Waarom hebben jullie de ultimate editionquote:Op dinsdag 27 november 2018 09:25 schreef rival het volgende:
Maar goed dat ik vandaag vroeg ben begonnen, half 3 zit ik online
Gisteravond de story uitgespeeld. Dus Perfecte timing ook nog eens voor mij.
Ik vond dit echt de beste storymode die ik ooit gespeeld heb.
In welk chapter zit deze missie?quote:Op zondag 25 november 2018 10:52 schreef RickoKun het volgende:
Die tepels van Jennifer Aniston bij Friends zijn altijd zo geweldig. Lig nog net niet mijn tv af te likken.
nou omdat outfit en paardjequote:Op dinsdag 27 november 2018 09:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie de ultimate edition
straks 10 seconden in online en paardje doodgeschotenquote:Bonus Outfits: Get two exclusive outfits for your online character. The Blackrose Bounty Hunter Outfit features a long oxblood-colored coat, a vest with gold pocket watch chain, and dark pants tucked into chocolate leather boots. The Copperhead Enforcer Outfit features a fur-lined saddle-brown leather waistcoat, two-tone gloves, and pinstripe black pants tucked into black leather boots.
Black Chestnut Thoroughbred: Outrun the competition with this thoroughbred racehorse in a striking black chestnut coat and also receive the exclusive High Plains Cutting Saddle beautifully crafted in jet-black leather with gold metal accents. This horse and saddle are available in online.
Free Access to the Survivor Camp Theme: Customize your own personal Camp in online with free access to the Survivor theme.
Free Access to Additional Weapons: Get access to the Volcanic Pistol, Pump Action Shotgun and Lancaster Varmint Rifle, free of charge from Gunsmiths in online.
Rank Bonuses: As a great start for all Ultimate Edition players, you can rank up faster in online, up to rank 25.
Ja eens. Vond ik ook wat minder. Had wel het wapen dat ik op mn rug had maar het schouderwapen werd steeds veranderd...quote:Op dinsdag 27 november 2018 11:46 schreef wonderer het volgende:
Uit.
Leuke twists nog op het einde. Goed verteld verhaal. Nu lekker verkennen en alle collectibles vinden.
Het frustreerde me wel enorm dat ik STEEDS OPNIEUW mijn favoriete wapens moest selecteren. Bij de laatste paar missies had ik steeds bolt action en litchfield, wtf waarom kan ik niet zelf bepalen waar ik mee schiet? Fuckers
Dan zou ik hem verkopen als ik jou was.quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:16 schreef ebtravel het volgende:
Gisteren weer even uurtje +/- gespeeld, maar toch elke keer weer erin komen. Grote lege vlaktes, en de toetsencombinaties nog niet helemaal onder de knie. Ik denk dat ik gewoon even een plaatsje moet gaan kapot knallen voor de fun... Zit nog wel echt in het begin, wellicht heeft het daar mee te maken.
Gewoon doorspelen. Het is geen call of duty. er gebeurd continue iets. Volg de story.quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:16 schreef ebtravel het volgende:
Gisteren weer even uurtje +/- gespeeld, maar toch elke keer weer erin komen. Grote lege vlaktes, en de toetsencombinaties nog niet helemaal onder de knie. Ik denk dat ik gewoon even een plaatsje moet gaan kapot knallen voor de fun... Zit nog wel echt in het begin, wellicht heeft het daar mee te maken.
Winners never quit!quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dan zou ik hem verkopen als ik jou was.
online is waar de funza is denk ikquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:04 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Wel heeeeel weinig interiors. Heb bewust eerst het spel uitgespeeld voordat ik ging exploren maar nu merk ik dat er toch wel weinig te doen is op collectables na. Bank overvallen lijkt ook onmogelijk btw en ik wil ook rijden met mijn gang of mijn hideout upgraden. Nu heb ik eigenlijk geen reet te doen met mijn geld en ook geen reden om meer te gaan verdienen...
Al die tijdverstoringen vanwege Dead Eyequote:Op dinsdag 27 november 2018 15:01 schreef wonderer het volgende:
Ik als Gavin's friend![]()
Ik heb GTA V nooit online gespeeld dus ben wel benieuwd hoe dit gaat worden.
quote:-Added support for Red Dead Online Beta.
-Added fixes for crashing issues with Red Dead Redemption 2 version 1.03.
-Added fixes for stuttering/lag issues.
-Red Dead Redemption 2 1.03 for PS4 has fixed some glitches.
-Added fixes for framerate drop and freezing issues.
-Added performance and stability improvements.
-Gameplay improvements added with Red Dead Redemption 2 1.03.
-Added other minor fixes and changes with Red Dead Redemption 2 version 1.03.
St Denis, maar daar komt uiteindelijk gewoon een missie, daar hoef je niet vanzelf naar op zoek.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:05 schreef PicoMMP het volgende:
Weet iemand toevallig waar ik het huis van Bronte kan vinden?
Ik heb net die missie gedaan, maar ben wat vergetenquote:Op dinsdag 27 november 2018 16:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
St Denis, maar daar komt uiteindelijk gewoon een missie, daar hoef je niet vanzelf naar op zoek.
Ik zou dat even aan die kinderen in dat steegje vragenquote:Op dinsdag 27 november 2018 16:05 schreef PicoMMP het volgende:
Weet iemand toevallig waar ik het huis van Bronte kan vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |