Daar ga ik natuurlijk niet lezen.quote:Op maandag 19 november 2018 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja doe ik dan wel in mijn eigen topicje ipv het allemaal hier tussen alle belangrijke verhalen te gooien.
Ja hoorquote:Op maandag 19 november 2018 20:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
100% zeker dat ik een verzoek heb ingediend.
Dan niet.quote:Op maandag 19 november 2018 20:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daar ga ik natuurlijk niet lezen.
Traantje gelaten hier.quote:Op maandag 19 november 2018 20:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh god, nu zijn we eckte eckte vriendon.
Ik zie geen billen, die heeft ze voor mij verborgen.quote:Op maandag 19 november 2018 20:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar wat vind jij van de billen van Yasmin? En willen we meer bikinipics?
Wollah ik zeg gewoon eerlijk, of nee grapje. Meer betere pics van je billen, dat is belangrijk snap je.. niet alleen tetten maar ook billen.quote:
quote:Op maandag 19 november 2018 20:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wollah ik zeg gewoon eerlijk, of nee grapje. Meer betere pics van je billen, dat is belangrijk snap je.. niet alleen tetten maar ook billen.
Ben je weer bij de Vomar geweest vandaag ofzo?quote:Op maandag 19 november 2018 20:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wollah ik zeg gewoon eerlijk, of nee grapje. Meer betere pics van je billen, dat is belangrijk snap je.. niet alleen tetten maar ook billen.
Jij hebt mijn facebook gechecked.quote:Op maandag 19 november 2018 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je weer bij de Vomar geweest vandaag ofzo?
Daar stond niks over de Vomar in.quote:Op maandag 19 november 2018 20:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij hebt mijn facebook gechecked.
Ja qua taalgebruik was je wel zo bezig.quote:Op maandag 19 november 2018 20:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh in mijn laatste post wel. Maar jij doelde dus op zie zaandam posse
Hey ga niet zo praten heh, ik doe gewoon rustig, beetje respect want ik smack jequote:Op maandag 19 november 2018 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja qua taalgebruik was je wel zo bezig.
Haakneus.
quote:Op maandag 19 november 2018 21:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hey ga niet zo praten heh, ik doe gewoon rustig, beetje respect want ik smack je
Ik zie alleen iets van dinsdag en donderdag?quote:Op maandag 19 november 2018 21:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Biatch. Tip; check mijn timeline woensdagavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |