ach, gebrek aan EHBO lessen op school is al jaren zo; Ik kreeg vroeger ook alleen maar lessen over hoe de menselijke voortplanting in zijn werk ging (alsof je dat niet vanzelf uitvind, en nu kan ik zelfs zeggen dat die lessen zwaar ondermaats warenquote:Op vrijdag 28 december 2018 09:55 schreef KingRadler het volgende:
daar heb je voorlichting voor...
is blijkbaar niet meer belangrijk meer.
[ afbeelding ]
Ze snappen die kalender heus wel hoor. Maar ze hebben gewoon schijt aan de afsteektijden.quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:21 schreef Lurf het volgende:
Ach, van mensen die een kalender niet snappen kun je ook niet verwachten dat ze begrijpen hoe je met vuurwerk om moet gaan. Het knalt hier alweer aardig de hele ochtend, maar bij mijn weten is het nog lang geen 31 december.
Bel de politie! Dat zal ze leren, de schavuiten!!!quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:21 schreef Lurf het volgende:
Ach, van mensen die een kalender niet snappen kun je ook niet verwachten dat ze begrijpen hoe je met vuurwerk om moet gaan. Het knalt hier alweer aardig de hele ochtend, maar bij mijn weten is het nog lang geen 31 december.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:21 schreef Lurf het volgende:
en je weet zeker dat het geen categorie 1 vuurwerk is?quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:21 schreef Lurf het volgende:
quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:48 schreef KingRadler het volgende:
je mag gewoon vuurwerk afsteken zolang ze je maar niet pakken.
Verbaast dat je nog?quote:Op vrijdag 28 december 2018 12:41 schreef KingRadler het volgende:
in Duitsland zijn ze ook al bezig over een verbod.
https://www.theguardian.c(...)plays-divide-germans
zou het niet vreemd vinden als dit straks een Europees Vuurwerk verbod komt
Denk dat het 2020 over is met de pret. 2019 wordt het jaar waar een experimenteel verbod ingaat, meer vuurwerk vrije zones en meer georganiseerde vuurwerkshows. Waarna er in 2020 'lekker' een algeheel verbod ingevoerd zal worden.quote:
ik heb het meeste al gehaaldquote:Op zaterdag 29 december 2018 11:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zit als een kind mij te verheugen zometeen 12.00 mijn kofferbak te vullen met vuurwerk <3 Nostalgisch gevoel. Veranderd niet
Lolquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:29 schreef Tankiej het volgende:
Reed net over de snelweg langs Bunde, net over de grens bij Nieuweschans. Er staat een file voor het dorp
Rijd 5-10 kilometer verder en je kan in alle rust alles kopen wat je wil. Sukkels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |