Mijn stem heb je.quote:Op maandag 19 november 2018 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zou ik 3 mods aanstellen.
Scrummie, onlogisch en ik
Het is je vergeven makker.quote:Op maandag 19 november 2018 18:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tijd dat er een nieuwe komt.
Ik zal er wel vaker niet zijn, tering druk op uni. Zit nu ook in de UB, tot ik net optijd thuis kan zijn voor de interland
DE SMOESJES KOMEN NU AL.quote:Op maandag 19 november 2018 18:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zal er wel vaker niet zijn, tering druk op uni. Zit nu ook in de UB, tot ik net optijd thuis kan zijn voor de interland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier moet ik toch even over nadenken. Mod samen met iemand die het wel kan, en iemand die het echt totaal helemaal niet kan.quote:Op maandag 19 november 2018 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zou ik 3 mods aanstellen.
Scrummie, onlogisch en ik
Ik leer het jullie welquote:Op maandag 19 november 2018 18:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hier moet ik toch even over nadenken. Mod samen met iemand die het wel kan, en iemand die het echt totaal helemaal niet kan.
Misschien kun je Klaasweetalles voordragen, ik zag dat hij het erg goed doet bij de nominatie voor intelligentste Fokker.quote:Op maandag 19 november 2018 18:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
We kunnen GGMM wel op het rechte pad krijgenquote:Op maandag 19 november 2018 18:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hier moet ik toch even over nadenken. Mod samen met iemand die het wel kan, en iemand die het echt totaal helemaal niet kan.
Yes, ik ga het zo even fixen.quote:Op maandag 19 november 2018 18:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is je vergeven makker.
Misschien kun je het SC topic weer reeksen?
Drizzt dacht even grappig te zijn (lol)
waarom ben je dan mod gewordenquote:Op maandag 19 november 2018 18:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
'ik ga het zo even fixen' betekent eigenlijk 'Ik heb geen idee hoe, ik zal dit zo even achter moeten vragenquote:
Mijn god, hoe vaak ga je nou nog vragen of je mod mag worden?quote:Op maandag 19 november 2018 19:03 schreef Doublepain het volgende:
Jammer dat mods mij nooit serieus nemen als ik mij beschikbaar stel om VBL even te helpen
Dan niet
Vandaar dat jij nog vrijgezel bent na 40-45 keer mod.quote:Op maandag 19 november 2018 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Status en aanzien.
Weet je hoeveel wijven je zo scoort
quote:Op maandag 19 november 2018 19:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Vandaar dat jij nog vrijgezel bent na 40-45 keer mod.
Aldus Elan. (lol)quote:Op maandag 19 november 2018 19:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Vandaar dat jij nog vrijgezel bent na 40-45 keer mod.
Imca Marinaquote:
Soms moet je risico's nemen, maargoed dat durven ze nietquote:Op maandag 19 november 2018 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn god, hoe vaak ga je nou nog vragen of je mod mag worden?
ZE WILLEN JE NIET.
quote:Op maandag 19 november 2018 19:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Soms moet je risico's nemen, maargoed dat durven ze niet
quote:Op donderdag 15 november 2018 16:17 schreef Doublepain het volgende:
Snap niet waarom je nazi wil zijn
nog nooit eerder gedaan, maar denk dat ik er wel uitkomquote:Op maandag 19 november 2018 19:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'ik ga het zo even fixen' betekent eigenlijk 'Ik heb geen idee hoe, ik zal dit zo even achter moeten vragen'
quote:
quote:Op maandag 19 november 2018 18:03 schreef Doublepain het volgende:
Mensen die dit forum serieus nemen :’)
Geen act zijn :’)
We wachten met spanning af. (Als dit niet binnen 40/45 seconden gebeurt, dan gaan we ervan uit dat je hulp van hogerhand nodig hebt.)quote:Op maandag 19 november 2018 19:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
nog nooit eerder gedaan, maar denk dat ik er wel uitkom
Het is al gefixt, dom varken.quote:Op maandag 19 november 2018 19:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We wachten met spanning af. (Als dit niet binnen 40/45 seconden gebeurt, dan gaan we ervan uit dat je hulp van hogerhand nodig hebt.)
JE TIJD GAAT NU IN
Ok JC.quote:Op maandag 19 november 2018 19:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Soms heb ik geen zin meer in het leven volgens mij.
Ik doe alleen VBL met GGMM aan mijn zijde.quote:Op maandag 19 november 2018 19:10 schreef Elan het volgende:
Dus
JanCees admin
Scrummie met DP doen VBL
Onlogisch TTK
GGMM POL mod
quote:Op maandag 19 november 2018 19:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Soms heb ik geen zin meer in het leven volgens mij.
Zeg je hier nu mee dat skysherrif incompetent is???quote:Op maandag 19 november 2018 19:10 schreef Doublepain het volgende:
Maak mij maar mod hier en ik fix die shit zo
Niemand vindt jou grappigquote:Op maandag 19 november 2018 19:10 schreef Elan het volgende:
Dus
JanCees admin
Scrummie met DP doen VBL
Onlogisch TTK
GGMM POL mod
Ik vond hem ook nog.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |