Ik kreeg dezelfde melding..quote:Op maandag 19 november 2018 12:06 schreef Saind het volgende:
wtf is er mis met deze reeks
[ afbeelding ]
Volgens mij omdat drizzt gister wat zat te klotenquote:Op maandag 19 november 2018 12:06 schreef Saind het volgende:
wtf is er mis met deze reeks
[ afbeelding ]
Lolquote:Op maandag 19 november 2018 12:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij omdat drizzt gister wat zat te kloten
quote:Op maandag 19 november 2018 12:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij omdat drizzt gister wat zat te kloten
Rustig, ben 10 dagen vrij. Nu nog 4 over.quote:
waardeloosquote:Op maandag 19 november 2018 12:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Rustig, ben 10 dagen vrij. Nu nog 4 over.
Had initieel een vakantie geboekt maar maat met wie ik zou gaan ligt in ziekenhuis
Die Sylvana Simons Award kan je bijna niet meer ontglippen op deze manier.quote:Op maandag 19 november 2018 12:12 schreef Saind het volgende:
[..]
lul met vingers die gast
die heeft nog nooit iets positiefs bijgedragen aan dit forum
Ik krijg dus verrassend veel René Mioch Award en Joop Braakhekke Award stemmenquote:Op maandag 19 november 2018 12:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Die Sylvana Simons Award kan je bijna niet meer ontglippen op deze manier.
Dat is klote zeg. Waar zou je heen? Vrije dagen altijd lekker natuurlijk wel.quote:Op maandag 19 november 2018 12:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Rustig, ben 10 dagen vrij. Nu nog 4 over.
Had initieel een vakantie geboekt maar maat met wie ik zou gaan ligt in ziekenhuis
En ik dan?quote:Op maandag 19 november 2018 12:15 schreef Saind het volgende:
Zou wel leuk zijn als ik de René Mioch award krijg
nooit van gehoord die gast
Puerto Vallartaquote:
Is dat Mexico?quote:Op maandag 19 november 2018 12:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Puerto Vallarta
Ach, mijn broertje is nu gegaan met zijn chick en ik hou wat geld over.
Zou toch alleen hoeren en snoeren worden
What's newquote:Op maandag 19 november 2018 12:18 schreef onlogisch het volgende:
Charlotte maakt er weer een puinhoop van.
Ja in zo´n ultra-inclusive resort weet je wel.quote:
Galway Bay heeft er wat kroegen die goed zijn, verder in de stad is er niet echt iets geloof ik. Behalve die Guinness brouwerij tourist trapquote:Op maandag 19 november 2018 12:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja in zo´n ultra-inclusive resort weet je wel.
Als hij uit ziekenhuis is gaan we weekendje zuipen in Dublin (nog nooit geweest)
Heb je nog tips voor mooie brouwerijen/stokerijen?
dit stijlquote:Op maandag 19 november 2018 12:21 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Watszzz nieuw... ik moet een beetje in dit stijl blijven van Onlo, jwz
Dat zou geweldig nieuws zijn.quote:Op maandag 19 november 2018 12:19 schreef onlogisch het volgende:
Is dit de dag van de wederopstanding van Ajacied422?
#Durftedromen
Gaat binnen no time weer escaleren dan.quote:Op maandag 19 november 2018 12:21 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat zou geweldig nieuws zijn.
Als ie maar weer gewaagde voorspellingen gaat doen. Dat was het leukste aan Ajacied422.quote:Op maandag 19 november 2018 12:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat binnen no time weer escaleren dan.
Hey.. even iets andersquote:Op maandag 19 november 2018 12:25 schreef GGMM het volgende:
Zelfs het droevige niveau van Charlotte3 is voor Elan te hoog gegrepen.
quote:Op maandag 19 november 2018 12:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Als ie maar weer gewaagde voorspellingen gaat doen. Dat was het leukste aan Ajacied422.
Hey maat. Fijn om te zien dat GGMM gelijk had. (Die zei namelijk dat je geen ruggengraat had en toch weer zou komen posten)quote:
Zijn laatste jaar. Zie Twitter.quote:Op maandag 19 november 2018 12:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gvd
Hoezo
Net voor het WK ook nog eens
Laatste jaar ja. Maar hij is ook depressief dus wss zal hij al veel toernooien skippen.quote:Op maandag 19 november 2018 12:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gvd
Hoezo
Net voor het WK ook nog eens
Elanquote:Op maandag 19 november 2018 12:25 schreef RensAjacied het volgende:
Elan is er hoogstpersoonlijk voor verantwoordelijk dat Helpmefok nooit meer terugkeert.
Geen ruggengraat hebt*, lijkt mij beter. Verzin de argumenten zelf maar.quote:Op maandag 19 november 2018 12:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat. Fijn om te zien dat GGMM gelijk had. (Die zei namelijk dat je geen ruggengraat had en toch weer zou komen posten)
Ik krijg dit beeld altijd voor me als users je hier bij je voornaam roepen..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor zover het boeiende nieuws.
Waarom is hij depressief dan?quote:Op maandag 19 november 2018 12:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Laatste jaar ja. Maar hij is ook depressief dus wss zal hij al veel toernooien skippen.
Op de vloer gooit hij sowieso weinig en hij zal nu niet meer geplaatst zijn voor verschillende toernooien. Het is mooi geweest.quote:Op maandag 19 november 2018 12:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Laatste jaar ja. Maar hij is ook depressief dus wss zal hij al veel toernooien skippen.
quote:Op maandag 19 november 2018 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je die kop weleens gezien van hem?
En sinds hij nog maar maximaal 1 milkshake per dag mochtquote:Op maandag 19 november 2018 12:30 schreef Smoofie het volgende:
Het is allemaal bergafwaarts gegaan sinds hij en FEBO uit elkaar zijn gegaan.
Geld maakt niet gelukkig, Elan, anders zou 'ie ook niet depressief zijn.quote:Op maandag 19 november 2018 12:35 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Ja touché.
Maar wel prima leventje toch, beetje toernooitjes spelen over de hele wereld. Al presteer je geen tyfus toch welke keer 10-15k bijschrijven op de rekening.
Elanquote:Op maandag 19 november 2018 12:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik een bijzonder bekrompen gedachtegang.
Ik geloof sowieso niet in burn-outs, laat staan bij mensen die een dergelijk relaxt leven hebben die van hun hobby hun beroep hebben mogen maken.quote:Op maandag 19 november 2018 12:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik een bijzonder bekrompen gedachtegang.
Blijft toch één van de beste interviewsquote:Tegenwoordig let de Nederlander veel meer op zijn eten. ,,Als ik toen zin had in een tweede Big Mac en nog een portie friet, dan nam ik dat gewoon. Nu moet ik echt oppassen met wat ik eet. Ik moet zo voorzichtig zijn en naar mijn lichaam luisteren. Ik mag nog maar 1 milkshake per dag, dat is depressing.''
De-bielquote:Op maandag 19 november 2018 12:39 schreef O_o_ het volgende:
Hoe spreken jullie Elan in je hoofd uit, eigenlijk? Eeee-lan, of eelàhn?
ei-anquote:Op maandag 19 november 2018 12:39 schreef O_o_ het volgende:
Hoe spreken jullie Elan in je hoofd uit, eigenlijk? Eeee-lan, of eelàhn?
Die gast heeft echt een stoornis.quote:Op maandag 19 november 2018 12:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Blijft toch één van de beste interviewsBarneygod
Ja precies.quote:Op maandag 19 november 2018 12:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik geloof sowieso niet in burn-outs, laat staan bij mensen die een dergelijk relaxt leven hebben die van hun hobby hun beroep hebben mogen maken.
Wat een aanstellerij zeg.
Vriend, alles goed?quote:
Heb ik ook al twee nominaties voorquote:Op maandag 19 november 2018 12:41 schreef Elan het volgende:
Ik overweeg toch met de algemene verkiezingen mee te doen puur om GGMM het laatste zetje te geven voor de award van de grootste zuiger na deze kansloze sneren.
dtquote:Op maandag 19 november 2018 12:41 schreef Dven het volgende:
Ga lekker een wandeling maken ofzo. Frisse neus dit dt
Heftigquote:
Wat rare vrienden heb jij.quote:Op maandag 19 november 2018 12:42 schreef Saind het volgende:
Krijg net appje van iemand met wie ik een afspraak heb dat ze niet kan omdat ze op de Noordpool zit
Waarom app je dat een uur van tevoren
'A' werkt niet echt optimaal meer.quote:
Zouden jullie samen aan de acid gaan? Misschien heeft ze al wat van de stash gesnoept.quote:Op maandag 19 november 2018 12:42 schreef Saind het volgende:
Krijg net appje van iemand met wie ik een afspraak heb dat ze niet kan omdat ze op de Noordpool zit
KOEKOEKquote:Op maandag 19 november 2018 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
Elan, die VMBO zwakstroom heeft gedaan gaat even uitleggen hoe de psyche van de mens werkt. Genot.
Ook een manier om te zeggen dat je geen zin hebtquote:Op maandag 19 november 2018 12:42 schreef Saind het volgende:
vmbo*.quote:Op maandag 19 november 2018 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
Elan, die VMBO zwakstroom heeft gedaan gaat even uitleggen hoe de psyche van de mens werkt. Genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |