Emulators.. ps1 games werken allemaalquote:
Mwah. Weet niet hoe de emulators zich ontwikkeld hebben maar SNES was al niet 100% toen ik het een paar jaar terug probeerde.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Emulators.. ps1 games werken allemaal
gelukkig zien games er tegenwoordig beter uit. Die nostalgie redt de games van toen niet, dat werkt alleen bij de l33t graphics van de snesquote:Op woensdag 28 november 2018 22:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Emulators.. ps1 games werken allemaal
Oneens. Final fantasy, mgs en resi zijn nog gewoon chill om te te spelen ondanks dat het blokjes zijn.quote:Op donderdag 29 november 2018 06:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
gelukkig zien games er tegenwoordig beter uit. Die nostalgie redt de games van toen niet, dat werkt alleen bij de l33t graphics van de snes
maar wel op 60hz hequote:Op donderdag 29 november 2018 06:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
gelukkig zien games er tegenwoordig beter uit. Die nostalgie redt de games van toen niet, dat werkt alleen bij de l33t graphics van de snes
RE kom ik echt niet doorheen, zelfs niet de PS4 remaster... Die game bestuurt gewoon gigantisch kut nu. Ben ook echt blij dat RE2make nieuwe besturing krijgtquote:Op donderdag 29 november 2018 07:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oneens. Final fantasy, mgs en resi zijn nog gewoon chill om te te spelen ondanks dat het blokjes zijn.
Ik heb hiervoor speciaal een PSP gekocht.quote:Op woensdag 28 november 2018 23:07 schreef MMaRsu het volgende:
Ja maar die is gelijk een stuk duurder voor 35 euro heb je zo een psptje
Kom knuffelen danquote:
ik eet vanavond pannenkoekenquote:
*knuffelt.quote:
Geen idee :’)quote:
Is alweer bijna voorbij joh.quote:
Ik moet nog eerst thuis zien te geraken voordat mijn weekend begint. Het is niet echt best op de A10quote:
Op de A4 was het ook erg gezellig richting Den Haag... Gelukkig heb ik een automaatquote:Op vrijdag 30 november 2018 18:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet nog eerst thuis zien te geraken voordat mijn weekend begint. Het is niet echt best op de A10Amsterdam
Tsja het is ook geen Brabant hequote:Op vrijdag 30 november 2018 18:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet nog eerst thuis zien te geraken voordat mijn weekend begint. Het is niet echt best op de A10Amsterdam
Dat er überhaupt mensen naartoe willen.quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:01 schreef koei het volgende:
Het is wel duidelijk dat iedereen iig graag uit Amsterdam weg wil...
Yup. Ik mag altijd A10, A4 en dan A13 rijden. #achteraansluitenquote:Op vrijdag 30 november 2018 19:10 schreef Tain het volgende:
[..]
Op de A4 was het ook erg gezellig richting Den Haag... Gelukkig heb ik een automaat
Dit!quote:
Gelukkig voor jou is de A13 een stuk rustiger geworden... Dat verkeer gaat nu bijna allemaal over de A4 bij Defltquote:Op vrijdag 30 november 2018 21:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup. Ik mag altijd A10, A4 en dan A13 rijden. #achteraansluiten
Uiteindelijk maar bij het restaurant naast m'n werk ff gegeten en om 19:00 weggereden. Toen was alles okay en was ik zo thuis.
Klopt. Daar had ik last van toen ik nog in Wateringen werkte. Dan duurde een ritje van 12 minuten ook altijd 30quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:26 schreef Tain het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou is de A13 een stuk rustiger geworden... Dat verkeer gaat nu bijna allemaal over de A4 bij Deflt
Ze hebben wel meer dubieuze beslissingen genomen op de A4quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klopt. Daar had ik last van toen ik nog in Wateringen werkte. Dan duurde een ritje van 12 minuten ook altijd 30
Onbegrijpelijk dat ze daar maar twee banen hebben neergelegd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |