Daar gaat het om.quote:Op maandag 19 november 2018 11:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heel de wereld ziet ons nu als racistisch land maar we tellen gelukkig weer mee bij het voetballen.
Alleen jammer van die clownspiet met dat rode haar.quote:
Kak, hoopte dat je dat niet gelezen had.quote:Op maandag 19 november 2018 11:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Borreltje noemde je al zo met uitleg dan ben je wel gezien
🤡quote:Op maandag 19 november 2018 12:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alleen jammer van die clownspiet met dat rode haar.
Cant stop the Borrelquote:Op maandag 19 november 2018 12:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kak, hoopte dat je dat niet gelezen had.
Nee, moet je Afro-american friday noemen.quote:
Witte kerst vind ik ook niet meer kunnenquote:Op maandag 19 november 2018 12:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, moet je Afro-american friday noemen.
afgelast kunnen de veiligheid niet garanderen.quote:
quote:Op maandag 19 november 2018 12:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
afgelast kunnen de veiligheid niet garanderen.
quote:Op maandag 19 november 2018 12:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
afgelast kunnen de veiligheid niet garanderen.
Dat sneeuw wit is is wel racistisch ja.quote:Op maandag 19 november 2018 12:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Witte kerst vind ik ook niet meer kunnen
Zolang ze een zolder hebben is er niets aan de handquote:Op maandag 19 november 2018 12:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
je zou maar eigenaar zijn van de horecazaak waar een paar van die fokkers gaan meeten die dag vergeet je nooit meer.
Wat dacht je van blanke vla danquote:Op maandag 19 november 2018 12:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat sneeuw wit is is wel racistisch ja.
Heb je dat meegekregen van dat melk drinken racisme zou zijn?quote:Op maandag 19 november 2018 12:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat dacht je van blanke vla dan
Terechte banquote:Op maandag 19 november 2018 11:59 schreef noodgang het volgende:
[..]Dat selectieve geban ook altijd
"Blok die kat!!1! Mooooooooo!"quote:Op maandag 19 november 2018 12:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb nu toch een paar rare mensen in de zaak ze schreeuwen dingen als Bolk tegen elkaar zien er allemaal uit alsof ze nooit buiten komen met allemaal wallen onder de ogen tot tokio.
Interessant. Zijn ze per koe gekomen toevallig?quote:Op maandag 19 november 2018 12:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb nu toch een paar rare mensen in de zaak ze schreeuwen dingen als Bolk tegen elkaar zien er allemaal uit alsof ze nooit buiten komen met allemaal wallen onder de ogen tot tokio.
Haags gespot volgens mijquote:
die met die paardenstaart is Beach rest weet ik ook niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |