Ben benieuwd wie er in het huisje komt bij Christel. Ze heeft het nu al over HAAR huisje.quote:Op zondag 18 november 2018 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Yeahhhhhhhhhhh, i love die Wim
Merel wilde het gezellig maken, maar ze heeft er helemaal geen zin in
Merel.quote:Op zondag 18 november 2018 16:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie er in het huisje komt bij Christel. Ze heeft het nu al over HAAR huisje.
Opdonderen.
Hiske zit toch al bij Chris in het huisjequote:Op zondag 18 november 2018 16:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie er in het huisje komt bij Christel. Ze heeft het nu al over HAAR huisje.
Opdonderen.
Ow, ik bedoel wie er in het huisje komt bij Merel.quote:
Echt nietquote:Op zondag 18 november 2018 16:02 schreef freaky40 het volgende:
TT: Laat de musketiers maar provoceren.
Fixed. Enige wat ze kunnen die droeftoeters.
Die haard is al vernaggeld,helemaal zwart aan de voorkant.quote:Op zondag 18 november 2018 16:02 schreef Jian het volgende:
Mogen die gewone pankjes die Jeff in die haard gooit er wel in. Mocht toch alleen koninklijk harthout met gouden biesjes in?
quote:Op zondag 18 november 2018 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hiske zit toch al bij Chris in het huisje
Je bedoelt bij Merel? Volgens mij willen ze er niemand bij in
Oh dat is onzekerheid? Nou dit gedrag is geen onzekerheid.quote:Op zondag 18 november 2018 16:03 schreef Dotteke het volgende:
Jong meisje, nog een beetje onzeker zegt Eric over Fran
Ik neem aan Franny.quote:Op zondag 18 november 2018 16:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, ik bedoel wie er in het huisje komt bij Merel.
Wat is harthout?quote:Op zondag 18 november 2018 16:02 schreef Jian het volgende:
Mogen die gewone plankjes die Jeff in die haard gooit er wel in. Mocht toch alleen koninklijk harthout met gouden biesjes in?
Zou wel grappig zijn als Franny gaat eisen dat ze in het huisje van of bij Chris en His wiltquote:
Ze heeft een contract moeten ondertekenen, en wat ik las heeft ze dat gedaan.quote:Op zondag 18 november 2018 16:05 schreef Klapskaats het volgende:
Heeft brenda trouwens nog toestemming gegeven aan shelly dat ze in haar iglo mag komen knippen ?
In de herfst van zijn leven?quote:
quote:Op zondag 18 november 2018 16:05 schreef Klapskaats het volgende:
Heeft brenda trouwens nog toestemming gegeven aan shelly dat ze in haar iglo mag komen knippen ?
Wat zijn het toch allemaal lieve mensen daar.quote:Op zondag 18 november 2018 16:05 schreef Koos1958 het volgende:
Brenda zegt tegen Mike de allergrootste viezerik gaat zeggen dat er schoongemaakt moet worden. Dat valt verkeerd bij mensen. Gerrit dus.
Hahaha, een contract. Lachwekkend weer.quote:Op zondag 18 november 2018 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft een contract moeten ondertekenen, en wat ik las heeft ze dat gedaan.
Shelley vertelde daarstraks dat als ze blijft morgen dat ze dat contract voor Brenda haar neus kapot gaat scheurenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaand bericht is een column.
Lijkt me geen goed plan. Anders volgooien met merchandise. Of Shelley en Lotus erin, zij in het huisje en als er een nieuwe komt, mag die erbij (bij haar).quote:
Maar waarom dan eerst ondertekenen?quote:Op zondag 18 november 2018 16:07 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Shelley vertelde daarstraks dat als ze blijft morgen dat ze dat contract voor Brenda haar neus kapot gaat scheuren
Nee. Volgens mij heeft ze nog helemaal niks ondertekent. Of het moet toen bij het kampvuur zijn gebeurd, dat heb ik niet goed gevolgdquote:Op zondag 18 november 2018 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft een contract moeten ondertekenen, en wat ik las heeft ze dat gedaan.
Dat Brenda zich mateloos irriteert aan Gerrit is herkenbaar....quote:Op zondag 18 november 2018 16:08 schreef snetje het volgende:
Brenda irriteert zich mateloos aan Gerrit.. Merel aan Tim ...gezellig daar weer...
Ja, dat snap ik ook niet. Denk een beetje bang omdat er nog mensen uitgegooid worden.quote:Op zondag 18 november 2018 16:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Maar waarom dan eerst ondertekenen?
Aan het eind van een vergadering laatst toch?quote:Op zondag 18 november 2018 16:08 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee. Volgens mij heeft ze nog helemaal niks ondertekent. Of het moet toen bij het kampvuur zijn gebeurd, dat heb ik niet goed gevolgd
Brenda irriteert zich altijd aan mensen.quote:Op zondag 18 november 2018 16:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat Brenda zich mateloos irriteert aan Gerrit is herkenbaar....
Maar ben het wel met haar eens.quote:Op zondag 18 november 2018 16:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Brenda irriteert zich altijd aan mensen.
Groetjes.quote:
Ik ben al benieuwd hoe het gaat als Jessie weg is. Blijft Jeffry in dat 2-persoonsbed?quote:Op zondag 18 november 2018 16:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed plan. Anders volgooien met merchandise. Of Shelley en Lotus erin, zij in het huisje en als er een nieuwe komt, mag die erbij (bij haar).
Bij het kampvuur was dat.quote:Op zondag 18 november 2018 16:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Aan het eind van een vergadering laatst toch?
Toen wou Brenda het positief eindigen en werd ze vervolgens woest omdat er mensen door haar heen praten en wegliepen.
Snap niet dat Gerrit geen gehakt heeft gemaakt van dat contract. Niet eens gezien of ze hem dat heeft laten lezen. Snap er niets van. Hij heeft toch rechten gedaan? Of een bijvak of zoiets.quote:Op zondag 18 november 2018 16:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Toen wou Brenda het positief eindigen en werd ze vervolgens woest omdat er mensen door haar heen praten en wegliepen.
Ze wilde er vanaf zijn, zei ze.quote:Op zondag 18 november 2018 16:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Maar waarom dan eerst ondertekenen?
Dat mag, ik niet. Reden: vind haar een smerig vies ordinair rancuneus asociaal vrouwmens.quote:
Juist, daar ze je ook wat.quote:Op zondag 18 november 2018 16:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik ben al benieuwd hoe het gaat als Jessie weg is. Blijft Jeffry in dat 2-persoonsbed?
Het is een 4-persoonshuisje.
Heeft ie een blauwe maandag gedaan geloof ik.quote:Op zondag 18 november 2018 16:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Snap niet dat Gerrit geen gehakt heeft gemaakt van dat contract. Niet eens gezien of ze hem dat heeft laten lezen. Snap er niets van. Hij heeft toch rechten gedaan? Of een bijvak of zoiets.
Hij zei dat ze het niet moest ondertekenen.quote:Op zondag 18 november 2018 16:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Snap niet dat Gerrit geen gehakt heeft gemaakt van dat contract. Niet eens gezien of ze hem dat heeft laten lezen. Snap er niets van. Hij heeft toch rechten gedaan? Of een bijvak of zoiets.
Ik hoorde ze gisteren bakkeleien over er een eigen plek voor Merel van te maken.quote:Op zondag 18 november 2018 16:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik ben al benieuwd hoe het gaat als Jessie weg is. Blijft Jeffry in dat 2-persoonsbed?
Het is een 4-persoonshuisje.
quote:Op zondag 18 november 2018 16:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat mag, ik niet. Reden: vind haar een smerig vies ordinair rancuneus asociaal vrouwmens.
Ja doei Merel.quote:Op zondag 18 november 2018 16:12 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik hoorde ze gisteren bakkeleien over er een eigen plek voor Merel van te maken.
Om te vloggen en als kantoortje voor de boekhouding.
Morgen na de stemming wil Shelley hem voor de ogen van Brenda verscheuren en een middelvinger op gaan steken...quote:Op zondag 18 november 2018 16:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dan nog. Je bent toch niet achterlijk. Mij zo afknijpen,terwijl het Utopia is. Had gehakt van haar gemaakt.quote:Op zondag 18 november 2018 16:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Heeft ie een blauwe maandag gedaan geloof ik.
Het huis van de slaappillenjunk en zijn alco-madre?quote:
Dat is tenminste iets.quote:Op zondag 18 november 2018 16:13 schreef snetje het volgende:
[..]
Morgen na de stemming wil Shelley hem voor de ogen van Brenda verscheuren en een middelvinger op gaan steken...
Heeft ze wel ondertekend.quote:Op zondag 18 november 2018 16:08 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee. Volgens mij heeft ze nog helemaal niks ondertekent. Of het moet toen bij het kampvuur zijn gebeurd, dat heb ik niet goed gevolgd
Vandaar deze cap ook.quote:Op zondag 18 november 2018 16:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het huis van de slaappillenjunk en zijn alco-madre?
Las net dat het daar altijd schoon was 'Eerlijk is eerlijk'
quote:Op zondag 18 november 2018 16:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 november 2018 16:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat spul waar jouw hoofd van is gemaakt
Ja, het wordt met de dag lachwekkender daarquote:Op zondag 18 november 2018 16:06 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Hahaha, een contract. Lachwekkend weer.
Dat wil ik zienquote:Op zondag 18 november 2018 16:07 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Shelley vertelde daarstraks dat als ze blijft morgen dat ze dat contract voor Brenda haar neus kapot gaat scheuren
Ik heb het niet gezien maar gelezen hierquote:Op zondag 18 november 2018 16:08 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Mwoa, ze was stoer gewest als ze het meteen gedaan had, niet na de stemming.quote:
Die is nog erger dan Jes en Jef samenquote:Op zondag 18 november 2018 16:09 schreef snetje het volgende:
Het panter hok? ...Dacht het niet ..weg met die poef ..daar kan een bed..
[ afbeelding ]
Okay. Vaag dat ze dat dan toch gedaan heeft. Die is soms ook niet te volgen, dat ze dan toch tekent.quote:Op zondag 18 november 2018 16:12 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij zei dat ze het niet moest ondertekenen.
Het willen knippen idee kwam ook pas na de stemming.quote:Op zondag 18 november 2018 16:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mwoa, ze was stoer gewest als ze het meteen gedaan had, niet na de stemming.
Mike kan er met Lotus in, tweepersoons bed lekker voor hun dan Jeff bij Shellyquote:
quote:Op zondag 18 november 2018 16:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat spul waar jouw hoofd van is gemaakt
Ik hoop dat de persoon die erin komt, de boel gewoon sloopt, want ze is haar ruimte aan het opeisen.quote:Op zondag 18 november 2018 16:09 schreef snetje het volgende:
Het panter hok? ...Dacht het niet ..weg met die poef ..daar kan een bed..
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 november 2018 16:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zal het dan leuker gaan worden in Utopia?quote:Op zondag 18 november 2018 16:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eerst Jessie, dinsdag Jeff, dus dubbelfeest neem ik aan.
Oh yesss.... lijkt me een goede.quote:Op zondag 18 november 2018 16:17 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Mike kan er met Lotus in, tweepersoons bed lekker voor hun dan Jeff bij Shelly
Die stemming heeft deze keer toch geen impact op welke bewoner dan ook, het stond weken geleden al vast dat Jes of Jef zou gaanquote:Op zondag 18 november 2018 16:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mwoa, ze was stoer gewest als ze het meteen gedaan had, niet na de stemming.
Ligt er aan wie er binnen komt lopen voor hem in de plaats. Als het weer zo'n 'kaartenbak' nono is laat dan maar.quote:Op zondag 18 november 2018 16:17 schreef RiennevanPlus het volgende:
[..]
Zal het dan leuker gaan worden u Utopia?
@yurtovicquote:
quote:
Het is een goedkope versie van billybatsbakhoer.quote:Op zondag 18 november 2018 16:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
Merel lijkt me niet iemand die snel gaat toegeven om dat hok te gaan delen.
quote:Op zondag 18 november 2018 16:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wel met tegenzin als ik me niet vergis, maar ze tekende wel.quote:Op zondag 18 november 2018 16:20 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
Ja. Lijkt er inderdaad op. Even stukje gekeken en het lijkt er inderdaad op dat Shelley ondertekent daar bij het kampvuur
schoon huisje hequote:
Is dat vandaag?quote:Op zondag 18 november 2018 16:18 schreef ThunderBitch het volgende:
Hoelaat gaan ze stemmen voor de finance? Weet iemand dat?
Nou ja zeg,ik plaats toch net het bericht uit de krant waarin staat dat ze tekent.quote:Op zondag 18 november 2018 16:20 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
Ja. Lijkt er inderdaad op. Even stukje gekeken en het lijkt er inderdaad op dat Shelley ondertekent daar bij het kampvuur
Goede oplossing.quote:Op zondag 18 november 2018 16:17 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Mike kan er met Lotus in, tweepersoons bed lekker voor hun dan Jeff bij Shelly
Ze zei daarstraks ook: Als ik een klant krijg en Brenda wilt er in dat ze er niet uit gaat. En als Brenda er stennis over gaat maken dat het haar probleem is, als ze zich er zo op zet, als er een klant bij zitquote:Op zondag 18 november 2018 16:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wel met tegenzin als ik me niet vergis, maar ze tekende wel.
Is nog niet bekend, maken ze morgen pas bekendquote:
Oeps. Die heb ik dan niet zo goed gelezen.quote:Op zondag 18 november 2018 16:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nou ja zeg,ik plaats toch net het bericht uit de krant waarin staat dat ze tekent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |