Weer een schopwedstrijdquote:Op maandag 19 november 2018 19:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Of Portugal loten, Ronaldo zal tegen die tijd wel in de bak zitten.
Welnee, voor je het weet is het zo ver.quote:Op maandag 19 november 2018 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We zien het allemaal over ruim 1.5 jaar wel. Nog erg ver weg.
Kip/pasta/pestoquote:Op maandag 19 november 2018 19:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat ga je koken? Ik hoop op spaghetti.
Bij RTL nieuws hebben ze ook hun huiswerk gedaan.quote:Op maandag 19 november 2018 20:03 schreef Caland het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)t-buik-vol-van-darts
Well played, telegraaf. Well played.
https://www.telegraaf.nl/(...)en-op-eigen-toernooiquote:Op maandag 19 november 2018 20:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij RTL nieuws hebben ze ook hun huiswerk gedaan.
'Barney gooit het pijltje erbij neer'
Die foto erbij is wel een gemiste kans, doe er dan in ieder geval een foto bij waarop je ziet dat hij er uitziet alsof hij ieder moment kan bevallen van een tweeling.quote:Op maandag 19 november 2018 20:03 schreef Caland het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)t-buik-vol-van-darts
Well played, telegraaf. Well played.
quote:Op maandag 19 november 2018 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)en-op-eigen-toernooi
Lachen, gieren, brullen.
ja, daar zullen ze zin in hebben, of het moet genoeg schuiven natuurlijk.quote:Bijvoorbeeld zoiets als de Ryder Cup in het golf: een team van darters uit Groot-Brittannië tegen een team met spelers uit de rest van de wereld”, aldus Barney in gesprek met RTL7.
Het evenement moet in Nederland gaan plaatsvinden. „Ons land verdient het om weer een mooi toernooi te hebben.”
Ja, dat bukken als er een pijl op de grond valt gaat je niet in je koude kleren zitten.quote:Raymond van Barneveld wil nog wel, maar mentaal en fysiek is de 51-jarige Hagenaar aan het eind van zijn Latijn.
quote:Op maandag 19 november 2018 20:11 schreef Caland het volgende:
Ik heb het idee dat men de dartssport niet zo serieus neemt.
En dat is toch vreemd, aangezien men elkaar gisteren in het heetst van de strijd probeerde te intimideren door scheten te laten tijdens de finale.
Oh, dat was daarvoor.quote:Op maandag 19 november 2018 20:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dat stukje heb ik helemaal nog niet meegekregen.
quote:"Ik zweer op het leven van mijn kinderen dat ik geen scheet heb gelaten. Ik dacht juist dat Harms het had gedaan, maar dat was dus niet zo?", vroeg de Schot zich hardop af.
Ondertussen kijk jij het wel toch?quote:Op maandag 19 november 2018 20:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
ja, daar zullen ze zin in hebben, of het moet genoeg schuiven natuurlijk.
[..]
Ja, dat bukken als er een pijl op de grond valt gaat je niet in je koude kleren zitten.
Zeker, en nog vaak ook. Ik vind het altijd wel leuk. Er zijn altijd wel een heleboel dingen waar ik om kan lachen bij dartsen, en op zich vind ik het nog wel aardig om te zien ook.quote:Op maandag 19 november 2018 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ondertussen kijk jij het wel toch?
Het is leuk vermaak, je moet het alleen niet zo heel serieus nemen verder.quote:Op maandag 19 november 2018 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zeker, en nog vaak ook. Ik vind het altijd wel leuk. Er zijn altijd wel een heleboel dingen waar ik om kan lachen bij dartsen, en op zich vind ik het nog wel aardig om te zien ook.
Liever jij dan ik. Het lachen om dikkertjes is bij mij ook wel weer klaar nadat ik ze 3x naar het bord heb zien strompelen.quote:Op maandag 19 november 2018 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zeker, en nog vaak ook. Ik vind het altijd wel leuk. Er zijn altijd wel een heleboel dingen waar ik om kan lachen bij dartsen, en op zich vind ik het nog wel aardig om te zien ook.
Mooiquote:Op maandag 19 november 2018 21:18 schreef maxi-mus het volgende:
Iemand is in het Feyenoord-topic echt ontzettend zielige notes aan het geven.Uitstapje in f1 heeft maar 1 opgeleverd.
ik vraag me oprecht af wat jij hier eigenlijk doetquote:Op maandag 19 november 2018 21:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Mooi
Hopelijk volgt snel ook een ban.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |