Shelly snapt echt niet hoe relaties ook leuk kunnen zijn en dat je dingen voor elkaar doet, omdat je dat leuk vind.quote:Op zondag 18 november 2018 16:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar ze heeft niks met Gehwg.
Ik ook niet,is er ook niet geweest volgens mij.quote:
Giz schrijft net wel dat ze het hier gelezen heeftquote:Op zondag 18 november 2018 16:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ook niet,is er ook niet geweest volgens mij.
Die post ging over de mail die Shelley had ontvangen,Ik vond het al vreemd omdat ze in tijd van de stemming zo weinig mogelijk mensen van buitenaf op het terrein toe laten.En zeker geen kappersklantjes.quote:Op zondag 18 november 2018 16:38 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Giz schrijft net wel dat ze het hier gelezen heeft
quote:Op zondag 18 november 2018 16:40 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Zelfs ik heb een strakker kontje, jeetje dit is echt niks.
Strakker in je broek misschien?quote:Op zondag 18 november 2018 16:40 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Ja maar jij bent 14 en nog niet volgroeid, dus da's niet helemaal vergelijkbaarquote:Op zondag 18 november 2018 16:40 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 november 2018 16:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja maar jij bent 14 en nog niet volgroeid, dus da's niet helemaal vergelijkbaar
Ai,dat is niet slim.Ik heb thuis op het dak ook veel platen vervangen,maar ik kom er nu niet meer op.quote:Op zondag 18 november 2018 16:45 schreef Yurtovic het volgende:
Joa heeft in de asbestsanering gewerkt zonder bescherming, krijgt sowieso al longkanker denkt ie
Ik zie 2 keer kots en 2 keer stront,op de 1 wel vuurtje en de andere niet, nog meer?quote:Op zondag 18 november 2018 16:46 schreef Aggie46 het volgende:
(Met dank aan Sparpaars.)
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
en deze:
[ afbeelding ]
Heb je die haard gezien? Helemaal zwart.quote:Op zondag 18 november 2018 16:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja maar jij bent 14 en nog niet volgroeid, dus da's niet helemaal vergelijkbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |