abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183239295

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen

Preev simple bitcoin price
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

Be fearful when Tether crashes.
pi_183239323
HahahHahahahahahHAHAHAHAHA UNIVWRSAAAAA

wWVvevsvsvAVESSSMOONN!!!11
pi_183239362
Hahaha, alles rekt: BOEIEN! HAHAHA!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183239387
Ik lees dat de SEC nu 2 ICO's heeft aangepakt die investeerders moeten terugbetalen. Toevallig was ik er één van met maar liefst $100,-
  † In Memoriam † maandag 19 november 2018 @ 12:05:09 #5
230491 Zith
pls tip
pi_183239420
HAHAHAAHAHAHHHAHHAHHHA KAN NIET wachten op mijn 13de maand zodat ik met deze lage prijs meer kan
A C C U M U L E R E N
C C U M U L E R E N
C U M U L E R E N
U M U L E R E N
M U L E R E N
U L E R E N
L E R E N
E R E N
R E N
E N
N
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_183239438
IK WIL EEN MOD HIER ZIJN RAGEQUITTEN.

DAN IS ER CAPITULATIE. ZITH OF KYRAN, regel het maar!
pi_183239457
Dit maar voortdurende inkoopmoment. _O_
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 19 november 2018 @ 12:06:32 #8
131603 Afwazig
Serious business
pi_183239460
In it for the tech.
  † In Memoriam † maandag 19 november 2018 @ 12:07:01 #9
230491 Zith
pls tip
pi_183239477
Bcashers die het gewelidig vinden dat roger ver de blockchain officieel Heeft overgenomen :')
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_183239512
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 12:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dit maar voortdurende inkoopmoment. _O_
HET IS UITVERKOOP.

Ben wel overgestapt op diepvries hambo's, terwijl ik rond Januari Wagyu beef at.
pi_183239574
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 12:08 schreef KapBak het volgende:

[..]

HET IS UITVERKOOP.

Ben wel overgestapt op diepvries hambo's, terwijl ik rond Januari Wagyu beef at.
Ah Basic hier. Burgers met 40-45% vlees.
pi_183239618
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 12:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ah Basic hier. Burgers met 40-45% vlees.
Ah, goede crypto tip, snijd die burgers door de helft en vul de rest aan met brood wat je verkruimelt. Heb je 20-22,5% vlees maar nog wel evenveel omvang.
pi_183239655
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 12:12 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ah, goede crypto tip, snijd die burgers door de helft en vul de rest aan met brood wat je verkruimelt. Heb je 20-22,5% vlees maar nog wel evenveel omvang.
Die burgers zijn zo cheap dat je beter je brood kan aanvullen met burgers.
pi_183239695
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 12:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Die burgers zijn zo cheap dat je beter je brood kan aanvullen met burgers.
Jij bent overduidelijk nog niet REKT genoeg :P
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 november 2018 @ 12:18:10 #15
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_183239753
quote:
6s.gif Op maandag 19 november 2018 12:06 schreef Afwazig het volgende:
In it for the tech.
Laten wij het daar maar gewoon op houden ja :D
pi_183239798
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 12:16 schreef KapBak het volgende:

[..]

Jij bent overduidelijk nog niet REKT genoeg :P
-73% bradder!
pi_183239815
Ik had het wel REKT verwacht, maar ZO rekt? :o
Lambo of Rekt
pi_183239903
quote:
9s.gif Op maandag 19 november 2018 12:20 schreef EggsTC het volgende:
Ik had het wel REKT verwacht, maar ZO rekt? :o
Tenzij crypromunten op korte termijn RL use gaan krijgen zie ik het nog veel rekter gaan.
pi_183239941
HODLGANG HODLGANG HODLGANG
pi_183239945
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 12:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Tenzij crypromunten op korte termijn RL use gaan krijgen zie ik het nog veel rekter gaan.
Mja, fuck t maar, tis verdampt :') wat een waanzin dit.
Lambo of Rekt
pi_183239953
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 12:26 schreef kthxbye het volgende:
HODLGANG HODLGANG HODLGANG
_O_ hij is er ook weer ns... zodra we met zn allen om brood krom liggen, komtie ons even zn EOS profits mededelen _O_
Lambo of Rekt
pi_183239984
Wacht wacht wacht ik heb er nog een : DE WHALES ZIJN AAN HET SPELEN!
pi_183240041
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 12:26 schreef EggsTC het volgende:

[..]

_O_ hij is er ook weer ns... zodra we met zn allen om brood krom liggen, komtie ons even zn EOS profits mededelen _O_
EOS :') proletencoin :')

Factom jongens 👍
pi_183240542
Die magnet kan wel ns gelijk gaan krijgen, UTN EOY op 0,0035
Lambo of Rekt
pi_183240658
quote:
10s.gif Op maandag 19 november 2018 12:57 schreef EggsTC het volgende:
Die magnet kan wel ns gelijk gaan krijgen, UTN EOY op 0,0035
Orakel van het noorden _O_

Rattenvanger van Boppe _O_

LISK _0_ MAX KORDEK _O_ SASHA _O_ WABES _0_ MINISTERSHIRTAAB _O_ UNIVERSA _0_
pi_183240744
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 13:03 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Orakel van het noorden _O_

Rattenvanger van Boppe _O_

LISK _0_ MAX KORDEK _O_ SASHA _O_ WABES _0_ MINISTERSHIRTAAB _O_ UNIVERSA _0_
Lol dat lisk ja... wat een faal, dat is echt lack aan businessexperience, wat een faal
Lambo of Rekt
pi_183240972
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 13:07 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Lol dat lisk ja... wat een faal, dat is echt lack aan businessexperience, wat een faal
het is wel echt genieten op die Reddit daar

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2018 13:19:08 ]
pi_183241202
Wat een fucking tyfusweer hier, het komt gewoon al sinds zaterdag met bakken uit de lucht.

Dit soort taferelen hebben we nu hier:

Dit stond niet in de brochure godverdomme.
  † In Memoriam † maandag 19 november 2018 @ 13:32:13 #29
230491 Zith
pls tip
pi_183241211
Die lisk reddit is wel actiever dan meme coin IOTA, had ik niet verwacht
pi_183241217
Zolang er alleen maar meer forks en ICO's bijkomen die eigenlijk niets toevoegen op de al bestaande coins dan ziet het er voorlopig niet zo best uit. Wie koopt er op dit moment voldoende BTC om de prijzen weer omhoog te krijgen? Ik zie alleen maar verkopers eigenlijk. Wat is het volgende belangrijke support level?
pi_183241234
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 13:32 schreef metallicelmo het volgende:
Zolang er alleen maar meer forks en ICO's bijkomen die eigenlijk niets toevoegen op de al bestaande coins dan ziet het er voorlopig niet zo best uit. Wie koopt er op dit moment voldoende BTC om de prijzen weer omhoog te krijgen? Ik zie alleen maar verkopers eigenlijk. Wat is het volgende belangrijke support level?
Waarom niet?

De enige die echt nodig is is bitcoin. De rest is bijzaak.
pi_183241243
BUY THE DIP JONGENS EN MEISJES
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_183241287
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 13:32 schreef metallicelmo het volgende:
Ik zie alleen maar verkopers eigenlijk.
Elke keer als je een verkoper ziet zie je ook een koper.
pi_183241370
waar is support? 5k psycholigical?
pi_183241425
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 13:40 schreef NeeOfTochJA het volgende:
waar is support? 5k psycholigical?
Volgens mij zijn die support levels flauwekul. Als Coinbase morgen aangeeft gehacked te zijn ben je zo door je 5k heen.

Of een tether implosie.
pi_183241562
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 13:42 schreef KapBak het volgende:

[..]

Volgens mij zijn die support levels flauwekul. Als Coinbase morgen aangeeft gehacked te zijn ben je zo door je 5k heen.

Of een tether implosie.
dat zijn extreme gevallen.
pi_183241777
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 13:49 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

dat zijn extreme gevallen.
Tja dan is je support niet zo sterk dus :P
  maandag 19 november 2018 @ 14:01:22 #39
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183241825
Lol

Edje doet gewoon een partnership-announcement op twitter
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183241841
quote:
10s.gif Op maandag 19 november 2018 14:01 schreef fathank het volgende:
Lol

Tweet de tweet hier? :o
Lambo of Rekt
  maandag 19 november 2018 @ 14:02:42 #41
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183241857
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 13:59 schreef KapBak het volgende:

[..]

Tja dan is je support niet zo sterk dus :P
En zo is de support van 6k nu ineens een gigantische resistance geworden.

TA-charlatans :')
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_183241860
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 13:36 schreef KapBak het volgende:

[..]

Elke keer als je een verkoper ziet zie je ook een koper.
pi_183241877
quote:
3s.gif Op maandag 19 november 2018 14:02 schreef Rossdale het volgende:

[..]

En zo is de support van 6k nu ineens een gigantische resistance geworden.

TA-charlatans :')
Exact waar ik op doelde ja :P
  maandag 19 november 2018 @ 14:03:58 #44
157922 fathank
pi_183241890
  maandag 19 november 2018 @ 14:04:28 #45
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183241899
quote:
10s.gif Op maandag 19 november 2018 14:01 schreef fathank het volgende:
Lol

MitraiIleuse twitterde op maandag 19-11-2018 om 13:22:14 @Crypto_Ed_NL @CryptoTANL1 Cant wait for CryptoTANL1Thor reageer retweet
Ik moest hardop gniffelen
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_183241948
Goeie cup en handle wel.
  maandag 19 november 2018 @ 14:17:30 #47
131603 Afwazig
Serious business
pi_183242309
lol Ed :')

Nooit meer over praten die vent
pi_183242402
geile rode kaarsen haha
pi_183242512
5k here we cum.
pi_183242518
Je zou bijna gaan denken dat de capitulatie fase aanbreekt.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2018 14:24:11 ]
pi_183242739
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 14:23 schreef Piva het volgende:
Je zou bijna gaan denken dat de capitulatie fase aanbreekt.
12 DECEMBER GAAT BAKKT LIVE!
  † In Memoriam † maandag 19 november 2018 @ 14:40:32 #52
230491 Zith
pls tip
pi_183242896
Al die mensen die Ed aanvallen maar wel hem smeekten om bij zijn telegram groepje te mogen :N
  maandag 19 november 2018 @ 14:44:18 #53
157922 fathank
pi_183242981
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 14:40 schreef Zith het volgende:
Al die mensen die Ed aanvallen maar wel hem smeekten om bij zijn telegram groepje te mogen :N
Namen en rugnummers, anders is dit een statement van niks.
pi_183243021
quote:
10s.gif Op maandag 19 november 2018 14:44 schreef fathank het volgende:

[..]

Eens.
  maandag 19 november 2018 @ 14:47:42 #55
131603 Afwazig
Serious business
pi_183243046
quote:
10s.gif Op maandag 19 november 2018 14:44 schreef fathank het volgende:

[..]

Eens. Kom op met die quotes.
pi_183243076
Nou Zith kom op dan! WE WACHTEN!
pi_183243109
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 14:49 schreef KapBak het volgende:
Nou Zith kom op dan! WE WACHTEN!
KAPBAK!
Lambo of Rekt
pi_183243149
Wat een contrast deze totaal REKT malaise vergeleken met precies een jaar geleden.

Alles verdampt, één groot luchtkasteel was het :)
٩๏̯͡๏)۶
pi_183243174
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 14:51 schreef EggsTC het volgende:

[..]

KAPBAK!
Kappen die bak

pi_183243181
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 14:52 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een contrast deze totaal REKT malaise vergeleken met precies een jaar geleden.

Ik ben al bezig met creatieve omschrijvingen om mijn crypto gerelateerd werk op mijn CV niet aan crypto gerelateerd te laten lijken :P

Dit is een grapje. Of niet.
pi_183243196
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 14:52 schreef Ronaldsen het volgende:

Jep, we gaan eraan, alles gaat dood... komt nooit meer goed, crypto's graf is hier.
Lambo of Rekt
  † In Memoriam † maandag 19 november 2018 @ 14:57:06 #62
230491 Zith
pls tip
pi_183243238
OK ok was een grapje :( bijna net zo'n grapje als Ed z'n TA
  maandag 19 november 2018 @ 14:57:50 #63
157922 fathank
pi_183243248
quote:
2s.gif Op maandag 19 november 2018 14:55 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jep, we gaan eraan, alles gaat dood... komt nooit meer goed, crypto's graf is hier.
The Phoenix will rise from the ashes

U have seen
pi_183243264
Voor de mensen die nog een coin zoeken, QLC staat zo'n beetje ATL van zn ATL ATL, best aardig project, Network as a Service.
Lambo of Rekt
pi_183243291
quote:
2s.gif Op maandag 19 november 2018 14:58 schreef EggsTC het volgende:
Voor de mensen die nog een coin zoeken, QLC staat zo'n beetje ATL van zn ATL ATL, best aardig project, Network as a Service.
pi_183243292
quote:
2s.gif Op maandag 19 november 2018 14:55 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Gelukkig is dit topic er nog, met de echte crypto liefhebbers, want we zitten er allemaal in vanwege de tech niet waar :)
٩๏̯͡๏)۶
pi_183243315
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 15:00 schreef KapBak het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
Lambo of Rekt
pi_183243330
quote:
10s.gif Op maandag 19 november 2018 15:01 schreef EggsTC het volgende:

[..]

_O-
Zit me echt in te houden om niet die hele website te gaan uitspitten op zoek naar een zwak puntje aan het project :@ :@ :@
  maandag 19 november 2018 @ 15:04:12 #69
157922 fathank
pi_183243350
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 15:00 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Gelukkig is dit topic er nog, met de echte crypto liefhebbers, want we zitten er allemaal in vanwege de tech niet waar :)
Ik zit erin voor m'n pensioen waar over 40 jaar niks meer van over is na 50 jaar lang afdragen.
pi_183243363
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 15:04 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik zit erin voor m'n pensioen waar over 40 jaar niks meer van over is na 50 jaar lang afdragen.
Bak gewoon koekjes voor je pensioen.
pi_183243404
quote:

[..]

Ik hoop vooral dat je er niet in zit mét je pensioen. ;(
pi_183243405
quote:

[..]

ik ben daar lowkey ook bang voor voor mijn ouders die rond de 50 zijn
pi_183243431
quote:
9s.gif Op maandag 19 november 2018 15:06 schreef aTypisch het volgende:

[..]

ik ben daar lowkey ook bang voor voor mijn ouders die rond de 50 zijn
lol is dit serieus?

Pensioenpotten zijn echt tering goed gevuld joh. Zou me daar niet al te druk om maken.
pi_183243437
crypto_bobby twitterde op maandag 19-11-2018 om 15:06:03 I love the smell of capitulation in the morning https://t.co/NiDnoS35oy reageer retweet
pi_183243442
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 15:02 schreef KapBak het volgende:

[..]

Zit me echt in te houden om niet die hele website te gaan uitspitten op zoek naar een zwak puntje aan het project :@ :@ :@
Mja vooral doen, tis ook een gokje van mij dit, paar meiertjes.
Lambo of Rekt
pi_183243460
Gaat dat OCE nou al een keer live, of wat...
Lambo of Rekt
pi_183243461
quote:
10s.gif Op maandag 19 november 2018 15:08 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Mja vooral doen, tis ook een gokje van mij dit, paar meiertjes.
Het is DPOS, wat natuurlijk al reden genoeg is om er niet in te stappen :P
pi_183243464
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 15:07 schreef KapBak het volgende:

[..]

lol is dit serieus?

Pensioenpotten zijn echt tering goed gevuld joh. Zou me daar niet al te druk om maken.
inflatie is een bitch tho
pi_183243476
quote:
14s.gif Op maandag 19 november 2018 15:10 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Inflatie raakt alleen currency toch? Pensioenfondsen zitten juist in assets die niet perse door inflatie geraakt worden zoals aandelen.
pi_183243485
quote:
14s.gif Op maandag 19 november 2018 15:10 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Daarom; UNIVERSAAAAAAA HAHAHAAAAAAAAA OMG JAAAAAAAAA
Lambo of Rekt
pi_183243579
Telegram kapot?
Lambo of Rekt
  maandag 19 november 2018 @ 15:18:19 #82
157922 fathank
pi_183243583
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 15:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik hoop vooral dat je er niet in zit mét je pensioen. ;(
Nee joh, krijg m'n werkgever niet zo ver dattie m'n premie maandelijks in Bitcoin uitbetaald :')
pi_183243588
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 15:18 schreef EggsTC het volgende:
Telegram kapot?
Door de paniek?
pi_183243651
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 15:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Door de paniek?
telegram is verkocht, telegramcoin rekt :+
Lambo of Rekt
pi_183243674
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 15:21 schreef EggsTC het volgende:

[..]

telegram is verkocht, telegramcoin rekt :+
Oh ja die hebben ook een ICO gehad _O- _O- _O-

Hoe gaat het daarmee dan?
pi_183243684
Zo wat gaat dit topic tyfushard.

Gedeelde smart is halve smart zullen we maar zeggen. :')
  maandag 19 november 2018 @ 15:26:52 #87
157922 fathank
pi_183243758
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 15:11 schreef KapBak het volgende:

[..]

Inflatie raakt alleen currency toch? Pensioenfondsen zitten juist in assets die niet perse door inflatie geraakt worden zoals aandelen.
Inflatie raakt je pensioenpot wel. Als de inflatie hoger is dan de indexatie blijft er minder voor je over aan het einde van de rit. En ik weet niet waar jij tussen 2008 en 2015 zat, maar er waren maar weinig pensioenfondsen die konden/mochten indexeren omdat de dekkingsgraad te laag was.
pi_183243762
false breakout.morgen weer back to normal.
pi_183243818
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 15:26 schreef fathank het volgende:

[..]

Inflatie raakt je pensioenpot wel. Als de inflatie hoger is dan de indexatie blijft er minder voor je over aan het einde van de rit. En ik weet niet waar jij tussen 2008 en 2015 zat, maar er waren maar weinig pensioenfondsen die konden/mochten indexeren omdat de dekkingsgraad te laag was.
De dekkingsgraad was echter niet te laag door inflatie maar door de financiële crisis waardoor alle assets omlaag gingen.
pi_183243822
Ik begrijp het alleen allemaal niet zo goed. Maanden is het stabiel aan het stuiteren, mensen vergeten langzaam hun cryptos (dus kijken ook niet meer elke dag) en dan opeens beginnen mensen weer te panic sellen.

Maar eens, dat gefork doet helaas niet veel goed, zeker niet in de huidige staat van de markt.
pi_183243841
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 15:23 schreef illusions het volgende:
Zo wat gaat dit topic tyfushard.

Gedeelde smart is halve smart zullen we maar zeggen. :')
Smart hebben om deze markt :')

Lekker weak hands shaken en inkoopmoment toch. *O*
pi_183243872
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 15:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Smart hebben om deze markt :')

Lekker weak hands shaken en inkoopmoment toch. *O*
Boeit mij weinig, zit al maanden in BTC.

Heb wel meelij met mensen die koste wat kost alts holden. Dat gaat echt zuur worden op een gegeven moment. Straks gaat de boel weer omhoog en de alts gaan weer extra op achter staan.
pi_183243940
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 15:22 schreef KapBak het volgende:

[..]

Oh ja die hebben ook een ICO gehad _O- _O- _O-

Hoe gaat het daarmee dan?
No fucking idea... ik volg dat niet :P maar klopt ja, wel ico gehad voor zover ik weet
Lambo of Rekt
pi_183243982
Lol, dit soort shitshows mogen wat mij betreft wel gesloten worden door de SEC :P.

https://techcrunch.com/20(...)o-has-become-a-mess/
pi_183244005
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 15:36 schreef KapBak het volgende:
Lol, dit soort shitshows mogen wat mij betreft wel gesloten worden door de SEC :P.

https://techcrunch.com/20(...)o-has-become-a-mess/
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Lambo of Rekt
pi_183244053
quote:
10s.gif Op maandag 19 november 2018 15:37 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[..]

quote:

[..]

[ afbeelding ]
pi_183244063
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 15:39 schreef KapBak het volgende:

[..]

[..]

_O_ :D
Lambo of Rekt
pi_183244071
quote:

[..]

[..]

quote:

[..]

[..]

Lambo of Rekt
pi_183244111
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 15:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[..]

quote:
10s.gif Op maandag 19 november 2018 15:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

_O_ :D
quote:

[..]

[..]

quote:

[..]

[..]

quote:
10s.gif Op maandag 19 november 2018 15:37 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[..]

user was banned for this post

[ Bericht 1% gewijzigd door Zith op 19-11-2018 16:59:47 ]
  maandag 19 november 2018 @ 15:42:19 #100
157922 fathank
pi_183244112
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 15:29 schreef KapBak het volgende:

[..]

De dekkingsgraad was echter niet te laag door inflatie maar door de financiële crisis waardoor alle assets omlaag gingen.
Klopt, maar als door de te lage dekkingsgraad niet geïndexeerd kan worden ga je er alsnog op achteruit als er inflatie is. En die was er wel degelijk tijdens de crisis.
pi_183244116
Wat een shitshow
pi_183244120
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 15:42 schreef Apekoek het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Lambo of Rekt
pi_183244136
Waves😀😀
pi_183244139
quote:
14s.gif Op maandag 19 november 2018 15:42 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_183244208
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 15:43 schreef KapBak het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lambo of Rekt
pi_183244210
ICO's, ik hoop dat ze allemaal aangepakt worden vanaf nu en dat iedereen z'n geld gewoon in Bitcoin stopt. Die verwatering is echt enorm met 2100 verschillende tokens/coins.
pi_183244245
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 15:46 schreef metallicelmo het volgende:
ICO's, ik hoop dat ze allemaal aangepakt worden vanaf nu en dat iedereen z'n geld gewoon in Bitcoin stopt. Die verwatering is echt enorm met 2100 verschillende tokens/coins.
Mja, hier ben ik het wel mee eens ja,... men ziet geld en gelijk 20 miljoen ico's voor verzonnen usecases... irritant man.
Lambo of Rekt
pi_183244271
quote:
Er zijn gewoon legitieme projecten naast Bitcoin hoor. Ethereum is veelzijdiger (en daardoor ook minder veilig), Monero biedt veel meer privacy (en daardoor minder schaalbaar), Zcash heeft ook toffe privacy features en Dogecoin heeft by far de beste memes.

Niet alles wat niet Bitcoin is is slecht omdat het overgrote deel van niet Bitcoin projecten slecht is.
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 november 2018 @ 15:50:17 #109
416575 crew  Evenstar
pi_183244285
quote:
Dit!

Hoeft niet alleen BTC te zijn, dat is een beetje te kort door de bocht, maar zou al mooi zijn als er iets van 100 coins echt overblijven met fatsoenlijke use cases en niet 1 miljoen verschillende coins die nergens over gaan.

Het is nu echt even een graaicultuur geworden en daar moeten we weer van af voordat het weer groei gaat laten zien.
pi_183244338
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 15:50 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dit!

Hoeft niet alleen BTC te zijn, dat is een beetje te kort door de bocht, maar zou al mooi zijn als er iets van 100 coins echt overblijven met fatsoenlijke use cases en niet 1 miljoen verschillende coins die nergens over gaan.

Het is nu echt even een graaicultuur geworden en daar moeten we weer van af voordat het weer groei gaat laten zien.
Precies, ik hoop alleen heel erg dat die mensen niet gelijk krijgen die zeiden dan BTC naar 3k zou gaan. Als dat wel zo is dan zat ik er flink naast en dan duurt het nog jaren voordat crypto weer een beetje op de rit raakt ben ik bang. Marketcap is nu 168 miljard, dropping like a rock
pi_183244356
Wat een conservatievelingen hier. Meer projecten is meer geld in het hele crypto ecosysteem is goed voor iedereen ^O^
pi_183244387
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 15:53 schreef ChickenMan het volgende:
Wat een conservatievelingen hier. Meer projecten is meer geld in het hele crypto ecosysteem is goed voor iedereen ^O^
Dit denk ik ook, maar dan neem je wel aan dat dat kapitaal aan het werk wordt gezet iets wat mij bij veel projecten niet gebeurd.

Als er geld binnenkomt wat niks produceert voegt het niks toe.
pi_183244439
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 15:54 schreef KapBak het volgende:

[..]

Dit denk ik ook, maar dan neem je wel aan dat dat kapitaal aan het werk wordt gezet iets wat mij bij veel projecten niet gebeurd.

Als er geld binnenkomt wat niks produceert voegt het niks toe.
Ja is zo, er is wel meer geld in crypto in omloop tho. Lijkt me niet iets slechts.

Dat de hele markt nu op z'n gat ligt staat daar buiten
  maandag 19 november 2018 @ 16:00:27 #114
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_183244493
quote:
Het verschil tussen crypto en fiat is dat bij fiat er bijgedrukt kan worden door overheden en bij crypto door iedereen.
The End Times are wild
pi_183244847
Laat alles nu Maar helemaal naar de klote gaan!! Dan knal ik ER nog 1x een jaarsalaris in!! Fuckkkkk!!!!
pi_183244858
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 16:18 schreef Dimachaerus het volgende:
Dan knal ik ER nog 1x een jaarsalaris in!!
pi_183245047
Achjoh, komt allemaal wel goed, straks marketcap op onder de 100 miljard en dan krijgen we bakkt. En voor je het weet zitten we op 1000 miljard met oud en nieuw.
pi_183245051
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 16:27 schreef Apekoek het volgende:
Achjoh, komt allemaal wel goed, straks marketcap op onder de 100 miljard en dan krijgen we bakkt. En voor je het weet zitten we op 1000 miljard met oud en nieuw.
pi_183245055
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 16:27 schreef Apekoek het volgende:
tien honderd duizend miljoen miljard
Lambo of Rekt
pi_183245064
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 16:27 schreef EggsTC het volgende:

[..]

tien honderd duizend miljoen miljard
Wat je zegt knaap!
pi_183245257
quote:
Inderdaad, beetje vroeg ook om conservatief te gaan worden. :D
pi_183245266
pi_183245271
quote:
Die is de politie nog eens bij me komen uitzetten toen ik in coma lag op m'n eigen feest. :')
pi_183245305
quote:
Nadeel: Geld wordt gespreid over veel meer projecten, dus per coin lagere waarde
Voordeel: Meer marketing over de gehele linie van de cryptomarkt, zo had ik het inderdaad nog niet bekeken. Zie er alleen helaas weinig van terug.
pi_183245339
Wanneer gaat dat Bakkt van start? Wat doen ze ook alweer? Ik heb bewust even onder een steen geleefd afgelopen weten
pi_183245364
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 16:40 schreef metallicelmo het volgende:
Wanneer gaat dat Bakkt van start? Wat doen ze ook alweer? Ik heb bewust even onder een steen geleefd afgelopen weten
12 dec, zou iets voor beleggers zijn ofzo, ik volg het ook niet
Lambo of Rekt
pi_183245367
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 16:40 schreef metallicelmo het volgende:
12 december. Is gewoon een exchange maar dan wel opgezet door NYSE (New Yorkse beurs) en meer gericht op financiële firma's. Het welbekende "wall street" geld moet er dan toch echt aankomen :P
  maandag 19 november 2018 @ 16:45:34 #129
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_183245442
Goedemiddag rekte vrienden. Smaakt het eten van de voedselbank een beetje :P
The best firms advertise the least...
pi_183245467
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 16:42 schreef KapBak het volgende:

[..]

12 december. Is gewoon een exchange maar dan wel opgezet door NYSE (New Yorkse beurs) en meer gericht op financiële firma's. Het welbekende "wall street" geld moet er dan toch echt aankomen :P
Ja, die hebben net hun bonus gehad toch
Lambo of Rekt
pi_183245539
Haha ik knal omhoog in btc waarde

Lang leve ripple!

Xrp de nieuwe stablecoin
pi_183245555
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 16:49 schreef Dwaalboy het volgende:
Haha ik knal omhoog in btc waarde

Lang leve ripple!

Xrp de nieuwe stablecoin
de nieuwe USDT _O_ RippleT
Lambo of Rekt
  maandag 19 november 2018 @ 16:53:09 #133
157922 fathank
pi_183245619
Mark Rippletoe _O_
  maandag 19 november 2018 @ 16:54:36 #134
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_183245660
Euros _O_
pi_183245707
Petro _O_
  maandag 19 november 2018 @ 17:01:00 #136
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_183245817
Zout _O_
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  † In Memoriam † maandag 19 november 2018 @ 17:08:04 #137
230491 Zith
pls tip
pi_183245960
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 16:53 schreef fathank het volgende:
Mark Rippletoe _O_
Doe mij maar zyzz ipv van die vette oude squatter
  maandag 19 november 2018 @ 17:18:06 #138
157922 fathank
pi_183246109
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 17:08 schreef Zith het volgende:

[..]

Doe mij maar zyzz ipv van die vette oude squatter
Die is dood. Wel een mooie manier, in een Thaise sauna.

pi_183246229
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 15:29 schreef Apekoek het volgende:
Ik begrijp het alleen allemaal niet zo goed. Maanden is het stabiel aan het stuiteren, mensen vergeten langzaam hun cryptos (dus kijken ook niet meer elke dag) en dan opeens beginnen mensen weer te panic sellen.

Maar eens, dat gefork doet helaas niet veel goed, zeker niet in de huidige staat van de markt.
ingestapt met 1500.
Net gekeken; nu nog 145 waard. :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 19 november 2018 @ 17:25:18 #140
157922 fathank
pi_183246255
quote:
7s.gif Op maandag 19 november 2018 17:23 schreef vosss het volgende:

[..]

ingestapt met 1500.
Auw :X
pi_183246408
quote:

[..]

ingestapt met 1500.
Nou ja het voordeel is wel dat het "maar" 1500 was.

Het advies dat je niet moet instappen met meer dan je kan verliezen (en je je inleg eigenlijk meteen volledig moet afschrijven) heeft dus in zekere zin wel geholpen hoop ik?
  † In Memoriam † maandag 19 november 2018 @ 17:34:02 #142
230491 Zith
pls tip
pi_183246437
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 17:18 schreef fathank het volgende:

[..]

Die is dood. Wel een mooie manier, in een Thaise sauna.

[ afbeelding ]

Ging jaren geleden wel eens op bezoek bij zijn forum en hij was altijd heerlijk geïrriteerd.

"Ik kan thuis niet de power clean doen, is het ok als ik barbell row?"

"ALS JE NIET POWER CLEANT DOE JE GEEN STARTING STRENGTH GESNOPEN?"
  maandag 19 november 2018 @ 17:36:39 #143
157922 fathank
pi_183246498
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 17:34 schreef Zith het volgende:

[..]

Ging jaren geleden wel eens op bezoek bij zijn forum en hij was altijd heerlijk geïrriteerd.

"Ik kan thuis niet de power clean doen, is het ok als ik barbell row?"

"ALS JE NIET POWER CLEANT DOE JE GEEN STARTING STRENGTH GESNOPEN?"
Mooi toch.

Beter dan zo'n doorgesnoven tranny-wannebe Vegeta in een iets te klein broekje
pi_183246583
quote:
10s.gif Op maandag 19 november 2018 17:36 schreef fathank het volgende:

[..]

Mooi toch.

Beter dan zo'n doorgesnoven tranny-wannebe Vegeta in een iets te klein broekje
Disruptive... disruptive.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 november 2018 @ 17:46:12 #145
416575 crew  Evenstar
pi_183246699
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 15:57 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Ja is zo, er is wel meer geld in crypto in omloop tho. Lijkt me niet iets slechts.

Dat de hele markt nu op z'n gat ligt staat daar buiten
Gedeeltelijk mee eens hoor, maar het is zoals KapBak zegt (heb je nu weer je username veranderd?). Kan veel geld inzitten, maar als er niks mee gebeurt dan heeft niemand er wat aan :P
pi_183247075
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 17:32 schreef KapBak het volgende:

[..]

Nou ja het voordeel is wel dat het "maar" 1500 was.

Het advies dat je niet moet instappen met meer dan je kan verliezen (en je je inleg eigenlijk meteen volledig moet afschrijven) heeft dus in zekere zin wel geholpen hoop ik?
Dat advies had ik niet nodig, want ik ben zelf (in tegenstelling tot wat veel mensen denken :+) niet helemaal achterlijk :P
vosss is de naam,
pi_183247099
quote:
7s.gif Op maandag 19 november 2018 18:03 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat advies had ik niet nodig, want ik ben zelf (in tegenstelling tot wat veel mensen denken :+) niet helemaal achterlijk :P
Jep, je stapte exact verkeerd in ;( ik herinner me... maarja, er gaat geen bel ofzo, wanneer de tijd is om in te stappen of niet
Lambo of Rekt
pi_183247130
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 17:25 schreef fathank het volgende:

[..]

Auw :X
Eigenlijk heb ik gewoon een extraatje van 145 euro als ik nu zou cashen. Die 1500 merk ik verder niks van. Dus of het nou 0 waard wordt of ooit weer 1500 of misschien zelfs meer dat maakt geen fluit uit; het is extra :)
vosss is de naam,
pi_183247145
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 18:04 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jep, je stapte exact verkeerd in ;( ik herinner me... maarja, er gaat geen bel ofzo, wanneer de tijd is om in te stappen of niet
1 dag verkeerd :')

En dat was niet eens op de ATH. Verre van zelfs _O-
vosss is de naam,
pi_183247200
Overigens denk ik wel dat het meer had kunnen zijn als ik alles in de gaten was gaan houden en switchen met vanalles, maar daar had ik geen zin in. Dan was het nu ik denk max 300 geweest. Als het dat al was.
vosss is de naam,
pi_183247239
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 18:04 schreef EggsTC het volgende:

[..]

bij sommigen hier wel..... stappen altijd in op atl en verkopen op ath
  maandag 19 november 2018 @ 18:20:15 #152
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_183247399
#rekt
Hmz...
pi_183247454
Rekt.
pi_183248133
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 18:11 schreef Predator38 het volgende:

[..]

bij sommigen hier wel..... stappen altijd in op atl en verkopen op ath
Dit moeten voor jou gouden tijden zijn lekker accumuleren of niet?
  † In Memoriam † maandag 19 november 2018 @ 19:01:08 #155
230491 Zith
pls tip
pi_183248167
Mensen die verkopen ipv met het schip ten onder gaan :')
pi_183248181
quote:
7s.gif Op maandag 19 november 2018 18:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

bagholdersbingo :')
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 19:01 schreef Zith het volgende:
Mensen die verkopen ipv met het schip ten onder gaan :')
Dit ja.. .ik ga ook liever rekt dan dat ik nu nog verkoop
Lambo of Rekt
pi_183248190
De mensen met eckte eckte stalen ballen slaan nu in.
  maandag 19 november 2018 @ 19:05:06 #158
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_183248258
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 19:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Daarom liep ik dus moeilijk vandaag.
Hmz...
  maandag 19 november 2018 @ 19:16:00 #159
157922 fathank
pi_183248528
quote:

[..]

ingestapt met 1500.
Nu kun je dus voor 145 euro je stack verdubbelen _O_
pi_183248530
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 19:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waarom, dit zou juist de fase moeten zijn van het minste risico qua inkopen.
Ook geen 38
pi_183248551
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 19:16 schreef fathank het volgende:

[..]

Nu kun je dus voor 145 euro je stack verdubbelen _O_
Holy crap! Zo had ik er nog nooit tegenaan gekeken!! :o
vosss is de naam,
  maandag 19 november 2018 @ 19:17:58 #162
157922 fathank
pi_183248576
quote:
11s.gif Op maandag 19 november 2018 19:17 schreef vosss het volgende:

[..]

Holy crap! Zo had ik er nog nooit tegenaan gekeken!! :o
Ik zou het doen, mits je die 145 piek kan missen natuurlijk.
  maandag 19 november 2018 @ 19:25:01 #163
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_183248779
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 19:17 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik zou het doen, mits je die 145 piek kan missen natuurlijk.
Dat zijn 295 blikken Schultenbräu
Hmz...
pi_183248794
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 19:25 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Dat zijn 295 blikken Schultenbräu
of 18 pakjes zware brandaris :7
Lambo of Rekt
pi_183248800
Je moet het gewoon doen, oprecht dit is het ultieme koopmoment hierna gaan we echt moon hoor
pi_183248838
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 19:16 schreef Tenninetyfive het volgende:

[..]

Waarom, dit zou juist de fase moeten zijn van het minste risico qua inkopen.
Weet ik niet, las ik altijd hier: Buy low, sell high! Buy the dip! Dit zijn inkoopmomentjes! En dat was van mensen die zich echt #ingelezen hadden en geen #shitcoins hadden. Dus dan moet het wel waar zijn.

Zijn nu allemaal zoveel mogelijk assets aan het omzetten in crypto denk ik want je hoort ze hier niet meer. :+
pi_183248844
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 19:25 schreef NoNickOne het volgende:
Je moet het gewoon doen, oprecht dit is het ultieme koopmoment hierna gaan we echt moon hoor
nou dit durf ik niet meer te zeggen, dit roep ik al maanden... het lijkt er wel op dat we nu echt despair zijn, want iedereen roept dat btc kapot is, dood gaat, en crypto helemaal rekt is en nooit meer terug komt.

User was banned for this post.

[ Bericht 5% gewijzigd door Zith op 19-11-2018 19:28:44 ]
Lambo of Rekt
pi_183248883
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 19:27 schreef EggsTC het volgende:

[..]

nou dit durf ik niet meer te zeggen, dit roep ik al maanden... het lijkt er wel op dat we nu echt despair zijn, want iedereen roept dat btc kapot is, dood gaat, en crypto helemaal rekt is en nooit meer terug komt.
Dat is natuurlijk ook niet bepaald nieuwe retoriek. :P
pi_183248896
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 19:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk ook niet bepaald nieuwe retoriek. :P
Nee maar nu is het wel heel extreem, je zou bijna denken dat mensen capituleren.
Lambo of Rekt
  maandag 19 november 2018 @ 19:30:11 #170
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_183248915
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 19:25 schreef EggsTC het volgende:

[..]

of 18 pakjes zware brandaris :7
14 pakjes Javaanse Jongen.

maar geen vloei ;(
Hmz...
  maandag 19 november 2018 @ 19:30:55 #171
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_183248935
Beter doe je 50/50, zware shag roken en pils drinken.
Hmz...
pi_183248975
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 19:30 schreef Koelkastje het volgende:
Beter doe je 50/50, zware shag roken en pils drinken.
Jep, of gewoon 100% rekt gaan, zoals 1 ieder hier :7
Lambo of Rekt
pi_183249171
quote:
10s.gif Op maandag 19 november 2018 19:29 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nee maar nu is het wel heel extreem, je zou bijna denken dat mensen capituleren.
Die koersval is niet extreem, alleen zakken we nu door niveaus die een jaar lang niet gezien zijn.

We komen op het punt dat de mensen die herfst vorig jaar ergens ingestapt zijn weer terug op hun inleg zijn of er onder gaan schieten. Die hebben bijna een jaar lang alle voorgaande dips weg kunnen relativeren met 'sta nog steeds op winst, had dit rendement niet gehad op de bank of met aandelen'. Van die groep zullen er langzamerhand wel mensen zenuwachtig beginnen te worden.
pi_183249235
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 19:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Die koersval is niet extreem, alleen zakken we nu door niveaus die een jaar lang niet gezien zijn.

We komen op het punt dat de mensen die herfst vorig jaar ergens ingestapt zijn weer terug op hun inleg zijn of er onder gaan schieten. Die hebben bijna een jaar lang alle voorgaande dips weg kunnen relativeren met 'sta nog steeds op winst, had dit rendement niet gehad op de bank of met aandelen'. Van die groep zullen er langzamerhand wel mensen zenuwachtig beginnen te worden.
mja, ik val zelf onder die groep die tegen zn inleg aanzit, maargoed... ik ga lambo of rekt, krijg de pest maar, dan maar liever rekt :7 cowboy tock
Lambo of Rekt
pi_183249263
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 19:32 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jep, of gewoon 100% rekt gaan, zoals 1 ieder hier :7
Dat is waar ik nu in elk geval vol voor ga, rekter dan rekt worden.
Ook geen 38
pi_183249336
Van de week eens kijken. Die 150 extra kan ik prima missen.

Denk dat ik dan opteer voor een verdriedubbeling. 450 euro. Fantastisch toch? :+
vosss is de naam,
pi_183249378
Overigens voor mensen die in februari ingestapt zijn geldt ook dat ze dit rendement niet bij de bank hadden gekregen _O-
vosss is de naam,
pi_183249398
Als ik wat koop laat ik het weten. Doorgaans gaat het daarna hard bergafwaarts dus dan weten jullie dat je nog ff moet wachten met kopen :')
vosss is de naam,
pi_183249402
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 19:39 schreef EggsTC het volgende:

[..]

mja, ik val zelf onder die groep die tegen zn inleg aanzit, maargoed... ik ga lambo of rekt, krijg de pest maar, dan maar liever rekt :7 cowboy tock
Ik hodl tot nul, maar heb wel makkelijk praten met mijn paar honderd eu inleg natuurlijk. Er zullen hier ook users zijn die er afgelopen jaar nog duizenden of tienduizenden hebben ingestoken. Als je dan gewoon #hodl hebt gedaan en nooit eens winst gepakt kan ik me voorstellen dat je nu toch wat zuur erbij zit.
pi_183249431
quote:
6s.gif Op maandag 19 november 2018 19:44 schreef vosss het volgende:
Overigens voor mensen die in februari ingestapt zijn geldt ook dat ze dit rendement niet bij de bank hadden gekregen _O-
Klopt, -74% is me bij de bank nooit overkomen. :'(
  maandag 19 november 2018 @ 19:51:02 #181
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_183249565
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 19:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Klopt, -74% is me bij de bank nooit overkomen. :'(
Tik 'm aan! :')

Moet zeggen dat het me nou ook geen reet meer uitmaakt :')
  maandag 19 november 2018 @ 19:52:58 #182
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_183249627
Iemand op Binance wil van zijn BTC af, sell order van 120 stuks op 5100.
Hmz...
pi_183249652
Waar kopen jullie je bitcoins? Ik merk dat bitonic.nl toch best duur is, maar wel easy met ideal. 10% fees.
pi_183249901
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 19:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik hodl tot nul, maar heb wel makkelijk praten met mijn paar honderd eu inleg natuurlijk. Er zullen hier ook users zijn die er afgelopen jaar nog duizenden of tienduizenden hebben ingestoken. Als je dan gewoon #hodl hebt gedaan en nooit eens winst gepakt kan ik me voorstellen dat je nu toch wat zuur erbij zit.
Ik zou er ook redelijk zuur bij moeten zitten, maar ik ben t wel gewend om rekt te gaan, dus ik geef niet zoveel meer... dan maar helemaal rekt. :7
Lambo of Rekt
pi_183249933
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 19:51 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Tik 'm aan! :')

Moet zeggen dat het me nou ook geen reet meer uitmaakt :')
Dit dus, hoe langer je rekt gaat.. hoe minder fuck je geeft erom :D
Lambo of Rekt
pi_183250012
quote:
10s.gif Op maandag 19 november 2018 20:03 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dit dus, hoe langer je rekt gaat.. hoe minder fuck je geeft erom :D
Mijn inlegmoment is ook al heel lang geleden. Had ik onlangs bijvoorbeeld dit bedrag in VET gestoken toen hij op 1,50 stond was ik nu wel wat zuurder geweest. :D
pi_183250018
En dat ripple jonge :') de grootste shitcoin die we kennen, gewoon op "slechts" -5% _O- wat een markt dit
Lambo of Rekt
pi_183250224
BTCbois:"Hahaha! Kijk die alts rekt gaan!"
pi_183250244
quote:
10s.gif Op maandag 19 november 2018 20:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
BTCbois:"Hahaha! Kijk die alts rekt gaan!"
BTC is ook flink rekt, dus er valt niet zoveel te lachen, de enige die kan lachen is ripple, en niet eens om z'n beperkte daling, meer vanwege de BTC-Detachment demonstratie op dit moment.
Lambo of Rekt
pi_183250275
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 20:19 schreef EggsTC het volgende:

[..]

BTC is ook flink rekt, dus er valt niet zoveel te lachen, de enige die kan lachen is ripple, en niet eens om z'n beperkte daling, meer vanwege de BTC-Detachment demonstratie op dit moment.
Nee, maar je ziet mensen altijd op zo'n manier hun eigen verlies relativeren. "Bwoh, 10% eraf, maar gelukkig zit ik niet in *random* waar 14% vanaf is, hahahaha lutsers, ik ben slim!"
pi_183250304
quote:
6s.gif Op maandag 19 november 2018 20:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nee, maar je ziet mensen altijd op zo'n manier hun eigen verlies relativeren. "Bwoh, 10% eraf, maar gelukkig zit ik niet in *random* waar 14% vanaf is, hahahaha lutsers, ik ben slim!"
Tja, dan lieg je vooral tegen jezelf :P

Ik ben vrij rekt, maar ik ga een stuk liever nu nog helemaal rekt dan dat ik nu verkoop en het zie stijgen, aint gonna happen, dan maar helemaal rekt. Krijg de pest maar :P

Iedereen die zichzelf voorhoud slim te zijn, had in feb moeten verkopen, dan was je slim, ik verwachtte zelf een flinke crash in jan, dat heb ik in december ook geroepen, maar dat het zó erg zou zijn als dit, had ik nooit gedacht. De helft was al ruim gedacht, vond ik.

En achteraf teruggeredeneerd, had ik nog steeds gehodl'd, tenzij ik wist van deze rektness... dan niet natuurlijk
Lambo of Rekt
  maandag 19 november 2018 @ 20:31:03 #192
131603 Afwazig
Serious business
pi_183250399
IN IT FOR THE TECH!!!!1111
pi_183251202
Beste #hodlers en Lambo-aanbetalers,

Van al dit gelul word je ook wel eens moe, vandaar de volgende muzikale onderbreking.

Vooral de bijzonder diepzinnige tekst, "i don't care what they say", en "keep bleeding" vind ik bijzonder toepasselijk. Er stond ook iets met "closing" maar toen kon ik de songtekst niet meer lezen door de tranen heen.

Ik denk dat we allen schuldig zijn aan het niet opvolgen van klaas z'n advies.
  † In Memoriam † maandag 19 november 2018 @ 21:02:08 #194
230491 Zith
pls tip
pi_183251308
pi_183251533
Maar inderdaad jongens, ik zit er ook in voor de tech. En bovendien, hoe harder naar de nul hoe krapper om de lul.
Ook geen 38
pi_183252343
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 21:06 schreef Tenninetyfive het volgende:
Maar inderdaad jongens, ik zit er ook in voor de tech. En bovendien, hoe harder naar de nul hoe krapper om de lul.
Ik zeg altijd alles boven de 11 beslist zelf.
pi_183252378
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 21:33 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik zeg altijd alles boven de 11 beslist zelf.
boven de 11 rekt vanzelf, rekt het niet dan scheurt het wel oe oe oe oe *O*
Lambo of Rekt
pi_183252405
quote:
10s.gif Op maandag 19 november 2018 21:34 schreef EggsTC het volgende:

[..]

boven de 11 rekt vanzelf, rekt het niet dan scheurt het wel oe oe oe oe *O*
en is het onder de 11 houden we 't voor onszelf
pi_183252642
De GULDEN doet het ook verrassend goed :')
Vakman pur sang
pi_183252655
De GULDEN _O_
Lambo of Rekt
  maandag 19 november 2018 @ 21:51:11 #201
157922 fathank
pi_183252703
quote:
14s.gif Op maandag 19 november 2018 19:43 schreef vosss het volgende:
Van de week eens kijken. Die 150 extra kan ik prima missen.

Denk dat ik dan opteer voor een verdriedubbeling. 450 euro. Fantastisch toch? :+
_O_
pi_183252705
quote:
7s.gif Op maandag 19 november 2018 18:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

ik ben er nog maar weinig mee bezig....druk met 4 maanden aan wereldreizen plannen in 2019.

p. s rekter dan rekt....😂
pi_183252856
Machtig mooi om dit te zien gebeuren

Xrp waar ik alles in heb gestoken gaat huge worden haha

Nooit weer werken straks
pi_183252902
Jep, bizar hoe XRP zich houdt, dat mag gezegd worden.
Lambo of Rekt
pi_183252945
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 21:57 schreef Dwaalboy het volgende:

Nooit weer werken straks
straks pas ?
pauper
  † In Memoriam † maandag 19 november 2018 @ 22:13:03 #206
230491 Zith
pls tip
pi_183253310
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 21:51 schreef Predator38 het volgende:

[..]

ik ben er nog maar weinig mee bezig....druk met 4 maanden aan wereldreizen plannen in 2019.

p. s rekter dan rekt....😂
U doet een maikuuultje? Lekker hoor
pi_183253358
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 22:13 schreef Zith het volgende:

[..]

U doet een maikuuultje? Lekker hoor
Jep, hij zit vuistdiep in VERGE :+
Lambo of Rekt
pi_183253385
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 22:14 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jep, hij zit vuistdiep in VERGE :+
neuh.... en ik reis ook niet naar Azië 😂

vuistdiep in veshit en cpshitchain
pi_183253410
Elke keer als je nu een aankoop doet en denkt dat het best wel goed is, dan nog sta je binnen een paar minuten weer in de min.

Struggles of a bearmarket. :')
pi_183253437
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 22:16 schreef Predator38 het volgende:
neuh.... en ik reis ook niet naar Azië 😂
Welke richting/continent?
  † In Memoriam † maandag 19 november 2018 @ 22:18:32 #211
230491 Zith
pls tip
pi_183253444
Ontology haalt bijna Vechaine in op coinmarketcap.

Lijkt bijna oncology trouwens, komt wel heel dichtbij zo
pi_183253549
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 22:18 schreef Piva het volgende:

[..]

Welke richting/continent?
o. a

maand zuid afrika
2 maanden seattle / yellowstone

kan mijn werk meenemen en vanaf afstand....
pi_183253586
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 21:57 schreef Dwaalboy het volgende:

Nooit weer werken straks
Jij komt over als iemand met verstand van zaken
pi_183253623
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 22:18 schreef Zith het volgende:
Ontology haalt bijna Vechaine in op coinmarketcap.

Lijkt bijna oncology trouwens, komt wel heel dichtbij zo
Wow. Inderdaad.
  maandag 19 november 2018 @ 22:48:18 #215
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_183254502
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 22:21 schreef Predator38 het volgende:

[..]

o. a

maand zuid afrika

Welkom in de wereld van freelancen en 'oneindig' in het buitenland zitten. Pas op, je wilt nooit meer terug naar een kantoorbaan. :P
  maandag 19 november 2018 @ 22:50:54 #216
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_183254574
Ben benieuwd trouwens waar de bodem ligt nu... :{
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 19 november 2018 @ 22:51:53 #217
862 Arcee
Look closer
pi_183254596
Zo, bitcoin in een week tijd 25% omlaag.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_183254802
Ik ben nog nooit zo rekt geweest, en dan te bedenken dat het nog veel rekter dan rekt gaat.
Ook geen 38
pi_183254824
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 22:21 schreef Predator38 het volgende:

[..]

o. a

maand zuid afrika

Tof, je hebt groot gelijk als het met werk lukt, lekker een beetje reizen ^O^
pi_183254939
Gaat wel lekker hard met het topic. Als je je trade bot had afgesteld op aantal post per dag als indicator voor een bull had je vandaag flink verloren.
pi_183255100
quote:
2s.gif Op maandag 19 november 2018 22:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Welkom in de wereld van freelancen en 'oneindig' in het buitenland zitten. Pas op, je wilt nooit meer terug naar een kantoorbaan. :P
dat wil ik ook echt nooit meer, wat een hel was dat verplicht 8 uur tussen de ambtenaren.
pi_183255136
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 23:07 schreef Predator38 het volgende:

[..]

dat wil ik ook echt nooit meer, wat een hel was dat verplicht 8 uur tussen de ambtenaren.
Hm heerlijk man, lekker kijken wat er op de bammetjes zit sochtends en dan swoensdag komt zaagmans de week doormidden zagen.
pi_183255172
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 23:09 schreef KapBak het volgende:

[..]

Hm heerlijk man, lekker kijken wat er op de bammetjes zit sochtends en dan swoensdag komt zaagmans de week doormidden zagen.
lol!
pi_183255436
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 23:10 schreef Predator38 het volgende:

[..]

lol!
:)
pi_183255490
quote:
2s.gif Op maandag 19 november 2018 22:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Wat voor type freelance werk doe je dan? Ik reis vooral veel door zuid en midden amerika als sales engineer. Ook wel mooi.

Maar als het om cryptos gaat, ben ik zo rekt als je moeder.
Ook geen 38
pi_183255493
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 22:22 schreef NoNickOne het volgende:

[..]

Jij komt over als iemand met verstand van zaken
Dat niet maar roeptoeter al tijden dat je in xrp moet investeren

Wat een ieder ermee doet moeten ze zelf weten
pi_183255605
Toch wel bijzonder zulke forse dalingen, stop eens even met verkopen jongens
  maandag 19 november 2018 @ 23:27:51 #228
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_183255610
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 23:22 schreef Tenninetyfive het volgende:

[..]

Wat voor type freelance werk doe je dan? Ik reis vooral veel door zuid en midden amerika als sales engineer. Ook wel mooi.

Maar als het om cryptos gaat, ben ik zo rekt als je moeder.
Grafisch ontwerp en illustraties.

Aangezien mijn moeder 10 jaar geleden gecremeerd is begrijp ik dat je geen cent coin te makken meer hebt :P
pi_183255735
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 23:27 schreef metallicelmo het volgende:
Wat ik opmerkelijk vind is dat de BTC dominance gewoon afneemt tijdens deze dalingen. Is afgelopen 9 maanden zo ongeveer het tegenovergestelde gebeurd.
pi_183255842
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 23:27 schreef metallicelmo het volgende:
Heel veel forser kan de daling niet meer worden, want dan is het geld op.
Ook geen 38
pi_183255873
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 23:36 schreef Tenninetyfive het volgende:

[..]

Heel veel forser kan de daling niet meer worden, want dan is het geld op.
Een asset dat van -80% naar -90% gaat daalt nog eens 50%.

#QuickMaths

pi_183255886
quote:
2s.gif Op maandag 19 november 2018 23:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Grafisch ontwerp en illustraties.

Aangezien mijn moeder 10 jaar geleden gecremeerd is begrijp ik dat je geen cent coin te makken meer hebt :P
Dan is zij inderdaad behoorlijk rekt, dan kan ik haar de handschudden. Naja bij wijze van spreken dan.
Ook geen 38
pi_183255916
Er worden wel veel contracten geliquideerd momenteel. Al die leveraged traders dragen ook bij aan deze daling met hun bots.
Robin de robot "Ha-ha, altijd blijven lachen"
pi_183255928
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 23:38 schreef Tenninetyfive het volgende:

[..]

Dan is zei inderdaad behoorlijk rekt, dan kan ik haar de handschudden. Naja bij wijze van spreken dan.
pi_183255938
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 23:39 schreef metallicelmo het volgende:
Haha wat? :P
  maandag 19 november 2018 @ 23:41:26 #236
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_183255957
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 23:39 schreef metallicelmo het volgende:
Er worden wel veel contracten geliquideerd momenteel. Al die leveraged traders dragen ook bij aan deze daling met hun bots.
Voorlopig blijft de grienende professor nog even zijn huilgas hier rondspuiten denk ik.
pi_183255986
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 23:38 schreef KapBak het volgende:

[..]

Een asset dat van -80% naar -90% gaat daalt nog eens 50%.

#QuickMaths

[ afbeelding ]
Tjaaaaa maar de absolute bedragen worden steeds kleiner, op de duur maken die 50%tjes dan ook geen zak meer uit.
Ook geen 38
pi_183256052
REKT! Ik denk dat ik vandaag de letters BTC in poep op de muur ga smeren.
Ook geen 38
pi_183256081
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 23:45 schreef Tenninetyfive het volgende:
REKT! Ik denk dat ik vandaag de letters BTC in poep op de muur ga smeren.
Pics or it didn't happen.
  maandag 19 november 2018 @ 23:47:30 #240
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_183256082
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 23:42 schreef Tenninetyfive het volgende:

[..]

Tjaaaaa maar de absolute bedragen worden steeds kleiner, op de duur maken die 50%tjes dan ook geen zak meer uit.
Niet als je telkens blijft bijkopen.
The End Times are wild
pi_183256100
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 23:47 schreef LXIV het volgende:

[..]

Niet als je telkens blijft bijkopen.
Ja daar doelde ik ook op, of als je nu instapt met het idee dat het X% gedaald is en dus niet dieper kan.
  maandag 19 november 2018 @ 23:50:40 #242
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_183256143
Nou komop, vandaag nog ff onder de 4500 voor de lol
pi_183256165
Zijn we al weer moon?
Lambo of Rekt
  maandag 19 november 2018 @ 23:52:18 #245
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_183256174
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 23:48 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ja daar doelde ik ook op, of als je nu instapt met het idee dat het X% gedaald is en dus niet dieper kan.
Het kan altijddieper, en of het nu 10% of 50% gedaald is maakt idd niets uit.
The End Times are wild
pi_183256229
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 23:52 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het kan altijddieper, en of het nu 10% of 50% gedaald is maakt idd niets uit.
Jep, we gaan eraan
Lambo of Rekt
pi_183256372
De prijsdaling net op het NOS journaal _O-
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  dinsdag 20 november 2018 @ 00:07:18 #248
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_183256376
Maar zitten er echt nog zo veel mensen vol in dan?
pi_183256392
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 00:07 schreef BasEnAad het volgende:
Er gaat % gezien steeds minder van iemands vermogen in bij deze prijsdalingen :P
pi_183256412
quote:
Ja natuurlijk.
Lambo of Rekt
pi_183256418
quote:
Net weer een paar sats gekocht.
pi_183256429
pi_183256449
Bitfinex weer terug op 5k, nu hopen dat als ik wakker wordt morgen dat we een beetje dat level kunnen aanhouden.
  dinsdag 20 november 2018 @ 00:13:52 #254
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_183256456
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 00:10 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja natuurlijk.
Hoe zou het die Limbo vergaan die zijn huis verkocht? :'(
pi_183256466
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 00:13 schreef metallicelmo het volgende:
Bitfinex weer terug op 5k, nu hopen dat als ik wakker wordt morgen dat we een beetje dat level kunnen aanhouden.
Ik zou toch aanraden op andere exchanges dan Bitfinex de prijs bij te houden :P
pi_183256504
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 00:13 schreef metallicelmo het volgende:
Neehee, we moeten rekt... met dat gehoop in het spel blijven we sideways gaan voor 30 jaar ;(

we moeten rekt, bakkt + etf, moon.
Lambo of Rekt
pi_183256508
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 00:17 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Neehee, we moeten rekt... met dat gehoop in het spel blijven we sideways gaan voor 30 jaar ;(

we moeten rekt, bakkt + etf, moon.
Wanneer zijn we volgens jou rekt? :P
pi_183256514
Want dat kan echt 1000 of 4000 zijn.
pi_183256528
We zijn er bijna, iedereen liep al te schelden dat we kapot en dood zijn op alle kanalen, en dat is wat nodig is.

En of dat nou bij 4K, of bij 500usd is.... i dont care... rekt zullen we moeten.
Lambo of Rekt
  dinsdag 20 november 2018 @ 00:19:13 #260
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_183256530
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 00:17 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ik vind het nu wel mooi geweest :P
pi_183256533
Geen leuke GIFjes dus :(
pi_183256534
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 00:17 schreef KapBak het volgende:

[..]

als ie nog een paar tientallen procenten van zijn 100k+ portfolio af zit

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2018 00:19:48 ]
pi_183256558
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 00:19 schreef KapBak het volgende:
Geen leuke GIFjes dus :(
Lambo of Rekt
  dinsdag 20 november 2018 @ 00:22:40 #264
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_183256564
Iedereen hoopt dat het nu klaar is, maar niemand heeft het lef om er nu fiat in te knallen :P
pi_183256581
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 00:22 schreef leolinedance het volgende:
Iedereen hoopt dat het nu klaar is, maar niemand heeft het lef om er nu fiat in te knallen :P
Nee klopt haha, maar ik verkoop ook niets. Dat gaat bij mij altijd mis dus HODL
pi_183256582
quote:
aTypisch heeft het net gedaan, maar hij is dan ook beetje aTypisch.

pi_183256602
quote:
:?
elke twee weken netjes, toevallig vandaag

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2018 00:25:24 ]
pi_183256603
Bitonic is trouwens nog best duur momenteel ¤ 4169 per BTC
pi_183256619
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 00:25 schreef metallicelmo het volgende:
en een satoshi?
  dinsdag 20 november 2018 @ 00:27:01 #270
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_183256628
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 november 2018 00:25 schreef aTypisch het volgende:

[..]

:?
elke twee weken netjes, toevallig vandaag
Aha maar dan ben je een DCA :P
  dinsdag 20 november 2018 @ 00:28:27 #271
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_183256645
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 november 2018 00:26 schreef aTypisch het volgende:

[..]

en een satoshi?
4169 / 0.00000001
pi_183256649
quote:
Vanmiddag nog.
Lambo of Rekt
pi_183256662
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 00:28 schreef leolinedance het volgende:

[..]

4169 / 0.00000001
dat klinkt, volgens de vreemde redenatie van metallicelmo, best goedkoop!
  dinsdag 20 november 2018 @ 00:30:44 #274
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_183256677
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 00:10 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja natuurlijk.
Wel af en toe wat afgeroomd dan?
pi_183256704
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 00:30 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Wel af en toe wat afgeroomd dan?
Jep, naar andere coins !
Lambo of Rekt
pi_183256707
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 november 2018 00:29 schreef aTypisch het volgende:

[..]

dat klinkt, volgens de vreemde redenatie van metallicelmo, best goedkoop!
Is niet zon vreemde redenatie toch?

Mensen kopen psychologisch gezien eerder "meer" van iets.
  dinsdag 20 november 2018 @ 00:33:57 #277
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_183256714
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 00:28 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Vanmiddag nog.
Het zal vast een goede zet zijn, maar ik sla een ronde over :P
pi_183256718
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 00:33 schreef KapBak het volgende:

[..]

Is niet zon vreemde redenatie toch?

Mensen kopen psychologisch gezien eerder "meer" van iets.
het slaat alleen nergens op, het zijn eentjes en nulletjes.

Als je wil kun je btc dus bijzonder goedkoop laten lijken als je er sats van maakt ipv een hele btc.

Op het lightning network zijn er zelfs al mogelijkheden om minder dan 1 sat te versturen
pi_183256725
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 00:33 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Het zal vast een goede zet zijn, maar ik sla een ronde over :P
Jonge, jij zou VET opslaan en t links laten liggen :P
Lambo of Rekt
pi_183256737
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 november 2018 00:34 schreef aTypisch het volgende:

[..]

het slaat alleen nergens op, het zijn eentjes en nulletjes.

Als je wil kun je btc dus bijzonder goedkoop laten lijken als je er sats van maakt ipv een hele btc.

Op het lightning network zijn er zelfs al mogelijkheden om minder dan 1 sat te versturen
Psychologie slaat zovaak nergens op. Maar men wil zeggen ik heb 10.000 X en niet ik heb 0,0001 Y.
pi_183256738
t zou wel badass zijn alstie door 4K gaat zakken, dan kunnen alle theorien zo'n beetje de prullenbak in.
Lambo of Rekt
pi_183256747
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 00:36 schreef KapBak het volgende:

[..]

Psychologie slaat zovaak nergens op. Maar men wil zeggen ik heb 10.000 X en niet ik heb 0,0001 Y.
Sure, maar de desbetreffende user komt hier al langer geloof ik. Dan mag ik dat best een vreemde redenatie noemen.
pi_183256748
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 00:36 schreef KapBak het volgende:

[..]

Dit klopt wel ja. Of men het nou leuk vind of niet, onbewust kiezen ze voor 10.000 hele X, rather dan 0,00001 Y idd.
Lambo of Rekt
pi_183256756
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 november 2018 00:37 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dit klopt wel ja. Of men het nou leuk vind of niet, onbewust kiezen ze voor 10.000 hele X, rather dan 0,00001 Y idd.
Behalve als je weet waar je het over hebt.

Je koopt liever 1 huis voor een ton dan een paar miljoen miljard zandkorrels.
pi_183256758
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 00:36 schreef EggsTC het volgende:
t zou wel badass zijn alstie door 4K gaat zakken, dan kunnen alle theorien zo'n beetje de prullenbak in.
Murad Mahmudov geeft als bottom onderkant 3k.
pi_183256767
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 00:37 schreef KapBak het volgende:

[..]

Murad Mahmudov geeft als bottom onderkant 3k.
Ah die heb ik gemist dan, nou dan mag ik inmiddels bij gaan betalen om mn coins te holden denk ik.
Lambo of Rekt
pi_183256800
De Bitcoin longs gaan wel weer flink de lucht in, minder shorters die nu nog overblijven
pi_183256904
quote:

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 00:25 schreef metallicelmo het volgende:
Je kan daar nu goedkoper inkopen doen dan bitstamp/coinbase. Ze hebben zelf iets te enthousiast ingekocht waarschijnlijk..

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2018 00:59:37 ]
pi_183256953
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 00:56 schreef Piva het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Je kan daar nu goedkoper inkopen doen dan bitstamp/coinbase. Ze hebben zelf iets te enthousiast ingekocht waarschijnlijk..
Coinbase pro is momenteel 4145. Weet niet of dat verschil niet zo weg gewerkt wordt door arbitrage.
pi_183256955

What goes up must come down.
pi_183256986
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 01:01 schreef KapBak het volgende:

[..]

Coinbase pro is momenteel 4145. Weet niet of dat verschil niet zo weg gewerkt wordt door arbitrage.
Waarschijnlijk hebben ze wat problemen om het zelf weg te krijgen? Geen funds meer voor arbitrage waarschijnlijk. Normaal is Gdax altijd lager.

Ik denk dat voor twee tientjes per btc ook niet veel mensen arbitrage gaan doen via bitonic?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2018 01:04:01 ]
pi_183257012
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 01:03 schreef Piva het volgende:
Ik denk dat voor twee tientjes per btc ook niet veel mensen arbitrage gaan doen via bitonic?
Ja goed punt.
pi_183257029
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 01:05 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ja goed punt.
Aan de andere kant wel een mooie manier om nu geld op een exchange te zetten :p
  dinsdag 20 november 2018 @ 01:24:05 #294
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_183257153
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 00:34 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jonge, jij zou VET opslaan en t links laten liggen :P
Dat doe ik ook zo ongeveer :P
pi_183257201
Kunnen jullie aub wat minder posten, kan het als oude lul niet meer bijhouden
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_183257477
In euro rekenen s:
pi_183257650
Nou, denk dat we het nu voorlopig wel weer gehad hebben. Effe bouncen en dan voortsudderen op 5.5k-ish.
pi_183257722
Nee
  dinsdag 20 november 2018 @ 08:19:43 #299
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_183258379
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 00:36 schreef EggsTC het volgende:
Ach er zijn genoeg prognoses, dat BTC terugvalt naar 2000-3000 USD(T). Positieve is,dat het ooit wel weer de andere kant uitschiet naar 100000-200000.
  dinsdag 20 november 2018 @ 08:25:52 #300
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_183258436
Bitonic/Bl3p staat op EUR 3974 momenteel.
pi_183258495
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 08:19 schreef edcetera het volgende:

[..]

Ach er zijn genoeg prognoses, dat BTC terugvalt naar 2000-3000 USD(T). Positieve is,dat het ooit wel weer de andere kant uitschiet naar 100000-200000.
Wel mooi dat je dat als zekerheid zegt. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')