wat? Tis geen koehandel.quote:Op maandag 19 november 2018 23:46 schreef Jordy-B het volgende:
Heb je hem wel gepepen? Dan voor wat hoort wat.
Pak gewoon zijn hoofd en druk hem naar je kruis. Dit kan alleen heel goed of heel slecht aflopen. Dat doe ik zelf bij vrouwen. Ik bef zelf niet. Ik ben geen toilet. Maar als hij zegt dat hij het spannend vindt dan moet je het proberen.quote:Op maandag 19 november 2018 23:43 schreef My20004 het volgende:
Hallo allemaal,
Dit wel hoor.quote:Op dinsdag 20 november 2018 08:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Hoewel ik er zelf echt een liefhebber van ben heb ik ook in het verleden weleens een scharreltje gehad die vrij pittig geurde van onder. En ze was echt heel knap en schoon, maar haar geur was gewoon te sterk om het aangenaam te houden. Daar deed ik het ook niet bij. Ik zou er eens eerlijk naar vragen, mits je ook bereid bent een minder leuk antwoord te krijgen. Ik vond het in ieder geval destijds heel moeilijk dit aan mijn vriendinnetje duidelijk te maken omdat ik bang was haar te kwetsen.
Maar zij moeten wel jouw toilet zijn?quote:Op dinsdag 20 november 2018 21:53 schreef Atak het volgende:
[..]
Pak gewoon zijn hoofd en druk hem naar je kruis. Dit kan alleen heel goed of heel slecht aflopen. Dat doe ik zelf bij vrouwen. Ik bef zelf niet. Ik ben geen toilet. Maar als hij zegt dat hij het spannend vindt dan moet je het proberen.
Ik vraag vrouwen toch niet om aan mijn gaten te likken.quote:Op dinsdag 20 november 2018 22:14 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar zij moeten wel jouw toilet zijn?
En dat van iemand met een gekregen auto
Volgens mij wel, maar er zal kroes in de sloot liggen denk want TS wil nietquote:Op dinsdag 20 november 2018 22:45 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Huuh? Ging dit niet over het proeven van de goddelijke zuursloot?
Nee want uit jouw piemeltje komt geen urinequote:Op dinsdag 20 november 2018 22:26 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik vraag vrouwen toch niet om aan mijn gaten te likken.
Ja daar wordt t niet beter van.quote:Op woensdag 21 november 2018 11:35 schreef Pudd1ngbuks het volgende:
Echte mannen verwennen hun vrouwtje ook met handen en tong. Heerlijk om haar naar een hoogtepunt te likken of vingeren.
In het geval het kutje van de TS niet fris ruikt, dan met zo’n Lactacydsopje wassen.
Precies, en anders gewoon even eerst samen douchen en daar al een beetje beginnenquote:Op woensdag 21 november 2018 11:35 schreef Pudd1ngbuks het volgende:
Echte mannen verwennen hun vrouwtje ook met handen en tong. Heerlijk om haar naar een hoogtepunt te likken of vingeren.
In het geval het kutje van de TS niet fris ruikt, dan met zo’n Lactacydsopje wassen.
Vaginale stank is toch resultaat van afwijkende zuurhuishouding of schimmel etc?quote:Op woensdag 21 november 2018 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja daar wordt t niet beter van.
Beter goed spoelen met water, helemaal inwendig. Daar moet je met lactacyd niet willen komen.
Ja. En daar doet Lactacyd helemaal niks voor, veroorzaakt t eerder.quote:Op woensdag 21 november 2018 11:45 schreef Pudd1ngbuks het volgende:
[..]
Vaginale stank is toch resultaat van afwijkende zuurhuishouding of schimmel etc?
Water is PH neutraal dat is misschien nog wel kutter dan lactacyd.quote:Op woensdag 21 november 2018 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja daar wordt t niet beter van.
Beter goed spoelen met water, helemaal inwendig. Daar moet je met lactacyd niet willen komen.
Lactacyd zorgt juist voor stank troep is het.quote:Op woensdag 21 november 2018 17:23 schreef ludovico het volgende:
[..]
Water is PH neutraal dat is misschien nog wel kutter dan lactacyd.
Maar bij mijn ex werd de geur tijdens de seks ook gewoon sterker dus het is niet hygiëne maar gewoon een stink geur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |