We worden het Feyenoord van de interlands, niets presteren tijdens het WK of EK, maar wel keurig de (nations league) beker winnen.quote:Op maandag 19 november 2018 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Nations League trofee is een prestigieuze prijs.
We gaan het EK gewoon winnen in 2020 hoor.quote:Op maandag 19 november 2018 19:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
We worden het Feyenoord van de interlands, niets presteren tijdens het WK of EK, maar wel keurig de (nations league) beker winnen.
Ben je nou serieus of maak je een grapje?quote:Op maandag 19 november 2018 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We gaan het EK gewoon winnen in 2020 hoor.
dat denk ik ook.quote:Op maandag 19 november 2018 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben Frenkie en De Ligt, dus ik ben hartstikke serieus.quote:Op maandag 19 november 2018 19:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ben je nou serieus of maak je een grapje?
Je snapt het zelf nietquote:Op maandag 19 november 2018 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je snapt het weer niet.
Je bent geen spat veranderd.
Hm. Oke.quote:Op maandag 19 november 2018 19:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben Frenkie en De Ligt, dus ik ben hartstikke serieus.
Tegen die tijd is Barney gestoptquote:Op maandag 19 november 2018 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een jijbak.quote:
Deze opmerking snijdt geen houdtquote:Op maandag 19 november 2018 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een jijbak.
Ook inhoudelijk is het nog niet veel soeps.
Ik stel voor dat je nog 6 maanden neemt om over jezelf na te denken.
Ik acht ons ook niet kansloosquote:Op maandag 19 november 2018 19:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ben je nou serieus of maak je een grapje?
Moest lachen.quote:Op maandag 19 november 2018 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze opmerking snijdt geen houdt
Zou een kankerdom iemand nu zeggen
Mja, ik zal ook niet zeggen dat we helemaal compleet kansloos zijn, maar ik schat de top van Europa toch (heel) wat hoger in, ondanks dat ze nu, zo lijkt, in een kut fase zitten.quote:Op maandag 19 november 2018 19:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik acht ons ook niet kansloos
Met De ligt en Van Dijk en frenkie en wijnaldum daarvoor heb je natuurlijk wel een prachtige basis staan voor de rest van het elftal.
Alleen zal depay echt in wereldvorm moeten verkeren om in de aanval het verschil te maken.
Daarom verre van favoriet.
Ach de enige echte favoriet voor het komende EK hebben we vrijdag al verslagen.quote:Op maandag 19 november 2018 19:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik acht ons ook niet kansloos
Met De ligt en Van Dijk en frenkie en wijnaldum daarvoor heb je natuurlijk wel een prachtige basis staan voor de rest van het elftal.
Alleen zal depay echt in wereldvorm moeten verkeren om in de aanval het verschil te maken.
Daarom verre van favoriet.
Je kan gewoon net zoals Portugal loten op het vorige EK, en dan sta je zomaar ineens in de finale. Dan kan alles.quote:Op maandag 19 november 2018 19:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Mja, ik zal ook niet zeggen dat we helemaal compleet kansloos zijn, maar ik schat de top van Europa toch (heel) wat hoger in, ondanks dat ze nu, zo lijkt, in een kut fase zitten.
Ja uiteindelijk is de selectie van Nederland op de verdediging na ook gewoon heel smal, raakt depay of de jong geblesseerd heb je niet echt vervangers voor die personen.quote:Op maandag 19 november 2018 19:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Mja, ik zal ook niet zeggen dat we helemaal compleet kansloos zijn, maar ik schat de top van Europa toch (heel) wat hoger in, ondanks dat ze nu, zo lijkt, in een kut fase zitten.
Ja oke, maar dan heb je gewoon geluk.quote:Op maandag 19 november 2018 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan gewoon net zoals Portugal loten op het vorige EK, en dan sta je zomaar ineens in de finale. Dan kan alles.
Dan maak je De Jong toch iets te belangrijk in mijn ogen. Geweldig groot talent hoor die heel ver gaat komen, maar die is nog niet onmisbaar.quote:Op maandag 19 november 2018 19:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk is de selectie van Nederland op de verdediging na ook gewoon heel smal, raakt depay of de jong geblesseerd heb je niet echt vervangers voor die personen.
Bij de laatste eindtoernooien was er wel vaak genoeg sprake van een duidelijkere mindere helft van het schema.quote:Op maandag 19 november 2018 19:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja oke, maar dan heb je gewoon geluk.
Wel qua type, alhoewel Pröpper ook wel een goede voetballer is.quote:Op maandag 19 november 2018 19:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dan maak je De Jong toch iets te belangrijk in mijn ogen. Geweldig groot talent hoor die heel ver gaat komen, maar die is nog niet onmisbaar.
Of Portugal loten, Ronaldo zal tegen die tijd wel in de bak zitten.quote:Op maandag 19 november 2018 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan gewoon net zoals Portugal loten op het vorige EK, en dan sta je zomaar ineens in de finale. Dan kan alles.
Strootman moeten ze afkeuren ja, die kan er helemaal niets van.quote:Op maandag 19 november 2018 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel qua type, alhoewel Pröpper ook wel een goede voetballer is.
Maar als je dan weer met Strootman moet gaan spelen is je hele opbouw weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |