Het maakt allemaal niks uit wat er binnenkomt daar. Ze zijn allemaal hetzelfde. Het was niks, is niks, en het wordt ook nooit meer wat.quote:Op zondag 18 november 2018 13:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het voegt niets toe. Dit soort meisjes zijn er nu al genoeg, Merel en Lotus schaar ik daar ook onder allemaal van die charismatisch loze cliché mutsen.
Lotus kan wat, en is eigenlijk de enige van de vrouwen die af en toe aanpakt, naast haar muziek ook nogquote:Op zondag 18 november 2018 13:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het voegt niets toe. Dit soort meisjes zijn er nu al genoeg, Merel en Lotus schaar ik daar ook onder allemaal van die charismatisch loze cliché mutsen.
Veel lullen maar nog weinig bereiktquote:Op zondag 18 november 2018 13:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Lotus kan wat, en is eigenlijk de enige van de vrouwen die af en toe aanpakt, naast haar muziek ook nog
Ja ze maakt TV dat is het en ze ziet er leuk uit, dat is het wel.quote:Op zondag 18 november 2018 13:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Lotus kan wat, en is eigenlijk de enige van de vrouwen die af en toe aanpakt, naast haar muziek ook nog
Dat het al een leuk kippehok is geworden.. morgen 8 Klapkutten die clueless rondhobbelen en in hun KutteHokkies blijven plakkenquote:Op zondag 18 november 2018 13:21 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Het maakt allemaal niks uit wat er binnenkomt daar. Ze zijn allemaal hetzelfde. Het was niks, is niks, en het wordt ook nooit meer wat.
Er zijn er daar bang voor daglicht denk ik. Tot ome J de Mol weer van zich laat horen: "Kom GVD uit die stinkhokken, ik heb jullie ingehuurd om tv te maken, doe dat dan ook. Of willen jullie 1 voor 1 een toneelhaakje krijgen? Dat kan hoor....!"quote:Op zondag 18 november 2018 13:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat het al een leuk kippehok is geworden.. morgen 8 Klapkutten die clueless rondhobbelen en in hun KutteHokkies blijven plakken
quote:Op zondag 18 november 2018 13:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waaraan Hiske mee deed......en nu dit.......Hiske staat er mooi op.......al haar vrienden en familie en ach....... ze moet er niet aan denken dat ze nu gezien wordt als niks beter dan de rest daar.......en net zo vals is.......
Jep en dan maar een uurtje " sporten"quote:Op zondag 18 november 2018 13:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Tim en Joa drinken echt teveel van dat spul volgens mij
Met wat gewichtjes, en dan denken ze dat ze heel gespierd zijnquote:Op zondag 18 november 2018 13:26 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Jep en dan maar een uurtje " sporten"
gaat niet om die sigaret, ik zou het ook zat worden als een vriendin constant loopt te zeiken over haar vriend, je haar advies geeft, en ze constant als een dombo gewoon weer hetzelfde doetquote:Op zondag 18 november 2018 13:26 schreef Bumfuzzle het volgende:
Adje is weer aan het ijlen
Buiten zou hij de vriendschap opgezegd hebben.
Over een sigaret.![]()
![]()
Tuurlijk volgen er de nodige Hattricks als de boel stagneert op téveel ouwehoerende Kuttekoppen die hun Hok niet meer uitkomenquote:Op zondag 18 november 2018 13:25 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Er zijn er daar bang voor daglicht denk ik. Tot ome J de Mol weer van zich laat horen: "Kom GVD uit die stinkhokken, ik heb jullie ingehuurd om tv te maken, doe dat dan ook. Of willen jullie 1 voor 1 een toneelhaakje krijgen? Dat kan hoor....!"
van de poort zekerquote:Op zondag 18 november 2018 13:27 schreef Dotteke het volgende:
Ha ha ha volgens Jes zijn zij en Jef de sleutels van Utopia
Is Towler je tweelingbroer?quote:Op zondag 18 november 2018 13:28 schreef r0ydr het volgende:
Vanavond kampvuur
Lotus bij Mike vanavond slapen
Morgen hoeft het niet meer.quote:Op zondag 18 november 2018 13:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik kan niet eens meer naar Jessie luisteren
Dat wilde ze wel, maar lafkutje zag dat het geen zin had en stemde toen maar met de groep mee.quote:Op zondag 18 november 2018 13:09 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik vraag me nu af of Christel wel op Franny had willen stemmen.Die begon ook aardig te hakkelen toen ze haar stem moest zeggen.
Jess.. en Bier, Weib und Gesangquote:
Die centenbak is totaal geen toegevoegde waarde.......Ja misschien voor de lul van Tim........quote:Op zondag 18 november 2018 13:29 schreef Bramenstruik het volgende:
jaaa jaaaaa je hebt gelijk jaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
Fren heeft echt issues hoor!
Wat een eigendunk. Het was tegen John en Mike.quote:Op zondag 18 november 2018 13:29 schreef pollewop77 het volgende:
Het is de drie musketiers tegen mij en jeffry geweest zegt Jessie
Ze kunnen de naam utopia beter veranderen in narcistia. De ene naar de andere narcist komt daar binnen. Wat een idioten toch. En maar denken dat ze wat voorstellen..... met een merel voorop, de narcistische moederkloek. Lomp gedrocht. En jessie als goeie 2e.quote:Op zondag 18 november 2018 13:27 schreef Dotteke het volgende:
Ha ha ha volgens Jes zijn zij en Jef de sleutels van Utopia
dat lijkt me best link met zo'n onderbeetquote:Op zondag 18 november 2018 13:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die centenbak is totaal geen toegevoegde waarde.......Ja misschien voor de lul van Tim........![]()
GM
quote:Op zondag 18 november 2018 13:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Gelukkig hebben we haar filmpje nog.
Ze heeft een behoorlijk apart beeld van zichzelf.quote:Op zondag 18 november 2018 13:31 schreef pollewop77 het volgende:
Die Jessie kon echt de vinketering krijgen met haar samen eten
quote:Op zondag 18 november 2018 13:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat lijkt me best link met zo'n onderbeet
mss kan ze straks Billy in elkaar beuken in boxingstars?quote:Op zondag 18 november 2018 13:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze heeft een behoorlijk apart beeld van zichzelf.
Aldus de grootste negatieveling daar .....quote:Op zondag 18 november 2018 13:32 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie heeft geleerd dat niets negatief is.![]()
![]()
Zegt het dat echt? Die is rijp voor een gesticht.quote:Op zondag 18 november 2018 13:33 schreef Koekiebakkie het volgende:
Jessie: Ik heb deze groep gevormd,ik heb alles geleid![]()
![]()
al het negatieve heeft het positieve zegt ze toch altijd?quote:Op zondag 18 november 2018 13:33 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Aldus de grootste negatieveling daar .....
Gaat Jessie verliezen!quote:Op zondag 18 november 2018 13:32 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
mss kan ze straks Billy in elkaar beuken in boxingstars?
Ongelooflijk wat er uit dat smoelwerk komt, verbaas me echt.......quote:Op zondag 18 november 2018 13:33 schreef Koekiebakkie het volgende:
![]()
Ja!!quote:Op zondag 18 november 2018 13:33 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Aldus de grootste negatieveling daar .....
quote:Op zondag 18 november 2018 13:33 schreef Koekiebakkie het volgende:
![]()
Die hele Franny is genantquote:Op zondag 18 november 2018 13:33 schreef pollewop77 het volgende:
Kan iemand die Franny weghalen bij Jessie? Dit is te genant voor woorden
quote:Op zondag 18 november 2018 13:33 schreef snetje het volgende:
Jessie gaat geen strijd voeren...Jessie gaat geen strijd voeren...Jessie gaat geen strijd voeren...Jessie gaat geen strijd voeren...Jessie gaat geen strijd voeren...Jessie gaat geen strijd voeren...Jessie gaat geen strijd voeren...Jessie gaat geen strijd voeren...Jessie gaat geen strijd voeren...Jessie gaat geen strijd voeren...Jessie gaat geen strijd voeren...Jessie gaat geen strijd voeren...Jessie gaat geen strijd voeren...Jessie gaat geen strijd voeren...
Ondertussen zegt ze eigenlijk ..
KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....KIES MIJ!!!....
Ze staat ook altijd te eten, nu weer een wortel, net zag ik haar met broodquote:
Daar mag best wat spek opquote:Op zondag 18 november 2018 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze staat ook altijd te eten, nu weer een wortel, net zag ik haar met brood
En daarna: ben je bevloedbaar.quote:Op zondag 18 november 2018 13:36 schreef Koekiebakkie het volgende:
Jessie tegen Franny: Ben je gepest vroeger?
Heb jij je luier al verschoond vandaag............quote:
Jep moet ook nog 6 kilo volgens haar zelf, wel een klap in zon korte tijdquote:Op zondag 18 november 2018 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van een wortel word je niet dik Dot.........quote:Op zondag 18 november 2018 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 november 2018 13:37 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik verstond het anders, maar het is iig niet goed
Je krijgt zo je lunchquote:Op zondag 18 november 2018 13:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heb jij je luier al verschoond vandaag............
dat leg eraanquote:Op zondag 18 november 2018 13:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Van een wortel word je niet dik Dot.........
Dat moet bij haar dan nog indalen zeker, dat positieve.quote:Op zondag 18 november 2018 13:33 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
al het negatieve heeft het positieve zegt ze toch altijd?
Ik heb ook moeten eten om dikker te worden jaren terugquote:Op zondag 18 november 2018 13:37 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Jep moet ook nog 6 kilo volgens haar zelf, wel een klap in zon korte tijd
Nee, maar het is wel etenquote:Op zondag 18 november 2018 13:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Van een wortel word je niet dik Dot.........
Nou schiet op dan........quote:Op zondag 18 november 2018 13:37 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Je krijgt zo je lunchIk druk nog even door.
Die wil dat Jessie naar huis gaat, hij offert zich wel op. Zij trekt het niet langer.quote:Op zondag 18 november 2018 13:34 schreef Dotteke het volgende:
Hoor toch eens hoe goed die Jef en Jes zijn
Ze gaan niet strijden, maar Jef zegt wel ff dat hij morgen met de silo aan de gang gaat en dat zijn ding is.
En Jessie die wijze raad heeft.quote:Op zondag 18 november 2018 13:38 schreef Koekiebakkie het volgende:
Echt waar de wereld is kapot.
Franny die raad vraagt aan Jessie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |