HET IS UITVERKOOP.quote:Op maandag 19 november 2018 12:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dit maar voortdurende inkoopmoment.
Ah Basic hier. Burgers met 40-45% vlees.quote:Op maandag 19 november 2018 12:08 schreef KapBak het volgende:
[..]
HET IS UITVERKOOP.
Ben wel overgestapt op diepvries hambo's, terwijl ik rond Januari Wagyu beef at.
Ah, goede crypto tip, snijd die burgers door de helft en vul de rest aan met brood wat je verkruimelt. Heb je 20-22,5% vlees maar nog wel evenveel omvang.quote:Op maandag 19 november 2018 12:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ah Basic hier. Burgers met 40-45% vlees.
Die burgers zijn zo cheap dat je beter je brood kan aanvullen met burgers.quote:Op maandag 19 november 2018 12:12 schreef KapBak het volgende:
[..]
Ah, goede crypto tip, snijd die burgers door de helft en vul de rest aan met brood wat je verkruimelt. Heb je 20-22,5% vlees maar nog wel evenveel omvang.
Jij bent overduidelijk nog niet REKT genoegquote:Op maandag 19 november 2018 12:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die burgers zijn zo cheap dat je beter je brood kan aanvullen met burgers.
-73% bradder!quote:Op maandag 19 november 2018 12:16 schreef KapBak het volgende:
[..]
Jij bent overduidelijk nog niet REKT genoeg
Tenzij crypromunten op korte termijn RL use gaan krijgen zie ik het nog veel rekter gaan.quote:Op maandag 19 november 2018 12:20 schreef EggsTC het volgende:
Ik had het wel REKT verwacht, maar ZO rekt?
Mja, fuck t maar, tis verdamptquote:Op maandag 19 november 2018 12:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tenzij crypromunten op korte termijn RL use gaan krijgen zie ik het nog veel rekter gaan.
quote:
EOSquote:Op maandag 19 november 2018 12:26 schreef EggsTC het volgende:
[..]hij is er ook weer ns... zodra we met zn allen om brood krom liggen, komtie ons even zn EOS profits mededelen
Orakel van het noordenquote:Op maandag 19 november 2018 12:57 schreef EggsTC het volgende:
Die magnet kan wel ns gelijk gaan krijgen, UTN EOY op 0,0035
Lol dat lisk ja... wat een faal, dat is echt lack aan businessexperience, wat een faalquote:Op maandag 19 november 2018 13:03 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Orakel van het noorden
Rattenvanger van Boppe
LISK _0_ MAX KORDEKSASHA
WABES _0_ MINISTERSHIRTAAB
UNIVERSA _0_
het is wel echt genieten op die Reddit daarquote:Op maandag 19 november 2018 13:07 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Lol dat lisk ja... wat een faal, dat is echt lack aan businessexperience, wat een faal
Waarom niet?quote:Op maandag 19 november 2018 13:32 schreef metallicelmo het volgende:
Zolang er alleen maar meer forks en ICO's bijkomen die eigenlijk niets toevoegen op de al bestaande coins dan ziet het er voorlopig niet zo best uit. Wie koopt er op dit moment voldoende BTC om de prijzen weer omhoog te krijgen? Ik zie alleen maar verkopers eigenlijk. Wat is het volgende belangrijke support level?
Elke keer als je een verkoper ziet zie je ook een koper.quote:Op maandag 19 november 2018 13:32 schreef metallicelmo het volgende:
Ik zie alleen maar verkopers eigenlijk.
Volgens mij zijn die support levels flauwekul. Als Coinbase morgen aangeeft gehacked te zijn ben je zo door je 5k heen.quote:Op maandag 19 november 2018 13:40 schreef NeeOfTochJA het volgende:
waar is support? 5k psycholigical?
dat zijn extreme gevallen.quote:Op maandag 19 november 2018 13:42 schreef KapBak het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die support levels flauwekul. Als Coinbase morgen aangeeft gehacked te zijn ben je zo door je 5k heen.
Of een tether implosie.
Tweet de tweet hier?quote:Op maandag 19 november 2018 14:01 schreef fathank het volgende:
Lol
Edje doet gewoon een partnership-announcement op twitter
En zo is de support van 6k nu ineens een gigantische resistance geworden.quote:Op maandag 19 november 2018 13:59 schreef KapBak het volgende:
[..]
Tja dan is je support niet zo sterk dus
quote:Op maandag 19 november 2018 13:36 schreef KapBak het volgende:
[..]
Elke keer als je een verkoper ziet zie je ook een koper.
Exact waar ik op doelde jaquote:Op maandag 19 november 2018 14:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En zo is de support van 6k nu ineens een gigantische resistance geworden.
TA-charlatans
quote:Op maandag 19 november 2018 14:01 schreef fathank het volgende:
Lol
Edje doet gewoon een partnership-announcement op twitter
Ik moest hardop gniffelentwitter:MitraiIleuse twitterde op maandag 19-11-2018 om 13:22:14@Crypto_Ed_NL @CryptoTANL1 Cant wait for CryptoTANL1Thor reageer retweet
12 DECEMBER GAAT BAKKT LIVE!quote:Op maandag 19 november 2018 14:23 schreef Piva het volgende:
Je zou bijna gaan denken dat de capitulatie fase aanbreekt.
Namen en rugnummers, anders is dit een statement van niks.quote:Op maandag 19 november 2018 14:40 schreef Zith het volgende:
Al die mensen die Ed aanvallen maar wel hem smeekten om bij zijn telegram groepje te mogen
Eens.quote:Op maandag 19 november 2018 14:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Namen en rugnummers, anders is dit een statement van niks.
Eens. Kom op met die quotes.quote:Op maandag 19 november 2018 14:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Namen en rugnummers, anders is dit een statement van niks.
Ik ben al bezig met creatieve omschrijvingen om mijn crypto gerelateerd werk op mijn CV niet aan crypto gerelateerd te laten lijkenquote:Op maandag 19 november 2018 14:52 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een contrast deze totaal REKT malaise vergeleken met precies een jaar geleden.
Alles verdampt, één groot luchtkasteel was het
Jep, we gaan eraan, alles gaat dood... komt nooit meer goed, crypto's graf is hier.quote:Op maandag 19 november 2018 14:52 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een contrast deze totaal REKT malaise vergeleken met precies een jaar geleden.
Alles verdampt, één groot luchtkasteel was het
The Phoenix will rise from the ashesquote:Op maandag 19 november 2018 14:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jep, we gaan eraan, alles gaat dood... komt nooit meer goed, crypto's graf is hier.
quote:Op maandag 19 november 2018 14:58 schreef EggsTC het volgende:
Voor de mensen die nog een coin zoeken, QLC staat zo'n beetje ATL van zn ATL ATL, best aardig project, Network as a Service.
Gelukkig is dit topic er nog, met de echte crypto liefhebbers, want we zitten er allemaal in vanwege de tech niet waarquote:Op maandag 19 november 2018 14:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jep, we gaan eraan, alles gaat dood... komt nooit meer goed, crypto's graf is hier.
Zit me echt in te houden om niet die hele website te gaan uitspitten op zoek naar een zwak puntje aan het projectquote:
Ik zit erin voor m'n pensioen waar over 40 jaar niks meer van over is na 50 jaar lang afdragen.quote:Op maandag 19 november 2018 15:00 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Gelukkig is dit topic er nog, met de echte crypto liefhebbers, want we zitten er allemaal in vanwege de tech niet waar
Bak gewoon koekjes voor je pensioen.quote:Op maandag 19 november 2018 15:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zit erin voor m'n pensioen waar over 40 jaar niks meer van over is na 50 jaar lang afdragen.
Ik hoop vooral dat je er niet in zit mét je pensioen.quote:Op maandag 19 november 2018 15:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zit erin voor m'n pensioen waar over 40 jaar niks meer van over is na 50 jaar lang afdragen.
ik ben daar lowkey ook bang voor voor mijn ouders die rond de 50 zijnquote:Op maandag 19 november 2018 15:04 schreef fathank het volgende:
[..]
lol is dit serieus?quote:Op maandag 19 november 2018 15:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ben daar lowkey ook bang voor voor mijn ouders die rond de 50 zijn
twitter:crypto_bobby twitterde op maandag 19-11-2018 om 15:06:03I love the smell of capitulation in the morning https://t.co/NiDnoS35oy reageer retweet
Mja vooral doen, tis ook een gokje van mij dit, paar meiertjes.quote:Op maandag 19 november 2018 15:02 schreef KapBak het volgende:
[..]
Zit me echt in te houden om niet die hele website te gaan uitspitten op zoek naar een zwak puntje aan het project![]()
![]()
Het is DPOS, wat natuurlijk al reden genoeg is om er niet in te stappenquote:Op maandag 19 november 2018 15:08 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Mja vooral doen, tis ook een gokje van mij dit, paar meiertjes.
inflatie is een bitch thoquote:Op maandag 19 november 2018 15:07 schreef KapBak het volgende:
[..]
lol is dit serieus?
Pensioenpotten zijn echt tering goed gevuld joh. Zou me daar niet al te druk om maken.
Inflatie raakt alleen currency toch? Pensioenfondsen zitten juist in assets die niet perse door inflatie geraakt worden zoals aandelen.quote:
Nee joh, krijg m'n werkgever niet zo ver dattie m'n premie maandelijks in Bitcoin uitbetaaldquote:Op maandag 19 november 2018 15:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat je er niet in zit mét je pensioen.
Door de paniek?quote:
Oh ja die hebben ook een ICO gehadquote:Op maandag 19 november 2018 15:21 schreef EggsTC het volgende:
[..]
telegram is verkocht, telegramcoin rekt
Inflatie raakt je pensioenpot wel. Als de inflatie hoger is dan de indexatie blijft er minder voor je over aan het einde van de rit. En ik weet niet waar jij tussen 2008 en 2015 zat, maar er waren maar weinig pensioenfondsen die konden/mochten indexeren omdat de dekkingsgraad te laag was.quote:Op maandag 19 november 2018 15:11 schreef KapBak het volgende:
[..]
Inflatie raakt alleen currency toch? Pensioenfondsen zitten juist in assets die niet perse door inflatie geraakt worden zoals aandelen.
De dekkingsgraad was echter niet te laag door inflatie maar door de financiële crisis waardoor alle assets omlaag gingen.quote:Op maandag 19 november 2018 15:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Inflatie raakt je pensioenpot wel. Als de inflatie hoger is dan de indexatie blijft er minder voor je over aan het einde van de rit. En ik weet niet waar jij tussen 2008 en 2015 zat, maar er waren maar weinig pensioenfondsen die konden/mochten indexeren omdat de dekkingsgraad te laag was.
Smart hebben om deze marktquote:Op maandag 19 november 2018 15:23 schreef illusions het volgende:
Zo wat gaat dit topic tyfushard.
Gedeelde smart is halve smart zullen we maar zeggen.
Boeit mij weinig, zit al maanden in BTC.quote:Op maandag 19 november 2018 15:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Smart hebben om deze markt
Lekker weak hands shaken en inkoopmoment toch.
No fucking idea... ik volg dat nietquote:Op maandag 19 november 2018 15:22 schreef KapBak het volgende:
[..]
Oh ja die hebben ook een ICO gehad![]()
![]()
Hoe gaat het daarmee dan?
quote:Op maandag 19 november 2018 15:36 schreef KapBak het volgende:
Lol, dit soort shitshows mogen wat mij betreft wel gesloten worden door de SEC.
https://techcrunch.com/20(...)o-has-become-a-mess/
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Klopt, maar als door de te lage dekkingsgraad niet geïndexeerd kan worden ga je er alsnog op achteruit als er inflatie is. En die was er wel degelijk tijdens de crisis.quote:Op maandag 19 november 2018 15:29 schreef KapBak het volgende:
[..]
De dekkingsgraad was echter niet te laag door inflatie maar door de financiële crisis waardoor alle assets omlaag gingen.
Mja, hier ben ik het wel mee eens ja,... men ziet geld en gelijk 20 miljoen ico's voor verzonnen usecases... irritant man.quote:Op maandag 19 november 2018 15:46 schreef metallicelmo het volgende:
ICO's, ik hoop dat ze allemaal aangepakt worden vanaf nu en dat iedereen z'n geld gewoon in Bitcoin stopt. Die verwatering is echt enorm met 2100 verschillende tokens/coins.
Er zijn gewoon legitieme projecten naast Bitcoin hoor. Ethereum is veelzijdiger (en daardoor ook minder veilig), Monero biedt veel meer privacy (en daardoor minder schaalbaar), Zcash heeft ook toffe privacy features en Dogecoin heeft by far de beste memes.quote:Op maandag 19 november 2018 15:46 schreef metallicelmo het volgende:
ICO's, ik hoop dat ze allemaal aangepakt worden vanaf nu en dat iedereen z'n geld gewoon in Bitcoin stopt. Die verwatering is echt enorm met 2100 verschillende tokens/coins.
Dit!quote:Op maandag 19 november 2018 15:46 schreef metallicelmo het volgende:
Precies, ik hoop alleen heel erg dat die mensen niet gelijk krijgen die zeiden dan BTC naar 3k zou gaan. Als dat wel zo is dan zat ik er flink naast en dan duurt het nog jaren voordat crypto weer een beetje op de rit raakt ben ik bang. Marketcap is nu 168 miljard, dropping like a rockquote:Op maandag 19 november 2018 15:50 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit!
Hoeft niet alleen BTC te zijn, dat is een beetje te kort door de bocht, maar zou al mooi zijn als er iets van 100 coins echt overblijven met fatsoenlijke use cases en niet 1 miljoen verschillende coins die nergens over gaan.
Het is nu echt even een graaicultuur geworden en daar moeten we weer van af voordat het weer groei gaat laten zien.
Dit denk ik ook, maar dan neem je wel aan dat dat kapitaal aan het werk wordt gezet iets wat mij bij veel projecten niet gebeurd.quote:Op maandag 19 november 2018 15:53 schreef ChickenMan het volgende:
Wat een conservatievelingen hier. Meer projecten is meer geld in het hele crypto ecosysteem is goed voor iedereen
Ja is zo, er is wel meer geld in crypto in omloop tho. Lijkt me niet iets slechts.quote:Op maandag 19 november 2018 15:54 schreef KapBak het volgende:
[..]
Dit denk ik ook, maar dan neem je wel aan dat dat kapitaal aan het werk wordt gezet iets wat mij bij veel projecten niet gebeurd.
Als er geld binnenkomt wat niks produceert voegt het niks toe.
Het verschil tussen crypto en fiat is dat bij fiat er bijgedrukt kan worden door overheden en bij crypto door iedereen.quote:Op maandag 19 november 2018 15:46 schreef metallicelmo het volgende:
quote:Op maandag 19 november 2018 16:18 schreef Dimachaerus het volgende:
Dan knal ik ER nog 1x een jaarsalaris in!!
quote:Op maandag 19 november 2018 16:27 schreef Apekoek het volgende:
Achjoh, komt allemaal wel goed, straks marketcap op onder de 100 miljard en dan krijgen we bakkt. En voor je het weet zitten we op 1000 miljard met oud en nieuw.
tien honderd duizend miljoen miljardquote:Op maandag 19 november 2018 16:27 schreef Apekoek het volgende:
Achjoh, komt allemaal wel goed, straks marketcap op onder de 100 miljard en dan krijgen we bakkt. En voor je het weet zitten we op 1000 miljard met oud en nieuw.
Wat je zegt knaap!quote:Op maandag 19 november 2018 16:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
tien honderd duizend miljoen miljard
Inderdaad, beetje vroeg ook om conservatief te gaan worden.quote:Op maandag 19 november 2018 15:53 schreef ChickenMan het volgende:
Wat een conservatievelingen hier. Meer projecten is meer geld in het hele crypto ecosysteem is goed voor iedereen
Die is de politie nog eens bij me komen uitzetten toen ik in coma lag op m'n eigen feest.quote:
Nadeel: Geld wordt gespreid over veel meer projecten, dus per coin lagere waardequote:Op maandag 19 november 2018 15:53 schreef ChickenMan het volgende:
12 dec, zou iets voor beleggers zijn ofzo, ik volg het ook nietquote:Op maandag 19 november 2018 16:40 schreef metallicelmo het volgende:
Wanneer gaat dat Bakkt van start? Wat doen ze ook alweer? Ik heb bewust even onder een steen geleefd afgelopen weten
12 december. Is gewoon een exchange maar dan wel opgezet door NYSE (New Yorkse beurs) en meer gericht op financiële firma's. Het welbekende "wall street" geld moet er dan toch echt aankomenquote:Op maandag 19 november 2018 16:40 schreef metallicelmo het volgende:
Wanneer gaat dat Bakkt van start? Wat doen ze ook alweer? Ik heb bewust even onder een steen geleefd afgelopen weten
Ja, die hebben net hun bonus gehad tochquote:Op maandag 19 november 2018 16:42 schreef KapBak het volgende:
[..]
12 december. Is gewoon een exchange maar dan wel opgezet door NYSE (New Yorkse beurs) en meer gericht op financiële firma's. Het welbekende "wall street" geld moet er dan toch echt aankomen
de nieuwe USDTquote:Op maandag 19 november 2018 16:49 schreef Dwaalboy het volgende:
Haha ik knal omhoog in btc waarde
Lang leve ripple!
Xrp de nieuwe stablecoin
Doe mij maar zyzz ipv van die vette oude squatterquote:
Die is dood. Wel een mooie manier, in een Thaise sauna.quote:Op maandag 19 november 2018 17:08 schreef Zith het volgende:
[..]
Doe mij maar zyzz ipv van die vette oude squatter
ingestapt met 1500.quote:Op maandag 19 november 2018 15:29 schreef Apekoek het volgende:
Ik begrijp het alleen allemaal niet zo goed. Maanden is het stabiel aan het stuiteren, mensen vergeten langzaam hun cryptos (dus kijken ook niet meer elke dag) en dan opeens beginnen mensen weer te panic sellen.
Maar eens, dat gefork doet helaas niet veel goed, zeker niet in de huidige staat van de markt.
Auwquote:Op maandag 19 november 2018 17:23 schreef vosss het volgende:
[..]
ingestapt met 1500.
Net gekeken; nu nog 145 waard.
Nou ja het voordeel is wel dat het "maar" 1500 was.quote:Op maandag 19 november 2018 17:23 schreef vosss het volgende:
[..]
ingestapt met 1500.
Ging jaren geleden wel eens op bezoek bij zijn forum en hij was altijd heerlijk geïrriteerd.quote:Op maandag 19 november 2018 17:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Die is dood. Wel een mooie manier, in een Thaise sauna.
[ afbeelding ]
Mooi toch.quote:Op maandag 19 november 2018 17:34 schreef Zith het volgende:
[..]
Ging jaren geleden wel eens op bezoek bij zijn forum en hij was altijd heerlijk geïrriteerd.
"Ik kan thuis niet de power clean doen, is het ok als ik barbell row?"
"ALS JE NIET POWER CLEANT DOE JE GEEN STARTING STRENGTH GESNOPEN?"
Disruptive... disruptive.quote:Op maandag 19 november 2018 17:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Mooi toch.
Beter dan zo'n doorgesnoven tranny-wannebe Vegeta in een iets te klein broekje
Gedeeltelijk mee eens hoor, maar het is zoals KapBak zegt (heb je nu weer je username veranderd?). Kan veel geld inzitten, maar als er niks mee gebeurt dan heeft niemand er wat aanquote:Op maandag 19 november 2018 15:57 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ja is zo, er is wel meer geld in crypto in omloop tho. Lijkt me niet iets slechts.
Dat de hele markt nu op z'n gat ligt staat daar buiten
Dat advies had ik niet nodig, want ik ben zelf (in tegenstelling tot wat veel mensen denkenquote:Op maandag 19 november 2018 17:32 schreef KapBak het volgende:
[..]
Nou ja het voordeel is wel dat het "maar" 1500 was.
Het advies dat je niet moet instappen met meer dan je kan verliezen (en je je inleg eigenlijk meteen volledig moet afschrijven) heeft dus in zekere zin wel geholpen hoop ik?
Jep, je stapte exact verkeerd inquote:Op maandag 19 november 2018 18:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat advies had ik niet nodig, want ik ben zelf (in tegenstelling tot wat veel mensen denken) niet helemaal achterlijk
Eigenlijk heb ik gewoon een extraatje van 145 euro als ik nu zou cashen. Die 1500 merk ik verder niks van. Dus of het nou 0 waard wordt of ooit weer 1500 of misschien zelfs meer dat maakt geen fluit uit; het is extraquote:
1 dag verkeerdquote:Op maandag 19 november 2018 18:04 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jep, je stapte exact verkeerd inik herinner me... maarja, er gaat geen bel ofzo, wanneer de tijd is om in te stappen of niet
bij sommigen hier wel..... stappen altijd in op atl en verkopen op athquote:Op maandag 19 november 2018 18:04 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jep, je stapte exact verkeerd inik herinner me... maarja, er gaat geen bel ofzo, wanneer de tijd is om in te stappen of niet
Dit moeten voor jou gouden tijden zijn lekker accumuleren of niet?quote:Op maandag 19 november 2018 18:11 schreef Predator38 het volgende:
[..]
bij sommigen hier wel..... stappen altijd in op atl en verkopen op ath
bagholdersbingoquote:Op maandag 19 november 2018 18:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit moeten voor jou gouden tijden zijn lekker accumuleren of niet?
Dit ja.. .ik ga ook liever rekt dan dat ik nu nog verkoopquote:Op maandag 19 november 2018 19:01 schreef Zith het volgende:
Mensen die verkopen ipv met het schip ten onder gaan
Daarom liep ik dus moeilijk vandaag.quote:Op maandag 19 november 2018 19:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De mensen met eckte eckte stalen ballen slaan nu in.
Nu kun je dus voor 145 euro je stack verdubbelenquote:Op maandag 19 november 2018 17:23 schreef vosss het volgende:
[..]
ingestapt met 1500.
Waarom, dit zou juist de fase moeten zijn van het minste risico qua inkopen.quote:Op maandag 19 november 2018 19:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De mensen met eckte eckte stalen ballen slaan nu in.
Holy crap! Zo had ik er nog nooit tegenaan gekeken!!quote:Op maandag 19 november 2018 19:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Nu kun je dus voor 145 euro je stack verdubbelen
Ik zou het doen, mits je die 145 piek kan missen natuurlijk.quote:Op maandag 19 november 2018 19:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Holy crap! Zo had ik er nog nooit tegenaan gekeken!!
Dat zijn 295 blikken Schultenbräuquote:Op maandag 19 november 2018 19:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zou het doen, mits je die 145 piek kan missen natuurlijk.
of 18 pakjes zware brandarisquote:Op maandag 19 november 2018 19:25 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Dat zijn 295 blikken Schultenbräu
Weet ik niet, las ik altijd hier: Buy low, sell high! Buy the dip! Dit zijn inkoopmomentjes! En dat was van mensen die zich echt #ingelezen hadden en geen #shitcoins hadden. Dus dan moet het wel waar zijn.quote:Op maandag 19 november 2018 19:16 schreef Tenninetyfive het volgende:
[..]
Waarom, dit zou juist de fase moeten zijn van het minste risico qua inkopen.
nou dit durf ik niet meer te zeggen, dit roep ik al maanden... het lijkt er wel op dat we nu echt despair zijn, want iedereen roept dat btc kapot is, dood gaat, en crypto helemaal rekt is en nooit meer terug komt.quote:Op maandag 19 november 2018 19:25 schreef NoNickOne het volgende:
Je moet het gewoon doen, oprecht dit is het ultieme koopmoment hierna gaan we echt moon hoor
Dat is natuurlijk ook niet bepaald nieuwe retoriek.quote:Op maandag 19 november 2018 19:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
nou dit durf ik niet meer te zeggen, dit roep ik al maanden... het lijkt er wel op dat we nu echt despair zijn, want iedereen roept dat btc kapot is, dood gaat, en crypto helemaal rekt is en nooit meer terug komt.
Nee maar nu is het wel heel extreem, je zou bijna denken dat mensen capituleren.quote:Op maandag 19 november 2018 19:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook niet bepaald nieuwe retoriek.
Jep, of gewoon 100% rekt gaan, zoals 1 ieder hierquote:Op maandag 19 november 2018 19:30 schreef Koelkastje het volgende:
Beter doe je 50/50, zware shag roken en pils drinken.
Die koersval is niet extreem, alleen zakken we nu door niveaus die een jaar lang niet gezien zijn.quote:Op maandag 19 november 2018 19:29 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee maar nu is het wel heel extreem, je zou bijna denken dat mensen capituleren.
mja, ik val zelf onder die groep die tegen zn inleg aanzit, maargoed... ik ga lambo of rekt, krijg de pest maar, dan maar liever rektquote:Op maandag 19 november 2018 19:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die koersval is niet extreem, alleen zakken we nu door niveaus die een jaar lang niet gezien zijn.
We komen op het punt dat de mensen die herfst vorig jaar ergens ingestapt zijn weer terug op hun inleg zijn of er onder gaan schieten. Die hebben bijna een jaar lang alle voorgaande dips weg kunnen relativeren met 'sta nog steeds op winst, had dit rendement niet gehad op de bank of met aandelen'. Van die groep zullen er langzamerhand wel mensen zenuwachtig beginnen te worden.
Dat is waar ik nu in elk geval vol voor ga, rekter dan rekt worden.quote:Op maandag 19 november 2018 19:32 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jep, of gewoon 100% rekt gaan, zoals 1 ieder hier
Ik hodl tot nul, maar heb wel makkelijk praten met mijn paar honderd eu inleg natuurlijk. Er zullen hier ook users zijn die er afgelopen jaar nog duizenden of tienduizenden hebben ingestoken. Als je dan gewoon #hodl hebt gedaan en nooit eens winst gepakt kan ik me voorstellen dat je nu toch wat zuur erbij zit.quote:Op maandag 19 november 2018 19:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]
mja, ik val zelf onder die groep die tegen zn inleg aanzit, maargoed... ik ga lambo of rekt, krijg de pest maar, dan maar liever rektcowboy tock
Klopt, -74% is me bij de bank nooit overkomen.quote:Op maandag 19 november 2018 19:44 schreef vosss het volgende:
Overigens voor mensen die in februari ingestapt zijn geldt ook dat ze dit rendement niet bij de bank hadden gekregen
Tik 'm aan!quote:Op maandag 19 november 2018 19:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Klopt, -74% is me bij de bank nooit overkomen.
Ik zou er ook redelijk zuur bij moeten zitten, maar ik ben t wel gewend om rekt te gaan, dus ik geef niet zoveel meer... dan maar helemaal rekt.quote:Op maandag 19 november 2018 19:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hodl tot nul, maar heb wel makkelijk praten met mijn paar honderd eu inleg natuurlijk. Er zullen hier ook users zijn die er afgelopen jaar nog duizenden of tienduizenden hebben ingestoken. Als je dan gewoon #hodl hebt gedaan en nooit eens winst gepakt kan ik me voorstellen dat je nu toch wat zuur erbij zit.
Dit dus, hoe langer je rekt gaat.. hoe minder fuck je geeft eromquote:Op maandag 19 november 2018 19:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Tik 'm aan!
Moet zeggen dat het me nou ook geen reet meer uitmaakt
Mijn inlegmoment is ook al heel lang geleden. Had ik onlangs bijvoorbeeld dit bedrag in VET gestoken toen hij op 1,50 stond was ik nu wel wat zuurder geweest.quote:Op maandag 19 november 2018 20:03 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit dus, hoe langer je rekt gaat.. hoe minder fuck je geeft erom
BTC is ook flink rekt, dus er valt niet zoveel te lachen, de enige die kan lachen is ripple, en niet eens om z'n beperkte daling, meer vanwege de BTC-Detachment demonstratie op dit moment.quote:Op maandag 19 november 2018 20:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
BTCbois:"Hahaha! Kijk die alts rekt gaan!"
Nee, maar je ziet mensen altijd op zo'n manier hun eigen verlies relativeren. "Bwoh, 10% eraf, maar gelukkig zit ik niet in *random* waar 14% vanaf is, hahahaha lutsers, ik ben slim!"quote:Op maandag 19 november 2018 20:19 schreef EggsTC het volgende:
[..]
BTC is ook flink rekt, dus er valt niet zoveel te lachen, de enige die kan lachen is ripple, en niet eens om z'n beperkte daling, meer vanwege de BTC-Detachment demonstratie op dit moment.
Tja, dan lieg je vooral tegen jezelfquote:Op maandag 19 november 2018 20:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, maar je ziet mensen altijd op zo'n manier hun eigen verlies relativeren. "Bwoh, 10% eraf, maar gelukkig zit ik niet in *random* waar 14% vanaf is, hahahaha lutsers, ik ben slim!"
Ik zeg altijd alles boven de 11 beslist zelf.quote:Op maandag 19 november 2018 21:06 schreef Tenninetyfive het volgende:
Maar inderdaad jongens, ik zit er ook in voor de tech. En bovendien, hoe harder naar de nul hoe krapper om de lul.
boven de 11 rekt vanzelf, rekt het niet dan scheurt het wel oe oe oe oequote:Op maandag 19 november 2018 21:33 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik zeg altijd alles boven de 11 beslist zelf.
en is het onder de 11 houden we 't voor onszelfquote:Op maandag 19 november 2018 21:34 schreef EggsTC het volgende:
[..]
boven de 11 rekt vanzelf, rekt het niet dan scheurt het wel oe oe oe oe
quote:Op maandag 19 november 2018 19:43 schreef vosss het volgende:
Van de week eens kijken. Die 150 extra kan ik prima missen.
Denk dat ik dan opteer voor een verdriedubbeling. 450 euro. Fantastisch toch?
ik ben er nog maar weinig mee bezig....druk met 4 maanden aan wereldreizen plannen in 2019.quote:Op maandag 19 november 2018 18:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit moeten voor jou gouden tijden zijn lekker accumuleren of niet?
straks pas ?quote:Op maandag 19 november 2018 21:57 schreef Dwaalboy het volgende:
Machtig mooi om dit te zien gebeuren
Xrp waar ik alles in heb gestoken gaat huge worden haha
Nooit weer werken straks
U doet een maikuuultje? Lekker hoorquote:Op maandag 19 november 2018 21:51 schreef Predator38 het volgende:
[..]
ik ben er nog maar weinig mee bezig....druk met 4 maanden aan wereldreizen plannen in 2019.
p. s rekter dan rekt....😂
Welke richting/continent?quote:Op maandag 19 november 2018 22:16 schreef Predator38 het volgende:
neuh.... en ik reis ook niet naar Azië 😂
o. aquote:
Jij komt over als iemand met verstand van zakenquote:Op maandag 19 november 2018 21:57 schreef Dwaalboy het volgende:
Machtig mooi om dit te zien gebeuren
Xrp waar ik alles in heb gestoken gaat huge worden haha
Nooit weer werken straks
Wow. Inderdaad.quote:Op maandag 19 november 2018 22:18 schreef Zith het volgende:
Ontology haalt bijna Vechaine in op coinmarketcap.
Lijkt bijna oncology trouwens, komt wel heel dichtbij zo
Welkom in de wereld van freelancen en 'oneindig' in het buitenland zitten. Pas op, je wilt nooit meer terug naar een kantoorbaan.quote:Op maandag 19 november 2018 22:21 schreef Predator38 het volgende:
[..]
o. a
maand zuid afrika
2 maanden seattle / yellowstone
kan mijn werk meenemen en vanaf afstand....
Tof, je hebt groot gelijk als het met werk lukt, lekker een beetje reizenquote:Op maandag 19 november 2018 22:21 schreef Predator38 het volgende:
[..]
o. a
maand zuid afrika
2 maanden seattle / yellowstone
kan mijn werk meenemen en vanaf afstand....
dat wil ik ook echt nooit meer, wat een hel was dat verplicht 8 uur tussen de ambtenaren.quote:Op maandag 19 november 2018 22:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van freelancen en 'oneindig' in het buitenland zitten. Pas op, je wilt nooit meer terug naar een kantoorbaan.
Hm heerlijk man, lekker kijken wat er op de bammetjes zit sochtends en dan swoensdag komt zaagmans de week doormidden zagen.quote:Op maandag 19 november 2018 23:07 schreef Predator38 het volgende:
[..]
dat wil ik ook echt nooit meer, wat een hel was dat verplicht 8 uur tussen de ambtenaren.
lol!quote:Op maandag 19 november 2018 23:09 schreef KapBak het volgende:
[..]
Hm heerlijk man, lekker kijken wat er op de bammetjes zit sochtends en dan swoensdag komt zaagmans de week doormidden zagen.
Wat voor type freelance werk doe je dan? Ik reis vooral veel door zuid en midden amerika als sales engineer. Ook wel mooi.quote:Op maandag 19 november 2018 22:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van freelancen en 'oneindig' in het buitenland zitten. Pas op, je wilt nooit meer terug naar een kantoorbaan.
Dat niet maar roeptoeter al tijden dat je in xrp moet investerenquote:Op maandag 19 november 2018 22:22 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Jij komt over als iemand met verstand van zaken
Grafisch ontwerp en illustraties.quote:Op maandag 19 november 2018 23:22 schreef Tenninetyfive het volgende:
[..]
Wat voor type freelance werk doe je dan? Ik reis vooral veel door zuid en midden amerika als sales engineer. Ook wel mooi.
Maar als het om cryptos gaat, ben ik zo rekt als je moeder.
Wat ik opmerkelijk vind is dat de BTC dominance gewoon afneemt tijdens deze dalingen. Is afgelopen 9 maanden zo ongeveer het tegenovergestelde gebeurd.quote:Op maandag 19 november 2018 23:27 schreef metallicelmo het volgende:
Toch wel bijzonder zulke forse dalingen, stop eens even met verkopen jongens
Heel veel forser kan de daling niet meer worden, want dan is het geld op.quote:Op maandag 19 november 2018 23:27 schreef metallicelmo het volgende:
Toch wel bijzonder zulke forse dalingen, stop eens even met verkopen jongens
Een asset dat van -80% naar -90% gaat daalt nog eens 50%.quote:Op maandag 19 november 2018 23:36 schreef Tenninetyfive het volgende:
[..]
Heel veel forser kan de daling niet meer worden, want dan is het geld op.
Dan is zij inderdaad behoorlijk rekt, dan kan ik haar de handschudden. Naja bij wijze van spreken dan.quote:Op maandag 19 november 2018 23:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Grafisch ontwerp en illustraties.
Aangezien mijn moeder 10 jaar geleden gecremeerd is begrijp ik dat je geen cent coin te makken meer hebt
quote:Op maandag 19 november 2018 23:38 schreef Tenninetyfive het volgende:
[..]
Dan is zei inderdaad behoorlijk rekt, dan kan ik haar de handschudden. Naja bij wijze van spreken dan.
Haha wat?quote:Op maandag 19 november 2018 23:39 schreef metallicelmo het volgende:
Robin de robot "Ha-ha, altijd blijven lachen"
Voorlopig blijft de grienende professor nog even zijn huilgas hier rondspuiten denk ik.quote:Op maandag 19 november 2018 23:39 schreef metallicelmo het volgende:
Er worden wel veel contracten geliquideerd momenteel. Al die leveraged traders dragen ook bij aan deze daling met hun bots.
Robin de robot "Ha-ha, altijd blijven lachen"
Tjaaaaa maar de absolute bedragen worden steeds kleiner, op de duur maken die 50%tjes dan ook geen zak meer uit.quote:Op maandag 19 november 2018 23:38 schreef KapBak het volgende:
[..]
Een asset dat van -80% naar -90% gaat daalt nog eens 50%.
#QuickMaths
[ afbeelding ]
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 19 november 2018 23:45 schreef Tenninetyfive het volgende:
REKT! Ik denk dat ik vandaag de letters BTC in poep op de muur ga smeren.
Niet als je telkens blijft bijkopen.quote:Op maandag 19 november 2018 23:42 schreef Tenninetyfive het volgende:
[..]
Tjaaaaa maar de absolute bedragen worden steeds kleiner, op de duur maken die 50%tjes dan ook geen zak meer uit.
Ja daar doelde ik ook op, of als je nu instapt met het idee dat het X% gedaald is en dus niet dieper kan.quote:Op maandag 19 november 2018 23:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Niet als je telkens blijft bijkopen.
Het kan altijddieper, en of het nu 10% of 50% gedaald is maakt idd niets uit.quote:Op maandag 19 november 2018 23:48 schreef KapBak het volgende:
[..]
Ja daar doelde ik ook op, of als je nu instapt met het idee dat het X% gedaald is en dus niet dieper kan.
Jep, we gaan eraanquote:Op maandag 19 november 2018 23:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het kan altijddieper, en of het nu 10% of 50% gedaald is maakt idd niets uit.
Er gaat % gezien steeds minder van iemands vermogen in bij deze prijsdalingenquote:Op dinsdag 20 november 2018 00:07 schreef BasEnAad het volgende:
Maar zitten er echt nog zo veel mensen vol in dan?
Ja natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 november 2018 00:07 schreef BasEnAad het volgende:
Net weer een paar sats gekocht.quote:Op dinsdag 20 november 2018 00:07 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zou toch aanraden op andere exchanges dan Bitfinex de prijs bij te houdenquote:Op dinsdag 20 november 2018 00:13 schreef metallicelmo het volgende:
Bitfinex weer terug op 5k, nu hopen dat als ik wakker wordt morgen dat we een beetje dat level kunnen aanhouden.
Neehee, we moeten rekt... met dat gehoop in het spel blijven we sideways gaan voor 30 jaarquote:Op dinsdag 20 november 2018 00:13 schreef metallicelmo het volgende:
Bitfinex weer terug op 5k, nu hopen dat als ik wakker wordt morgen dat we een beetje dat level kunnen aanhouden.
Wanneer zijn we volgens jou rekt?quote:Op dinsdag 20 november 2018 00:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Neehee, we moeten rekt... met dat gehoop in het spel blijven we sideways gaan voor 30 jaar
we moeten rekt, bakkt + etf, moon.
als ie nog een paar tientallen procenten van zijn 100k+ portfolio af zitquote:
Nee klopt haha, maar ik verkoop ook niets. Dat gaat bij mij altijd mis dus HODLquote:Op dinsdag 20 november 2018 00:22 schreef leolinedance het volgende:
Iedereen hoopt dat het nu klaar is, maar niemand heeft het lef om er nu fiat in te knallen
aTypisch heeft het net gedaan, maar hij is dan ook beetje aTypisch.quote:Op dinsdag 20 november 2018 00:22 schreef leolinedance het volgende:
Iedereen hoopt dat het nu klaar is, maar niemand heeft het lef om er nu fiat in te knallen
quote:Op dinsdag 20 november 2018 00:22 schreef leolinedance het volgende:
en een satoshi?quote:Op dinsdag 20 november 2018 00:25 schreef metallicelmo het volgende:
Bitonic is trouwens nog best duur momenteel ¤ 4169 per BTC
Aha maar dan ben je een DCAquote:Op dinsdag 20 november 2018 00:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
elke twee weken netjes, toevallig vandaag
Vanmiddag nog.quote:Op dinsdag 20 november 2018 00:22 schreef leolinedance het volgende:
Jep, naar andere coins !quote:Op dinsdag 20 november 2018 00:30 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wel af en toe wat afgeroomd dan?
Is niet zon vreemde redenatie toch?quote:Op dinsdag 20 november 2018 00:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat klinkt, volgens de vreemde redenatie van metallicelmo, best goedkoop!
het slaat alleen nergens op, het zijn eentjes en nulletjes.quote:Op dinsdag 20 november 2018 00:33 schreef KapBak het volgende:
[..]
Is niet zon vreemde redenatie toch?
Mensen kopen psychologisch gezien eerder "meer" van iets.
Jonge, jij zou VET opslaan en t links laten liggenquote:Op dinsdag 20 november 2018 00:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het zal vast een goede zet zijn, maar ik sla een ronde over
Psychologie slaat zovaak nergens op. Maar men wil zeggen ik heb 10.000 X en niet ik heb 0,0001 Y.quote:Op dinsdag 20 november 2018 00:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het slaat alleen nergens op, het zijn eentjes en nulletjes.
Als je wil kun je btc dus bijzonder goedkoop laten lijken als je er sats van maakt ipv een hele btc.
Op het lightning network zijn er zelfs al mogelijkheden om minder dan 1 sat te versturen
Sure, maar de desbetreffende user komt hier al langer geloof ik. Dan mag ik dat best een vreemde redenatie noemen.quote:Op dinsdag 20 november 2018 00:36 schreef KapBak het volgende:
[..]
Psychologie slaat zovaak nergens op. Maar men wil zeggen ik heb 10.000 X en niet ik heb 0,0001 Y.
Dit klopt wel ja. Of men het nou leuk vind of niet, onbewust kiezen ze voor 10.000 hele X, rather dan 0,00001 Y idd.quote:Op dinsdag 20 november 2018 00:36 schreef KapBak het volgende:
[..]
Psychologie slaat zovaak nergens op. Maar men wil zeggen ik heb 10.000 X en niet ik heb 0,0001 Y.
Behalve als je weet waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 20 november 2018 00:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit klopt wel ja. Of men het nou leuk vind of niet, onbewust kiezen ze voor 10.000 hele X, rather dan 0,00001 Y idd.
Murad Mahmudov geeft als bottom onderkant 3k.quote:Op dinsdag 20 november 2018 00:36 schreef EggsTC het volgende:
t zou wel badass zijn alstie door 4K gaat zakken, dan kunnen alle theorien zo'n beetje de prullenbak in.
Ah die heb ik gemist dan, nou dan mag ik inmiddels bij gaan betalen om mn coins te holden denk ik.quote:Op dinsdag 20 november 2018 00:37 schreef KapBak het volgende:
[..]
Murad Mahmudov geeft als bottom onderkant 3k.
quote:Op dinsdag 20 november 2018 00:22 schreef leolinedance het volgende:
Je kan daar nu goedkoper inkopen doen dan bitstamp/coinbase. Ze hebben zelf iets te enthousiast ingekocht waarschijnlijk..quote:Op dinsdag 20 november 2018 00:25 schreef metallicelmo het volgende:
Bitonic is trouwens nog best duur momenteel ¤ 4169 per BTC
Coinbase pro is momenteel 4145. Weet niet of dat verschil niet zo weg gewerkt wordt door arbitrage.quote:Op dinsdag 20 november 2018 00:56 schreef Piva het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Je kan daar nu goedkoper inkopen doen dan bitstamp/coinbase. Ze hebben zelf iets te enthousiast ingekocht waarschijnlijk..
Waarschijnlijk hebben ze wat problemen om het zelf weg te krijgen? Geen funds meer voor arbitrage waarschijnlijk. Normaal is Gdax altijd lager.quote:Op dinsdag 20 november 2018 01:01 schreef KapBak het volgende:
[..]
Coinbase pro is momenteel 4145. Weet niet of dat verschil niet zo weg gewerkt wordt door arbitrage.
Ja goed punt.quote:Op dinsdag 20 november 2018 01:03 schreef Piva het volgende:
Ik denk dat voor twee tientjes per btc ook niet veel mensen arbitrage gaan doen via bitonic?
Dat doe ik ook zo ongeveerquote:Op dinsdag 20 november 2018 00:34 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jonge, jij zou VET opslaan en t links laten liggen
Ach er zijn genoeg prognoses, dat BTC terugvalt naar 2000-3000 USD(T). Positieve is,dat het ooit wel weer de andere kant uitschiet naar 100000-200000.quote:Op dinsdag 20 november 2018 00:36 schreef EggsTC het volgende:
t zou wel badass zijn alstie door 4K gaat zakken, dan kunnen alle theorien zo'n beetje de prullenbak in.
Wel mooi dat je dat als zekerheid zegt.quote:Op dinsdag 20 november 2018 08:19 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ach er zijn genoeg prognoses, dat BTC terugvalt naar 2000-3000 USD(T). Positieve is,dat het ooit wel weer de andere kant uitschiet naar 100000-200000.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |