Nee joh, gewoon vullen en waar je niet op komt schrap jequote:Op maandag 19 november 2018 14:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
kost dat veel tijd die lijstjes invullen
Organiseer het zou ik zeggen.quote:Op maandag 19 november 2018 14:14 schreef Nattekat het volgende:
Wanneer komen de DTS verkiezingen?
En ONZ?
Ja moet je eerst de awards weten hequote:Op maandag 19 november 2018 14:14 schreef Nattekat het volgende:
En ONZ?
Maak maar.quote:Op maandag 19 november 2018 14:14 schreef Nattekat het volgende:
En ONZ?
grootste zuiplap Award.quote:Op maandag 19 november 2018 14:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja moet je eerst de awards weten heEn ik kom net verder dan De Louis Bolk Award
Wel een weggevertje ja.quote:
Misschien mogen we die samen optillen. Hopelijk is het een beker zodat we die kunnen vullen met wat voor troep jij dan ook alweer drinkt.quote:
Net doen alsof je niet weet wat ik drinkquote:Op maandag 19 november 2018 14:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien mogen we die samen optillen. Hopelijk is het een beker zodat we die kunnen vullen met wat voor troep jij dan ook alweer drinkt.
Wijn en nog iets. In ieder geval geen bierquote:Op maandag 19 november 2018 14:19 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Net doen alsof je niet weet wat ik drink
Goed bezig, die Nogaquote:Op maandag 19 november 2018 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind het erg tof dat noodgang de organisatie op zich neemt.
dan kan er maar 1 winnen.quote:Op maandag 19 november 2018 14:25 schreef Dven het volgende:
Die Bolkan Award, voor de leukste oostblokuser
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |