Precies wat ik bedoel, door alle ophef gaan mensen over de grens denken dat dit een land vol nazi's is die de slavernij het liefst morgen weer terug zouden willen invoeren. Genieten al dat soort aandacht joh.quote:Op zondag 18 november 2018 20:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In buitenlandse kranten lees ik vooral verbazing en verontwaardiging over het fenomeen Zwarte Piet.
Maar het is en blijft nieuws. Jammer voor je.
Demonstreren in het bijzijn van kleine kinderen, hen uitmaken voor racist. Dát aso gedrag.quote:Op zondag 18 november 2018 20:54 schreef Ringo het volgende:
[..]
Welk aso-gedrag van "extreem-links"?
Nogmaals, de clubjes anti-piet demonstranten hebben zich keurig gedragen.
Het zijn de zelfbenoemde hoeders van "de Nederlandse cultuur" () die zich compleet hebben laten gaan.
Ik snap niet dat jij je daarmee wilt afficheren.
Daar kijk ik niet eens naar.quote:Op zondag 18 november 2018 20:57 schreef EipNiC het volgende:
[..]
... niet bekend met links-extremistische blaadjes als NYT of terreurmedia als Vice?
Zwart geschminkte figuren komen letterlijk over de hele wereld voor bij allerlei festiviteiten en is niet alleen aan Nederland voorbehouden.quote:Op zondag 18 november 2018 20:57 schreef Ringo het volgende:
[..]
Klopt, vanuit internationaal perspectief is zwarte piet echt een volstrekt achterhaald fenomeen.
Dat besef moet bij veel polderknuppels nog een beetje groeien..
Gewoon blijven proberen, misschien hap ik vandaag or morgen wel een keer.quote:Op zondag 18 november 2018 20:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je had het prima gevonden als ze daar hadden gestaan met spandoeken, maar leuzen achterwege waren gebleven?
Maar omdat wij het doen met ons VOC verleden zijn wij racisten en slavenhandelarenquote:Op zondag 18 november 2018 20:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zwart geschminkte figuren komen letterlijk over de hele wereld voor bij allerlei festiviteiten en is niet alleen aan Nederland voorbehouden.
Neuh,quote:Op zondag 18 november 2018 20:57 schreef Ringo het volgende:
[..]
Klopt, vanuit internationaal perspectief is zwarte piet echt een volstrekt achterhaald fenomeen.
Waarom wel naar NL'se media btw? Ook extremistisch, maar nog zoveel dommer, en dus vermoeiender, dan wat ze aan de andere kant van de oceaan aanbieden.quote:
Tja, dan had "men" maar normaal op een beetje cultureel tegengas moeten reageren.quote:Op zondag 18 november 2018 20:58 schreef Hathor het volgende:
Precies wat ik bedoel, door alle ophef gaan mensen over de grens denken dat dit een land vol nazi's is die de slavernij het liefst morgen weer terug zouden willen invoeren. Genieten al dat soort aandacht joh.
Is gewoon een vraag. Kun je die niet beantwoorden?quote:Op zondag 18 november 2018 21:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Gewoon blijven proberen, misschien hap ik vandaag or morgen wel een keer.
Waar schrijf ik dat ik wel NL media lees?quote:Op zondag 18 november 2018 21:00 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Waarom wel naar NL'se media btw? Ook extremistisch, maar nog zoveel dommer, en dus vermoeiender, dan wat ze aan de andere kant van de oceaan aanbieden.
Jawel hoor.quote:Op zondag 18 november 2018 21:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is gewoon een vraag. Kun je die niet beantwoorden?
In de VS is je zwart schminken nogal controversieel. Daarom vinden ze het gek.quote:Op zondag 18 november 2018 20:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoel, door alle ophef gaan mensen over de grens denken dat dit een land vol nazi's is die de slavernij het liefst morgen weer terug zouden willen invoeren. Genieten al dat soort aandacht joh.
Geheel in lijn met het plan de campagne om buitenlandse media in te schakelen. KOZP en sympathisanten communiceren in de diverse media dan ook vaak in het Engels.quote:Op zondag 18 november 2018 21:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
The Netherlands' racist blackface tradition needs to go
Where Dutch Racism Lurks
Wat zijn we hier nou aan het doen? We gaan elkaar toch nooit overtuigen van elkaars gelijk. Alleen maar modder gooien en betweterig doen.quote:Op zondag 18 november 2018 20:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zwart geschminkte figuren komen letterlijk over de hele wereld voor bij allerlei festiviteiten en is niet alleen aan Nederland voorbehouden.
Mwoah.... ik heb het filmpje gekeken en heb die kreet niet gehoord, dat is waarschijnlijk jouw fantasie. Er tegen een griet geroepen "Ze is de hoer van die Zwarte" en dat vind ik ook niet kunnen. "Ze is een hoer" had voldoende geweest. Laten we huidskleuren er buiten houden. Die eieren gooien vond ik dan wel weer zeer geslaagdquote:Op zondag 18 november 2018 20:48 schreef Ringo het volgende:
[..]
Laffe sneeuwvlok. Niks mis met netjes demonstreren.
Met goed fatsoen ga je in het bijzijn van kinderen niet met eieren gooien, schoppen, slaan of schelden met "kankerzwarten".
Neehoor. Met Halloween doen ze ook zwart schminken. Als darth vader bijvoorbeeld.quote:Op zondag 18 november 2018 21:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In de VS is je zwart schminken nogal controversieel. Daarom vinden ze het gek.
Ik zei al: Narratief-interpretatie, met name in de VS, is zeer voor de hand liggend .quote:In de VS is je zwart schminken nogal controversieel. Daarom vinden ze het gek.
Ik ben helemaal door mijn modder heen, ik heb nog maar een beetje en dat wil ik straks gebruiken als masker voor het slapen gaan.quote:Op zondag 18 november 2018 21:03 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Wat zijn we hier nou aan het doen? We gaan elkaar toch nooit overtuigen van elkaars gelijk. Alleen maar modder gooien en betweterig doen.
Als extreemlinks dat nou ook eens zou doen, dan zou het een stuk rustiger zijn hierquote:Op zondag 18 november 2018 21:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik ben helemaal door mijn modder heen, ik heb nog maar een beetje en dat wil ik straks gebruiken als masker voor het slapen gaan.
Dan zeggen ze ZP is racisme, mensen die aan ZP doen zijn daarom nog geen racisten. Maar vervolgens gaan ze Blackface roepen, terwijl mensen die aan Blackface doen natuurlijk wel racisten zijn. Ze zeggen te begrijpen dat het tijd nodig heeft, maar vervolgens geven ze die tijd niet.quote:Op zondag 18 november 2018 20:50 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Dat denk ik inderdaad ook. Het is de manier waarop waar je inderdaad je vraagtekens bij kan zetten. Ook de slogan Zwarte Piet IS Racisme is niet echt nodig. Je zet dan snel mensen weg als Racist terwijl niemand dat zo bedoeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |