Juist, daar ze je ook wat.quote:Op zondag 18 november 2018 16:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik ben al benieuwd hoe het gaat als Jessie weg is. Blijft Jeffry in dat 2-persoonsbed?
Het is een 4-persoonshuisje.
Heeft ie een blauwe maandag gedaan geloof ik.quote:Op zondag 18 november 2018 16:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Snap niet dat Gerrit geen gehakt heeft gemaakt van dat contract. Niet eens gezien of ze hem dat heeft laten lezen. Snap er niets van. Hij heeft toch rechten gedaan? Of een bijvak of zoiets.
Hij zei dat ze het niet moest ondertekenen.quote:Op zondag 18 november 2018 16:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Snap niet dat Gerrit geen gehakt heeft gemaakt van dat contract. Niet eens gezien of ze hem dat heeft laten lezen. Snap er niets van. Hij heeft toch rechten gedaan? Of een bijvak of zoiets.
Ik hoorde ze gisteren bakkeleien over er een eigen plek voor Merel van te maken.quote:Op zondag 18 november 2018 16:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik ben al benieuwd hoe het gaat als Jessie weg is. Blijft Jeffry in dat 2-persoonsbed?
Het is een 4-persoonshuisje.
quote:Op zondag 18 november 2018 16:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat mag, ik niet. Reden: vind haar een smerig vies ordinair rancuneus asociaal vrouwmens.
Ja doei Merel.quote:Op zondag 18 november 2018 16:12 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik hoorde ze gisteren bakkeleien over er een eigen plek voor Merel van te maken.
Om te vloggen en als kantoortje voor de boekhouding.
Morgen na de stemming wil Shelley hem voor de ogen van Brenda verscheuren en een middelvinger op gaan steken...quote:Op zondag 18 november 2018 16:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dan nog. Je bent toch niet achterlijk. Mij zo afknijpen,terwijl het Utopia is. Had gehakt van haar gemaakt.quote:Op zondag 18 november 2018 16:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Heeft ie een blauwe maandag gedaan geloof ik.
Het huis van de slaappillenjunk en zijn alco-madre?quote:
Dat is tenminste iets.quote:Op zondag 18 november 2018 16:13 schreef snetje het volgende:
[..]
Morgen na de stemming wil Shelley hem voor de ogen van Brenda verscheuren en een middelvinger op gaan steken...
Heeft ze wel ondertekend.quote:Op zondag 18 november 2018 16:08 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee. Volgens mij heeft ze nog helemaal niks ondertekent. Of het moet toen bij het kampvuur zijn gebeurd, dat heb ik niet goed gevolgd
Vandaar deze cap ook.quote:Op zondag 18 november 2018 16:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het huis van de slaappillenjunk en zijn alco-madre?
Las net dat het daar altijd schoon was 'Eerlijk is eerlijk'
quote:Op zondag 18 november 2018 16:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het huis van de slaappillenjunk en zijn alco-madre?
Las net dat het daar altijd schoon was 'Eerlijk is eerlijk'
quote:Op zondag 18 november 2018 16:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat spul waar jouw hoofd van is gemaakt
Ja, het wordt met de dag lachwekkender daarquote:Op zondag 18 november 2018 16:06 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Hahaha, een contract. Lachwekkend weer.
Dat wil ik zienquote:Op zondag 18 november 2018 16:07 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Shelley vertelde daarstraks dat als ze blijft morgen dat ze dat contract voor Brenda haar neus kapot gaat scheuren
Ik heb het niet gezien maar gelezen hierquote:Op zondag 18 november 2018 16:08 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee. Volgens mij heeft ze nog helemaal niks ondertekent. Of het moet toen bij het kampvuur zijn gebeurd, dat heb ik niet goed gevolgd
Mwoa, ze was stoer gewest als ze het meteen gedaan had, niet na de stemming.quote:
Die is nog erger dan Jes en Jef samenquote:Op zondag 18 november 2018 16:09 schreef snetje het volgende:
Het panter hok? ...Dacht het niet ..weg met die poef ..daar kan een bed..
[ afbeelding ]
Okay. Vaag dat ze dat dan toch gedaan heeft. Die is soms ook niet te volgen, dat ze dan toch tekent.quote:Op zondag 18 november 2018 16:12 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij zei dat ze het niet moest ondertekenen.
Het willen knippen idee kwam ook pas na de stemming.quote:Op zondag 18 november 2018 16:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mwoa, ze was stoer gewest als ze het meteen gedaan had, niet na de stemming.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |