Okergeel dragen ze allemaal daarquote:Op zondag 18 november 2018 16:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze kleden zichzelf zelfs hetzelfde.
Lol alsof ze er ooit rekening mee houden met klanten en bezoek.quote:Op zondag 18 november 2018 16:23 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze zei daarstraks ook: Als ik een klant krijg en Brenda wilt er in dat ze er niet uit gaat. En als Brenda er stennis over gaat maken dat het haar probleem is, als ze zich er zo op zet, als er een klant bij zit
Gisteren zou Shelley ook een klant hebben om 4 uur,heb jij die gezien?quote:Op zondag 18 november 2018 16:23 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze zei daarstraks ook: Als ik een klant krijg en Brenda wilt er in dat ze er niet uit gaat. En als Brenda er stennis over gaat maken dat het haar probleem is, als ze zich er zo op zet, als er een klant bij zit
quote:Op zondag 18 november 2018 16:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Lol alsof ze er ooit rekening mee houden met klanten en bezoek.
Ze maken elkaar het liefst zwart tegen zoveel mogelijk bezoekers.
quote:Op zondag 18 november 2018 16:01 schreef Dotteke het volgende:
Oeps, wil een modje de tt aanpassen en er musketiers van maken aub
Die stomme hiske heeft de T weggehaald
Ik heb wel gelezen dat iemand schreef; Goh een klant voor Shelly.quote:Op zondag 18 november 2018 16:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gisteren zou Shelley ook een klant hebben om 4 uur,heb jij die gezien?
De hele dag zie je iemand brood eten, en nu ook vlak voor het avond eten.quote:Op zondag 18 november 2018 16:25 schreef MariaElena2018 het volgende:
Chris en his proppen brood in hun waffel
En met volle uitpuilende. Monden zeggen ze dat ze koekjes willen met vanille vulling en nog een ander pak maar wel een mega pak
Hiske's droom is om de hongerkindjes in Afrika te helpen. Maar een boterhampindakaas met boter weigert ze, is een stap te ver.quote:Op zondag 18 november 2018 16:22 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hiske en Chris hoe zielig dat je beide dezelfde kleding aan doet
Hiske lust geen Brood met pindakaas met boter
Thnxquote:Op zondag 18 november 2018 16:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Sorry had ik niet gezien.![]()
Done.
Maar ze heeft niks met Gehwg.quote:
Neequote:Op zondag 18 november 2018 16:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gisteren zou Shelley ook een klant hebben om 4 uur,heb jij die gezien?
take 100000000000000000000000000quote:Op zondag 18 november 2018 16:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
Er komt nog een gesprek tussen Shelley en Gerrit.
Shelly snapt echt niet hoe relaties ook leuk kunnen zijn en dat je dingen voor elkaar doet, omdat je dat leuk vind.quote:Op zondag 18 november 2018 16:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar ze heeft niks met Gehwg.
Ik ook niet,is er ook niet geweest volgens mij.quote:
Giz schrijft net wel dat ze het hier gelezen heeftquote:Op zondag 18 november 2018 16:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ook niet,is er ook niet geweest volgens mij.
Die post ging over de mail die Shelley had ontvangen,Ik vond het al vreemd omdat ze in tijd van de stemming zo weinig mogelijk mensen van buitenaf op het terrein toe laten.En zeker geen kappersklantjes.quote:Op zondag 18 november 2018 16:38 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Giz schrijft net wel dat ze het hier gelezen heeft
quote:Op zondag 18 november 2018 16:40 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Zelfs ik heb een strakker kontje, jeetje dit is echt niks.
Strakker in je broek misschien?quote:Op zondag 18 november 2018 16:40 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Ja maar jij bent 14 en nog niet volgroeid, dus da's niet helemaal vergelijkbaarquote:Op zondag 18 november 2018 16:40 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 november 2018 16:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja maar jij bent 14 en nog niet volgroeid, dus da's niet helemaal vergelijkbaar
Ai,dat is niet slim.Ik heb thuis op het dak ook veel platen vervangen,maar ik kom er nu niet meer op.quote:Op zondag 18 november 2018 16:45 schreef Yurtovic het volgende:
Joa heeft in de asbestsanering gewerkt zonder bescherming, krijgt sowieso al longkanker denkt ie
Ik zie 2 keer kots en 2 keer stront,op de 1 wel vuurtje en de andere niet, nog meer?quote:Op zondag 18 november 2018 16:46 schreef Aggie46 het volgende:
(Met dank aan Sparpaars.)
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
en deze:
[ afbeelding ]
Heb je die haard gezien? Helemaal zwart.quote:Op zondag 18 november 2018 16:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja maar jij bent 14 en nog niet volgroeid, dus da's niet helemaal vergelijkbaar
Sssst, zwart ligt gevoelig rond deze tijd. Maar ja, die ziet er nu al niet meer uit inderdaad, hoe krijgen ze het zo snel voor elkaar?quote:Op zondag 18 november 2018 16:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heb je die haard gezien? Helemaal zwart.
Want het is zoooooo boooooring. Goed argument.quote:Op zondag 18 november 2018 16:50 schreef Jemoederniet het volgende:
Wat heeft Christel vandaag gedaan om het terrein op te ruimen vraagt Gerrit.
Ze heeft over het terrein gelopen met een fles in de hand.
Groepsproces.
Doet ze een keer niet aan mee.
Door verkeerd hout te stoken.En het ding vol te gooien.Dan krijg je dit resultaat.quote:Op zondag 18 november 2018 16:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Sssst, zwart ligt gevoelig rond deze tijd. Maar ja, die ziet er nu al niet meer uit inderdaad, hoe krijgen ze het zo snel voor elkaar?
Geweldig toch. Dat iemand zichzelf aanpaktquote:Op zondag 18 november 2018 16:52 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus Gerrit je lult uit je nek, want je helpt nooit met schoonmaken en nu ineens wel .
Maar daar kan mevroi niet tegen.quote:Op zondag 18 november 2018 16:53 schreef Jemoederniet het volgende:
Mooi om te zien hoe Christel nu wordt aangesproken als een klein kind.
Zijn de rollen eens omgedraaid.
Mooi, ze is snachts al streamvrij, smorgens soundvrij.. dus een keer aangepakt worden mag wel een keerquote:Op zondag 18 november 2018 16:53 schreef Jemoederniet het volgende:
Mooi om te zien hoe Christel nu wordt aangesproken als een klein kind.
Zijn de rollen eens omgedraaid.
De 2 volwassen vrouwen gaan nu even pathalogen in hun huisje.quote:
Shit ,de kachel stond uit.quote:Op zondag 18 november 2018 16:56 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
De 2 volwassen vrouwen gaan nu even pathalogen in hun huisje.
Een half uurtje volgens Hiske. Ik zet de wekker.
quote:Op zondag 18 november 2018 16:57 schreef Zeyina het volgende:
Chris en His gaan even roddelen over Gerrit in hun heksenkot
Ze zei een kwartiertjequote:Op zondag 18 november 2018 16:56 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
De 2 volwassen vrouwen gaan nu even pathalogen in hun huisje.
Een half uurtje volgens Hiske. Ik zet de wekker.
Proest.quote:Op zondag 18 november 2018 16:58 schreef Jemoederniet het volgende:
Volgende keer bemoeit Hiske zich ermee.
quote:
Ja, dan had ze het even duidelijk uitgelegd.quote:Op zondag 18 november 2018 16:58 schreef Jemoederniet het volgende:
Volgende keer bemoeit Hiske zich ermee.
Ow nog erger.quote:Op zondag 18 november 2018 16:58 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze zei een kwartiertje
Niet een halfuurtje. Dus je wekker even 15 minuten terugzetten
quote:Op zondag 18 november 2018 16:59 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Christel had 500 euro aan knaken kunnen verdienen met 50 kettinkjes. Tien euro voor een veter met een bedel eraan.
quote:Op zondag 18 november 2018 17:00 schreef 5thencounter het volgende:
Cremmetje voor je droge huidje Lieverd? Geen doorligplekjes Lieverd? nog iets voor je doen Lieverd?![]()
[ afbeelding ]
Jezus dus hij mag niet down zijn als zijn vriendin morgen weggaat.quote:Op zondag 18 november 2018 16:59 schreef Zeyina het volgende:
En Jeff is down. Wordt in bed gestopt door Moeke. Ze zal hem zo wel een 'flesje' kruiden geven
Het lijkt me dat hij dan eerder moet proberen om nog zo veel mogelijk leuke dingen te doen met zijn vriendinquote:Op zondag 18 november 2018 17:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jezus dus hij mag niet down zijn als zijn vriendin morgen weggaat.
Wacht even,dat staat er toch niet?quote:Op zondag 18 november 2018 17:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat weet hij helemaal nog niet.quote:Op zondag 18 november 2018 17:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Of hijzelf. We weten het nog niet.quote:Op zondag 18 november 2018 17:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
voor sommigen.quote:Op zondag 18 november 2018 17:01 schreef Zeyina het volgende:
Chris is haar hangertjes aan het tellen. Ohh het zijn er zelfs meer dan 50
Hoor Hiske zeggen dat ze er ¤ 12,50 voor vraagt
Wat zal die Jeff snel opknappen als ie niet meer zo betutteld wordt.quote:Op zondag 18 november 2018 17:00 schreef 5thencounter het volgende:
Cremmetje voor je droge huidje Lieverd? Geen doorligplekjes Lieverd? nog iets voor je doen Lieverd?![]()
[ afbeelding ]
Dat idee heb ik ook wel.quote:Op zondag 18 november 2018 17:02 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Wat zal die Jeff snel opknappen als ie niet meer zo betutteld wordt.
Hij zei vanmorgen dat hij zelf het gevoel heeft dat hij weg gestemd gaat wordenquote:Op zondag 18 november 2018 17:02 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Of hijzelf. We weten het nog niet.
Met de markt kosten ze een tientje.Special price for you.quote:Op zondag 18 november 2018 17:01 schreef Zeyina het volgende:
Chris is haar hangertjes aan het tellen. Ohh het zijn er zelfs meer dan 50
Hoor Hiske zeggen dat ze er ¤ 12,50 voor vraagt
De grootste lol ben ik bangquote:Op zondag 18 november 2018 17:02 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Dat geeft niets, hij is niet groot geschapen.quote:Op zondag 18 november 2018 17:02 schreef Jian het volgende:
Heb je een shirt hieronder aan, anders vat je kou. Je moet wat creme op je gezicht smeren je hebt een droge huid. Je moet even een riem om je broek doen, schatje .... Ze bemoederd hem helemaal dood. Als ie 2 weken er uit is en bij haar blijft dan pist ie zittend
Zou heel goed voor hem zijn.quote:Op zondag 18 november 2018 17:02 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 november 2018 17:03 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat geeft niets, hij is niet groot geschapen.
Dat doe ik ook.quote:Op zondag 18 november 2018 17:02 schreef Jian het volgende:
Heb je een shirt hieronder aan, anders vat je kou. Je moet wat creme op je gezicht smeren je hebt een droge huid. Je moet even een riem om je broek doen, schatje .... Ze bemoederd hem helemaal dood. Als ie 2 weken er uit is en bij haar blijft dan pist ie zittend
Nou kijk. Waarom dan down als je dit zo graag wil?quote:Op zondag 18 november 2018 17:03 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hij zei vanmorgen dat hij zelf het gevoel heeft dat hij weg gestemd gaat worden
Word wel een lange uitzending danquote:Op zondag 18 november 2018 17:04 schreef Yurtovic het volgende:
Ik zie Jef nog wel een eigen TV show krijgen, misschien een goeie vervanger voor Twan Huys
Omdat Jessie weg wil? Zou trouwens ook stom zijn om haar erin te laten. Ze doet helemaal niets meer en ik denk dat ze dat ook blijft doen tot ze thuis is. Jeff werkt tenminste nog wel.quote:Op zondag 18 november 2018 17:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nou kijk. Waarom dan down als je dit zo graag wil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |