Het maakt allemaal niks uit wat er binnenkomt daar. Ze zijn allemaal hetzelfde. Het was niks, is niks, en het wordt ook nooit meer wat.quote:Op zondag 18 november 2018 13:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het voegt niets toe. Dit soort meisjes zijn er nu al genoeg, Merel en Lotus schaar ik daar ook onder allemaal van die charismatisch loze cliché mutsen.
Lotus kan wat, en is eigenlijk de enige van de vrouwen die af en toe aanpakt, naast haar muziek ook nogquote:Op zondag 18 november 2018 13:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het voegt niets toe. Dit soort meisjes zijn er nu al genoeg, Merel en Lotus schaar ik daar ook onder allemaal van die charismatisch loze cliché mutsen.
Veel lullen maar nog weinig bereiktquote:Op zondag 18 november 2018 13:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Lotus kan wat, en is eigenlijk de enige van de vrouwen die af en toe aanpakt, naast haar muziek ook nog
Ja ze maakt TV dat is het en ze ziet er leuk uit, dat is het wel.quote:Op zondag 18 november 2018 13:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Lotus kan wat, en is eigenlijk de enige van de vrouwen die af en toe aanpakt, naast haar muziek ook nog
Dat het al een leuk kippehok is geworden.. morgen 8 Klapkutten die clueless rondhobbelen en in hun KutteHokkies blijven plakkenquote:Op zondag 18 november 2018 13:21 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Het maakt allemaal niks uit wat er binnenkomt daar. Ze zijn allemaal hetzelfde. Het was niks, is niks, en het wordt ook nooit meer wat.
Er zijn er daar bang voor daglicht denk ik. Tot ome J de Mol weer van zich laat horen: "Kom GVD uit die stinkhokken, ik heb jullie ingehuurd om tv te maken, doe dat dan ook. Of willen jullie 1 voor 1 een toneelhaakje krijgen? Dat kan hoor....!"quote:Op zondag 18 november 2018 13:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat het al een leuk kippehok is geworden.. morgen 8 Klapkutten die clueless rondhobbelen en in hun KutteHokkies blijven plakken
quote:Op zondag 18 november 2018 13:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waaraan Hiske mee deed......en nu dit.......Hiske staat er mooi op.......al haar vrienden en familie en ach....... ze moet er niet aan denken dat ze nu gezien wordt als niks beter dan de rest daar.......en net zo vals is.......
Jep en dan maar een uurtje " sporten"quote:Op zondag 18 november 2018 13:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Tim en Joa drinken echt teveel van dat spul volgens mij
Met wat gewichtjes, en dan denken ze dat ze heel gespierd zijnquote:Op zondag 18 november 2018 13:26 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Jep en dan maar een uurtje " sporten"
gaat niet om die sigaret, ik zou het ook zat worden als een vriendin constant loopt te zeiken over haar vriend, je haar advies geeft, en ze constant als een dombo gewoon weer hetzelfde doetquote:Op zondag 18 november 2018 13:26 schreef Bumfuzzle het volgende:
Adje is weer aan het ijlen
Buiten zou hij de vriendschap opgezegd hebben.
Over een sigaret.![]()
![]()
Tuurlijk volgen er de nodige Hattricks als de boel stagneert op téveel ouwehoerende Kuttekoppen die hun Hok niet meer uitkomenquote:Op zondag 18 november 2018 13:25 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Er zijn er daar bang voor daglicht denk ik. Tot ome J de Mol weer van zich laat horen: "Kom GVD uit die stinkhokken, ik heb jullie ingehuurd om tv te maken, doe dat dan ook. Of willen jullie 1 voor 1 een toneelhaakje krijgen? Dat kan hoor....!"
van de poort zekerquote:Op zondag 18 november 2018 13:27 schreef Dotteke het volgende:
Ha ha ha volgens Jes zijn zij en Jef de sleutels van Utopia
Is Towler je tweelingbroer?quote:Op zondag 18 november 2018 13:28 schreef r0ydr het volgende:
Vanavond kampvuur
Lotus bij Mike vanavond slapen
Morgen hoeft het niet meer.quote:Op zondag 18 november 2018 13:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik kan niet eens meer naar Jessie luisteren
Dat wilde ze wel, maar lafkutje zag dat het geen zin had en stemde toen maar met de groep mee.quote:Op zondag 18 november 2018 13:09 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik vraag me nu af of Christel wel op Franny had willen stemmen.Die begon ook aardig te hakkelen toen ze haar stem moest zeggen.
Jess.. en Bier, Weib und Gesangquote:
Ik hoop het, weg met dat mokkelquote:
Die centenbak is totaal geen toegevoegde waarde.......Ja misschien voor de lul van Tim........quote:Op zondag 18 november 2018 13:29 schreef Bramenstruik het volgende:
jaaa jaaaaa je hebt gelijk jaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
Fren heeft echt issues hoor!
Wat een eigendunk. Het was tegen John en Mike.quote:Op zondag 18 november 2018 13:29 schreef pollewop77 het volgende:
Het is de drie musketiers tegen mij en jeffry geweest zegt Jessie
Ze kunnen de naam utopia beter veranderen in narcistia. De ene naar de andere narcist komt daar binnen. Wat een idioten toch. En maar denken dat ze wat voorstellen..... met een merel voorop, de narcistische moederkloek. Lomp gedrocht. En jessie als goeie 2e.quote:Op zondag 18 november 2018 13:27 schreef Dotteke het volgende:
Ha ha ha volgens Jes zijn zij en Jef de sleutels van Utopia
dat lijkt me best link met zo'n onderbeetquote:Op zondag 18 november 2018 13:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die centenbak is totaal geen toegevoegde waarde.......Ja misschien voor de lul van Tim........![]()
GM
quote:Op zondag 18 november 2018 13:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Gelukkig hebben we haar filmpje nog.
Ze heeft een behoorlijk apart beeld van zichzelf.quote:Op zondag 18 november 2018 13:31 schreef pollewop77 het volgende:
Die Jessie kon echt de vinketering krijgen met haar samen eten
quote:Op zondag 18 november 2018 13:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat lijkt me best link met zo'n onderbeet
mss kan ze straks Billy in elkaar beuken in boxingstars?quote:Op zondag 18 november 2018 13:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze heeft een behoorlijk apart beeld van zichzelf.
Aldus de grootste negatieveling daar .....quote:Op zondag 18 november 2018 13:32 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie heeft geleerd dat niets negatief is.![]()
![]()
Zegt het dat echt? Die is rijp voor een gesticht.quote:Op zondag 18 november 2018 13:33 schreef Koekiebakkie het volgende:
Jessie: Ik heb deze groep gevormd,ik heb alles geleid![]()
![]()
al het negatieve heeft het positieve zegt ze toch altijd?quote:Op zondag 18 november 2018 13:33 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Aldus de grootste negatieveling daar .....
Gaat Jessie verliezen!quote:Op zondag 18 november 2018 13:32 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
mss kan ze straks Billy in elkaar beuken in boxingstars?
Ongelooflijk wat er uit dat smoelwerk komt, verbaas me echt.......quote:Op zondag 18 november 2018 13:33 schreef Koekiebakkie het volgende:
![]()
Ja!!quote:Op zondag 18 november 2018 13:33 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Aldus de grootste negatieveling daar .....
quote:Op zondag 18 november 2018 13:33 schreef Koekiebakkie het volgende:
![]()
Die hele Franny is genantquote:Op zondag 18 november 2018 13:33 schreef pollewop77 het volgende:
Kan iemand die Franny weghalen bij Jessie? Dit is te genant voor woorden
quote:Op zondag 18 november 2018 13:33 schreef snetje het volgende:
Jessie gaat geen strijd voeren...Jessie gaat geen strijd voeren...Jessie gaat geen strijd voeren...Jessie gaat geen strijd voeren...Jessie gaat geen strijd voeren...Jessie gaat geen strijd voeren...Jessie gaat geen strijd voeren...Jessie gaat geen strijd voeren...Jessie gaat geen strijd voeren...Jessie gaat geen strijd voeren...Jessie gaat geen strijd voeren...Jessie gaat geen strijd voeren...Jessie gaat geen strijd voeren...Jessie gaat geen strijd voeren...
Ondertussen zegt ze eigenlijk ..
KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....
Ze staat ook altijd te eten, nu weer een wortel, net zag ik haar met broodquote:
Daar mag best wat spek opquote:Op zondag 18 november 2018 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze staat ook altijd te eten, nu weer een wortel, net zag ik haar met brood
En daarna: ben je bevloedbaar.quote:Op zondag 18 november 2018 13:36 schreef Koekiebakkie het volgende:
Jessie tegen Franny: Ben je gepest vroeger?
Heb jij je luier al verschoond vandaag............quote:
Jep moet ook nog 6 kilo volgens haar zelf, wel een klap in zon korte tijdquote:Op zondag 18 november 2018 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van een wortel word je niet dik Dot.........quote:Op zondag 18 november 2018 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 november 2018 13:37 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik verstond het anders, maar het is iig niet goed
Je krijgt zo je lunchquote:Op zondag 18 november 2018 13:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heb jij je luier al verschoond vandaag............
dat leg eraanquote:Op zondag 18 november 2018 13:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Van een wortel word je niet dik Dot.........
Dat moet bij haar dan nog indalen zeker, dat positieve.quote:Op zondag 18 november 2018 13:33 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
al het negatieve heeft het positieve zegt ze toch altijd?
Ik heb ook moeten eten om dikker te worden jaren terugquote:Op zondag 18 november 2018 13:37 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Jep moet ook nog 6 kilo volgens haar zelf, wel een klap in zon korte tijd
Nee, maar het is wel etenquote:Op zondag 18 november 2018 13:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Van een wortel word je niet dik Dot.........
Nou schiet op dan........quote:Op zondag 18 november 2018 13:37 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Je krijgt zo je lunchIk druk nog even door.
Die wil dat Jessie naar huis gaat, hij offert zich wel op. Zij trekt het niet langer.quote:Op zondag 18 november 2018 13:34 schreef Dotteke het volgende:
Hoor toch eens hoe goed die Jef en Jes zijn
Ze gaan niet strijden, maar Jef zegt wel ff dat hij morgen met de silo aan de gang gaat en dat zijn ding is.
En Jessie die wijze raad heeft.quote:Op zondag 18 november 2018 13:38 schreef Koekiebakkie het volgende:
Echt waar de wereld is kapot.
Franny die raad vraagt aan Jessie
Het is maar goed dat oom John er niet meer is daar, die had haar spontaan de poort uit gelazerd denk ik, als ie haar zo had horen praten.quote:Op zondag 18 november 2018 13:38 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat lult die sleepbeen opeens veel nu.........................Een snotneus die even het leven doorneemt........
Je verwacht het niet.quote:Op zondag 18 november 2018 13:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die wil dat Jessie naar huis gaat, hij offert zich wel op. Zij trekt het niet langer.
Ik ben die petertjes zo zat, had zo gehoopt dat dat iin 2 niet gebeurenquote:Op zondag 18 november 2018 13:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die wil dat Jessie naar huis gaat, hij offert zich wel op. Zij trekt het niet langer.
Wat er opeens allemaal uit dat smoelwerk komt.............quote:Op zondag 18 november 2018 13:39 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Het is maar goed dat oom John er niet meer is daar, die had haar spontaan de poort uit gelazerd denk ik, als ie haar zo had horen praten.
Ik hoorde het ook wat een kotswijfquote:Op zondag 18 november 2018 13:40 schreef pollewop77 het volgende:
Gadverdamme Jessie
Dacht je zo te blijven dat je met Tim aanpapte
wel eerlijkquote:Op zondag 18 november 2018 13:40 schreef pollewop77 het volgende:
Gadverdamme Jessie
Dacht je zo te blijven dat je met Tim aanpapte
Ja, een hele rits voor boven me bedquote:Op zondag 18 november 2018 13:40 schreef Yurtovic het volgende:
Screenshot deze maar motherfuckers, gilt Joa.
Iemand gescreenshot?
Wie is Brandon?.............quote:Op zondag 18 november 2018 13:40 schreef Dotteke het volgende:
Brandon zie je wel meer bij de mannen in de tent de laatste dagen
quote:
Het is alleen maar veel erger.quote:Op zondag 18 november 2018 13:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben die petertjes zo zat, had zo gehoopt dat dat iin 2 niet gebeuren
De man die beweegt als de batterijen er in zittenquote:
Ze zijn er bij de dames achtergekomen dat hij geen vagina heeft.quote:Op zondag 18 november 2018 13:40 schreef Dotteke het volgende:
Brandon zie je wel meer bij de mannen in de tent de laatste dagen
Febo werkt dit zelf in de hand. Ze hadden Jessie en Jeffry gewoon moeten laten gaan een maand geleden. Weg met die stumperdsquote:Op zondag 18 november 2018 13:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]![]()
[..]
Het is alleen maar veel erger.
quote:Op zondag 18 november 2018 13:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ze praat Franny even een #metoo aan.
Met zijn verjaardag een paar blikken tieten geven, m isschien helpt datquote:Op zondag 18 november 2018 13:42 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ze zijn er bij de dames achtergekomen dat hij geen vagina heeft.
Wat een oud wijf is het.
tuurlijk, dat snap ik ook nog wel, en moet Jes wat zeggen, haar liefde Maaik en gaat de buitenwereld in met die kneus, dat houdt nog geen 2 weken stand daar!quote:Op zondag 18 november 2018 13:41 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Maar die toon waarop gewoon. Alsof ze de queen is
Word tijd dat ze dan eens geladen worden......quote:Op zondag 18 november 2018 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De man die beweegt als de batterijen er in zitten
Weet niet of ze ze hebben tegengehouden. Ik denk dat die verrekte borg een grote rol speelt.quote:Op zondag 18 november 2018 13:42 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Febo werkt dit zelf in de hand. Ze hadden Jessie en Jeffry gewoon moeten laten gaan een maand geleden. Weg met die stumperds
Ze was druk bezig om de groep te vormen en leidenquote:Op zondag 18 november 2018 13:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ga dingen doen,laat dingen zien.Waar was jij de laatste tijd zelf domme kut.
Na het bezoek hadden ze zo de deur uit gewandeld. Ze zijn echt wel tegengehouden.quote:Op zondag 18 november 2018 13:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Weet niet of ze ze hebben tegengehouden. Ik denk dat die verrekte borg een grote rol speelt.
Zo gauw die pleuris westlander er morgen uit is, kun je een andere avatar nemen.........quote:
Sorry,dat heb ik dan zeker gemist.quote:Op zondag 18 november 2018 13:44 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ze was druk bezig om de groep te vormen en leiden
Dat had Tim idd al heel goed doorquote:Op zondag 18 november 2018 13:43 schreef Jemoederniet het volgende:
Onzekere Franny heeft geen eigen mening. Die is heel makkelijk te manipuleren. Gewillige prooi voor de yurtmannen dus.
Dan is het dus Mike zijn schuld dat ik een hekel aan dat wijf heb.Bedankt Mike!quote:Op zondag 18 november 2018 13:43 schreef Dotteke het volgende:
Mike hep Jes gemaakt, 75% van hoe ze nu is hep Mike gedaan
ja lekker aan haarzelf denkenquote:Op zondag 18 november 2018 13:45 schreef utopia2.0 het volgende:
Ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ...............................
jaquote:Op zondag 18 november 2018 13:45 schreef utopia2.0 het volgende:
Ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ...............................
Vindt het vermakelijk.......mannen blijven kleine kinderen......ik voel ze man, als ik in bed lig.....alles gaat strakker zitten en maar voor de spiegel......maar Brandon krijgt wel meer figuur.....vindt het leuk om te zien.....ze trainen ook hun nek met van links naar rechts te kijken naar hun armen.....quote:Op zondag 18 november 2018 13:39 schreef Yurtovic het volgende:
Voor de spiegel staan met je gewichten
Depressie gehad en half jaar......................quote:
En dan zo'n gevangenis in gaan.quote:Op zondag 18 november 2018 13:46 schreef Bramenstruik het volgende:
medicijnen, antidepressieva, en een terugval 2 weken geleden
En Tim net bij de stemming ook nog zeggen dat ze beiden tegenvielenquote:Op zondag 18 november 2018 13:44 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat had Tim idd al heel goed door
Weet het niet. Misschien wel. Jeff was wel zo gek, maar Jessie dacht wel aan die borg, denk ik.quote:Op zondag 18 november 2018 13:44 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Na het bezoek hadden ze zo de deur uit gewandeld. Ze zijn echt wel tegengehouden.
op zich, maakt dat niet uitquote:Op zondag 18 november 2018 13:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Depressie gehad en half jaar......................
Morgen stemt Franny Jeff naar huis omdat ze niet zonder Jessie kan inmiddels...quote:
Moeder van Jessie zei dat ze het geregeld hadden met de borgquote:Op zondag 18 november 2018 13:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Weet het niet. Misschien wel. Jeff was wel zo gek, maar Jessie dacht wel aan die borg, denk ik.
En misschien hebben ze ze omgepraat, omdat ze nog niet direct 2 mensen hadden. Ja, ik weet het ook niet hoor.
Of Shelley,, nog beterquote:Op zondag 18 november 2018 13:47 schreef snetje het volgende:
[..]
Morgen stemt Franny Jeff naar huis omdat ze niet zonder Jessie kan inmiddels...
Spraakwater,zullen wel weer die waterige kruidenbitter hebben gedronkenquote:Op zondag 18 november 2018 13:46 schreef utopia2.0 het volgende:
Heeft die sleepbeen en spuit gehad ?...........Mens lult opeens ontzettend veel.............
Zou het wel grappig vinden. Jessie woest.quote:Op zondag 18 november 2018 13:47 schreef snetje het volgende:
[..]
Morgen stemt Franny Jeff naar huis omdat ze niet zonder Jessie kan inmiddels...
Ik heb helaas de ervaring gehad met een depressie, twee jaar lang last van gehad en het ligt steeds op de loer............quote:
voor Jessie wel mss,maar het is wel en dingetje voor hun samenquote:Op zondag 18 november 2018 13:48 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Moeder van Jessie zei dat ze het geregeld hadden met de borg
Is die borg wel rechtsgeldigquote:Op zondag 18 november 2018 13:48 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die een afspraak gemaakt met de ouders van Jeff om de borg te delen van degene die zich moet uitkopen.quote:Op zondag 18 november 2018 13:48 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
ik ook 10 jaar van mn leven, ook al weer 10 jaar geleden hoor, en idd soms dat het monster weer ff op de loer lgt, weet precies wat je zegt!quote:Op zondag 18 november 2018 13:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb helaas de ervaring gehad met een depressie, twee jaar lang last van gehad en het ligt steeds op de loer............
Als je bedoelde tijdens het bezoek, daar ging Jessie niet op in, want ik denk dat ze weet dat het ook een soort Jeff is, die doet ondoordachte dingen. Zo kwam het wel op mij over.quote:Op zondag 18 november 2018 13:48 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Borg is allang terug verdiend joh, ze krijgen maandelijks minstens minimumloon, dat is de wet.quote:Op zondag 18 november 2018 13:49 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die een afspraak gemaakt met de ouders van Jeff om de borg te delen van degene die zich moet uitkopen.
Het was mijn grootste vijand in mijn leven tot nu toe............quote:Op zondag 18 november 2018 13:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik ook 10 jaar van mn leven, ook al weer 10 jaar geleden hoor, en idd soms dat het monster weer ff op de loer lgt, weet precies wat je zegt!
Of stop je vinger in je neus. Onee, dat kan niet meer. De mensen kijken.quote:Op zondag 18 november 2018 13:51 schreef Koekiebakkie het volgende:
Hey Jessie doe nog eens je varkenskop
quote:Op zondag 18 november 2018 13:51 schreef Koekiebakkie het volgende:
Hey Jessie doe nog eens je varkenskop
Daar dacht ik ook aan. Jessie trekt het niet langer, neefje en zo, dus die moet maar eerst gaan.quote:Op zondag 18 november 2018 13:49 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die een afspraak gemaakt met de ouders van Jeff om de borg te delen van degene die zich moet uitkopen.
Ik denk eerder dat dit een voorwaarde is om utopia IN te mogen. Ze moeten iets psychisch mankeren, anders mogen ze niet.quote:Op zondag 18 november 2018 13:46 schreef pollewop77 het volgende:
Half jaar geleden in een depressie geraakt, ze slikt er medicijnen voor
en dan vinden die ouders het geweldig dat ze Utopia ingaat??? Ik vraag me echt af wat dat voor een idioten zijn
Ik omdat ik ze die 2,50 niet gun.quote:Op zondag 18 november 2018 13:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Waarom luister ik naar sleepbeen...................
Die twee stonden op het punt om te gaan na het bezoek. Jeffry zei zelfs, hoe zullen ze dat achter vinden, wij tegelijk weg. Ik denk dat ze tegengehouden zijn, zo van hou nog ff vol tot de stemmingen ofzo. Spaart ze 1 x borg. En die wordt gedeeld door beide families dadelijk. Die jeffry volgt binnen een week nadat jessie weg isquote:Op zondag 18 november 2018 13:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als je bedoelde tijdens het bezoek, daar ging Jessie niet op in, want ik denk dat ze weet dat het ook een soort Jeff is, die doet ondoordachte dingen. Zo kwam het wel op mij over.
Je kunt best gelijk hebben hoor, maar ik denk dat die twee gewoon een plannetje hebben bedacht. Ze waren er al klaar mee, voordat het bezoek kwam. Hadden van mij ook allebei eruit gekund hoor.
Als het de schuld van de Febo is, shame on them.
snap hetquote:Op zondag 18 november 2018 13:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het was mijn grootste vijand in mijn leven tot nu toe............
ik vind het te grappig, dat varkenssnuitjequote:Op zondag 18 november 2018 13:54 schreef Bumfuzzle het volgende:
Godver.. jessie deed het weer. Ik was te laat om een screenshot te maken![]()
![]()
quote:
Ik zou me kapot schamen als er een kind van mij utopia in zou willen.quote:Op zondag 18 november 2018 13:55 schreef ThunderBitch het volgende:
Eigenlijk zou de Febo zulke mensen tegen zichzelf moeten beschermen. Snap de ouders van Franny ook niet. Ze zei dat ze het ermee eens waren dat ze in Utopia ging.
My got, het enige wat ter verdediging kan zijn, is dat ze nooit naar Utopia hebben gekeken. Kan me niet voorstellen, als je dochter erin wil gaan.
Ze kijken al 5 jaar, fan van het programmaquote:Op zondag 18 november 2018 13:55 schreef ThunderBitch het volgende:
Eigenlijk zou de Febo zulke mensen tegen zichzelf moeten beschermen. Snap de ouders van Franny ook niet. Ze zei dat ze het ermee eens waren dat ze in Utopia ging.
My got, het enige wat ter verdediging kan zijn, is dat ze nooit naar Utopia hebben gekeken. Kan me niet voorstellen, als je dochter erin wil gaan.
quote:Op zondag 18 november 2018 13:53 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Die twee stonden op het punt om te gaan na het bezoek. Jeffry zei zelfs, hoe zullen ze dat achter vinden, wij tegelijk weg. Ik denk dat ze tegengehouden zijn, zo van hou nog ff vol tot de stemmingen ofzo. Spaart ze 1 x borg. En die wordt gedeeld door beide families dadelijk. Die jeffry volgt binnen een week nadat jessie weg is
Dit is ook echt te erg. Kind was depressief, of zit nog midden in een depressie, ze heeft geen mening, of durft er niet voor uit te komen,. Dit is echt diep triestquote:Op zondag 18 november 2018 13:55 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vooral om het feit dat dit waarschijnlijk het eerste resultaat gaat zijn als ze op zichzelf googledquote:Op zondag 18 november 2018 13:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik kan niet stoppen lachen daarom, is het enige grappige wat ze doet
Van haar wist ik het wel.quote:Op zondag 18 november 2018 13:56 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Ze kijken al 5 jaar, fan van het programma
Ze had zich ook al voor Utopia 1 opgegeven maar is het toen niet geworden....nou duidelijk toch uit welk vaatje ze putten bij de Febo nu...quote:Op zondag 18 november 2018 13:55 schreef ThunderBitch het volgende:
nou jah als je een kei van een dochter hebt die piloot isquote:Op zondag 18 november 2018 13:55 schreef ThunderBitch het volgende:
jaquote:Op zondag 18 november 2018 13:57 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ik vooral om het feit dat dit waarschijnlijk het eerste resultaat gaat zijn als ze op zichzelf googled
pilootquote:Op zondag 18 november 2018 13:57 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nou jah als je een kei van een dochter hebt die piloot is
Yup.quote:Op zondag 18 november 2018 13:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze had zich ook al voor Utopia 1 opgegeven maar is het toen niet geworden....nou duidelijk toch uit welk vaatje ze putten bij de Febo nu...
Ja, dan is het geen probleem. Ik vind het echt triest. Ze is nu een speelbal voor iedereen.quote:Op zondag 18 november 2018 13:57 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nou jah als je een kei van een dochter hebt die piloot is
En samen met iemand die helemaal niet Utopia in wil...er geeft zich dus echt helemaal niemand op blijkbaar. Ik geloofde dat eerst ook niet maar dat zien we nu aan Erik, Franny en Florian. Allemaal kneusjes die eerst zijn afgevallen maar nu met smeekbedes worden verzocht om Utopia in te gaan.quote:
Of een piloot die alleen maar papieren vliegtuigjes mag vliegen.quote:Op zondag 18 november 2018 13:59 schreef Bramenstruik het volgende:
als er al ooit een piloot binnenkomt, is dat ook vast een kutpiloot
tenenkrommend weer, en ze doet het weer, ik kan nog veel leren, ja, je hebt gelijk, ja, ik wil me zelf ontwikkelenquote:Op zondag 18 november 2018 13:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dan is het geen probleem. Ik vind het echt triest. Ze is nu een speelbal voor iedereen.
quote:Op zondag 18 november 2018 13:59 schreef Bramenstruik het volgende:
Kamikaze piloot.quote:Op zondag 18 november 2018 13:59 schreef Bramenstruik het volgende:
En een gratis goodiebag met probeerverpakkingen van prozac, zoloft en celexa.quote:Op zondag 18 november 2018 13:59 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhja.. Een Akkademietje over Depressies.. Frannie heeft het gehad, en de hele wereld mag het weten![]()
Toegang ¤5, hapjes en drankjes 2 muntjes
Inderdaad. Het programma zal dan geen lang leven beschoren zijn.quote:Op zondag 18 november 2018 14:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En samen met iemand die helemaal niet Utopia in wil...er geeft zich dus echt helemaal niemand op blijkbaar. Ik geloofde dat eerst ook niet maar dat zien we nu aan Erik, Franny en Florian. Allemaal kneusjes die eerst zijn afgevallen maar nu met smeekbedes worden verzocht om Utopia in te gaan.
quote:Op zondag 18 november 2018 14:03 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
En een gratis goodiebag met probeerverpakkingen van prozac, zoloft en celexa.
heb je er behoefte aan daar iets over te vertellen?quote:Op zondag 18 november 2018 14:01 schreef pollewop77 het volgende:
Misschien moet ik ook Utopia in, vertellen over niet aangeboren hersenletsel. Ik geef in de buitenwereld al presentaties hierin (serieus trouwens)
Ik denk dat mijn vader me onder curatele zou laten stellen als ik het woord utopia in mijn mond zou nemen ook a ben ik 41
niet in utopiaquote:Op zondag 18 november 2018 14:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
heb je er behoefte aan daar iets over te vertellen?
En gelijk heeft hij. Mijn kind zou er ook niet in mogen.quote:Op zondag 18 november 2018 14:01 schreef pollewop77 het volgende:
Misschien moet ik ook Utopia in, vertellen over niet aangeboren hersenletsel. Ik geef in de buitenwereld al presentaties hierin (serieus trouwens)
Ik denk dat mijn vader me onder curatele zou laten stellen als ik het woord utopia in mijn mond zou nemen ook a ben ik 41
Wil jij er serieus wat over weten? Bedoel je dat?quote:Op zondag 18 november 2018 14:05 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dan DM of wat dan ook doe je maar
cos-lezingquote:Op zondag 18 november 2018 14:06 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Wil jij er serieus wat over weten? Bedoel je dat?
Shelley zei dat.quote:Op zondag 18 november 2018 14:06 schreef ThunderBitch het volgende:
O, ze (Franny) is woedend geweest. Wat krijgen we nou? Is ze een wolf in schaapskleren?
Volgens mij zei Shelly dat, vanwege stemmingenquote:Op zondag 18 november 2018 14:06 schreef ThunderBitch het volgende:
O, ze (Franny) is woedend geweest. Wat krijgen we nou? Is ze een wolf in schaapskleren?
quote:
quote:Op zondag 18 november 2018 14:09 schreef pollewop77 het volgende:
ik ga eens wat anders doen... ik erger me groen en geel aan die nieuwe. Kan er niks aan doen
O, jammer.... dan heb ik het niet goed gehoord.quote:
Alsof het al niet in de planning zat.. depri geweest en dan Utopia in gaan zodat ½ Nederland het ook weet... TherapieTVquote:Op zondag 18 november 2018 14:03 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
En een gratis goodiebag met probeerverpakkingen van prozac, zoloft en celexa.
Het smeden daarvan is ook al heftig hoor. Ik zou er ook de pest over in hebben en ik zou ze pakken.quote:Op zondag 18 november 2018 14:09 schreef Bramenstruik het volgende:
heel raar vanochtend ook, ze moesten kiezen, maar Fraany was ter oren gekomen dat er complotten waren, in hoeverre is iets een complot als ze nog moeten kiezen??????
quote:Op zondag 18 november 2018 14:09 schreef Jemoederniet het volgende:
Sjellie wil een grote rioolpijp om iets in te bouwen
quote:Op zondag 18 november 2018 14:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alsof het al niet in de planning zat.. depri geweest en dan Utopia in gaan zodat ½ Nederland het ook weet... TherapieTV
Leuk bedacht, maar totaal niet praktisch. Alles rond, kunt niets neerzetten of tegen de muur zetten.quote:
Wauw, wel leuk. Nog nooit zoiets gezien. Wel leuk hoor.quote:
in de ideale samenleving zitten ook mensen die wat mankeren, vergis je niet 90% mankeert wat, back to basic, ik vind het gewoon een suf wijfquote:Op zondag 18 november 2018 14:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alsof het al niet in de planning zat.. depri geweest en dan Utopia in gaan zodat ½ Nederland het ook weet... TherapieTV
quote:Op zondag 18 november 2018 14:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het smeden daarvan is ook al heftig hoor. Ik zou er ook de pest over in hebben en ik zou ze pakken.
in dit geval???? Echt niet, ze moest gekozen worden, zit stil als je geschoren wordt!quote:Op zondag 18 november 2018 14:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het smeden daarvan is ook al heftig hoor. Ik zou er ook de pest over in hebben en ik zou ze pakken.
Dat is waar. Het is niet zo dat er buiten allemaal perfecte mensen rondlopen. Hell no.quote:Op zondag 18 november 2018 14:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
in de ideale samenleving zitten ook mensen die wat mankeren, vergis je niet 90% mankeert wat, back to basic, ik vind het gewoon een suf wijf
Nou ze antwoordde: "wat denk je zelf".quote:
Ze kan het gewoon niet hebben dat er strategisch is gestemd. Terwijl ze zelf net zo hard meedoet met verbondjes.quote:Op zondag 18 november 2018 14:16 schreef maryo55 het volgende:
Wat een nare meid die Shelly Ze hebben op mij gestemd dus ik neem wraak.
Ze heeft zelf met Lotus en de 3 mannen afspraken gemaakt en geteld om op Merel te gaan.
Ja dat idee had ik sowieso, als je binnenkomt met een Wilmon die toch naar huis wil.quote:Op zondag 18 november 2018 14:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
[..]
in dit geval???? Echt niet, ze moest gekozen worden, zit stil als je geschoren wordt!
Raar om daar in te blijven hangen.Ze gaat toch niet weg.quote:Op zondag 18 november 2018 14:17 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ze kan het gewoon niet hebben dat er strategisch is gestemd. Terwijl ze zelf net zo hard meedoet met verbondjes.
absoluut waar, maar zij denken dat ze anderen kunnen helpen in dat proces, en dan denk ik, niet bevoegd, niet capabel, niet genoeg, werk eerst aan jezelfquote:Op zondag 18 november 2018 14:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is waar. Het is niet zo dat er buiten allemaal perfecte mensen rondlopen. Hell no.
Alleen is het triest als je onder een microscoop wordt gelegd, zonder de personen die je kunnen beschermen.
Ze moet meer TV makenquote:Op zondag 18 november 2018 14:17 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ze kan het gewoon niet hebben dat er strategisch is gestemd. Terwijl ze zelf net zo hard meedoet met verbondjes.
Het is gewoon een rancuneuze domme mutsquote:Op zondag 18 november 2018 14:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Raar om daar in te blijven hangen.Ze gaat toch niet weg.
quote:Op zondag 18 november 2018 14:19 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
absoluut waar, maar zij denken dat ze anderen kunnen helpen in dat proces, en dan denk ik, niet bevoegd, niet capabel, niet genoeg, werk eerst aan jezelf
Dat blijkt wel weer.Dit gaat alleen maar tegen haar werken.quote:Op zondag 18 november 2018 14:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is gewoon een rancuneuze domme muts
Die dan ook niks aanneemt van een ander.......alleen de ideeën.quote:Op zondag 18 november 2018 14:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze praat op de manier van hoe hebben ze durven stemmen op mij lief meisje (not) en ik doe hier zoveel.(not)quote:Op zondag 18 november 2018 14:17 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Dat is nog mild. Ik had haar gevierendeeld met Frieze paarden in de hoofdrol.quote:Op zondag 18 november 2018 14:21 schreef mazaru het volgende:
Lotus vind dat Shelley azijn in het eten moet doen bij Merel. Ook al zo'n rancuneuze slet
Ze wilde ook eens vijverwater in een emmer erin poepen en over iemands bed gooienquote:Op zondag 18 november 2018 14:22 schreef mazaru het volgende:
Hoor die klotus nou toch. Kleding verpesten door het op 60 graden te wassen. Boodschappenlijstje eruit halen, eten vies maken. Wat een grafwijf
En dan niet snappen waarom ze die stem heeft gekregen.quote:Op zondag 18 november 2018 14:22 schreef mazaru het volgende:
Hoor die klotus nou toch. Kleding verpesten door het op 60 graden te wassen. Boodschappenlijstje eruit halen, eten vies maken. Wat een grafwijf
charmingquote:Op zondag 18 november 2018 14:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is nog mild. Ik had haar gevierendeeld met Frieze paarden in de hoofdrol.
Oh, kleding. Ik dacht met haren wassen. Kleding is wel erger ja.quote:Op zondag 18 november 2018 14:22 schreef mazaru het volgende:
en over iemand heen kotsen want ze kan kotsen op commandoquote:Op zondag 18 november 2018 14:23 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Ze wilde ook eens vijverwater in een emmer erin poepen en over iemands bed gooien
Ja, vind ze ook te gek.quote:
Mike had ook koffie kunnen zetten en broodjes kunnen serverenquote:Op zondag 18 november 2018 14:26 schreef Toweler het volgende:
Jessie er konden maar 2 a 3 man helpen met die Mannen
Mike kan nu toch die greppeltje graven voor de leidingen......kan hij mee praten in plaats van constant erover hebben wat hij al eerder gedaan heeft......quote:Op zondag 18 november 2018 14:27 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Mike had ook koffie kunnen zetten en broodjes kunnen serveren
Slaapt vanavond daar hoor ik netquote:Op zondag 18 november 2018 14:20 schreef mazaru het volgende:
twee sletten op een bedje
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 november 2018 14:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is nog mild. Ik had haar gevierendeeld met Frieze paarden in de hoofdrol.
En wat hij allemaal al gedaan heeft valt ook reuze mee. Dat kwam meer door John.quote:Op zondag 18 november 2018 14:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mike kan nu toch die greppeltje graven voor de leidingen......kan hij mee praten in plaats van constant erover hebben wat hij al eerder gedaan heeft......
quote:Op zondag 18 november 2018 14:21 schreef ThunderBitch het volgende:
Lotu: Azijn doen in het eten van Merel.
Shelley: Gaat ze dan dood?
Cement over dat huisje en nooit meer naar omkijken.quote:
Nou dat valt wel mee, de 'kaartenbak' is geduldig en zolang het marktaandeel prima is voor het tijdstip waarop Utopia wordt uitgezonden goed is gaat Utopia nergens heen....quote:Op zondag 18 november 2018 14:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Inderdaad. Het programma zal dan geen lang leven beschoren zijn.
Dom kind die heeft zelf dit gedaan bij brenda en dan nu er zo over doorgaan en niet naar zichzelf kijken.quote:Op zondag 18 november 2018 14:13 schreef Jemoederniet het volgende:
Sjel gaat eerst wraak nemen op Merel.
Leuk brenda haar bezoek komt zaterdag die vertellen het wel doorquote:Op zondag 18 november 2018 14:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |